Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Not a good idea! - Wyatt - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Not a good idea! - Wyatt

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Not a good idea! - Wyatt - Page 2 Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 21:13

Han mærkede da hun tog fat i ham. Han troede naturligvis at det var for at hvor slemt det var så han svarede beroligende '' Bare rolig.. Jeg klare mig ''. Da han mærkede hendes kølige hånd lukkede han øjnene. Det var en underlig følelse der kørte igennem ham. Han følte det som blev hans kræfter og energi vækket til live igen. Som om hans træthed og smerte forsvandt. Da hun fjernede hendes hånd var hans smerte væk og han sagde nu en smule overrasket '' Faktisk så gør det ikke engang ondt.. Bare rolig ''. Han var mere skeptisk nu, han havde været overbevist at han ville have ondt i lang tid. Han lod hans tunge køre rundt i hans mund. Han hævede et øjenbryn da han lige pludseligt var holdt op med at bløde inde i munden.

Han kiggede underligt og svarede '' Var det alt der skulle til.. Det virkede jo som om de havde lyst til at slås.. Come on.. Your kiddin me ''.

Da hun snakkede om hans ansigt kunne han ikke lade være med at grine og ryste på hovedet. '' Hvordan fanden skulle jeg vide at der ville følge tre mænd efter os.. Jeg er sku da ikke synsk.. Jeg troede det ville blive en fair kamp.. Fucking retards at ville slås en mod fire.. Hvad fuck er det sjove i det ''. han rystede lidt på hovedet. Selv om Wyatt var en ballade mager der var pisse ligeglad med det meste så betød en fair fight alligevel noget for ham.

Han kiggede på Cinderella da det gik op for ham at hand endnu engang havde lavet rav i den og sagde '' Erm.. undskyld.. Jeg ved godt vi skulle have det hyggeligt ''. Det var bare sådan han var, han roede sig altid ud i problemer.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 143

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 21:57

Hun vidste det ikke var smart, men skulle han finde ud af det alligevel ville han ikke kunne sige det til nogen.. eller nærmere... have lyst til at sige det til nogen! Hendes magi var næppe så stærk som sine artsfællers, og derfor skulle de nok tage sig af ham så snart han nåede grænsen eller hvis han forsøgte at fortælle noget på en anden måde - eksempelvis gennem teknologi, internet og den slags.

Hans svar fik hende til at hæve det ene bryn, og for at virke så naturlig og menneskelige som muligt lagde hun armene overkos og så skeptisk på ham. "Hvad skulle jeg ellers havde gjort? Forheksede dem?" svarede hun hvor det sidste tydeligvis var sagt ironisk som var han tossede. Hun sendte ham også et blik der sagde at han ikke var rigtig klog hvis han gav sig til at overanalysere det hele. Havde hun overhoved andet valg?

Samtalen kørte dog videre og hun sukkede. "Du burde slet ikke kaste dig ud i slåskampe på den måde, der var ingen grund til det i det hele taget" svarede hun igen. Hvad der lige var sket var hun end ikke sikker på, det ene øjeblik stod de og dansede, det næste blev han slæbt væk bare sådan uden videre. Det var vildt. Men altså, det vigtigste var at han ikke var faldet død om eller havde brækkede noget. Som han undskyldte smilede hun skævt "Forget it, skal vi smutte eller ..?" spurgte hun. Hun anede ikke helt hvad han mest havde lyst til.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 22:23

Wyatt skød hurtigt sine anelser væk. Han var alt for logisk tænkende til at det kunne være muligt at der eksisterede magiske væsner. Der skulle meget mere til at overbevise ham om at de fandtes. Han skød helt disse tanker væk og besluttede sig for bare at nyde aftenen. Han havde undgået at få tæsk og det var godt nok for ham.

Han grinede over hendes joke og lagde en hånd på hendes skulder og sagde '' Det kan godt være du er smuk og veltalende.. Men fortrylle folk med din stemme.. Nok ikke Cindy.. Come on, du er jo ikke en heks.. Har man lidt høje tanker om sig selv lige nu ''. Han grinede igen. Han havde ikke i sine vildeste drømme forestillet sig at Cinderella var et magisk væsen og at det hun havde gjort rent faktisk var at fortrylle dem.

Han fnøs og satte sine arme på sin hofte og sagde '' De kan fucking bare komme an.. Der er ingen i den her verden der skal sige til mig hvad jeg skal gøre.. Så får de fucking problemer.. Bare se de tabere.. Fik de måske ikke problemer.. Deres slag havde ikke engang en effekt på mig.. Jeg er fucking awesome.. I AM THE MOTHERFUCKING KING OF THE WORLD BABY ''. Han grinede højt. Det hele var sagt som en joke. Da hun spurgte om hvad de skulle nu kløede han sig i nakken og trak på skuldrene og sagde '' Jeg ved sku da ikke hvordan man ´´hygger sig´´. Det troede jeg da at du vidste ''. Han grinte igen.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 23:14

Hun så fornærmet mod ham. "A beg your pardon? Heks! Så hellere en fe!" fnøs hun. Hekse? Seriøst?! Hun var mere end bare end heks, han skulle bare vide! Hun slog dog tankerne ud af hovedet og forsøgte ikke at tage det personligt, han anede jo ikke hvad han selv talte om så det kunne de ligeså godt droppe.

Pludselig hævede han stemmen og hun vendte sig undrende mod ham som han gav sig til at udtrykke hvor betydningsfuld han var og hvem han var konge af. Hun skød det ene bryn i vejret og lod ham komme ud med det siden det tydeligvis var det han havde behov for. Åh hvor havde hun lyst til at fortælle ham at han ville være endt helt splattet på jorden hvis hun ikke havde reddet hans perfekte røv, så ville han i det mindste tage sig i agt næste gang! Men der var love imod at plapre løs om den slags så hun undlod det.

"Du ender med at få dig selv dræbt putte, så tag det lige med ro... du er i sidste ende bare et menneske" understregede hun, mere bekymrede end noget andet. Hvsi det der steg ham til hovedet kunne det let gå galt for ham i Di Morga! Hvordan han havde overlevet so far faldt hende sært. Hun rullede med øjnene og greb ham om armen inden hun trak ham med sig ind i diskoteket igen. "Nu opføre du dig pænt... og lad os drikke en smule mere" en øl var altså ikke spor meget så de kunne godt lige få en til. Hun trak ham med op til baren og forlangte to øl til.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 23:37

Wyatt brød ud i latter og tog sig til sine knæ. han grinte så meget at han helt fik tåre i øjnene. Da han havde samlet sig lidt sagde han '' Du er sku den mest hardcore fe i verden så ''. han rystede lidt på hovedet og tog et par dybe indåndinger.

Wyatt fnøs og rullede med øjnene '' Tage det med ro.. Der er kun en ting jeg er bange for.. I am my own worst enemy ''. Wyatt grinede en smule og fnøs '' Jeg er sku da ikke bare et menneske.. jeg er Wyatt.. Hele verden kan sku bare komme an.. Jeg dør sku ikke så nemt ''. Han grinede og kiggede lidt alvorligt på Cinderella da han kunne se hun mente det '' Det ligger ikke til min natur at tage det roligt.. Jeg ved ikke hvad det er men jeg ender bare altid med at rode mig ud i problemer ''. han trak på skulderne '' Det er vel bare sådan jeg er ''. Wyatt var en ballademager og det ville han nok være i lang tid i nu. Han rodede sig altid ud i store problemer og det var et held han stadigvæk var i live. Han havde ingen andre end sig selv. Ofte stod han i problemer til halsen han ikke kunne klare. Som de fire mænd, havde Cinderella ikke været der kunne det være endt meget galt.

Da hun sagde de skulle gå ind og drikke igen nikkede han og fulgte efter hende Da de satte sig ned grinede han og bestillende en øl og sagde '' jeg skal prøve.. Men hvis der kommer en eller anden idiot og spiller smart så lover jeg intet ''.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 0:44

"De er i det mindste pænere end hekse" skulede hun af ham med et falskt udtrykket af irritation af og vrede. Godt han morede sig, det var også ideen. Så var episoden skubbede bort og de kunne komme sig over det og have en hyggelig aften!

Hun sukkede og rystede på hovedet af ham, hun ønskede trods alt ikke at han kom noget til og havde hun ikke været der i aften hvad ville der så ikke være sket? Hun bed sig i underlæben alene ved tanken, han var sgu da så frustrerende og tog det end ikke seriøst! Hun lagde hænderne på hans skulder og søgte hans blik "Det er fint nok at være rastløs og vild, men tag det lige roligt ikke?" bad hun blidt og med et venligt og bekymrede smil. Før i dag havde de ikke haft sådan en samtale netop fordi hun bare ville have kastet sig hovedkulds ind i slagsmålet og opført sig som en vildkat! Men netop fordi hun forsøgte at undgå problemer så tog hun sig sammen og kunne nu se hvor galt det kunne gå, især for ham! Hun døde ikke at tæv eller skader, og hun kunne ikke bare dø så let fordi hun netop var udødelig! Og så havde hun evner og talenter der holdt hende i live. Men ham... han var blot et almindeligt skrøbeligt menneske i forhold til de racer der var omkring ham.

Hun rystede på hovedet af ham, opgivende og total overgivende. Han var uforbederlig. De fik snart deres øl og hun drak en tår. "Så meget for den dans du lovede mig" brokkede hun sig nu med et skævt smil. Larmen var igen overvældende efter at de havde stået udenfor i ro i noget tid.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 1:02

Wyatt stoppede med at smile da hun kiggede ham i øjnene. han lyttede til hendes ord. Det var bare svært for ham. Han var rastløs og vild fordi han havde brug for at slippe væk fra hans tanker. hvis han ikke var det så vidste han ikke hvad han skulle gøre for at forblive normal. Det var et svært område for ham. Han fik helt ondt i maven når han tænkte over dine episoder når han fortabte sig i sit arbejde. Det var som tiden stod stille og når han kiggede sig om var der gået flere dage. Han var bange for at han en dag mistede sig selv helt til sit arbejde. At han en dag ikke ville kigge sig omkring og altid være opslugt af hans arbejde. Det var hans største frygt. En frygt der drev han til at gøre de dumme ting han gjorde. Han var ikke i stand til at flygte for denne frygt og han vidste ikke hvordan han skulle bekæmpe den. Han gik et skridt tilbage og kiggede på Cinderella '' Bare fordi du har ændret dig.. Så kan du ikke forvente jeg før det samme!''. Det var ikke hans mening at han ville snerre af hende men frygten fik ham til at svare sådan.

Da de sad ved deres øl stirrede han bare på den. han vidste ikke hvad han skulle sige. Da hun snakkede om dansen kom han med et '' Det ender sku bare galt ''. han kiggede op på hende og sagde '' Vi må sku bare indse det.. Du er kommet videre i dit liv.. Jeg derimod.. jeg ''. En lyd kom fra hans bukser og han tog sin mobil op. Et oprigtigt smil viste sig på hans læber og han fik et glimt i øjet. han skrev lidt på hans mobil før han lagde den i lommen igen. han kiggede nu på Cinderella med et smil '' Jeg klare mig sku nok.. Godt nok er jeg vild og uforsigtig.. Men jeg er ikke dun Cindy.. Jeg overlever sku nok.. Du skal ikke bekymre sig sådan.. Jeg ved du mener det bedste med det.. Men jeg klarer mig.. Hey.. Se lige hvem du snakker med.. Det er din Boddy Wyatt''. han grinede en smule igen.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 1:28

Hun sukkede tungt ved hans reaktion og lod hænderne synke ned langs siderne igen mens hun så på ham. Nej det kunne hun vel ikke, men hun bekymrede sig jo bare for ham for pokker! Var det så dumt? "Undskyld jeg... du har ret, det er dit liv og du bestemmer.. sorry" svarede hun selvom hun ærlig talt ikke mente det. Hvis han havde et problem med sit liv og sit arbejde burde han tale om det, ikke lalle rundt og opføre sig uansvarligt! Når man snakkede om tingene fandt man også en løsning sammen, hvis ikke.. ville han altså ende med at dø ung! Tanken gjorde hende urolig, og hun følte sig ilde til mode men hvad kunne hun gøre, hun var ikke hans mor trods alt.

Hun lagde en hånd over hans som han begyndte på al det sluder om at hun er kommet videre i sit liv "Jeg er ikke kommet videre Wyatt, jeg prøver stadig at holde mig fra stofferne og det er så nyt at jeg må være forsigtig. Men.." hun sukkede og rystede derefter på hovedet. Måske havde han ret. Lawrence havde forandret hende, og hun tænkte nu mere end hun nogensinde havde gjort før hvilket ikke just lignede hende. Hun forstod godt om han fandt hende som kedeligt eller umuligt selvskab. "Ja du overlevede formentlig fordi din skytsengel har hængt over hovedet på dig" bussede hun ud med. Det havde så ikke været meningen at sige det der, men det faldt hende så naturligt. På den anden side var ordet skytsengel jo ikke vidt fremmed, det var bare ikke alle der troede på sådan nogen. At de så eksisterede kunne hun skrive under på når hun jo selv var engel, eller halvengel. Snart gav sig til at besvar en SMS som... løftede hans humør? hun afholdt sig fra at spørge.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 1:41

Wyatt nikkede da hun lod det ligge. Han havde ikke tænkt sig at bare uden videre fortælle om hans problem. Han holdt altid sine problemer for sig selv fordi han ikke regnede med at folk ville kunne sætte sig ind i dem eller forstå dem. Det var jo ikke ligefrem et problem de fleste andre gik og rodede med.

Han nikkede til hendes ord og satte en hånd på hendes skulder og sagde betryggende '' Hey.. Hvornår sagde jeg at din forandring var en dårlig ting.. Du er vokset så meget.. Du har en vej ud af alt det her ''. han viftede med armene. '' Du har fundet noget der giver din viljen til at kæmpe.. Det er sku kun godt Cindy''. Ham gav hende et varmt smil og fjernede sin hånd igen.

han grinede lidt da hun snakkede om skytsengel. Han havde jo ingen ide om at han faktisk havde en eller snart ville få en. Han rystede på hovedet '' Skal man ikke være.. God og speciel.. For at få en skytsengel.. Det mener jeg at have læst i en eller anden bog.. Hey.. Jeg passer på mig selv om det har virket fint.. Jeg bruger altid mit hoved.. Det har hjulpet mig indtil nu og det vil hjælpe mig i fremtiden.. lad være med at bekymre dig ''. Han vidste at han var ekstrem klog og det var lidt en svaghed. For han regnede med at hans hoved ville kunne hjælpe ham ud af enhver situation. Men sådan hang verden bare ikke sammen. Han havde allerede glemt at han ikke kunne bruge sit hoved imod de fire mænd fra før.

Han tog en slurk af hans øl og grinede glad. Hans humør var i top igen. Han sad og så ud som om han tænkte på noget. Et skævt smil viste sig på hans læber. Efter lidt tid så han ud til at snappe ud af det og kiggede på Cinderella og sagde '' Nå min ven.. hvad er planen? ''.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 2:12

Nej hun regnede sgu heller ikke med at han havde i sinde at fortælle hende hvad der plagede ham, eller i det hele taget give udtryk for hvad der plagede ham. Hun var ingen tankelæser, kendte ikke til hans følelser og måtte forholde sig til de ting han fortalte hende. Derfor havde hun ikke så mange muligheder. Angående hendes egne forandringer var en del af dem vel gode, hun var kommet ud af stoffer og kunne nu tænke klart. Et arbejde der kunne betale hendes gæld af, et stabilt og nogenlunde roligt liv med en mand hun kunne lide. Men det var vel det der var hele problemet, de var ikke i et forhold.. hun fandt han sød og kunne godt lide ham.. men frygtede for at han bare ville skride når han begyndte at kede sig. Hun slog disse tanker ud af hovedet. "I guess you right.." svarede hun med et skævt smil og tog endnu en tår af sit glas.

"Ikke nødvendigvis, man kan få tildelt en skytsengel af flere grunde. Måske fordi man er nyttig, har en fremtid vigtig plads i fremtiden, er et godt menneske, eller har et bestemt formål" svarede hun hvorefter hun bed sig i tungen. Hun snakkede for meget, og han måtte tro hende tossede. Deres forhold var langt bedre da de bare drak sig stive og rodede sig ud i problemer. Hun talte bare over sig når hun var ædru. Snart bad han hende om ikke at bekymre sig og hvor havde hun lyst til at se skeptisk på ham om han pludselig havde to hoveder eller sådan noget. i stedet for sukkede hun bare og rystede på ny på hovedet af ham.

"I have no idea.." svarede hun som han spurgte om hvad planen var. Hun hævede det ene bryn og så mod ham igen "Du ligner en der er ude på noget, og jeg antager det har noget at gøre med den besked du netop har modtaget" tilføjede hun kort efter med en spørgende mine. Hvad nu?!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 2:26

Wyatt nikkede. Han grinede lidt. Det var faktisk første gang de havde tilbragt så lang tid sammen i ædru tilstand. Selv om det var lidt underligt syntes han alligevel det var rart nok. Det kunne jo være det sagtens kunne have det sjovt uden at drikke. Han vidste bare ikke helt hvad de skulle give sig til at lave. Det var ikke ligefrem fordi der var så meget at lave på et diskotek ud over at drikke og feste igennem. Han kiggede lidt rundt i håb om at få en ide, men alle de ideer han fik indebar ballade på en eller anden måde så han lod være med at foreslå dem.

Han hævede sine øjenbryn lidt og grinede så '' Okaay.. Der er vist en der har læst en del af det der Wikan pingel pangel.. Engle ting ''. Han lænede sig lidt frem og sagde drilsk '' Okay, okay.. Så hvis jeg havde en skytsengel.. Hvorfor skulle jeg så have det.. Vil jeg redde verden eller sådan noget.. Uhh uh.. Jeg vil stoppe en kæmpe dæmon fra at ødelægge verden... Uhhh. Måske vil jeg lave en kur mod forkølelse''. han brød ud i latter og rystede på hovedet.

Da hun snakkede om hans sms rømmede han sig og kiggede rundt omkrig med et smil plantet på hans læber. Han vidste ikke rigtigt hvor han skulle kigge hen '' Ermm.. Nej det var bare.. Nej det var ikke noget specielt ''. Han grinede lidt og prøvede at komme væk fra emnet ved at sige '' Hvad er navnet på den gamle mand egenligt.. Så kan jeg lige google ham?''.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 3:19

Hvor havde hun dog lyst til at slå ham! Han drillede hende, men det var også forståeligt når han var så uviden om sandheden. Ærgerligt at så klog og intelligent en mand var så blind for den virkelighed der var lige ud for næsetippen af ham. I stedet for at blive fornærmet skulede hun af ham "Vent og se! En dag er jeg den der ler sidst og ikke dig" gav hun igen med en mumlen og sammensnerpede læber. Indtil da håbede hun virkelig at han havde en skytsengel, hvis ikke har han formentlig bare været heldig. En underlig følelse gled over hende, hun rynkede svagt brynene og skuttede sig, hvad nu?

Da hun spurgte indtil SMS'en svarede han tydeligvis uden om. Hvad fanden?! Han snakkede udenom, hvorfor? Hun kneb øjnene tæt sammen og så mistroisk på ham, hvad havde han nu gang i? Næppe noget spor smart, eller særlig fredeligt. Hun bed sig let i underlæben og sukkede så endnu engang. "Du er ude på noget.." svarede hun selv, ja hun talte egentlig også udenom, vidste ikke helt om det var smart at give ham navnet på hendes gamle mand og desuden, skulle han påpege hun talte uden om kunne hun bare give igen af samme skuffe. Forskellen var bare, at... ja hvad var forskellen? At hun havde spurgt først? Barnligt, intet mindre.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 7:05

Wyatt grinede lidt igen og rystede på hovedet '' Dig der ler sidst.. Og hvordan har du så tænkt dig at bevise at engle findes ''. Han fik et glimt i øjet og sagde '' Du sagde jeg havde en skytsengel.. Jamen hvis du skal le sidst sååh må jeg jo hellere komme i fare så min usynligeskytsengel kan redde mig ''. Han drillede helt klart. Bare tanken om at engle fandtes var ham helt absurd. Han kunne ikke forstille sig det. Han ville nok blive en del overrasket når han fandt ud af at de virkelig fandtes. Han tog en slurk øl mere og virkede til at være i et fantastisk humør. Hans kind var så småt begyndt at blive rød men han lagde ikke mærke til det for det gjorde jo ikke ondt.

Faktisk nikkede han og kiggede på hende med et jeg er ude på problemerblik. '' Jo det er de vidste unoder jeg er ude på.. Det er vilde planer jeg har i tankerne ''. Sandheden var at han faktisk ikke var ude på problemer denne gang. Faktisk var den besked han havde fået alt andet end problemer. Men han mente at han lige så godt kunne prøve at snyde hende til at tro han var ude på problemer som alt tid så hun ikke fandt ud af hvad og hvem han faktisk skrev med.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 14:26

'Jeg skal vise dig at engle findes!' brød hendes hidsig tanke ind, hun måtte dog slå koldt vand i blodet for ikke at ende med at sprede vingerne for ham og bevise at de fandtes. En ting var at hekse og trolde blev nævn, en anden var når man var så blind for sandheden som han var det. Men igen, det var nødvendigt. Mennesker måtte ikke kende til den overnaturlige verdens eksistens, for det ville de ikke fatte. Noget der overgik deres fortsand, og det logiske... noget deres hjerner ikke kunne finde nogen forklaring på. Fjolser..troede de bare jorden og himlen.. planeterne og alt det system kom ud af det rene ingenting? De ville aldrig tro på at en bygning byggede sig selv, og en bygning var trods alt intet i sammenligning med det system der fandtes i universet og naturen... hvordan kunne verden være opstået ved et tilfælde når denne tilfælde ikke gentager sig? Og endda i mere primitive ting? hun sukkede, siden hvornår var hun begyndt at tænke sådan? "Jeg håber for din egen skyld at du ikke roder dig ud i problemer for at modbevise mig" svarede hun bare spidst. Det var trods alt ikke meningen at han skulle hoppe ud fra en bro for at modbevise hendes teori og skytsengle.. og hun vidste trods alt ikke om han havde en skytsengel eller ej.

Snart nikkede han, hans blik sagde også det hele og hun rullede med øjnene ved hans svar. "Jeg tror dig ikke, det ligner dig ikke at blive siddende når du har den slags i tankerne" gav hun igen og løftede sit glas som hun tog en stor mundfuld af. Hun havde lyst til noget stærkere og mere velsmagende, men hun undlod det. Hvor kunne hun dog drikke en cosmopolitan, eller måske en dry martini. Hun slog tankerne ud af hovedet.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 14:39

Wyatt rystede på hovedet og drak resten af sin øl. Han kiggede lidt ud på dansegulvet. Der var så mange mennesker der levede deres liv på denne måde. Uvidende om hvad forskere i virkeligheden var ved at bygge. Inklusiv han selv. Det våben han var ved at bygge. Hvad skulle staten dog bruge et sådan våben til. Hvorfor blev de ved med at smide penge i projektet. Det var som var de bange for noget ville ske, som oprustede de til et eller andet. Wyatt var ikke dum på det punkt. Men der var ikke meget han kunne gøre her fra Di Morga af. Hvis han ville vide statens virkelige motiv måtte han infiltrere deres hovedkontor. Wyatt fik en alvorlig mine på hans ansigt. Han tænkte helt klart over noget meget vigtigt og når han tænkte over noget vigtigt så var det helt sikkert noget farligt.
Imens han stadigvæk kiggede på dansegulvet '' Cindy.. Hvis jeg havde en skytsengel.. Så ville jeg nok ikke være så fucked her ''. Han grinede lidt og kiggede på hende med et smil '' Det er dejligt du bekymre dig for mig.. Men jeg kan ikke bare stoppe med at være mig ''.

han grinede en smule og kiggede mod loftet med et stort smil på hans læber '' Heh.. Nej det er det vel ikke.. Men for en gangs skyld så er det faktisk ikke ballade den SMS omhandlede ''. Han kløede sig i nakken og prøvede at undvige Cinderellas blik. Han så ud som om han ville sige noget men han kunne ikke få det sagt. Han kiggede hurtigt på bartenderen '' Fuck it.. Jeg skal have noget stærkt.. Giv mig tequila, ti shots ''.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 15:56

Hun bed sig i underlæben og tyggede fraværende på den, fortærede derved en del af sin lipglose, ikke at hun bemærkede det. Hun fulgte hans blik ud på dansegulvet hvor tavsheden et øjeblik eller ti sænkede sig over dem. Som han brød stilheden så hun mod ham, og smilede skævt dog uden at kommenter yderligere på det, det var nu en sær ting at tale om alligevel og i sidste ende betød det intet. Hun ville alligevel aldrig finde ud af om han havde en skytsengel, og hvis han skulle have en havde hun ærlig talt medlidenhed med vedkommende, en svær opgave man så var blevet sat på. "Du skal heller ikke stoppe med at være dig selv, ellers ville vi bare ende med at kede os endnu mere end vi gøre nu" svarede hun med et skævt smil. Hun kunne godt se at hendes... nye tilstand så at sige gjorde det svært at slå hovedet fra. Men hun måtte altså holde sig på den rene sti, det var en af ... reglerne.

Hun hævede det ene bryn ved hans svar og så ellers spørgende og nysgerrigt på ham. Hvis ikke ballade, hvad så? Det var svært at tro, men han virkede tydeligvis til at ville undgå emnet. "Du undgår mit blik..." bemærkede hun det åbenlyse. Hun kneb øjnene sammen, så spørgende og intenst på ham men han skyndte sig at tale udenom og bestille noget mere alkohol. Hun rullede med øjnene men rystede smilende på hovedet over hans valg "... tequila... body tequila?" kunne hun ikke dy sig for at spørge kækt. Hun drillede, men det ville ikke undre hende om han kastede sig ud i den slags det havde de trods alt gjort før. Åh de minder!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 16:08

Han grinede lidt over det hun sagde. Det var godt nok ikke som før. havde det været i de gamle dage ville de lige nu være pisse fulde og i gang med et eller andet vildt og halvt livsfarligt eventyr. De havde været igennem så mange før, dog var det svært for Wyatt at huske dem i detalje eftersom han havde været så fuld. Han kiggede på hende for at være positiv og sagde '' Hey.. Vi skal sku nok finde på et eller andet sjovt at lave ''. Han grinede lidt og tilføjede '' ellers kan jeg bare finde nogle flere tabere og tæske.. Det gik jo skide godt sidste gang ''. Det var bestemt ikke det samme som før. At bare sidde her og snakke. Det var meget anderledes for ham.

Da hun sagde at han undgik hendes blik kom han bare med et forvirret '' Erm.. Nej da ''. Han grinede lidt da hun sagde body tequila og rystede på hovedet '' Tror du ikke din sugardaddy ville blive en smule sur over det? ''. Han kiggede ned i gulvet og kiggede så op på Cinderella. Han satte en hånd i nakken og virkede lidt forvirret '' Jooh.. Erm.. Jeg var på den her blind date.. Jeg ved ikke om det ender ud i noget.. Men.. Den gik faktisk meget godt heh ''. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. han bundede hurtigt et shot og rystede på hovedet.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Søn 15 Jun 2014 - 20:23

Hun smilede skævt. "Åh så du vil have flere at tæske? Det kan vi hurtigt finde ud af" svarede hun drillende igen. Var der noget der var let at ende ud i, så var det altså slagsmål på et diskotek, især hvis det blev så sent så de fleste var stive.. så skulle man ikke så meget andet end at se håndende på dem inden helvede brød løs. Hun havde dog ikke i sinde at hjælpe ham med at ende ud i problemer, det var netop det hun forsøgte at holde sig ud af og ham med.

"En smule sur er sgu da verdens største underdrivelse, foruden at han vil flå dig levende og binde mig resten af mine dage.. så tror jeg sgu begge vi vil lide" svarede hun i noget der skulle være en drillende joke. Sandheden var at det nok ikke var helt løgn, det ville ikke blive kønt, men han ville formentlig mere end bare binde hende, en pisk eller dets lige var nok mere på sin plads... eller også, ville han kyle hende ud og aldrig se hende igen. Denne tanke var straks værre end at blive bundet og pisket, og hun skar en grimasse og gøs. Gud nej, så langt skulle de ikke ud!
Som han nævnte en blinddate, så hun overrasket mod ham. Hun havde ikke just regnet ham for den type fyr, men det lød da spændende. "Virkelig?! Wow! Hvordan er hun?!" spurgte hun interesseret og med et smil om læberne mens hun stadig af og til nippede til sin næsten tømte øl.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Søn 15 Jun 2014 - 23:03

Wyatt kiggede rundt og sagde '' Jeg er fucking in the mood til at vise verden den ikke skal fucke med mig''. Han grinede lidt og rystede på hovedet '' Nej.. Jeg har det fint med bare at sidde og snakke.. Et slagsmål er nok for mig.. Selv om jeg ved jeg ville vinde igen.. Jeg er bare sådan.. Fucking awesome ''. Han grinede igen og bundede et shot mere. Han rystede hovedet en smule og kom med et ''ahh.. Lige hvad jeg havde brug for ''. Han kunne langsomt mærke hvordan alle tal, formler og tabeller i hans hoved blev svagere. Hvordan han langsomt følte sig mare normal. Han var langt fra fuld i nu men hans tanker var i det mindste ved at blive lidt bedre. Han kiggede mod de andre shots. De var hans redning, hans vej ud. Nogle gange fandt han sig selv med en flaske vodka i hånden når hans tanker virkelig blev for meget. Hvordan hans liv ville have været hvis han ikke havde haft alkohol til at dulme hans tanker. Han ville være blevet sindssyg for længst. Hans indre dæmoner var bestemt stærke og selv om alkohol ikke besejrede dem så hold det dem på afstand i nogen tid. Nok tid til at han kunne holde det ud.

Han grinede og klappede sig på benene og sagde '' Jeg forestiller mig Mister Burns fra simpson.. Helt ærlig.. Han virker som en fucking underlig gammel mand.. Men hvis du kan lide ham.. Hey så er alt godt.. Jeg tror jeg vil kalde ham Burnsy.. Ja det er et godt navn ''. Wyatt grinede lidt og bundede et shot mere. Da hun spurgte ind til hvem hun var trak Wyatt på skuldrene og sagde '' Hej.. Hun virker sød men vi er ikke nået så langt i nu.. jeg ved ikke.. Når jeg er med hende så har jeg sku ikke lavet det vilde ballade ''. han tænkte på hvordan han havde lavet rav i lyskrydsene så det var sket et trafik uheld for at nå til daten i tide '' eller i hvert fald ikke så meget ballade.. Ja.. Jeg er sku ikke typen der dater.. Men nogle venner fik overbevist mig og.. Jeg ved sku ikke om vi finder sammen eller ej.. Men sådan er det vel altid ''. Han svarede ærligt.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Tirs 17 Jun 2014 - 19:50

Hun rystede på hovedet af ham. Han var i humør til at lave ballade, det var han altid! Men okay, hun gjorde vidst hans aften kedeligere end nogensinde! Beklageligt, det var bestemt ikke bevidst det blev gjort men det vilde liv ville bare trække hende i lort igen og hun havde virkelig brug for at være clean! Hun var alt for svag til at kunne tillade sig at drikke helt henne i hegnet. Han var fucking awesome, sagt med sine egne ord og hun endte med at smile og ryste på hovedet "Well, jeg er vel enig i det sidste.." han var sgu nice selvskab så det kunne hun skrive under på, med hensyn til hvad endnu et slagsmål ville munde ud i, var hun dog ikke så sikker. Han bundede snart endnu en shot, og hun kiggede fra de små glas til ham. Det her skulle nok blive en hysterisk aften hvis hun skulle deale med en stiv Wyatt... på den anden side, det havde hun aldrig gjort før så nu måtte vi se hvor de endte henne.

Da samtalen fortsatte om Lawrence endte hun med at le og ryste svagt på hovedet af ham, alligevel ramte han et ømt punkt uden at bemærke det.. for ja, hvad følte hun egentlig for ham? Lawrence havde gjort det klart han ikke var til forhold, og selvom han havde lovede at de kunne prøve mere, vidste hun ikke selv hvad hun ville eller om det overhoved ville fungere. De var så forskellige i sidste ende, men.. hun ville bare ikke undvære ham. "Jeg er sikker på han ikke vil bryde sig om det" kommenteret hun blot til det meget flotte kaldenavn han gav Lawrence. Flot og flot.
Cinderella smilede som denne gav sig til at fortælle om hvad der var sket "Jeg håber virkelig hun er tøsen for dig, det lykkedes jo aldrig mig at få dig på rette køl" drillede hun kækt. Ærligt var Cinderella glad på hans vegne, hvis denne kvinde kunne være en for ham, opmuntrede hun ham total til at fortsætte og derved lære hende bedre at kende.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Ons 18 Jun 2014 - 21:11

Wyatt bundede et shot mere og kiggede rundt i diskoteket. han kom med et fnys og sagde '' Fuck det ''. Han kiggede tilbage på resten af de shots der stod på baren. Han bundede dem en efter en og da alle var tomme kom han med et ''Ahh''. Han rystede dog hovedet og skar ansigt. Det var lige lovligt meget at tage på så kort tid. Han tog en dyb indånding og kiggede på Bartenderen og sagde '' 10 mere.. Nu skal jeg nok skabe lidt gang i festen ''. Han vidste at der ville gå lidt før alkoholen fik ordenlig fat i hans hjerne. Han kunne smage den stærke smag hver gang han tral vejret, det var en befriende smag. En smag som mange hadede, men ikke ham. Alkohol var det der holdt ham hvem han var. Han vidste ikke hvad han skulle gøre uden det. Han kiggede på Cinderella med et smil og sagde '' Jeg ved godt du ikke har tænkt dig at drikke.. Men det betyder jo ikke at jeg ikke har tænkt mig det ''. Han grinede lidt '' Nu har jeg jo også dig til at samle mig op når jeg vælter''.

Wyatt fnøs '' Baah.. Jeg skal nok vise mig fra en god side når jeg møder den gamle nisse.. Han lyder fucked up hvis han ligefrem vil flå folk levende.. Men det skal jeg nok lade være med at sige til ham.. Jeg skal nok smile og snakke pænt hvis han gør det ''. Han trak på skulderne af det næste hun sagde '' Det ender aldrig godt.. Se mig lige.. Heh.. Det holder maks en uge.. Det gør det altid, når de finder ud af hvordan det hele hænger sammen.. Men det er sku fint nok.. Jeg har altid været lidt af en lone wolf alligevel ''. Det havde Wyatt prøvet at overbevise sig selv om i lang tid at han var. Men han vidste godt helt inde at han ikke var det.

Da de nye shots kom tog han et af dem op og sagde med et smil '' Skål for vores gode venskab.. Min ven ''. Det var oprigtigt sagt og han var glad deres venskab. Han kunne ikke ønske sig en bedre ven.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Fre 20 Jun 2014 - 21:10

Han drak sig helt henne i hegnet og det på kort tid. Shit! når først alkoholen gjorde sin virkningen ville han gå helt i sort, eller... han ville nærmere være svær at nå ind til! Det skulle nok blive sjovt... håbede hun! De var altid stive sammen, så hun havde ikke oplevede ham stiv eftersom hun sjældent kunne huske hvad de foretog sig i sådan en tilstand. Måden han bare bundede den ene shot efter den anden var fristende at joine ind med, men hun holdt sig selv i kort snor og lod ham bælle den ene efter den anden. Da alle de små glas var tømt, havde han hurtigt bestilt ti nye. "Du ender med at tage livet af dig selv mand! Rolig" indskød hun. Det var på ingen måde sundt for nogen at drikke så meget på så kort tid! "Hvis du brækker dig ud over mine sko slår jeg dig ihjel!" understregede hun spidst og med et fnys. Han kunne lige vove på det!

Hun rullede med øjnene "Hvis I begynder på jeres pis er jeg den der er skredet" svarede hun mut. Hun kunne lige se det for sig, ikke at Lawrence ville lægge skjul på at han mente at han ejede hende, at hun tilhørte ham og at ingen mand skulle så meget som overveje noget andet! Snart fortsatte han og hun hævede det ene bryn. "Det hele hænger sammen....? Du lyder som en gammel døende mand der er i forklædning. Tag dig sammen! Du er en steg, du er intelligent og du er sød... når du vil være det.. mere ønsker tøserne ikke.. jo.. opmærksomhed men med dig kan man ikke få andet.." hun smilede skævt til ham, havde trods alt kendt ham et godt stykke tid nu og kedelig var det sidste han var.

Snart blev de ti shots sat foran ham, og han løftede den ene, hun smilede ved hans ord og løftede sit eget glas "Skål.." svarede hun og tog endnu en tår af den kolde øl. Ulækkert, men bedre end ingenting.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Lør 21 Jun 2014 - 9:46

Wyatt tog en shot mere. Han kunne mærke at han havde drukket alt for hurtigt. Han tog sig let til hoved. Der var det, den bedøvende følelse af alkohol. Endelig kunne han slappe af. Endelig kunne kan tage en pause fra hans tanker. Det var tidspunkter som disse han samlede kræfter, ny viljestyrke til at klare dagene der ville komme. Det var sørgeligt når man tænkte over det. Denne geniale mand der udsatte sig selv, sin krop for alkohol på et stort plan bare for at slippe for hans genialitet. Han frygtede hvad mange ville give alt for at have. Ironien og den sørgelige komik i dette var storslået.

Wyatt grinede af hendes kommentar og rystede på hovedet '' Døden skal have en årsag, Cindy.. Man lever sku kun en gang.. Man kan lige så godt få det bedste ud af det ''. Han grinede igen og drak et shot mere. Han kunne mærke han skulle slappe af ellers kom det hele op igen. Han var jo kun et menneske. Selv om han havde trænet sin krop til at drikke så havde han stadigvæk sine grænser. Han kiggede på Cindy mens han tog sig let til panden '' Hah.. Der skal fucking en del til før jeg brækker mig.. Jeg troede du kendte mig.. Det er Fucking Wyatt.. Fucking Hunt, du sidder med.. Ikke en eller anden ''. Han slog let ud med armene '' Pussy ''.

Han kiggede underligt på hende. Han tænkte ikke klart mere '' Pis.. Hvad snakker du om.. Vi skal sku da ikke pisse.. Vi skulle snakke sammen '' Han pegede drillende på hende '' Tro ikke du kan få os til at pisse sammen mig og den gamle mand.. Det er sku da ikke... Sådan mænd Bonder ''. Wyatt kiggede lidt undrende og nikkede så.

Han brød ud i stor latter over hendes sidste kommentar '' Cindy du er pisse sjov.. Der er fucking sådan det sker hver gang.. Prøv du at være inde i mit hoved bare en dag.. Så vil du vide hvad jeg mener ''. Wyatt rystede på hovedet og satte en finger til sin pande '' Hey.. Jeg fik en ide.. Vi stjæler en ambulance ''. Han kiggede på Cinderella som havde han fået verdens bedste ide.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Cinderella Man 30 Jun 2014 - 12:29

Desværre vidste hun ikke hvordan Wyatt havde det, som en veninde ville hun trods alt gøre sit for at hjælpe, og at smadre kroppen og opføre sig dumt var næppe så god en ide om end det trods alt var en løsning hun selv havde foretrukket for ikke så længe siden. Det var altid så meget lettere at flygte fra sine problemer, desværre kom de altid væltende ind så snart man kunne tænke klart igen. Nu havde han så ikke været på stoffer som hun var, men for hendes vedkommende havde hun faktisk kun kunnet tænke klart med stoffer i systemet. Efter så mange års misbrug havde hendes krop haft voldsomme abstinenser når hun gik for længe uden lortet.
Levede man kun en gang? Hun var selv udødelig, men han havde vel ret... skulle hun dø ville hun bare være pist væk ikke? Hvis der fandtes et paradis og et helvede ville hun formentlig ende i det sidste. Hun rystede opgivende på hovedet af hele denne sære samtale. Hun kvalte dog snart et grin ved hans svar og rystede opgivende på hovedet af ham igen. "Sorry darling, det var ikke for at fornærme dig.. havde et øjeblik glemt hvem jeg havde med at gøre" svarede hun med et skævt og drilsk smil.

Hun braste i latter ved hans svar. Seriøst?! Han var ved at blive stiv, det var helt klart. Normalt blev de stive sammen og når man sjældent huskede hvad der så skete, så var hun nu ganske underholdt. Dette gav hende lidt blod på tanden, og hun fik rigtig meget lyst til selv at drikke mere. Glasset hun nu havde siddet en evighed med blev bundet, og hun bestilte nu noget lidt stærkere, om end en anelse tøvende. Lawrence var ikke glemt, men for nu ville hun gerne morer sig ..lidt. "Nåh ikke, hvordan bonder i så?" spurgte hun drillende. "Man skulle ellers tro den slags mandehørm var lige jer" hun vrikkede drillende med brynene og sendte ham et kækt smil.

Hun rynkede brynene, i hans hoved? Ellers tak! Hun holdt sig ude af mænds hoveder, om end det kunne være rart at forstå dem en gang i mellem. Hans ide fik hende til at glippe med øjnene, hun var trods alt ædru nok til ikke at synes om ideen. "En ambulance... why?" spurgte hun. Hvad skulle der dog være ved det valg?
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Man 30 Jun 2014 - 21:27

Wyatt grinede lidt og nikkede '' Hah.. Nok snak.. Nu skal der handles! ''. Han slog hånden i bordet og kiggede på bartenderen med et smil '' Jeg skal have en flaske vodka ''. Han åbnede sin pung og lagde 500kr og grinede lidt. Han virkede meget mere afslappet og hans alvorlige mine var komplet væk. Når han var i dette humør var han altid ude på ballade. Han havde det særlige glimt der viste folk som kendte ham at ting snart ville blive meget sjovere og sikkert også farligere.

Flasken med vodka blev stillet foran Wyatt. Han nikkede til bartenderen '' Tak, bro ''. Kom det fra ham før han tog fat i flasken og skruede proppen af. Han smilede stort over hendes spørgsmål '' Vi drikker sammen.. Jeg fortæller en historie eller to, han gør det samme.. Så laver vi et eller andet lort sammen hvor vi har hinandens ryg.. Sådan bonder mænd ''. Han grinede lidt. Det var et fucked op synspunkt men det var sådan han tænkte omkring det, men nu havde Wyatt jo heller ikke en normal måde at se ting på. Han grinede og skålede og tog en slurk af hans vodka flaske og satte den hårdt på bordet med et ''wuuw''.

Wyatt tog sin mobil frem og skulle lige til at skrive på den da han hørte hendes bemærkning. Han satte mobilen op til hans hage og sagde eftertænksomt '' Du har sku ret.. Jeg tænker alt for småt.. Jeg bliver nød til at tænke i en meget større bane ''. Wyatt fik efter lidt tid hvor han bare havde stirret ud i luften et skævt smil på hans læber '' bedste ide ever ''. Han grinede '' Jeg drikker lige den her flaske færdig så skal du bare se løjer.. Det her bliver legendary ''. Wyatt grinede mesterligt.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner