Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:17

Tid: 11.50
Sted: Sautant - Skaterpark.
Omgivelser: Skateparken var overraskende nok næsten tom. Der var en lille bande af drenge som sad og sankkede ved nogen bænke. Lysende var tænt som altid.
Vejr: Skyfridt, og fyldt med stjerner.
Påklædning: Sort Skjorte uden ærmer, sorte jakkesæts bukser, lang sølvkæde om halsen og sølv armbånd.


Der var rimelig stille over parken. Der var ikke så mange på parken, kun nogen drenge, som var langt væk fra Erick. Det var sådan han bedste kunne lide sine skateparker. Han smilede bredt, og tændte hans hjmmerullede, og tog et dybt sug. Han stod med den ene fod på sit skateboard, og holdt det stille. Han stod der i noget tid og nikkede hovedet til musiken han hørte i hans øre. Hans Hanekam hoppede en smule ved vært nik, og han lukkede øjnende og lænede hovedet tilbage. Han fik en kuldegysning da stofferne tog fat i ham igen, og han kunne mærke effecten af alt det han havde taget. Han kiggede ned på domen han stod over, og hoppede så på brædtet, og gled ned i den. Han havde skatet mange gange før, og vidste tydeligvis hvad han gjorde, også selvom han var påvirket. Han stillede bordet på kandten af den anden side af domen, hoppede op og fik bordet til at dreje rundt, landede så i domen igen, og fortsatte med at skate. Han grinte højlydt, og nød det tydeligvis.


Sidst rettet af Erick Tirs 20 Jul 2010 - 2:14, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:46

trinene kunne høres langt frem, mens kajika gik for sig selv, med sin sportstaske over skuldren, tungt hængende var den, og hendes blik mod jorden temmelig trist, men dog var der noget over hende der mere sagde uskyldig end tristhed.. Hendes øjne var hav blå og dådyrs agtig, hendes læber rosa pinke og silkebløde samt fyldige. Hendes ansigts struktur, makant dog model agtig, hendes krop mere formet dog slank og spinkel bygget med et strejf af timeglas form i sig.. hendes beklædning var meget enkel, hvide shorts og en halvt stram sort tshirt, stram ved brysterne, lidt løs ved maven... dog stoppede den på hendes hofter.. mens hendes sorte converse kunne høres slæbende efter hende... Hendes lange blonde hår der gik til hofterne var sat op i en lidt pjusket hestehale og hendes pandehår var ikke sat tilbage men hang dog fremme i hver side af hendes ansigt og stoppede lidt ved brysterne, det var det eneste af hendes hår der ikke gik til hofterne. Hun stoppede op få meter fra nogen unge hun kunne høre musikken... og lugtede..*OMG! Er det... ewww!!* hun listede stille mod ramperne i det hun så de unge og den første hun fik øjnene stift rettede mod var,.. Erik.. hans hår var ideal for at man fik først øje på ham og så de andre der gik lidt i skyggerne..*hvad laver de så sent her og så med... er det stoffer!!??* hun stod nær det sted de havde sat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:59

Erick kom op af domen og løb hen til et hegn. Han hoppede op, ramte hegnet med boardet, og slidede hen af det. Han landede på jorden igen med et højt grin og fortsatte. Han kiggede over efter drengene som nu var gået og der bredte sig et tilfreds smil over hans læber. Han hoppede over et gelænder, og fortsatte. han gled lidt hen lænte boardet tilbage så det kørte på de bagerste hjul, og fangede noget ud af øjnkrogen. han kiggede op, og fik øje på Kajika. Hun stod i lyset fra en lampe, så han tydeligt kunne se hende. Han stoppede brat op, og kiggede på hende. Han stod som lammet i et stykke tid, og rystede så på hovedet, og fortsatte. Vidste han ikke ville vide hvad han skulle sige hvis han var taget hend til hende alligevel.. Men han kiggede stadig efter hende engang imellem, hvilket resulterede i at han ramlede ind i et gelænder og faldt ned i en hæk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:11

Hendes udseende var som altid utroligt netop fordi hun var så speciel en blanding, hvilket os resulterede i at mange var overblændet af hendes skønhed når hun var så meget andet end det?.. Hun betragtede ham og rødmede let i det han så mod ham og knugede blidt hånden om selveste taskens rem.. i det han landet i hækken fik hun et lettere overraskende ansigts udtryk på det smukke markante ansigt. hun slap tasken og der lød et let bumf.. og hendes trin kunne nu høres meget højere i det hun løb mod Erik, flagrede hendes lange opsatte hestehale hår og hendes hud skindte da hun trådte ud af lyset.. Hun løb direkte hen til hækken og kiggede lidt panisk i den og sagde"Omg! for et hoved stunt??... er du okay?? der nede" hun kiggede på hækken og rakte en hånd frem til erik som hjælp.."her tag fat i min hånd så hjælper jeg dig op"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:21

Erick pustede nogen blade væk fra ansigtet inden hun kom, og bandede stille til sigselv. Han blev overrasket da der blev rakt en hånd ind for at hjælpe ham. Han kunne ikke forestille sig at den søde pige ville være kommet over for at hjælpe ham. Han ønskede lidt at det ikke var nødvendigt at få hjælp, men hans ben vendte direkte i vejret, og villetage lang tid at kæmpe sigselv ud.. Så han tog imod hånden.
"Tak..." Han grinede lidt imens han blev hevet op.
"Ja var vel lidt et stunt, men har prøvet det der v..." Han stoppede da han var kommet op af hækken og kiggede på Kajika. "V.. Værer..." Han blev næsten helt lamslået, og børstede sin skjorte ren for blade.
"Øhm.. Tak.." Han kløede sig på nakken, og fumlede rundt i sin ene lomme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:27

Hun smilede kært og sagde"ingen årsag" hun tog blidt om hans hånd og kanalyserede sin evne i hånden så hun trak ham stille og roligt op og virkede ikke for svag eller for stærk."Sådan"hun slabte ham blidt og grinte kært få sekunder efter og satte hånden for munden i mens og øjene lukket i det hun sank hånden ned i sin lomme på shortsene og lod tommeltotterne stikke ud fra lommerne og så mod Erik og stod der og svang blidt hofterne frem og tilbage og så lidt pinligt berørt fra side til side da han så helt lamslået på hende, "Så det har du?, jamen jeg tror sagtens sådan en hardcore fyr som dig kan klare lidt små skrammer her og der, eller du ligner en af disse fyre der ikke finder sig i meget men dog kan holde til lidt af hvert" hun smilede kært og mente det sødt, i det hun rettet blikket mod Erik igen og sagde"Mit navn er kajika og dit er??...." hendes hår flagrede blidt og strøg sig over hendes ryg og hendes bryster foran... samt den sorte tshirt klæbte sig lidt til hendes mave nu, og hendes shorts var strammere end normal på grund af det dejlige vejr.."Lovely vejr vi har i dag hva??" hun så op mod himlen med et smil over de rosa pinke læber og slikkede sig let over, over læben blot for at fugte den og bed sig så temmelig nuttet i underlæben og lagde hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:35

Belafont var bare gået i en trance i et kort øjeblik, hvor han blev ved med at stå og børste hans skjorte af og kigge på Kajika. Så hostede han lidt, og tog imod hendes, og rystede den.
"Erick.. Er mit.." Han grinte lidt, og kløede sig på tiningen over hans tatovering, og bed lidt i hans læbepircing. "Hardcore... Ved jeg nu ikke helt om jeg ville kalde mig.. Heh. Men min stil ligger ligesom lidt op til at jeg er ligeglad, kan man sige.. Og et par skræmmer bringer mig ikke i knæ.. Fysisk skade er overfladsk.." Sagde han med et grin. Han tog et skridt lidt væk fra Kajika, og trampede ned på sit board, som fik det til at flyve lidt op, og så greb han det. Han kiggede op i himlen, og rystede lidt på skuldrene.
"Ved jeg ik helt.. Jeg foretrækker det når det er mørkt. Hvilket det selvfølgelig er nu, da det er mørkt.. Men den der..." Sagde han og pegede op imod månen. "Kunne jeg godt have klaret mig foruden." han grinede lidt og kiggede over på Kajika igen. Hver gang han kiggede på hende, kunne han ikke stoppe sigselv i at studere hende fra top til tå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:42

Kajika grinte kært og sagde"syntes du virkelig???... årh jeg ved nu ikke, månen er nu smuk romantisk skræmmende og udfordrende i sig selv, om det er man har sex i månelyset eller man bliver jagtet ? af en eller anden ? i månelyset eller man blot nyder det med en anden eller med vennerne så syntes jeg nu månen er en speciel ting, du ved som nu??? dig og mig står her og snakker haha" hun grinte let og strøg blidt den lange hårlok ombagved øret og bed sig let i underlæben og sagde"uuuh hvor har du mange!? piercinger hvor cool" hun smilede kært og sagde"har de ikke gjordt ondt? og de klær dig og dit look" hun smilede kært og viste tommel op i det hun kiggede undersøgende bagved Erik og gik direkte forbi ham og strøg håret blidt bagud med sin håndryg og lavede den classiske sexet lady walk som man kaldte det, i det hun stille bukkede sig ned og samlede sin sports taske op og kiggede mod Erik igen og sagde"så hvad? lavede alle dig og dine venner her lige før?" hun betragtede Erik i noget tid med et smil over læben og studerede ham lidt på øjeholdte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:52

Erick grinte med et bredt smil, og rystede på hovedet da hun remsede tingende op. Han løftede et øjnbryn en smule over hvor åbent hun snakkede omkring det. han grinte lidt igen da hun nævnte hans piercinger.
"Nej gjorde de ikke.. Er virkeligt ikke så slemt.. Den i læben sved lidt og gav mig lidt betændelse den første uges tid, men efter det var de rikke noget.. Det eneste af det jeg har fået lavet der gjorde ondt var mine scorpioner på hoved bunden." Sagde han og kørte en hånd over hans skalede isser på vær side af den blodrøde Mohawk. han betraktede hende da hun kig, og bed sin underløbe med et bredt smil og rystede hovede igen. "Mine venner? haha kendte dem ikke, ved ikke hvad de lavede.. Var først ankommet i bilen for en halv times tid siden.. Har ikke boet i byen så længe, så kender ikke så mange endnu.." Han grinede og pegede over sin skulder imod pakeringen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:59

Hun så på ham med lysende øjne det var første gang hun mødte en der havde sin helt egen bil!... hun så på ham og lod blidt fingerne blive flettet hendes egne og så mod parkerings pladsen og sagde"WAUW!! har du en bil, årh hvor fedt.... hvilken slags og farve?" hun betragtede ham helt anderledes nu!... han var en med biil"du er den første jeg har mødt der har sin helt egen bil må jeg ikke se den??" kajika havde altid været en utænmelig tiger når det galdt biler, hun elskede biler og jo mere de brummede og knurrede jo bedre!.. hun gik stille mod parkerings pladsen og sagde"så? har den kostet kassen eller har du selv bygget noget på den? og så gjordt den i stand" hun betragtede blidt hendes omgivelser i mens hun gik der hen kunne man se den catwalk agtig svævende måde hun gik på, og den måde hendes bagdel vrikkede, man kunne se hun var skabt til at gå i stiletter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:07

Erick grinte og rystede lidt på hovedet.
"Ja. Har jeg.. Hjemme i Danmark var det meget normalt at have bil på min alder." Han grinte lidt af hendes ensutiasme omkring bilen, og nikkede.
"Selvfølgelig må du det." Han lagde boardet på jorden, stillede sig på det og fulgte efter Kajika. Han smilede bredt af hendes måde at gå på, og rystede hovedet igen.
"Er en Ford Mustang.. Den gamle stil.. Ikke den nye kedlige.. Den der sagde noget, og ikke den som prøver at lyde som en Ferrari" Han grinede lidt og hoppede op på et rail og gled i høj fart hen til trapperne ned imod pakeringen så han ankom først.
"Se om du kan se hvad for en den er." Han grinede lumskt, og tog en lille fjernbetjæning frem. Der var fire andre biler pakeret på pladsen, men den ene var henkastet skråt over flere pladser, og fyldte næsten så meget som muligt. Det var den sorte mustang. Meget finpudset, og så nylakeret ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:16

Kajika så rundt og tog blidt Erik i hånden og trak ham blidt med sig og stoppede op nogen gange og betragtede ham og så kiggede hun igen og smilede meget lumsk dog udfordrende til ham og løb hen til den der var parkerede over de andre og sagde"siden du har købt piercinger og fået tattoer så ville du aldrig lade din sweetheart ende med skræmmer eller andre så du gør alt for at hun ikke skal komme til skade og det hende her" hun lod blidt sin finger berør med en strygende næsten end ikke rørende finger blidt rør hans ford mustang og sagde"har jeg ret!?" hun kiggede på ham som havde hun vundet noget og smilede lysende over hele ansigtet klar til at han sagde ja men dog i bagtankerne klar til han sagde nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:24

Erick smildte bredt og trykkede på en knap på fjernbetjæningen. Dette tænte et blåt lys inde i bilen som hun stod ved, som kun lige kunne ses igennem de tonede ruder. Anlæget blev tændt af den knap som han trykkede på, og det begyndte at spille højt musik. Det var metal fra bandet 'Dope'.
"Det er hende ja." Han gik hen til døren til passagersædet, og lagde hånden på taget, og nærmest kærtegnede den med sin tommelfinger. "Og nej den har ikke været billig.. Men det jeg arvede fra de gamle kan trække mig ret så langt.." Han grinede lidt igen, og hentød ned imod bilen. "Vil du med ud en tur?" Han grinedet med et bredt smil og åbnede sin dør, som lod musiken komme ud.
Det var en speciellavet Mustang med fire sæder i. Alt var læder, og designet på instrumentbrættet og resten af interiøret var sort og elegant, men volsomt tribal, og der var svage blå neon i loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:33

Kajika sagde"uuuh! er det dope!! årh de bare for cool... jeg elsker deres nummer!! især white wedding" hun grinte let og nikkede ja til hans spørgsmål om hun ville med ud på en køretur.. hun gik hen til passagersædet og så på bilen og tænkte*omg kan det passe.... det første gang jeg kommer til at sidde i en bil som ikke er en taxi eller limosine??... det så vildt det her og så er det en lækker mustang og ikke en af de der ikke for kønne nye!!.. hun satte sig elegant ind og mærkede læderet mod sine bare lår og sagde"mmmh så dejlig blødt her er og årh neon lys i loftet og årh jeg elsker den elegante stil det er indrettet i" hun lod blidt fingerne køre hen af instrument brættet i det hun blidt lod en finger stryge i cirkel om gearstangen og så om bagi og så på Erik og sagde"wauw erik den her bil sparker virkelig røv!" hun grinte kært og betragtede alt og lod blidt sine hænder berør hendes egne lår i det hun følte hvor opstemt hun var, hendes hænder lå på hendes lår og hun ventede blot på at høre motoren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:43

Erick grinede og rystede hovedet inden han steg ind. han lagde boardet ned bag føresædet, og satte sig lidt tilrætte. Han var tog en hue frem, som han gled over hovedet, som fik Mohawken lagt ned. Så trykkede han på en knap på anlægets display, som fik en lille skærm til at køre ud og åbne op. Imens den gjorde det rækkede han ind i en lille hylde under anlæget, og tog et par racer handsker ud. Han tog dem på, og kørte så igennem playlisten på displayet. han fandt og endte på 'I'm Back' med det samme band. Han pausede det, og kiggede på Kajika kort med et bredt smil. Han rullede hans ejet vindue ned, satte nøglen i, trykkede koblingen ned og tændte den. Mustangen skreg med et voldsomt brøl som en mustang altid burde, og bilen rystede et øjeblik. Erick smilede bredt og nikkede langsomt et par gange, og lejede med speederen, for at få den til at spænde.
"Sådan skal en bil lyde..." Han lænte sig tilbage i sædet, og strakte skulderene, og rystede hovedet inden han kiggede på Kajika. "Skal vi køre?" Spurgte han med et bredt lumskt smil, imens han fortsat lejede med speederen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:55

kajika over rødmede og sagde"Wauw den lyd, årh hvor lyder den dog pirrende og dejlig! det er ja netop sådan en bil skal lyde" hun smilede og lænte sig tilbage i sædet som om hun hørte til i en bil og sagde glad"Ja lad os endelig køre her fra" hun anede ikke hvor de skulle hen af eller hvor hun ville ende men hun var ligeglad, lige nu galdte det blot om at nyde turen og mærkede luften komme ind fra det åbne vindu og sagde"mmmmh dette er blot som en drøm for mig, dette er så vidunderligt og den dejlige lyd årh jeg kunne høre på den forevigt" hun smilede glad da musikken var igang og hørte efter og sagde"kender du murderadolls??? de næsten som dope dog blot lidt mere heavy metal i det.." hun smilede kært og lænte sig blot tilbage og lukkede øjnene, skød brystet frem og krydset armene og sagde"mmmh dejligt så hvor er vi på vej hen af??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:05

Erick smilte bredt, og nikkede en enkelt gang, samtidigt med han tog et fast greb om rattet, så læderhandskerne lavede en lav knirkende lyd imod læderrattet.
"Kender dem godt ja.. Elsker forsangerens stil.. Punk blandet med Twisted Sister..." Han grinede højt, og lejede rundt med speederen en sidst gang, og kiggede over på Kajika, og ned af hende.
"Det er nok en god ide med selle..." Han grinte bredt, og skiftede over til sangen 'Fuck the World'. Han trommede lidt med til at starte med, og sang så kort med.
"Fuck the World. Four, Three, Two, one!" Han smækkede speederen i bund og fjernede foden fra koblingen. Dette fik hjulende til at skrige, og motoren til at brøle voldsomt igen, i det han drejede rettet, fik bilen til at sving rundt tre gange inden han så kørte ud af pakeringspladsen. Han lavede et perfect gearskift, og fik hurtigt farten opad, på den store vej. Der var næsten ingen andre biler, og det var tydeligt at Erick havde benzin i blodet, med hans noget voldsomme og udfodrende kørsel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 13:31

"uuuh elsker du os forsangerens stil, det klær ham så godt og elsker deres musik de virkelig gode" svarede hun og smilede kært og sagde"Twisted sister hmm tror faktisk aldrig jeg har hørt dem`??" hun smilede og nikkede, i det hun tog selen på og lige fik den klikket i mærkede hun hans dyr af en bil, da han trådte speederen i bund og sagde"WOW!" hun grinte sødt og så på ham og tænkte*hold da kæft!... det var vildt jeg er vidst stødt ind i en temmelig adrenalin pumpende fyr!...* hun smilede og nød virkelig at han kørte så hurtigt."du virkelig go!? har du været racerkøre før eller streetracer!" hun smilede og bed sig let i underlæben og rullede vinduet længere ned og nød luften og lyden og musikken og selvskabet"Så ? hvor skal vi hen af?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 13:50

Erick smildte bredt, og kiggede på Robin.
"Twisted Sister er et gammelt Metal band.. De brød stilen i Metal ved at klæde sig i dametøj, med kvinde makeup på.. Ikke til at blive misforstået, de var ikke bøsser.. Var ligefrem deres koner som gav dem makeup på.. Forsangeren faldt næsten heletiden i de skide stilletter, har set et par optagelser med dem. Er noget helt andet. Men fed Metal.. Uden tvivl.." Han nåede til et lyskryds som var rødt. Han satte ikke farten ned, og der var stadigt et par biler som var igang med at komme væk da det blev gult. Hangrinte og smildte bredt i det han kørte ind imellem to biler, hvor der også kun lige var plads til hans Mustang, og hans dæk vinede højt da han drejede tilbage på sin egen side af vejen.
"Haha.. Er jeg så nem at gennemskue? Ha i de otte år j.. Eller var det ni? Fuck it, i de år jeg gik på anstalten for sindsyge sneg jeg ud og så Street Raceing hver nat. Fik en god ven som begyndte at træne mig op til at blive det selv. Han døde så i en ulykke ikke så lang tid før at jeg kom her til, så blev aldrig til noget med den cariere." Han kikkede over på Kajika igen med et bredt smil. "Men nåede da at lære at køre bil..." Han grinte igen og kiggede fremad. Han tænkte lidt på spørgsmålet, og kiggede så på Kajika.
"Hvad er hurtigts til motorvejen? Så kunne motoren jo få lidt motion." Han smildte bredt, og holdt farten høj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 13:56

Kajika så på de to biler og klamrede sig til Erik med lukkede øjne i det hun opdagede at de ikke var kørt galt og sagde"Hold! DA SHIT!?" hun kiggede bagud og pustede overrasket og lettet ud i det hun betragtede Erik og rødmede utrolig meget i det hun nærmest lå over ham og blidt satte sig tilbage og rettet på selene og sagde"har du været på en anstalt??? det kunne man ellers ikke se og jeg kan tune din bil mere ved motoren vis det skulle være??" hun smilede kært og kiggede rundt og pegede på en vej han skulle køre op af, de endte på motorvejen og kajika så rundt og sagde"kør ned af der" hun smilede og det var en mega lang ellers nedbrudt vej fordi at 58 kilometer hen af stoppede den bare midt nær havet... hun smilede og sagde"der er ingen på den vej og den fortsætter ud til havet sååå? snupper vi ikke den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:06

Erick kiggede på Kajika da hun klamrede sig op ad ham, men lod det ike påvirke kørslen, og smilede bredt til hende. Han fulgte hendes instucser, og nikkede.
"Har jeg.. I Danmark tror man ikke på Vampyrer.. Og hvis du gør.. Er du sindsyg og bliver smidt på en anstalt.. Tror sku ikke på en elve årig som siger han så sin families halse flået over af vampyrer.. I stedet smider man ham på en anstalt.. 'Han er jo syg' Ha! Fuck the World..." Mumlede han tilsidst stille. Han kiggede ud af vejen som Kajika ville ud af, og drejede hurtigt ned af en. Han gjorde det lige tidsnok, hvilket også gjorde at bilen slingrede helt vildt, men Erick grinte, og havde tydeligvis kontrol over det helle vejen.
"Og nej tak søde.. Tune selv min baby.." Grinte han bredt, og fik control over bilen igen, inden han smækkede speederen i så bilens dæk vinede igen, og farten steg drastisk. Han kiggede på hende med et smil. "Men tak for tilbudet.." Han kiggede ligefrem igen, og skiftede gear efter farten. Da han var kommet i sjette var de oppe at køre 190 km/t og stadigt stigende, og bilen ruskede sig vej over den nedbrudte kørebane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:22

Kajika nikkede forstående og så på Erik og lænte sig hen til ham og hviskede i hans øre"Jamen ? tror du da på vampyr?" hun smilede kært og vidste han blot var et menneske det havde hun kunne lugte på lang afstand, dog var kajika ikke vampyr men hun havde en lidt stærk næse som dem og hendes skønhed rakte dog langt over alle væsner på planeten, dog kun fordi hun var halv aspara og halv engel.. hendes øjne skindte i mørket fra bilen og neonlyset fra loftet.. hun betragtede Erik i det hun lænte sig blidt op af døren og nød farten i fuld drag i det hun så på ham og sagde"jeg... jeg ikke menneskelig Erik" hun betragtede ham og og vidste ikke hvordan han ville reager.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:30

Belafont smildte bredt da hun hviskede til ham, og kiggede på hende.
"Ved at de findtes.. Løj og sagde jeg ikke troede på dem mere for at komme ud.. Og så tage tilbage hertil hvor de døde.. Og ja nu bare nyde den formue jeg arvede." Han grinte lidt ondt, men var tydeligt at han ikke var så specielt glad for det alligevel.
Han kiggede på hende op og ned, og så ligefrem igen.
"Somom noget så smukt kunne være menneskeligt.." Han vinkede kækt med det ene øjnbryn og grinede igen, og kiggede ligefrem. Farten var oppe på de 210 km/t og man kunne mærke bilen hoppede pågrund af vejen. "Hvad er du så? Aspara? Fik afvide de skulle være smukke.." Han havde tydeligvis hørt om væsnerne fra en anden person, og smilte bare og nød den høje fart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:37

Hun rødmede og så på ham og vendte så blikket væk igen, hun kunne mærke hvordan bilen hoppede stille dog ikke for vildt men lidt, vejen var dog snart ved at blive normal igen men senere ville den stoppe derfor var den nedlagt... hun betragtede Erik og bed sig let i underlæben og sagde"jeg... jeg har en gang været Aspara jeg blev født Aspara men jeg døde for et år siden og jeg ved ikke men vis gud fandtes var det vel ham der gav mig vinger, jeg er halv engel og halv aspara det derfor jeg er så smuk dog er jeg ikke kun skønhed og elegance jeg os klog og uddannet sygeplejerske... men det lidt svært at ha det job mere fordi jeg kan kun hjælpe mine veninder og venner fordi,.... jeg er teknisk set eftersøgt for at ha afvist herskeren af Di morga der ville ha mig som kone og os ha et barn med mig, han prøvede at voldtage mig men jeg nået væk.... dog kan han vel ikke selv gør for at han ikke kunne styre sine lyster.... altså jeg er jo så smuk som du kan se og det virkelig synd når folk bliver grebet af begær og lyst og blot går til angreb, fordi de fleste gør det ikke med vilje..." hun sukkede stille og så ud af vinduet og sagde"nogen gange ville jeg ønske jeg ikke var så smuk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 14:44

Erick løftede et øjnbryn. han grinte så lidt og pegede på sigselv.
"Se på mig. Jeg er næsten vær aften langt væk på stoffer og alcohol. Og jeg har aldrig overgrebet mig på nogen... Man kan sku godt styre sine lyster hvis man er en rigtig man.. Pff.." Erick kiggede ligeud igen, og da vejen blev normal igen, kiggede han om den var lige i et stykke tid endnu, og smekkede speederen i igen da han så den var, så farten steg endnu mere.
"Jeg har lavet mange ting man ikke må.. Streetart, Street raceing og utalige slåskampe.. Men det har aldrig faldet mig ind at slå en pige, eller på andre måder skade eller såre hende.. Gør man sku bare ikke hvis man er en mand.. Piger slår piger, drenge slår dreng, thats how shit works.. Blander det sku ik.. Kan ik ta at se det..." Erick lavede en let sur grimase i et øjeblik, og blev ved med at kigge lige ud.. "Forstår slet ikke hvordan en mand kan så sigselv til det..." Mumlede han halvstille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat// Empty Sv: Playtime is Nighttime. //Kajika - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum