Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
ensomhedens spil.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
ensomhedens spil.
Tid: 01:44
Vejr: fuldmåne på en klar himmel
Isaac så rundt i den smukke kirke, med alle dens kors og høje vinduer, der fik ham til tænke på den verden, han forlod.. egentlig morede det ham lidt, hvad en ilddæmon lavede i kirke, hvor kun engle og duer holdte til. og måske en gammel dame eller to om søndag. han flyttede langsom sine øjne med de lange mørke vipper over på et kors, der var halvt gemt i skyggerne, som han selv, så kun del af hans ene side kunne ses..
han vidste egentlig hvad han lavede i kirken på dette tid..
Isaac vente sig mod en af vinduerne.. hvor månen, som den smukke stilfærdig kvinde hun var, lysete svagt igennem en lille del af vinduerne, så det dannede en masse små søer af firkant midt på den mørke gulv.. hans vejrtrækning var rolig, næsten lydløs..
for roen var her.. den stille ro, han elskede..
kun en svag lyd af lidt dryppen fra noget vand, brød den stilhed..
men han følte sig ikke alene, for det var som om, der var andre..
Gæst- Gæst
Sv: ensomhedens spil.
Gæst- Gæst
han mærkede tydeligt dette anden væsen, kunne lugte svagt, at det ikke var en vampyr, en dæmon eller engel.. dette her var noget ganske andet..
"undskyld mig, men har de aldrig før mødt dæmon?"
mens han sagde det med en halvt sarkastisk stemme, vente han langsom om, mod dette væsen.. hans øjne så kort op på månen, før de endelig faldt til ro ved ansigt af den person,
som han havde følt bag sig. Isaac smilede kort, før han med lavmælt stemme sagde
"godaften, jeg kan se, at de også nyder kirkens udsmykning" hans skæve smil,
bar noget koldt over sig, selvom det ikke var mere enden man vil have rystede på hovedet af det.. "hvad laver de egentlig her i ensomhedens kirke på det her tidspunkt?"
hans røde øjne skinnede svagt i mørke, mens de kiggede undersøgende på den person
han ikke vidste hvad var..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
som at domkirken i helvedes hovedstaden var så anderledes, ja, ved det hele,
alligevel kunne han ikke lade være med sammenligne dem..
Isaac atter igen vente tilbage til hende " måneskinnet?, ja det er ganske smukt..
hvad er egentlig deres navn?" han så med charmerende skævt smil på den lille pige..
dreng?.. han vidste stadig ikke helt hvad den lille ting foran sig var..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvordan er de egentlig endt her?" Isaac tænkte hurtigt, at det var derfor han ikke kunne lugte hende, spøgelser var for det meste uden lugt.. "jeg er bare simpel dæmon, der ikke er så frygtelig meget at sige om" han så kort på hende med et smil, der skjulte hans spidse hjørnetænder.. "må jeg egentlig godt kalde dem du nu, hvor jeg kender deres navn?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men du virker bange, hvad frygter du?" hans stemme var lavmælt, mens et svagt skær af rødt kunne anes fra hans øjne.. nattens kvinde og hendes smukke søster ville snart gå i seng, og han? han skulle snart tilbage til sit værelse, for at få de få timers søvn, han kunne nå..
men spøgelse foran ham, havde fanget hans nysgerrighed.. den største svaghed, han havde..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"mit navn er Isaac hela van Danican, men jeg fortrækker bare Isaac"
hans stemme hviskede lavmælt "hvorfor har du ikke taget din hævn i nu over dem, der fortjener?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
mens en hviskende stemme begyndte at lyde fra hans mund "hvis nu jeg kan hjælpe dig"
han holdte en lille pause med vilje, så hun kunne tænke lidt over, hvad han tilbød.
det smørrede smil sad der stadig, før han begyndte igen med sin lavmælte lokkende hviskede stemme, der lød som den slangen fra det tabte paradis brugte, der han lokkende Eva i forfald "jeg kan mærke hvordan hævnen brænder i dig som en undertryk flamme, der venter på at blive sluppen løs.. jeg vil godt hjælpe den flammede" Isaac så på hende med et glimt i sine øjne, et glimt, der ikke før havde været der, men der altid kom, når noget grab hans nysgerrighed
"hvad siger du?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
en af de smil, der love at nok skulle blive godt..
"men hævn er ikke er desværre ikke en gratis ting, men"
han sad pludselig bag hende på bænken, med sin ene arm omkring den skulder, der vente mod ham, mens han hviskende lokkende i hendes ene ører "vi kan lave en aftale. en kontrakt, der sikker at dem, du måtte ønske hævn, får dit had at føle, med min hjælp, " han holdte inde, og så med et mørk, smørret smil, som kun en dæmon kunne ege..
"hvad ønsker du, følt inde i dit hjerte, hvad siger dit mørke, dit had?"
(sorry, for den lange tid )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
før han atter vente tilbage og begyndte at hviske vider i hendes øre
"den gør bare at du gør nogle små tjenester for mig, til gengæld får du din søde hævn"
han kunne næsten se hendes ja, men han vidste at han mangle det sidste, før hun var hans,
derfor lade han et ekstre trykt i de næste par ord "dit mørke skriger, kan du ikke mærke det, hvordan det flår i dit hjerte, hvordan det river i dig, men efter det her, kan du måske finde en form for fred, måske inden da møde dine tabte forælder, ved kun at sige ja" han så på hende, ventende på hendes svar.. men hvad ville hun svarer?
Sidst rettet af Isaac Lør 5 Jun 2010 - 17:33, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han brugte ikke sin fylde styrke, brugte den kun kap nok..
og så var det fordi.. han så smilede på hende, mens han rakte et lille stykke papir frem mod hende.. "du skal bare skrive dit navn her" han gav hende papiret, som var elfenben gul med indtrykket af at være gammel. der var kun en blodrød steg på hele pariret.
sted, hvor man skulle skrive sit navn. han rakte hende en kulsort kuglepen, hvor der med gylden skrift stod şeytan rundt i kanten.. nu skulle hun bare skrive..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han rakte hånden frem for at tag imod kontrakten fra hende. skyggerne var nu så tæt bag ham, at man intet kunne se, kun et endeløs mørke, der bredte sig ud over kirken, som en tæt tåge..
hans hånd skinnede blegt, lyset næsten helt op i alt mørke..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han så kort på hende, mærkede at hun stolte på ham, som Eva, der stolte på en slangen..
månelyset kørte kort over hans fremstrakte hånd, mens det meste af ham var gemt i mørket, så kun den ene side af hans ansigt og krop kunne ses, så man kun kunne se det ene af hans øjne med det røde skær..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han ventede kun på at få hendes kontrakt, så han vidste handlen mellem dem gældte.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» blodets spil (aoi)
» Sætter tankerne på spil
» En brik i dit spil-Xena
» dødens spil (niro privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus