Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Remarkable Friendship EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Remarkable Friendship EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Remarkable Friendship EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Remarkable Friendship EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Remarkable Friendship EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Remarkable Friendship EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Remarkable Friendship EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Remarkable Friendship EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Remarkable Friendship EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Remarkable Friendship EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Remarkable Friendship

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A Remarkable Friendship Empty A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 19:03

Dette emne er tilegnet Cinderella
Al informationer om tid og den slags vil være i teksten


Klokken var 22:12 og mørket havde lagt sig over byen. Gaderne lå tomme hen og månen kastede sit blege lys over den mørke himmel, få mørke skyer gjorde at stjernerne var skjult en smule, men kunne skimtes i hullerne i skydækket.
De fleste folk mest mennesker, goldt sig indendørs imens andre var ude og jage eller feste. Der var gang i den på diskoteket, denne aften var der et live band som netop nu var gået på scenen for at spille deres sange. Mange forskellige væsner i mange aldre, kunne ses overalt i det kæmpe store rum, dansegulvet var proppet med frækt dansende folk, nogle var ude på at scorer, andre ville have noget på den dumme imens nogle var ude for at finde nattens offer så de kunne få mad og styrke, denne nat viste man ikke hvem man dansede med eller om personen havde skjulte bagtanker, men alkoholen fjernede den fornuftige sans hos de fleste.
Drink i massevis blev slynget over disken, imens bartender travlt blande drink, tog imod penge og små snakkede med kunderne. En af de mange bartender som stod bag den lange bardisk, var en høj spinkel fyr. Han var en skønhed uden lige og mindede vel mest af alt om en model, hans hud var lys og hans hår kort og mørkt, sat helt perfekt og så var det velplejet. Hans øjne var olivengrønne og fyldt med charme, mystik og frækhed samt en hemmelighedsfuld glød.
Han var iført en hvid skjorte hvor de fem øverste knapper stod åbne så en veltrænede overkrop kunne skimtes, og gjorde ham mere attraktiv, bukserne var et par lidt stramme grå bukser, som sad godt på hans slanke ben, på fødderne bar han et par sorte spidssnudet lædersko af finer kvalitet.
Romain var hans navn og han var efterhånden en gammel djævel, men ikke af udseende. Han smilede skævt imens han var i fuld gang med at blande tre drinks til tre blonde kvinder, som selvfølelig prøvede at forføre ham dog uden held, denne dag var han ikke ude efter fremmed kvinder. Romain havde skrevet sammen med en god veninde og havde inviteret hende her hen ved 22:50 tiden da han fik fri klokken 23:00 og så ville han betale så de kunne komme op i VIP rummet hvor der var fri bar og lidt rare at være.
Han kiggede rundt for at se efter hende, imens han betjente de mange unge kvinder som valgte at købe drink af ham, i håb om at få hans nummer, selvom han gav afslag hele tiden. Han sukkede tungt og kiggede kort på klokken 20 minutter til frihed, tanken fik et smil frem med det samme.


Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Tors 29 Maj 2014 - 20:00

Man kunne roligt sige at hun ikke havde haft travlt da Romain havde kontaktede hende. Som sædvanligt havde hun ligget og daset i sofaen i sin pænt slidte lejlighed da hendes telefon hade givet lyd fra sig. Et dovent blik var blevet kastede over den og ved synet af hans navn på hendes display havde et smil fundet vej over de fyldige læber. Aftalen var hurtigt endt på plads, og hun glædede sig til at se ham senere. For en gangs skyld var hun ikke høj på stoffer, men det kunne hurtigt vende, og når man jo skulle ud at feste, så kunne man aldrig vide hvor det endte henne.
Romain var en ganske tiltalende ung mand som hun havde mødt fr omkring tre måneder siden hvor han lige var kommet til byen. En mand hun kendte, men som hun rent faktisk ikke havde knaldet. De var blevet venner, og hyggede sig så godt sammen. Han var charmerende og hun underholdende og de var så gode til at holde gang i hinanden. Flirte kunne man jo ikke undgå, og da slet ikke når man var hende, men det havde været pænt 'uskyldigt' trods alt.

Hen imod aftenen havde hun omsider taget sig sammen til at smutte i bad, det blev en kort fornøjelse eftersom vandet var for koldt til rigtigt at bade længe. Hun havde derefter fundet en lårkort tætsiddende kjole, med bar ryg og bundet ved nakken. Høje stiletter blev matchede og trukket på inden hun satte hår og makeup. Hendes Aspara race gjorde det unødvendigt at klæde sig frækt til, hun udstrålede charme, frækhed og sensualitet. Trods det kunne hun da ikke andet end vise sig fra sin bedste side, især når hun tog i byen.
Da tøjet var på plads smuttede hun ud af lejligheden og ned til byen. En taxa satte hende af foran diskoteket og hun smuttede indenfor. At lade blikket glide søgende omkring var end ikke nødvendigt, hun vidste trods alt at han var bartender, og han havde fortalt hende at han havde fri ved en 23-tiden. Klokken var kvart i og hun var derfor kommet den rette tid. Oppe ved baren fik hun lokaliseret ham, blikket faldt på enkelte kvinder der tydeligvis forsøgte at smigre og forføre ham. Synet var underholdende, og hun satte sig i bevægelse i deres retning. Hun skubbede sig ind mellem damerne som om de overhoved ikke eksisteret "Hej handesome" hilste hun sukkersødt mens hun lænede sig markant ind over baren for at trykke et kys mod hans kind.

Outfit
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 21:47

Romain havde travlt med alle de drinks som, han heltiden fik bestillinger på, folk kunne bedst lide ham da han var typen som kastede rundt med flaskerne og som charmerede alle med sit skæve smil. Han løftede blikket idet en velkendt stemme, brød de andres småsnak" Hej smukke, glad for du kom"lød det charmerende fra ham med sin let hæse stemme som dog var forførende, men samtidig bar på meget mystik.
Han glæde sig til at være sammen med den smukke kvinde, de havde fået et godt venskab og var ved at lærer hinanden meget bedre at kende, hun vidste ind til videre ikke hvad han havde arbejdet med udover at han var ansat her. Romain kyssede hende let tilbage før hans smilede" hvis du smutter op i VIP rummet, har jeg betalt så vi har fri bar"lød det let fra ham, før han blinkede til hende"jeg kommer op ligeså snart, jeg har fri, men du må gerne begyndte, blot sige du kender mig"sagde han kækt, før han placerede et let kys på hendes pande.
Efter kysset vendte han rundt på hælen, og smuttede hen til en kunde som bestilte en øl. Efter kort tid, havde han endelig fri og begav sig ind i baglokalet, hvor han lige fik rettet lidt på håret og tøjet, før han begav sig op til VIP rummet. Når han kom ind ville han gå hen til hende og give hende et ordenligt bjørneknus med et kæk smil på læben. De havde altid flirtet lidt, men sådan var det og han nød at forføre kvinder.
Efter krammet, ville han smutte op og blande sig en farverig drink til dem begge, før han ville fører hende hen til en tom sofa, hvor han slog sig ned" nå smukke, hvordan går det så? "spurgte han muntert imens de olivengrønne øjne betragtede hende roligt.
Der var forskel på dem, hun levede med meget få penge, hvorimod han ejede flere millioner og havde netop købt sig en villa i byens dyreste kvarter. Dog var han ikke en af dem som gik og viftede med pengene, han brugte dem også mange gange på andre, for ham var penge noget han havde men ikke noget overdrevet vigtig. Han var dog ikke født ind i en rig familie, men havde tjent dem alle ved hård arbejde, i forhold til dem som blot havde arvet dem og aldrig arbejde for at få dem. Romain var heller ikke typen der kun hængte ud med rige folk, faktisk snakkede han med alt og alle, lige meget om de var rige eller fattige.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Tors 29 Maj 2014 - 22:59

Det var altid en fornøjelse at se Romain, han var ganske behageligt selskab og hun nød at være omkring ham fordi han var så opmærksom på hende. Naturligvis havde hun hurtigt opdagede at han var en rigtig charmetrold og trussetyv, og kvinderne nød af hans opmærksomhed og glæde såvel som mænd kunne gøre det. Når de var sammen var han dog som sagt opmærksom og venlig og de morede sig gevaldigt.
Hun lukkede svagt øjnene som han kyssede hende på panden og nikkede ved hans ord inden hun smuttede ovenover til VIP-sektionen. Hun gav dem blot hans navn og blev ellers behandlet med respekt. Heldigvis gik der ikke en evighed inden han kom, og hun hvinede som han tog hende i sin favn og gave hende et stort knus og slog armene om hans hals. Snart slap han hende og smuttede hen for at hente dem en drink, der gik ikke lang tid inden han var tilbage og hun satte sig på den sofaen han henviste hende til. Hun slog sig ned ved siden af ham, placeret det ene ben elegant over det andet og smagte på sin drink, selvfølgelig smagte det herligt!
"Well, det kunne gå bedre men what ever" hun gad virkelig ikke fortælle ham om sit lorteliv, det vidste han godt. "Det lykkedes Zann at gøre mig til hans sex-slave.. til gengæld for stoffer" tilføjede hun. Hun havde fortalt ham om Zann, hendes pusher, en fyr hun skyldte alt for mange og som havde snydt hende godt og grundigt.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Fre 30 Maj 2014 - 21:28

Romain smilede stort, han tog en tår af drinken, imens han betragtede hende let men lagde så blidt sin lidt brede hånd på hendes skulder. Han så dog lidt mere alvorligt på hende, da hun fortalte om en fyr der udnyttede hende blot for hun kunne få stoffer.
Romain kiggede hende dybt i øjende" jeg skal nok ordne ham, hvis det er? og du ved da jeg kan skaffe dig stoffer uden det kræver sex og endda uden du skal betale"sagde han alvorligt da han holdt af hende, hun var blevet en vigtig person for ham og han kunne ikke lide at hun blev udnyttet på sådan måde" du skal bare sige til, jeg vil gøre alt for dig smukke"lød det nu mere blidt før han så bundede sin drink og satte glasset fra sig.
Romain lænede sig let ind imod hende, for så at placere et kys på hendes kind før han trak sig tilbage" du er sgu en god ven"lød det charmerende fra ham. Han smilede skævt til hende idet han trak to små joint op af lommen og lagde den ene på hendes skød" se selv, er du frisk?"spurgt han let, med et udfordrende smil. Han kørte let en hånd igennem det korte hår, imens han slappede af i hendes selvskab.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Fre 30 Maj 2014 - 22:31

Romain var ganske enkelt hendes helt! Hvad gjorde hun dog uden ham?! Hun endte dog med at sukke og så blidt op på ham "Jeg ved det godt, han.. skræmte mig og truede mig.. jeg skylder ham penge du ved, og så indgik vi en aftale .. han sagde at hvis jeg brød den ville jeg brænde ihjel" det var ikke fordi tanken om død skræmte hende men det der var altså voldsomt! Hun ville ikke dø sådan.
"I lige måde" svarede hun med et skævt smil som han kaldte hende for en god ven, så var hun da en god ven for nogen, og hun både elskede og nød hans selvskab så det var trods alt gengældt.
Hun fik drukket sin glas og satte den fra sig, smilede som han kyssede hende på kinden og blinkede drillende og kækt til ham mens han hurtigt fandt to joints frem, den ene landede i hendes skød. "Du er min helt!" udbrød hun med et hvin og slog et øjeblik armene om halsen på ham. Hun sagde da aldrig nej til stoffer og hans udfordrende blik var nærmest overflødigt hvor hun greb straks jointen. "Altid" svarede hun kækt som han spurgte om hun var frisk.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Fre 30 Maj 2014 - 23:49

Romain betragtede hende let, han kunne se på hendes øjne at denne mand hun snakked om, virkelig havde skræmt hende og at hun ikke havde indgået denne aftale frivilligt, men havde fundet det nødvendigt for at holde sig i live. Han sukke tungt, imens han lagde en kærlig arm om hende for at trække hende ind til sig" jeg vil heller end gerne, sætte en stopper for jeres aftale"hviskede han blidt i hendes ører" jeg vil ikke have du bliver misbrugt på den måde"tilføj han let, før han gav hende et knus, for så at slippe hende igen.
Han fandt sin smukke gamle sølv lighter frem, før han stak jointen i munden, for så at tænde den. Han rakte den derefter hen til hende" så skal der festes, men når vi slutter, kræver jeg at du tager med mig hjem og sover"sagde han roligt men dog men en alvorlig tone til sidst, da han havde oplevet at finde hende sovende på en bænk efter at have drukket. Det var farligt når man boede her i byen, og han ønskede kun at hun forblev uskadt, derfor ville han have hende til at sove hos ham, indtil alkoholen var ude af kroppen igen.
Når hun havde tændt sin joint, ville han ligge lighteren tilbage i lommen, før han ville begive sig op til baren hvor han lavede en masse drinks.
Efter kort tid kom han tilbage med en bakke fyldt med alle mulige drinks, han satte den på bordet, før han satte sig ved hendes side.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 0:41

Hun puttede sig ind til ham, ganske tilpas over at befinde sig i hans varme favn. Djævel eller ej, der var intet bedre end at være i trygge omgivelser sammen med nogen man holdt af. Angående aftalen var den blevet indgået under pres, trusler om voldtægt, mord, og smerte havde tvunget hende til det og mangel på bedre muligheder. Hun havde ingen andre muligheder haft.
Hans ord glædede og varmede hende, og hun smilede skævt op til ham og strøg blidt hans kind "Jeg ved det, men.. han er sindssyg.. og jeg vil ikke have du kommer noget til" tanken om at hun kunne være skyld i at der skete Romain nåede gav hende kvalme. Nej, om hun så selv gik hen og døde!
Snart fandt han sin lighter frem, hun ventede tålmodigt til han havde rakt hende den og fik tændt sin egen joint. Åh følelsen af det første sug! Hun rakte ham lighteren tilbage og og pustede røgen ud mellem læberne. Hans krav fik hende til at smile "Hvis du insister" svarede hun drillende. Selv en bænk var bedre end hendes lejlighed. I tre måneder havde de kendt hinanden og hun havde sørgede for at holde ham så langt fra hendes lejlighed som overhoved muligt. Pinlig over at vise det frem? I høj grad!
Snart smuttede han op til baren igen for at mikse dem nogle drinks og hun sad tilbage med en ganske behagelig fornemmelse i kroppen mens hun lod stofferne blandes sig i blodet og bedøve hendes sanser. Naturligvis gik det ikke så hurtigt men tanken var nok til at gøre hende høj! Snart var ha tilbage og hun rykkede på sig og smilede bredt ved synet af alle valgmulighederne. Det skulle nok ende vildt! Hun puttede sig atter ind til ham som han satte sig og lagde hovedet mod hans skulder.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 1:13

Romain smilede let, han holdt hende ind til sig, imens han blidt nussede hendes hår, det  var nu rart at være her sammen med hende, dog ville han ønske at hun havde et mere sikkert liv. Men han bestemte ikke overe hende, han kunne blot prøve at hjælpe hende og støtte hende så godt han kunne. Han kiggede hende dybt i øjende( tjek profil for info om ny evne) og vidste med sig selv at evnen ville gøre hende afhængig men han måtte se på hende" Ella, du må vide at jeg har været igennem lidt af vært, jeg burde kunne klare ham på en eller anden måde"sagde han stille i hendes ører" jeg har oplevet ting, du langt fra ønskede skulle ske for mig"sagde han roligt.
Romain tog et sug og pustede røgen ud, med et skævt smil på læben, det var ikke så ofte han tog stoffer. Han havde gjort det i en længer periode for nogle år siden, men havde blesluttet sig for at droppe dem for ikke at blive afhængig som hun desværre var blevet. Han smilede til hende da han tog plads ved hendes side, han lagde igen en arm om hende, før han tog en drink og drak et par mundfulde, imens han nussede hendes skulder blidt.
Romain havde drukket siden han blev sendt til jorden, og alkoholen havde mistede sin evne til at gøre ham fuld eller beruset. Han drak det kun for at nyde smagen, og fordi han på en måde var afhængig af det, altså hans sind fortalte ham ofte at det var tid til en drink eller to. Han smilede muntert til hende" super, jeg vil glæde mig til at vågne op vedsiden af en smuk kvinde som dig"hviskede han blidt i hendes ører før han kyssede hende let på kinden, for så at tage jointen i munden igen.
Han tog et par sug, imens han roligt så på hende, han ville stadig gerne vide mere om hende, han ville vide hvordan hun var endt i så dårligt miljø men også mere om hvordan hun havde det inderst inde. Men der måtte jo komme tidspunkt hvor de ville få sådan en snak, og hun ville nok også på et tidspunk vide mere om ham og hans mystiske væsen.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 2:05

At være i hans selvskab betød at være sikker, fri og kunne morer sig og være underholdt. Han var lækkert selvskab, og hun var sikker på at mange misundte hende at have hans opmærksomhed og venskab. Forståeligt nok, manden var speciel, og havde talenter, evner og en personlighed man sjældent mødte derude.
Hendes blik blev vendt mod hans, og som sædvanligt virkede hans evne på hende hvor hendes første reaktion var at gnide sig blot tættere ind til ham som om hun ikke kunne få nok af hans nærhed, at han ikke var tæt nok. "Ja men jeg vil ikke tage risikoen, hvis der skete dig nået.." et bittert udtryk krydsede hendes ansigt og hun rystede tanken bort. "Nej! Jeg forbyder det.." slog hun blot fast. Tanken om ham skadet eller såret var uudholdelig! Om det var hendes egen mening eller evnen der virkede på hende og fik hende til at reagere sådan var ikke til at sige.
Hun inhalerede igen og lod røgen synke ind inden hun pustede det ud igen. Åh denne følelse. Mens han ikke var afhængig af stoffer, stod hun med lort op til over begge ører. Hun skyldte alt for mange penge, havde alt for mange problemer og det var vel forståeligt at Zann udnyttede hende som han gjorde når hun tog uden at betale en skilling. I disse øjeblikke betød alt det ikke noget, hun var her, sammen med Romain og verden kunne rende hende et hvis sted!
Hun fniste ved hans ros da hun gik med til at smutte hjem til ham bagefter "Åh som du dog kan charmer kvinder hva" hun vidste trods alt at han var lidt af en charmetrold, og hun ville da også undre sig hvis han var mindre overfor hende. Hun nød kysset mod kinden og flyttede sig kun kort for at fange en drink. I modsætning til ham pralede alkohol og stoffer ikke af, de påvirkede hende, og endda noget så kraftigt. En indlægelse for en uges tid siden fortalte hende at hendes lever var godt beskadiget af alle stofferne og al den alkohol, men her sad hun alligevel skide ligeglad
"Hvad har du så lavet over den sidste uge?" spurgte hun nysgerrigt. At sidde helt tavs var måske rart, men hun ville gerne høre om han havde oplevet noget nyt. I så fald, måtte hun vide det!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 12:42

Romain betragtede hende let, hans evne havde fanget hende, men han var van til det det. Han trak hende blidt helt tæt på og lagde en hånd på hendes lår, imens han tog et sug, for så at lade røgen strømme ud af næsen. Han løftede et øjenbryn, da hun forbød ham at  ordne den mand der plagede hende" jeg har det ikke godt med at lade være, men for din skyld skal jeg nok lade vær"svarede han stille. Det pinte ham, men han måtte respektere hendes valg" Men hvis han så meget som slår dig, så det giver mærker "sagde han alvorligt" Så må jeg stoppe ham!!" kom det dybt seriøst fra ham.
Romain smilede så svagt, og da han havde røget færdig proppede han resten af jointen i lommen, før han lænede sig frem og snuppede en drink.
Romain satte sig til rette igen, imens han let tog en tår af den farverige væske, han lo blidt" ja man kan vel ikke gøre for, at man har charme?"svarede han roligt.
Han nussede hendes lår blidt, imens han smilede skævt "hmm hvad jeg har lavet?"spurgt han muntert" jeg har været sammen med et par kvinder, og så lavet lidt ekstra arbejde"lød det roligt fra ham, dog måtte han ikke fortælle hvad det ekstra arbejde havde handlet om, da det var hemmelige sager.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 13:22

Hun nikkede og strøg blidt hans kind. "Du er godt nok dejlig.. jeg er en heldig kvinde" hun blinkede drillende og puttede sig igen ind til ham, hans hånd ved hendes lår generet hende ikke overhoved, hun var vandt til værre end det. Hun håbede da ikke at Zann havde i sinde at efterlade sig mærker på hende, hun ville ikke risiker at se de to komme op at toppes. Zann ragede hende en høstblomst, men hvis Romain kom noget til ville hun aldrig tilgive sig selv!
Hun røg videre, med stoffer var hun altså ikke til at stoppe så man skulle ikke give hende for meget. Naturligvis blev hun påvirket, og det ville snart begynde at vise sig. Blandet med alkohol gik processen ikke just langsomt for sig. Hun drak glasset ud og lagde det på bordet med en doven bevægelse. Hans svar fik hende til at smile bredt og ryste på hovedet af ham.
Været med kvinder og arbejdet ekstra? Det lød da interessant nok alligevel "Hvorfor arbejder du overhoved så meget, du har jo ikke brug for pengene" svarede hun spørgende. Han havde røven fuld af penge og man kunne ikke sige han tjente millioner på arbejdet som bartender. At han havde hemmeligt arbejde anede hun af gode grunde ikke. Endnu engang inhalerede hun og pustede røgen ud i rummet. Hendes krop var begyndt at svæve og følelsen var rar. Hendes problemer begyndte hurtigt at blive ligegyldig og ryge i baggrunden.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 14:30

Romain smilede skævt, han havde aldrig rigtig haft en god ven som hende før, her kunne han være sig selv mere end når han var sammen med andre. Dog var der altid ting han skjulte, så som hvor gammel han enligt var og andre ting som igen skulle vide om ham. Han lod hånden flytte sig fra hendes lår, for blidt at nusse hendes hår, imens han betragtede hende, dog kunne han se på hende at han snart måtte stoppe hende, da hun ikke skulle få for meget, men hans evne ville gøre det hele nemmer. Han skulle blot brug hans tåge som fik folk til at falde til ro, efter det skulle han transportere hende hjem men det var intet problem når man kunne flyve.
Romain kiggede undrende på hende, han havde trods alt igennem hele sit liv på jorden, arbejdet selvom han nu havde penge nok til at kunne overleve i millioner år, ville han arbejde blot for at have noget at tage sig til. Han smilede så blidt" du ved jeg må arbejde, jeg kan ikke klarer at kede mig, og det holder mig i gang selvom pengene ikke betyder noget"sagde han roligt" men burde vi ikke smutte snart? her er begyndt at blive kedeligt?"sagde han roligt og kiggede kort rundt. Der sad kun ganske få folk rundtomkring, få af dem var kvinder som sende misundelig blikke til Ella da de gerne ville være så tæt på ham, som hun var. Romain tog sig dog ikke af dem, denne aften var han kun Ellas og igen andres.
Han vendte blikket mod hende igen, og afventede hendes ord, det ville selvfølelig være nemmer, for så kunne de smutte hjem til ham på hans motorcykel. Romain havde aldrig været hjemme hos hende, men han kunne dog godt regne ud at hendes hjem ikke var synderlig rart, derfor havde han tænkt sig at tilbyde hende et værelse hos ham, dog regnede han desværre med hun ville sige nej selvom han heller end gerne ville have hende boende. Så havde han trods alt selvskab, og så var hans nye hjem stort nok. Hun havde endnu ikke fået af vide at han var flyttet hen til byens dyreste kvarter for at få mere plads, til ham og hans mange kæledyr.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 15:09

Romain var ikke ene om aldrig at have haft så gode venner. Hendes venskaber havde aldrig været så dybe, og de få hun havde vovede at stole på havde ødelagt hendes liv mere end de havde gavnet. Hun stolede derfor kun på ganske få, faktisk måtte han være den eneste. Alle andre var bare bekendtskaber som mere eller mindre var spild af tid. Hans hånd flyttede sig op til hendes hår og hun lukkede øjnene og nød godt af berøringen. At han havde i sinde at stoppe hende var vel nok en god ide, der ville i alt fald ikke gå forfærdelig lang tid inden hun var stiv og skæv og selvom hun måske var hyggeligt selvskab når hun var begge dele, så havde hun altså ikke så meget kontrol.
Hun fangede hans undrende blik, men så blot fortsat på ham indtil han besvarede hendes spørgsmål. Kede sig? Det var vel forståeligt så, der var i alt fald rigeligt med selvskab med det arbejde han havde. Kvinder og mænd overalt! Penge, og så fik han brugt tiden.
"Vi smutter når du vil skat" svarede hun og gned kort næseryggen mod hans kindben i en blid og øm bevægelse. Uh han duftede godt. Sekunder efter var jointen desværre færdig, men effekten fra langt fra. Hun var begyndt at blive mere høj, og derved mere omklamrende. De misundelige blikke der blev sendt i hendes retning blev skam opfanget, men hun var skide ligeglad! Eller, hun var fristet til at lade dem vide han var hendes, selvom det trods alt ikke var tilfældet. Men kvinder, og hormoner... og når hun var høj så tænkte hun sgu ikke med hovedet.
At han var flyttet havde han intet sagt om, det skulle nok komme som en overraskelse for hende. Hvorvidt hun ville flytte hjem til ham, nok nej, hun ville ikke trække sit lort med over til ham. Men det skulle da glæde hende at komme forbi lidt oftere og crashe hos ham.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 16:44

Romain smilede roligt, idet han tog en sidste drink, og drak den i en hurtig slurk før hans sukke let, men rejste sig op" jeg er klar nu smukke"sagde han kækt. Han stille sig foran hende og rakte en hånd frem, for at hjælpe hende op. Når hun havde taget den, ville han hjælp hende op før han så ville lægge en arm om livet på hende, for så at bevæges sig mod døren ud til selve diskoteket. Han ville fører hende elegant, igennem diskoteket for til sidst at tage hende med ud i baggården hvor hans sorte motorcykel stod placeret.
Romain smillede stort til hende" er du klar?"spurgte han let, imens han selv hoppede op på motorcyklen og satte sig forrest og klappe den ene hånd bag sig" vil du med?"lød det drilsk, imens han så på hende med et munteret udtryk i de grønne øjne, dog var de også udfordrende og som altid mystiske.
Han ville efterfølgende når hun havde sat sig op, starte den op for så at køre der udad i stor fart, men han havde dog fuldkommen kontrol og hver et sving der blev taget var skarpt men perfekt.

A Remarkable Friendship Harley-Davidson-Iron-883-Special-Edition-S-1
A Remarkable Friendship Celebrity_House_Calvin_Harris_In_$7_Million_Home_on_world_of_architecture_01

Efter ca. 20 minutter, kørte han hen til hegnet som lå omkring hele huset som beskyttelse mod fremmed, dog gled den kæmpemæssige port op, da Romain nærmede sig med motorcyklen, efter han var kørt ind lukkede den sikkert bag dem. Han kørte op ad indkørselen og parkerede ved siden af et par flotte biler som holdt parkeret på række. Han slukkede motoren og hoppede af cyklen, før han hjalp hende ned på den sikre jord igen. Romain slog ud med armende" ja har vist ikke fået fortalt at jeg flyttede, men nu er dette sted mi"sagde han muntert og så nysgerrigt på hende" men min gamle lejlighed, må du gerne overtage? hvis du har lyst, jeg skal nok betalte regningerne for den"sagde han venligt. Hans gamle lejlighed, havde trods alt været pæn og med 3 værelser og ting der fungerede. Desuden stod hans gamle møbler der altså de fleste af dem.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 17:40

Hun fik selv drukket endnu en drink inden han rejste sig om rakte hende en hånd. Hun smilede lumskt til ham, lagde hånden i hans og lod sig hjælpe om. Med en arm om hans skulder vimsede hun med udenfor. Helt sikker tilbens var hun ikke, hun var allerede påvirkede af alkohol og jointen. Drinks havde hun da fået mens hun havde ventede på ham nemlig.
Snart kom de ude i baggården hvor hun så mod motorcyklen. Wow! Hun betragtede ham mens han satte sig op og bed sig i underlæben af bar spænding. Det her skulle nok blive interessant! Hans udfordrende blik gav hende blod på tanden og hun satte sig op bag ham. Hendes korte kjole protesteret og gled længere op over hendes lår, hun var dog ligeglad. Armene blev slået rundt om ham og hun trykkede sig ind til ham mens han fik liv i motorcyklen og kørte ud på vejen. Det var næsten ligeså godt som at flyve! Når man som hende havde vinger var der ikke så meget som kunne slå den følelse men det her var vidunderligt! På et tidspunkt slap hun ham og spredte armene mens hun hylede af glæde! Jup, hun var skæv og stiv! Snart efter klamrede hun sig atter til ham mens hun lo hjerteligt.
hvor længe de havde kørt anede hun ikke, men hun vidste det ikke var den vej han plejede at køre for hans lejlighed lå i den stik modsatte side. Hun blev selvfølgelig nervøs men var tavs mens han kørte. Snart nåede de boligblokke med huse og det blev dyre jo længere de kørte. Han svang ind ad nogle porte som havde åbnede sig for ham, og ved at kigge bagud kunne hun se de gled i bag dem. Hun sank en klump igen og snart stoppede han op foran det store og virkelig skønne hus. Fascinerede så hun op mod det, og lod sig hjælpe af motorcyklen hvor hun fraværende trak kjolen på plads. Hans ord var tydeligvis en overraskelse "Du har købt det her?! Wow... tillykke.. det er .. stort" hun var et øjeblik blevet helt klar i hovedet, men rynkede brynene ved hans ord om lejligheden. "Hvad? Nej det kan jeg ikke tage imod Romain, det er sødt af dig.." svarede hun hurtigt.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 19:56

Romain, havde nyt turen på motorcyklen, han elskede vinden i håret og den hurtige fart gav ham en skøn følelse. Det var nok også derfor de to andre pæne biler(tjek profil) ikke blev brugt så meget, eller den ene var en form for spionbil med speciel udstyr, så som forklædning og nummerplade ændring, den blev brugt til de job han blev tilbudt ofte som langt fra var lovlige eller nemme. Den anden blev brugt til at køre stærk på øde veje og når han skulle rejse. Romain smilede stort til hende" tak, jeg måtte jo bruge nogle af de mange penge, desuden skulle mine krybdyr have mere plads, og nu kan Spike også komme ud i den friske luft"sagde han muntert, Spike var Romains kat, ikke hvilken som helst kat, men en nøgen en da han fandt den smuk og unik i forhold til de der pusse nusse hårbolde. Hun kendt Spike dog havde Spike ikke siddet på hende, da katten var lidt særpræget og kunne ikke lide andre end sin ejer, da den var lidt bange for andre.
Romain smilede skævt" lad os snakke om det i morgen, men lad os komme ind"sagde han roligt, før han tog fat i hendes hånd for så at fører hende op til hovedøren, han trykkede en form for kode på en sølvplade med tal, før døren så gik op og han førte dem indenfor. Huset var fyldt med nye møbler, men i hans stil som var sorte møbler og farverige små detaljer og nipsting fra alle de lande han havde rejst i, desuden var der mange billeder af katten rundt omkring. Huset havde et stort køkken, 1 værelse med badeværelse tilhørende samt et lille køkken da dette var tiltænkt en husholderske, 5 værelser med senge, 2 badeværelser, 1 træningsrum, 1 stort rum med krybdyr, 1 arbejdsrum, 1 rum som var lavet som en biograf 1 rum i kælderen med våben, 1 rum til frække lyster og selvfølelig en stor stue og en have med pool, samt en tennis bane.
Han førte hende ind i et rum, som var lavet til en hjemme biograf, med store bløde sofaer og et kæmpe lærred, samt en popcornsmaskine og en fryser med is samt en mini bar fyldt med alkohol og sodavand. Romain sank ned på den forreste sofa, han så let på hende" lyst til at se film eller?"spurgte han drilsk, med et frækt smil på læben.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 20:17

Han var rig, det var der ingen tvivl om. Det var dog ikke nyt, det havde hun jo vidst og det var jo derfor hun havde spurgt ham tidligere om hvorfor han arbejdet. Mange ville tro at Cinderella var en golddigger, udnyttede deres venskab! Men foruden stoffer og alkohol havde hun faktisk ikke fået noget af ham. Det føltes også okay, hvem nød ikke lidt alkohol med en ven engang i mellem? Og han var så god til at tilbyde hende det så det var ikke så sært alligevel.
Hvad angik hans biler var de begge skønne, top moderne, skønne og total lækre. Den slags med halvnøgne kvinder liggende hen over køleren. Tanken fik hende til at fnise. Hun smilede skævt til ham, og nu nævnte han sin specielle kat. At den var bange for hende var lidt gengældt, katten var måske sød men den var speciel og en anelse skræmmende. Hun foretrak i alt fald det der putte nutte frem for her. "Det her er også mere din stil" svarede hun og blinkede drillende. Hun nikkede som han udskød emnet, det passede hende fint, hun ville ikke snakke om det lige nu og det havde hun slet ikke hoved til. Han hjalp hende op mod huset og hun var ikke helt stabil på benene længere. De sko skulle helst af inden hun vred om på dem og brækkede halsen.
Hendes blik gled nysgerrigt omkring da de var kommet ind. Alt var moderne og skønt, mørkt men lige hans stil. Hun gloede fascineret, det var jo nærmest som et museum. Det var langt fra hele huset hun fik lov at se, men der var da rigeligt de gik igennem. Billeder af Spike dækkede et par vægge og hun gloede på billederne af katten der gloede tilbage igen. Det var lidt skræmmende. Snart standsede de ved et rum, tv-stue, eller biograf om man ville. "Du har virkelig husket det hele" kommenteret hun med et bredt smil og endte klogeligt med at skubbe skoene af. Det var rart igen at stå på fast gulv under fødderne.
Han smed sig i sofaen mens hun kort så sig usikkert omkring, og prikkede til popcorn maskinen. Ved hans spørgsmål og frække smil fniste hun "Sæt en film på og lad os snave!" ja hun var tydeligvis stiv og skæv, men smed sig snart ved siden af ham på sofaen.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 20:54

Romain smilede skævt, han betragtede hende imens de gik gennem kun en lille del af huset, hun var nok overrasket over hvad han enligt ejede. Han lo blidt" hvis du siger det"svarede han let, efter hendes ord om snavning, han ville da aldrig sige nej til en så smuk kvinde som hende, desuden var det mest af alt fordi hun var skæv og hans evne påvirkede hende. Nogle gange var den evne ikke så praktisk men han kunne ikke lukke ned for den, selvom han til tider ønskede at kunne.
Romain gjorde plads til hende, imens han fandt en lille tablet frem, som lå et bord foran dem, denne tablet var koblet til lærred og her han kunne hente alle film, selv dem som endnu ikke var nået biografen men dog var færdig lavet, kunne han skaffe sig adgang til.
Han kiggede lidt rundt, for at finde en film de kunne se, men endte så med at vælge den nyeste X-men film. Kort tid efter startede filmen og lyden var i topklasse, han hentede en bøtte popcorn og to dåser cola, som han satte dem på bordet foran så de bare kunne tag når de ville.
Romain lænede sig tilbage i sofaen, imens han lagede en arm om hende med et smil på læben og blikket mod skærmen" så skal vi bare hygge os"lød det muntert fra ham.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 21:03


Hun smilede drillende til ham ved hans svar. Det havde han intet imod? Well, hun havde heller ikke forventede at han havde! Snart var de dog inde for at se film, og hvor var det skønt af have sin egen biograf. Det her kunne hun snildt vænne sig til! Hun så nysgerrigt til mens han valgte en film der netop var kommet i biografen. "Kæft hvor nice!" udbrød hun, ikke lige et ordvalg hun normalt ville gøre sig men det var ikke for sjov at hun var anderledes når hun havde fået lidt for meget.
Da han rejste sig efter popcorn og cola havde hun håbede på mere alkohol, men selvfølgelig skulle han være mere moden og voksen en hende og hentede sodavand i stedet for. Hun gloede på det men trak så på skuldrene og gav sig til at fråde popcorn og drikke cola mens filmen kørte. Man kunne roligt sige hun havde svært ved at fokuser på den, selvom den var god. Cola og popcorn blev da også glemt efter noget tid og hun lå bare tæt ind til ham og nussede ham blidt over brystet mens hendes blik hvilede på skuespillerne der lallede rundt og brugte alle deres kræfter. Den slags film blev lavet af mennesker der slet ikke anede at der fandtes overnaturlige væsner, de skulle bare vide!
Efter noget tid vendte hun blikket op mod ham og gned næseryggen langs hans kæbe. Ja hun var endt i sit intime hjørne og han burde bede hende opføre sig pænt.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 21:38

Romain var letter optaget af filmen til at starte med, han havde taget en cola som han roligt drak et par tåre af før den blev sat på bordet igen. Filmen morede ham lidt, tænke at menneskerne der har skabt, ikke kender den rigtig verden hvor der rent faktisk findes væsner som kan nogle af de ting superheltene kan. de drømmer om magiske kræfter, men hvis de vidste hvor farlige sådan kræfter kunne være ville så farlige, ville de måske ikke drømme om at få dem.
Han smilede skævt, da hun begyndte at blive mere kærlig overfor ham, han dreje hovet mod hende, for at give hende et kys på panden, imens han blidt begyndte at nusse hendes lår. Han burde stoppe hende, men af en eller anden grund, følte han sig trængende og nysgerrig, på hvordan hendes krop så ud under tøjet, han måtte indrømme at slanke kvinder, tændte ham og hun var godt på vej, til at vække lysten i ham.
Han nussede hende blidt´, og lod sin hånd glide lidt højere op så den hvilede lige ved kjolens kant, dog gik han ikke videre da det var op til hende. Han smilede skævt til hende og hans øjne bar et frækt blik som betragtede hende nysgerrigt. Hun var en fantastisk kvinde, og han var glad for han havde fået en veninde som hende, det var rart at have en god ven, men han var også glad for hun ikke ´var sådan en type der kun var venner med ham for at nyde godt af hans penge. Han lod sin frie hånd strejfe hendes kind imens han fangede hendes øjne i sine og dermed blev hans evne selvfølelig stærkere.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 21:59

Hvor opmærksom han lige var på filmen anede hun ikke, hun var bare ikke humør til film længere. Derfor søgte hun hans opmærksomhed med de uskyldige berøringer og hun vandt pas. Hans hånd strøg over hendes lår, og hun blev kysset på panden hvor hun puttede sig yderligere ind til ham. Hun sad mere eller mindre med fronten mod ham og flyttede derfor kun ganske let på sig hvor hendes ene ben endte mellem hans to. Sekunder efter så han ned mod hendes og deres blikke mødtes.
Hans evne trak hende tættere og vakte hendes begær og lyst efter ham, det trak i hende og når hun i forvejen var lettere påvirket af alkohol og stoffer, skulle der altså ikke meget til. Derfor endte hun med at flytte på sig og satte sig op, sekunder efter svang hun benet rundt om ham og satte sig på skødet af ham. Filmen var total droppede. Hendes blik befandt sig stadig i hans, sensuelt og kækt, og hendes egen natur bød hende at lege denne leg. Hænderne gled op over hans bryst til hans skuldre hvor de hvilede et øjeblik inden hun svang dem rundt om hans hals og rykkede ansigtet tættere på hans.
Hvad hun ville tænke om det her senere anede hun ikke, og tænkte hun langt fra på i disse øjeblikke. Hun ønskede blot at mærke ham tættere på sig, og mærker hans hænder på sin krop. Hvordan situationen ville have set ud hvis han ikke havde haft den evne, ja det var vel ikke til at sige.
I sidste ende var der ikke så meget at tænke på, hendes blik veg fra hans et øjeblik og gled ned over hans læber inden de atter gled op til hans blik mens hun forsigtigt lod sine læber trykkede mod hans i et blidt og forsigtigt kys. Forsigtighed lå ellers ikke til hende, men sådan endte det lige til at starte med.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 23:21

Romain betragtede hende let, han var da også tiltrukket af hende og sådan som hun hele tiden kom tætter på ham, men han var i tvivl om hvor smart dette var? han lod hende sætte sig på sit skød, lod sine hænder føle på hendes smukke slanke ryg. De olivengrønne øjne så tænksomt på hende, imens han lod hende røre ham og da hun nærmede sig hans mund, kyssede han hende blidt igen, men en følelse inde i ham sagde at han måtte stoppe det* Hun er din ven*tænkte han stille. Romain lod hende kysse ham i et stykke tid, men da der skulle til at ske mere, lod han sin magiske søvntåge svæve mod hende. Indenfor få minutter ville hun falde i søvn uden at kunne gøre noget ved det, dog var denne evne ikke farlig.
Da han havde skikret sig at hun var væk, løftede han hende forsigtig op i sin favn, han slukkede filmen og bar hende forsigtig ud af rummet for så at begive sig mod hans soveværelse. Da han var kommet ind på det kæmpe soveværelse, gik han straks over til sengen, hvor han lagde hende ned, før han smuttede ind i hans kæmpe garderobe, hvor han fandt en T-shirt som hun kunne sove i. Efter det gik han ind til hende igen og imens hun stadig sov, trak han kjolen af hende og lagde den på sengekanten før han så trak T-shirten på hende. Han så kort på hendes smukke krop, men fik hende så puttet pænt ned under dynen så hun lå godt, og trygt før han selv gik ind i garderoben. Han skiftede om til en grå top og trak i et par sorte boxershorts, før han smed det andet til vask for så at gå ind til hende igen.
Romain lagde sig ind under dynen, ved siden af hende og lagde blidt armende om hende, før han selv lod øjende glide i, for så at falde hen i en rolig søvn trance form eller noget i den stil, det ville sige at han tømte hovet for tanker og lod hele hans krop slappe af.

A Remarkable Friendship Luxury-Bedroom-Design-Stylish-1536
A Remarkable Friendship Feast-on-These-15-Fabulous-Luxury-Closets-13
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Cinderella Lør 31 Maj 2014 - 23:33

Heldigvis var en af dem da klar nok i hovedet til at tænke for dem begge to. Hendes fokus skred nemlig temmelig meget da han gengældte kysset og hun nød at mærke ham mod sig. Han fik dog hurtigt sat en stopper for hende og hendes tanker begyndte at opløse sig som en træthed vældede ind over så hun nærmest blev bedøvede og skubbede ind i en anden verden af søvn. Han fik løftede hende op og bragt i seng uden at hun bemærkede noget som hals. At blive frigjort fra kjole var behageligt for den var ikke just rart at sove i. Inden under havde hun kun trusser på eftersom kjolen havde en indbyggede bh så var det ikke nødvendigt med sådan en.
Hun blev puttede under dynen og faldt i en dyb og drømmeløs søvn kort efter. Da han kom tilbage og lagde sig hos hende var hun helt væk, nød godt af hans varme da han puttede sig ind til hende med en arm rundt om hende.

*time jump*

Omkring klokken ni begyndte hun at vågne, hun vendte sig om i sengen puttede sig ind til ham endnu engang. Forvirret åbnede hun dog øjnene og så sig omkring. Træt, men stadig forvirret. Hvordan hun var endt her var hun ikke sikker på, det sidste hun kunne huske var at de havde kyssede. Wow, hun havde kyssede ham! Hun spærrede øjnene op og flyttede brat på sig, så ned af sig selv hvor hun havde en af hans T-shirts på. Trusserne havde hun dog stadig på så.. de havde ikke gjort det? Forvirret og rundt på gulvet sank hun sammen i puderne igen. Hun var sgu umulig med stoffer og alkohol i systemet.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Romain Lør 31 Maj 2014 - 23:47

Romain slappede fuldkommen af, alle de tanker der normalt løb rundt i hans sind, var fjerne som en tåge langt borte, hele hans krop var tung men på den gode måde. Han kunne mærke hende ved sin side hele natten, en ting der blot havde skabt endnu mere ro, men langsomst begyndte han at vandre mod tågen, lod tankerne vende tilbage langsomt, imens han slog øjende op. Han var vågnet før hende, hun lå og sov tungt ved hans side, et skævt smil gled over hans læbe* hun er en skøn kvinde* tænkte han stille, på en måde var han ved at få følelser for hende, han var ved at se hende som andet end kun en ven, men han skjulte det. For tænk hvis det ikke var gengæld? han ville ikke risikere at blive skuffet så derfor hold han det skjult, selvom det var hårdt selv for en djævel som ham.
Han nussede hendes hår blidt, imens han betragtede hende, tænkte på hendes smukke krop han kun havde fået et kort glimt af da han havde skiftet hendes tøj.

romain smilede til hende da hun vågnede, han slap hende blidt og satte sig op, før han strakte armende" sovet godt smukke?"spurgt han blidt, men så dog hendes forvirrede blik" der var ved at ske ting imellem os i går, men du var påvirket, så jeg ønskede ikke at gøre det, derfor bar jeg dig i seng"sagde han roligt imens han så nøje på hende" og så gav jeg dig en af mine T-shirt på, da jeg tænkte at kjolen måtte være ubehagelig at sove i"tilføj han fuldkommen rolig. Han skubbe dynen af sig og rejste sig let op, før han vendte blikket mod hende igen" lyst til morgenmad?"spurgte han høfligt med et skævt smil på læben. Det ville nok være første gang hun så ham så afslappet, dog bar de grønne øjne stadig på mystik men sådan var de altid, selv når han var afslappet som nu.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

A Remarkable Friendship Empty Sv: A Remarkable Friendship

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum