Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fresh, Fri & Fly
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Fresh, Fri & Fly
Nogen der har lyst til at hjælpe mig igang herinde?
Fresh, fri og fly...og netop ankommet hertil , har været på lignende sider men mange ting kan jo fungerer lidt anderledes her, aight?
Derfor spørger jeg nu om der skulle være en der vil emne med mig?
Fresh, fri og fly...og netop ankommet hertil , har været på lignende sider men mange ting kan jo fungerer lidt anderledes her, aight?
Derfor spørger jeg nu om der skulle være en der vil emne med mig?
Gæst- Gæst
Sv: Fresh, Fri & Fly
Isn't anyone game ?
Hmm....står dét så sløjt til...og jeg som troede det her var the place for action
Hmm....står dét så sløjt til...og jeg som troede det her var the place for action
Gæst- Gæst
Ehm.. Jeg vil gerne(bare lige så du ved det. xD) og jeg har læst et af dine åbne emner som lyder dejlig interressant. Det er bare at du skal være klar på at jeg ikke ligefrem er på hver dag. Har ikke min egen computer så vil have svært ved at svare på andet end PM over min mobil.
Kan du leve med det?? Hvis ja er jeg med. ^^'
Kan du leve med det?? Hvis ja er jeg med. ^^'
Gæst- Gæst
Yai....dét er bare perfekt !
Og så behøver jeg ikke engang at skifte min parfume, var begyndt at tro den var blevet jordslået ...eller noget
Du vælger bare det emne der tiltrak, og så takker jeg...dét er Damn hard to be brand new
Og så behøver jeg ikke engang at skifte min parfume, var begyndt at tro den var blevet jordslået ...eller noget
Du vælger bare det emne der tiltrak, og så takker jeg...dét er Damn hard to be brand new
Gæst- Gæst
Nu hvor vi har fået konstateret parafumen ikke fejler noget, anyone Else wanna join a party with me ?
Gæst- Gæst
Parfumen? o.o *snif snif* Deeeejlig..
Men jeg vil svare så hurtigt jeg nu engang kan. Og det er vel lidt hårdt at være ny men så gælder det om at spørge folk direkte. :3 Kommer man i hvert fald langt med.
Men jeg vil svare så hurtigt jeg nu engang kan. Og det er vel lidt hårdt at være ny men så gælder det om at spørge folk direkte. :3 Kommer man i hvert fald langt med.
Gæst- Gæst
Altsår den aggressive hunt er dét 'er' ønsker ? * griner*
Måske, men lidt værdighed har en pige vel lov at besidde , og når jeg nu har lavet hele to åbne emner samt dette...I'll be damned if I have to force myself on someone.....ikke endnu ihvertfald * smiler listigt*
Måske, men lidt værdighed har en pige vel lov at besidde , og når jeg nu har lavet hele to åbne emner samt dette...I'll be damned if I have to force myself on someone.....ikke endnu ihvertfald * smiler listigt*
Gæst- Gæst
Seri....perfekt, vil gerne emne ...smid mig en mp ,så aftaler vi nærmere.
Jeg skal jo helst ikke have for meget fri tid , man siger ledighed er roden til al ondt , så derfor ville dét være real nice hvis der var flere der kunne hales i land og overtales til at sparre deres fantasin med min i et emne ?
Jeg skal jo helst ikke have for meget fri tid , man siger ledighed er roden til al ondt , så derfor ville dét være real nice hvis der var flere der kunne hales i land og overtales til at sparre deres fantasin med min i et emne ?
Gæst- Gæst
Dét lyder fedt....
Mon du laver et oplæg , lige der hvor du har lyst til emnet skaml begynde ?
Mon du laver et oplæg , lige der hvor du har lyst til emnet skaml begynde ?
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Free fresh Emne kig her!
» Fresh Cuts, Old Wounds
» Fresh For a Fight? (Åbent)
» Fresh Blood - Plotsøgning
» Fresh Blood, Emne på vej derude
» Fresh Cuts, Old Wounds
» Fresh For a Fight? (Åbent)
» Fresh Blood - Plotsøgning
» Fresh Blood, Emne på vej derude
Vie La Mort :: Off Game :: Archives