Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Musical Playtime (Jessica) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Musical Playtime (Jessica) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Musical Playtime (Jessica) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Musical Playtime (Jessica) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Musical Playtime (Jessica) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Musical Playtime (Jessica) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Musical Playtime (Jessica) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Musical Playtime (Jessica) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Musical Playtime (Jessica) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Musical Playtime (Jessica) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Musical Playtime (Jessica)

Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 20:39

Tid: 01.30
Sted: Diskoteket
Omgivelser. Højt musik. Mennesker der danser, snakker og larmer over alt.

Malakor havde været hjemme på hotellet hvor han tilbragte dagstimerne for tiden. Han havde taget en sort faconsyet skjorte på og sorte bukser. Skjortens to øverste knapper var knappet op.

Malakor gik ind i diskoteket. Han vidste de havde en V.I.P afdelinger der var mere rolig en det normale diskotek. Men det var jo ikke der de havde aftalt at mødes. De havde aftalt at mødes i selve diskoteket. Malakor kiggede lidt langsomt rundt omkring før han gik over til baren. Han satte sig elegant på en af barstolene og kiggede på bartenderen. Han sagde med hans normale rolige stemme. Dog var den lidt hævet så man kunne høre den fra det høje musik ''Din bedste rom... On the rocks''. Bartenderen nikkede og gik i gang med at lave drinken. Den tog jo ikke lang tid at lave det var bare rent rom med isterninger i. Bartenderen kom ned med glasset. Malakor nikkede og betalte for drinken. Nu var det vel bare at vente på Jessica. Det gav ham også tid til at finde på en plan. Hvad var han i humør til. Hvad kunne han finde på.
Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Intet i nu

Antal indlæg : 166


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Gæst Man 9 Jun 2014 - 21:11

Kjole: Link

Efter at have skiftet kjole og sko, dukkede Jessica op i et par tårnhøje stiletter, der gav hende et godt skud i højden, samt en enkel sort kjole. Hun gad ikke at dukke op på et diskotek totalt overdresset og hvad Malakor egentlig havde at sige til hendes tøj, var hun ligeglad med. Nu havde han fået hende til at skifte tøj én gang og der kom ikke flere gange af det, i denne omgang.
Prinsen var ikke svær at spotte. Et par piger kiggede fnisende hen på den høje ganske attraktive fyr, der sad med ryggen til dem og drak et eller andet sprut. Oppe ved baren slog hun sig ned ved siden af ham og bestilte et glas rødvin. Det fineste de havde at byde på. Imens det blev serveret vente hun sig om imod sin 'chef' med et lille smil omkring læberne, der havde fået en blodrød farve. "Nå, dejligt at se jeg ikke er den eneste der ville hjem og skifte tøj." Trods hendes ord var der et smil, selvom det ikke helt nåde hendes øjne. Da vinen kom tog hun imod og nippede lidt, før hun så satte det ned foran sig og lod fingrene hvile på stilken. "Du virkede til at have en plan før, må jeg høre hvad den er?" Hun lage hoved let på skrå og betragtede ham tydeligvis afventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 21:37

Malakor kiggede på Jessica da hun satte sig ved siden af ham. Hans blik kørte rundt på hendes krop. Hun var nu blevet en smuk og tiltrækkende kvinde. Dog tænkte han det til hendes fordel. han mente hun ville kunne bruge det imod mindre intelligente væsner af den mandlige køn. Han nikkede anerkendende til hendes kjole.

Da hun snakkede om hans plan, smilede han svagt og svarede ''Første skridt er meget nemt''. Han tømte sit glas og rejste sig. Han stillede sig ved siden af Jessica og lavede et elegant buk hvorefter han sagde ''Må jeg få denne dans?''.

Han vidste godt hvad der ville ske hvis de begyndte at danse. Han var en meget god danser og det ville virke provokerende overfor de fulde mandlige gæster på diskoteket. De ville føle sig truet. Det ville helt sikkert udvikle sig. Han kunne godt lide at gøre mennesker sure for de vidste aldrig hvad de gik ind til. Det var en perfekt lille leg, det syntes han ihvertfald selv. Han var ikke sikker på om Jessica havde luret hans bagtanke med dansen men han håbede det, for han havde så store forventninger til hende.
Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Intet i nu

Antal indlæg : 166


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 18:22

Dans. Hvorfor ikke? Et smil sneg sig op på hendes læber, lidt smigret var hun. Kort nejede hun som ja til dansen, før hun ville følge med ham ud på gulvet, hvor hun tålmodigt ventede på at den næste sang ville begynde. Hvad sangevalget ville blive ville afgøre dansen. Blev det en klassik rolig sang, endte det nok med den gode gamle pardans, men var der mere fut på den, ville hun ikke tøve et øjeblik med at vise at hun sagtens kunne hoppe og danse i høje stiletter.
Der var alt for mange unge kvinder, der næsten skulle bruge en stok når de gik rundt i deres hæle, fordi de ikke kunne. Selv havde hun haft en pæn del års øvelse. Hun kunne godt lide at gå i stiletter da det gav en elegant måde at gå på, samt en god holdning. At mange mænd samtidig så det sexet var blot en bonus, som hun under jagt ofte misbrugte til sin fordel. Under normale omstændigheder var hun ellers meget påpasselig med ikke at lade mænd af nogle art røre. Hun var ingen romantiker, men ville heller ikke ende med at blive en folk troede de bare kunne få. Det skulle samtidig også være en mand der havde styrke, ikke en der blev knust under hende, som mennesker havde det med at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Malakor Søn 15 Jun 2014 - 8:29

Malakor lagde blidt en arm rundt om hendes talje og tog hende i hånden med den anden hånd. Han var en elegant danser og han førte an. Han lagde ikke skjul på han var stærk, dog gjorde han hende ikke ondt under dansen. Imens de dansede deres klassiske vals havde folk samlet sig og stod og kiggede på dem. Han førte hende let og elegant rundt på dansegulvet i takt med rytmen. Det var som at se professionelle dansere. Da dansen var ved at nå ved vejs ende drejede han hende rundt i en pieotte og greb hende og bukkede hende bagover. Hans ansigt ende meget tæt på hende. Hans mørke brune øjne kiggede i hendes. Der stod de i et kort øjeblik før han med en hurtig elegant bevægelse rejste hende op igen. Folk stod og kiggede lidt før det gik op for dem at dansen var slut. De klappede en smule før de begyndte at gå tilbage til det de havde gang i før. Malakor nikkede til Jessica ''Tak for dansen''. Under dansen var det nemmere at se at Malakor var en herrer der tog hvad han ville have når han ville have det. Nok mest af alt fordi der ikke var særlig mange der kunne stoppe ham når det kom til stykket.

Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Intet i nu

Antal indlæg : 166


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Gæst Man 16 Jun 2014 - 16:31

Selvom hun ikke var opvokset på et slot som Malakor selv, kendte hun de fleste dansetrin og nød at hendes partner syntes at vide hvad der forgik. Let og ubesværet fulgte hun med og overvejede endda kort at lukke øjne, bare for at nyde det hele, men greb sig selv i det før det skete. Ingen grund til at give sig helt væk.
Efter dansen nejede hun let og fulgte så med ham væk fra dansegulvet så de andre igen kunne komme til. "De kan virkelig danse, men det er jo også en prins vi har med at gøre her." Lød det i en let spøgefuld tone, før hun så tog sit vinglas fra før og tømte det. "Danser De endnu eller er det bare et talent der har groet sig fast?" Snakkede hun videre om løst og fast, mens hun tålmodigt ventede på at han skulle komme med en ny idé til hvad de skulle lave. Han syntes at kunne lide tingende kørte efter hans hoved, så det ville hun lade ham få muligheden for at gøre.
"Hvor bor du så henne for tidne?" Der var ingen grund til ikke at lære hinanden at kende så hurtigt som muligt, samt få nogle gode informationer der måske kunne bruges en gang i fremtiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Malakor Tirs 17 Jun 2014 - 16:41

Han nikkede og svarede ''De virker bestemt heller ikke til at være dårlig. Nej jeg danser ikke mere, dog har over tusinde år med dans hver uge sat sig fast i mit sind. Jeg finder dans en smuk kunstform, hvis den udføres korrekt. Jeg så TV tidligere på ugen og så en af disse såkaldte popstjerne lave et trin der hed. twirking. I mine øjne var det bestemt ikke dans. Mere latterlige krampetræk''. Malakor havde ikke forstand på nutiden på alle måder og især ikke popkulturens udvikling.

Da hun spurgte hvor han boede virkede han ikke fornøjet over det. Han rystede på hovedet og sagde lettere irriteret ''Lige nu bor jeg fra hotel til hotel. Jeg har ikke fundet et passende sted der lever op til de krav og standarter jeg har. Det er bestemt en sørgelig situation''. Han kiggede lidt på hende. Han vidste at hun sikkert tænkte på hvad de nu skulle give sig til. Han havde lige nu bare lyst til at sidde og snakke lidt. De havde haft det så sjovt hidtil, nu var det på tide at slappe lidt af. Natten var ung og når han kom i humør til det ville han finde på en fantastisk plan. Faktisk havde han allerede en god plan men den måtte vente til deres samtale var færdig.
Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Intet i nu

Antal indlæg : 166


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Gæst Tors 19 Jun 2014 - 23:43

Et grin truede med at smutte ud over hendes læber, men hun nåde at kvæle det før det kom så langt. "Jeg er da glad for at vi er enige på det punkt. Men det er jo nutidens form for dans. Nogle mennesker, især de unge, ryster på hoved af vores form for dans, men de fleste indser hvor flot det er når de bliver ældre. Dét er altid noget." Måske var det en overdrivelse at sige at hun var mester i at tilpasse sig, men hun syntes i hvert fald bedre end Malakor, der i hendes øre næsten lød som en sur gammel nisse. Den tanke holdte hun dog pænt for sig selv.
Svaret på hendes spørgsmål, vakte igen latteren og denne gang formåde hun ikke at holde den inde. "Det er et hotel, ikke et slot. Kan du ikke betale for en suite, så får du ikke kvaliteterne som på en suite og har du ikke råd til et gods, får du ikke hvad det indebære. Sådan er reglerne." At sidde og hyggesnakke var for hende fint, for når alt kom til alt var hun jo af hun-køn og de havde et godt ry omkring sig med at elske at tale om løst og fast. Dette individ var ikke meget anderledes fra mange andre.
"Du skal bare tilpasse dig en smugle, så lærer du at klare dig fint uden en masse tjenere der pudser dine sko og kysser din finger." Hun var ikke helt sikker på om manden ville finde det grænseoverskridende at hun sådan jokede rundt med ham, men ellers måtte han forklare at det gad han ikke og så skulle hun da se hvad hun kunne gøre, for både at skrue ned for det og samtidig lærer at det måtte han til at lærer, for ellers var han da en meget kedelig humorløs type.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Malakor Fre 20 Jun 2014 - 17:03

Malakor nikkede. Et lille smil viste sig p hans læber ''Jeg er glad for at vi ser det på samme måde. Jeg er glad for endelig at snakke med et andet intelligent væsen. Der er så mange''. Han holdt en lille pause ''neandertalere på disse egne''. Han havde en gammeldags form for humor, selv om Malakor ofte var seriøs og velovervejet havde Jessica formået at bringe hans humoreske side frem i ham.

Malakor nikkede lidt '' Det ved jeg skam godt. Men jeg tager normalt hvad jeg vil, denne by er bare for lille til jeg kan tage noget stort uden at blive lagt mærke til''. Han grinede lidt over det hun sagde dernæst. Han korte en hånd igennem hans hår og fandt hurtigt hans fatning igen før han kiggede på hende med et drilsk smil og sagde med en stemme der næsten var ved at bryde ud i grin ''Jeg har jo dem til at gøre alle disse ting. Så må de bare arbejde lige så hårdt som de mange tjenere jeg plejede at have''. Han grinede en smule bagefter og lagde elegant en hånd på hendes skulder. Det var bestemt i sjov han sagde det og han håbede da også at hun opfangede det. Men det var han nu heller ikke i tvivl om at hun gjorde.
Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Intet i nu

Antal indlæg : 166


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jun 2014 - 0:18

Det havde han helt ret i. Byen var jo ikke kæmpe og havde han store armbevægelser måtte han jo passe på. Disse store armbevægelser syntes at være tilfælde, så det var med at være på vagt. For hende selv var byen fin. Stor nok til at dække hendes shoppe behov og samtidig ikke så lille at man kunne se fra den ene ende til den anden. Det havde hun før prøvet og det var ganske enkelt frygteligt. Hun var og blev et by-menneske.
Et smil brød frem på læberne af hendes, da han kommenterede tjener-delen. Hun var ganske lettet over at han ikke var faret på hende i vrede på grund af en manglende humor. "Jamen det er skam godt at gøre, så lad os håbe de forbliver flittige." Blev hendes eget svar, mens hun forgæves forsøgte at lade sig distrahere fra hånden på hendes skuldre. Hun plejede ikke at have folk til at gøre det og slet ikke en mand. Hans hånd føltes så enorm stor på hendes spinkle skuldre, men ikke tung. Bare stor og anderledes at mærke. Det med fysisk kontakt var normalt ikke det hun dyrkede mest sammen med fremmed mennesker, så hun vidste det bare handlede om at tage sig en smugle sammen. "Kan jeg spørge om et personligt spørgsmål?" Lød det lidt efter, mens hun forsøgte at fange hans øjne. "Du behøves selvfølgelig ikke svare, hvis du ikke vil."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Musical Playtime (Jessica) Empty Sv: Musical Playtime (Jessica)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum