Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fresh Blood - Plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fresh Blood - Plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fresh Blood - Plotsøgning

2 deltagere

Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Derek Ons 7 Maj 2014 - 21:58

Gutter og Gut'inder
(Min gamle historielærers ynglings replik *he would be so proud*)

Nu er det sørme dén tid igen. Dén tid, hvor jeg tager mig sammen og smider en plotside ud i det åbne. Sagen er... Jeg vil gerne lidt mere igang herinde. Det betyder blandt andet, at få flere relationer på benene, så jeg kan få en lille idé om hvor min kære karakter Derek er på vej hen i sit liv, og hvor jeg - bag skærmen - vil kunne få vækket en masse spændende plots, og få 'udfordret' mig selv en smule. Lyder det som noget du vil være en del af?

Så længe du overholder et par krav, så vil jeg da være åben for forslag og anmodninger :-)

1) Skriv forståeligt og grammatisk korrekt! Jeg slår ikke ned på kommafejl og ting i dén dur - men jeg sætter virkelig pris på, at stavningen er forholdsvist i orden, og at man kan sætte et punktum nu og da.
2) Skriv MERE end 300 ord, minimum (små afvigelser gør ikke det store)
3) Store ændringer i et eventuelt plot SKAL diskutteres med mig, før de bliver bragt på banen, hvis det - på den ene eller anden måde - kan få en afgørende betydning for min karakter!

Mulige relationer:

- Personer fra fortiden: Han er opvokset i New Orleans, og har kun været i Di Morga i knapt et år. Personer fra fortiden kan inkludere:  tidligere bandmedlemmer (send en PM for mere info om bandet), folk fra børnehjemmet og/eller ungdomsfængslet, personer fra de bander han tidligere færdes med som ung, gamle drukvenner/flammer fra Amerika osv.
- Fjender: Drugdealere han skylder penge, eller blot folk han på den-ene-eller-anden måde har forurettet. Det skal siges, at Derek har dræbt og såret mange i sin fortid, og ikke har den største erindring om det, grundet et massivt misbrug af stoffer og alkohol. Derfor kan han nemt have skadet nogen med forbindelse til en anden karakter, eller måske taget livet af dem. Dette kan i hvert fald være grund nok til, at visse karakterer kunne ønske at få hævn over dæmonen.
- Musikere han kan forme et nyt band med: Drama er ganske velkommen i denne sammenhæng. Derek er meget bestemmende og vil tage 'lederrollen' per automatik. Derfor kan infrastrukturen i et band godt blive... Ja, ret kaotisk, hvis nogen forsøger at irettesætte ham, eller stjæle hans rampelys.
- Arbejdsgiver/kolleger: Musikproducere, folk i besiddelse af et recording-studio osv. Det kan også være folk der ejer et offentligt rum, hvori de kan hyre Derek til at afholde koncerter.
- Folk fra bylivet: Nogen der måske kan skubbe lidt til Derek's grænser igen. Han har holdt sig lidt på fornuftens sti, efter han fik en chance for en pladekontrakt, og han er efterhånden kommet nogenlunde helskindet ud af sit misbrug. Dog kan dette godt fremprovokeres igen.
- Banderelationer i Di Morga: Den kriminelle sti er måske noget Derek kan søge imod igen, ligesom han gjorde som ung. Dette betyder, at han nok vil være villig til at slutte sig til bander i Di Morga, og eller deltage i kriminel aktivitet.

Lidt mere abstrakte ideer:
- Familie: Denne skal lige kastes meget løst ud. Derek ved ikke meget om sin familie. Han dræbte sin egen far, efter endelig at have opsporet ham, men formåede aldrig at få nogle informationer ud af ham, før han følte lysten til at knække hans nakke. Derfor ved Derek ikke meget andet, end at han blev efterladt på et børnehjem i New Orleans i 1921.
- Mafia-forbindelser: Nogen der måske kan trække Derek til sig, enten fordi han står i gæld til dem, eller fordi de kan tilbyde ham en mere 'fri' levevej. Jeg har kortvarig overvejet muligheden for, om Dereks biologiske far, kan have været en del af den franske mafia (hans navn er ukendt, så det er rimelig åbent), og at Dereks mord på ham, derved kan sætte ham i en meget uheldig situation når det gælder mafiaen.

Det er bare nogle løse forslag. Kom gerne med specifikke ideer hvis du har noget på hjerte. Jeg leder ikke rigtig efter de der 'hej-jeg-hedder'-emner uden, at jeg ved hvor faen vi er på vej hen med det :)


Sidst rettet af Derek Tors 8 Maj 2014 - 17:54, rettet 1 gang
Derek
Derek
Competent (Rank 9)

Bosted : On the run at the moment

Antal indlæg : 257


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Raquel Ons 7 Maj 2014 - 22:17

Har sendt dig en smuk (hvis jeg selv skal sige det) PB! :)
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 8 Maj 2014 - 17:52

Kan Tris passe ind et sted? for så er jeg frisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Derek Tors 8 Maj 2014 - 20:10

Det kan godt tænkes. Er der nogle relationer du hælder til? Og kan du måske lige fortælle lidt ekstra om din karakter, så jeg har en idé om hvad vi kan gå efter? :)
Derek
Derek
Competent (Rank 9)

Bosted : On the run at the moment

Antal indlæg : 257


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 8 Maj 2014 - 21:13

Hmm altså Tris er ikke en tøsetøs, hendes fortid var barsk og hun har aldrig været et af guds børen, selvom hun er blevet engel.
Hun er en modig, forførende kvinde som ikke frygter noget og som elsker at leve livet, med fester og så videre. '
Håber det kan hjælpe lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Gæst Fre 9 Maj 2014 - 12:44

Mhh du er nu ganske fristende , so why not :)

Fra din liste, kunne familie være sjovt. Om hun så skal være en form for tæt familie eller fjern, er op til dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Derek Lør 10 Maj 2014 - 17:50

Jeg sender en PM i begge jeres retninger, så vi kan finde ud af noget :)
Derek
Derek
Competent (Rank 9)

Bosted : On the run at the moment

Antal indlæg : 257


Tilbage til toppen Go down

Fresh Blood - Plotsøgning Empty Sv: Fresh Blood - Plotsøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum