Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alene i den store skov- Kajika
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Alene i den store skov- Kajika
S: Skoven
V: Lidt koldt og små regn
T: Irl
O: Skoven
Der var helt stille ind i skoven bund. Pludselig kunne man hører et sus. Alice kom løbende. Hun havde et sødt og roligt smil på læberne. Hun var lidt nervøs i alt hvad hun gøre, man kunne nemt se det på hende. Hun stoppede op. Hun kiggede lidt rundt, her havde hun ikke været før. Hun lyttede kort for at hører om det var nogen ved hende. HUn stod helt stille.. Hun sukkede lettere. Hun hvade sine nye vinger ud, eller de var ny for hende. HUn hvade opdaget dem her til morgen. Hun var blevet nervøs også videre. HUn vidste ikke hvad hun skullle gøre. HUn hvade sit hår op i en hestehale. Hun satte sig ned
V: Lidt koldt og små regn
T: Irl
O: Skoven
Der var helt stille ind i skoven bund. Pludselig kunne man hører et sus. Alice kom løbende. Hun havde et sødt og roligt smil på læberne. Hun var lidt nervøs i alt hvad hun gøre, man kunne nemt se det på hende. Hun stoppede op. Hun kiggede lidt rundt, her havde hun ikke været før. Hun lyttede kort for at hører om det var nogen ved hende. HUn stod helt stille.. Hun sukkede lettere. Hun hvade sine nye vinger ud, eller de var ny for hende. HUn hvade opdaget dem her til morgen. Hun var blevet nervøs også videre. HUn vidste ikke hvad hun skullle gøre. HUn hvade sit hår op i en hestehale. Hun satte sig ned
Gæst- Gæst
Sv: Alene i den store skov- Kajika
Kajika kom stille gående med varsomme skridt og det lange platin blonde hår læggende ned af skuldrende temmelig uskyldigt bølgede det ned af hendes lange tynde ryg hvor man kjunne se ryg knoglerne vis det ikke havde været fordi hun var iført en sort top og en lang hvid jakke, mens man stille kunne se de lettere hav blå øjne der kiggede stille mod Alice nu og ikke nok med det havde hendes makante ansigt en lettere elegance over sig som hendes elegante måde at gå på og nærmest kærtegne træet da hun mærkede hendes finger mod træet og kiggede stille op mod Alice.... ¨Kajika rørte blidt ved en hårlok mens hun betragtede Alice og stille lagde hovedet let på skrå som en lille hunde hvalp eller killing ville gøre, i det hun stillede slikkede sig op af overlæben med tunge spidsen og smilte kært så man kunne se de lettere spidse tænder der hang i overmunden hjørnetænderne var korte og ikke som vampyrs men som en kats en katte killings .. hun slikkede sig let hen af siden af overlæben og betragtede igen Alice i det hendes blik havde hvilet lidt på træet bagved Alice...
Hun tog blidt hånden væk fra håret der faldt tilbage og sagde med en sød lille pige stemme agtig"hvem er du.."
Hun tog blidt hånden væk fra håret der faldt tilbage og sagde med en sød lille pige stemme agtig"hvem er du.."
Gæst- Gæst
Alice satte sig til rette, eller hun prøvede at gøre det. Dtev ra næsten umulig for hende,på grund af hendes vinger var i vej. Hun sukkede opgivende. Hun kunne ikke finde en stillning at sidde i. Hendes læber rak sig lidt tilbage, det så ud til at hun var på vej til at knurre stille. Man kunne lige se hende hugtænker, var lidt korte end en vampyres. Hun var vampyr, men man kunne ikke se det på tænker. Hun hørte noget. Hun sad helt stille. Hun lyttede til alle de lyde hun kunne. Hun kiggede på Kajika, da hun kom. Hun betragtede hende lidt. Hun kløede sig lidt i nakken, hun hvade ikke set pigen før. "Alice.." Hun lagde selv hovedet kort på skrå. "Alice Heart Anker," sagde hun venlig til pigen. HUn smilte lidt til hende.
Gæst- Gæst
Kajika kom stille mere frem og sagde"mit navn er Kajika, Kajika Dé Volkan fra Aspara klanen men dog er jeg ikke helt Aspara mere.. Alice? er du vampyr" hun snuste ind af og så på hendes vinger og sagde stille"skal du ha hjæp med dem der?? jeg kan sagtens være din træner i det vis det er, os engle er jo utrolig gode til det med vinger og flyvning at gøre?" hun grinte kært og så ikke Alice som en trussel men mere som en bekendt eller rettere en Veninde eller det der ville blive en veninde måske senere hen?, selv forskelige racer kunne da enes i ny og næ??. Hun bed sig let i underlæben og gik stille hen til et andet træ der lå ned og satte sig stille på det , og betragtede stadig Alice med en lettere undren fordi hun ikke sad sådan helt normalt nærmest...
Gæst- Gæst
Alice holdte øjne på Kajika. Hun smilte til hende. Hun nikkede blidt til hende. "Ja, jeg er vampyr, men sikkert ikke somdu kender Vampyre," sagde hun stille og smilende. Hun grinede lidt af at Kajika kunne lugte det. Alice kiggede efter Kajikas blik. Hun kiggede ned på sine vinger. Hun kiggede kort ondt på dem, men det var ikke vingernes skyld jo. "Ja, jeg vil gerne har hjæpe. Vil du det?" HUn lyste het op. HUn kiggede på Kajika med store sød øjne. "Engel? Ja, de er gode til at flyv og har med vinger at gøre." HUn smilte venlig og sødt. Hun vidste ikke om hun kunne blive gode med Kajika, men jun håbede på det. "Hvad kan du mere?"
Gæst- Gæst
Kajika grinte let og sødt endda og sagde"Hmm jeg kan så meget" hun slog hurtigt og elegant sine vinger ud af ryggen og de var store og utrolig smukke dugnede med hvide fjer og i enden var der sølv fjer. Hun grinte let og slog dem ind igen og gik hen til Alice og sagde"du virker helt okay Alice så jeg vil gerne hjælpe dig slap helt af okay" hun tog blidt fat i hendes ene vinger og tog den om på ryggen som nær hun skulle flyve næsten og sagde"gør dette ondt???" hun så lettere ventende på hende for svar og sagde hurtigt"når ja groede de ud i dag eller??"
Gæst- Gæst
Alice kiggede med store øjnene på Kajika. Hun smilte og grinte selv lidt. Alices vinger var ikke hvid eller sølv. Men hendes vinger var rødbrune istedet for. "Tak tror jeg? Du er das over helt okay? Eller måske," grinte hun. Hun lavede selvføjelig lidt sjov med det. "Okay, det er jeg god til," sagde hun smilende. Hun slappede af, hun sad også helt stiille med lukket øjnene. "Nej, det gøre ikke ond.. Kun lidt, men jeg kan næsten ikke mærke det," sagde hun stille og roligt. Hun havde staidg et smil på læberne. Det ved jeg ikke, men jeg fandt første ud af at jeg har vinger her idag."
Gæst- Gæst
Kajika smilte sødt og sagde"hmm der kan man se så bliver det noget svære men rejs dig helt op med rank ryk helt rank ikke det mindste bøj i den rygsøjle frem af i første omgang ellers springer du bare en af vingernes indre knogler der er inde i din ryg og så vil det blot gør ondt vær gang du skal slå dem ind" hun smilte kært og sagde"dette lær de fleste dog selv men nogen begår dog den lille fejl og så er det altså sket .... en fatal fejl for evigt"
Gæst- Gæst
Alice nikkede stille. Hun rejste sig op, helt rank med rygsøjlen. Hun kiggede lidt frem, hun stod helt stille. "Sådan her?" Hun smilte roligt til Kajika. "Det lyder ikke godt at springe en af dem," mumlede hun sødt. Hun trak ikke bejret, da hun stod helt stille. Det var ikke en bøjning i ryggen. Hun smilte stille og venligt til Kajika
Gæst- Gæst
Kajika smilte sagde"godt Alice og dette gør måske lidt ondt men du må vende dig til at kunne strække dem helt lige med ryggen i stedet for ud af" hun smilte og tog blidt fat i hendes vinger og tog dem bagved hendes ryg så de gik med ryggen nu i stedet for spredt ud ved siden og sagde"Alice luk øjnene stille og slap helt af i kroppen okay, helt rolig og tænk kun! på din ryg..... din ryg og vingerne og forstil dig vingerne forsvinde ind i din ryg... helt ind i din ryg som om de kan gemme sig der inde... helt inde uden at bøje huden ud af eller gør skade..."
Gæst- Gæst
"Okay, det tror jeg godt at jeg kna klare," sagde hun stille og smilende til Kajika. "Ned af ryggen, ikke ud af," mumlede hun til sig slev for at huske det helt. Hun mærkede det, da Kajika tog blidt fat i Alives vinger. Hun lukkede bare øjenen igen. HUn stod helt stille som hun skulle. Hun tænkte lidt, hun tænkte på det med ryggen. Hun prøvede rigtig at tænke. Hun stod helt stille, hun trak ikkek vejret, hun behøvede hellere ikke at trakke vejret.
Gæst- Gæst
Kajika sagde"prøv så at trække dem ind ad mod din ryg langsomt og fokusere ellers vender du ikke dine vinger til at komme ind i ryggen fokusere helt og så vil de vende sig til at gå ind i ryggen, men de første måneder kan de finde på at springe ud ...... vis det er du er for presset eller noget og vis du virkelig ønsker at ha dem ind går de os ind"
Gæst- Gæst
Hun nikkede roligt og stille. HUn pøvede at trække dem ind i sin ryggen, men uden held til at starte med. Hun var stadig helt stille. Hun fokuserde kun på at få dem ind i ryggen. Hun nikkede en gnag til. De gik meget lnagsomt ind i hendes ryg nu. Det gjord kun lidt ond. Hun pressede bare sine øjne lidt mere i. De gik helt ind til sidst
//Sorry det bliver så kort oo
//Sorry det bliver så kort oo
Gæst- Gæst
Kajika sagde"ja sådan gi ikke op pres på de skal ind husk hvad man vil kan man!! gør dig mere umage fokusere" hun gik stille op foran hende og kiggede da vingerne gik ind og sagde"flot gjordt du kunne få dem ind og de første gange vil det måske gør lidt ondt men det fordi huden skal lige vende sig til at de kommer ud der op til flere gange okay??" hun grinte kært og betragtede stille deres omgivelser i det hun satte sig ned og lukkede blidt øjnene lidt i og sukkede let
Gæst- Gæst
Hun nikkede nogle gange. Hun smilte til Kajika. "Det gik jo fint nok," mumlede hun, da hun åbnede sine øjne. Hun betragede kort Kajika, i det hun satte sig ned. Alice satte sig ved siden af Kajika med et smil. "Ja ja, det kommer sikker også til at gå," sagde hun smilende. Hun grinte slev lidt. Hun kiggede rundt, hende blidt søget op.
Gæst- Gæst
kajika gabte let og lagde sig lettere ikke elegant på ryggen ved den store træstamme og grinte i det hun satte sig opgivende op igen og roede sig lettere vildt i håret som en kat og sagde"baaaah det gik ikke lige så godt at ja? gør det hahah" hujn smilte og betragtede Alice og sagde"så alice hvor er du egenlig fra fordi at jeg fra japan selv om det ikke er til at høre eller se??"
Gæst- Gæst
Alice grinede lettere. Hun kiggede på Kajika, med et sødt og roligt blik. Hun smilede venligt til hende. Hun satte sig over for hende. "Nippon? Japan mener jeg? Sejt, kan du så snakke som dem?" Hun kiggede med små store øjne på Kajika. "Jeg er England," sagde hun uden et smi. Hendes øjne blev lidt mere trist idet, men ikke helt
Gæst- Gæst
Hun nikkede tilfreds og sagde"ja jeg kan sagtens snakke som dem det gør jeg næsten hele tiden der over jo så ja .... men er du fra england det vel sådan et meget dannet land også og masser af regler i de fleste familie om opdragelse og opførsel er det ikke alice??" hun smilte og kiggede lidt rundt før hun mærkede den blide vind mod sin hud
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille. "Sejt, jeg kna lidt, men ikke rigtig. Masser? Er ikke order, der hvor jeg kommer fra, jeg kommer også fra i starte af 1900-tallet. Jeg er ikke sikker på hvordan det er nu. Jeg har ikke været i England de sidst 100 år," sagde hun. Hendes stemme var lidt hæst og trist. Man kunne bare ikke helt hører det. Hun trak på skulderne.
Gæst- Gæst
kajika betragtede hende lidt i det hun stille sukkede let også og sagde så med en blid stemme" ? er du okay Alice altså du virker noget drask du ved slap og meget trist i det..." kajika strøg blidt sit hår til siden for bedre at kunne se Alice og rettede let på sit tøj for der igen at betragtede alice lidt mens hun stille lod sine finger flette sig med sin anden hånd
Gæst- Gæst
Hun rystede kort på ho vedet. "Jeg.. Jeg har det fint," sagde hun roligt med et lille prøvende smil. "Ja, jeg vinker lidt nede, men har det fint," sagde hun roligt og venligt. Man kunne godt hører at noget gik hende til på. Hun tog noget af sit hår og legede lidt med det. HUn kiggede opå Kajika
Gæst- Gæst
kajika betragtede alice i noget tid og tog sig let til håret i det hun betragtede hende og sagde" hmm er du nu sikker fordi fra min side virker du ikke til at ha det okay?? men det jo os bare mig altså..." hun sukkede let i det hun smilte kært til hende og stille betragtede deres omgivelser igen og sagde"Hmm er det noget med en fyr at gøre eller race forskæl?,..."
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Alene i den store, mørke skov....
» En tur i den store skov.......//Eithan//
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» Den smukke skov
» Den mørke skov
» En tur i den store skov.......//Eithan//
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» Den smukke skov
» Den mørke skov
Vie La Mort :: Off Game :: Archives