Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)
3 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)
Jeg vil rigtig gerne have sparket min nye karakter Evan igang, så er du frisk på at emne med mig? :D
Lidt om Evan:
Evan er meget genert og forsigtig, og han bryder sig ikke om, at være blandt mange mennesker. Han er meget indelukket, hvilket skyldes hans tragiske fortid.
Når solen går ned bliver Evan til sin spøgelsesform, hvilket han hader inderligt. Han syntes, at han er hæslig og han vil for alt i verden ikke lade folk se ham som spøgelse, eller vide at han er et spøgelse.
Jeg har endnu ikke fået skrevet Evans død ind på profilen, så i får lige den korte version: Året er 1908 og vi befinder os i Venedig, Italien. Evan har et forhold til en pige, som har en højere stand end ham selv. De mødes i al hemmelighed, men en nat da hans elsker kommer hjem, fra et besøg hos Evan, finder hendes familie ud af det. Af frygt for tæsk og, at blive udstødt, så siger hans elskede, at Evan har voldtaget hende. Dette resultere så i, at hendes bror samler et tæskehold, som jager Evan hele Venedig igennem, tæsker ham godt og grundigt og smider ham dernæst i kanalen, hvor han drukner.
Jeg søger en ven/veninde.
og en eventuel kæreste - Mand eller kvinde er ligemeget, da spøgelser bliver tiltrukket af sjælen.
En eventuel spøgelsesjæger der opdager Evan på kirkegården, måske?
Hvis du har andre idéer, så skriv gerne :D
Lidt om Evan:
Evan er meget genert og forsigtig, og han bryder sig ikke om, at være blandt mange mennesker. Han er meget indelukket, hvilket skyldes hans tragiske fortid.
Når solen går ned bliver Evan til sin spøgelsesform, hvilket han hader inderligt. Han syntes, at han er hæslig og han vil for alt i verden ikke lade folk se ham som spøgelse, eller vide at han er et spøgelse.
Jeg har endnu ikke fået skrevet Evans død ind på profilen, så i får lige den korte version: Året er 1908 og vi befinder os i Venedig, Italien. Evan har et forhold til en pige, som har en højere stand end ham selv. De mødes i al hemmelighed, men en nat da hans elsker kommer hjem, fra et besøg hos Evan, finder hendes familie ud af det. Af frygt for tæsk og, at blive udstødt, så siger hans elskede, at Evan har voldtaget hende. Dette resultere så i, at hendes bror samler et tæskehold, som jager Evan hele Venedig igennem, tæsker ham godt og grundigt og smider ham dernæst i kanalen, hvor han drukner.
Jeg søger en ven/veninde.
og en eventuel kæreste - Mand eller kvinde er ligemeget, da spøgelser bliver tiltrukket af sjælen.
En eventuel spøgelsesjæger der opdager Evan på kirkegården, måske?
Hvis du har andre idéer, så skriv gerne :D
Gæst- Gæst
Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)
Anyone???
I feel so lonely!
BE OM!
I'LL MAKE WAFFLES!
I feel so lonely!
BE OM!
I'LL MAKE WAFFLES!
Gæst- Gæst
I WANT WAFFLES!
Dexter- Novice (Rank 3)
- Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.
Antal indlæg : 31
Dexter- Novice (Rank 3)
- Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.
... Hvem sagde vafler?!
Jeg melder mig til at emne med dig! (Og spise vafler, selvfølgelig :i )
Jeg melder mig til at emne med dig! (Og spise vafler, selvfølgelig :i )
Eliyah- Beginner (Rank 4)
- Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.
Antal indlæg : 36
Dexter, var du også interesseret i, at emne med mig? Eller kom du for vaffler? :3
Gæst- Gæst
I just kinda came for the waffles.. Men jeg vil gerne emne :D
Dexter- Novice (Rank 3)
Jeg vil også meget gerne emne med dig
Gæst- Gæst
jeg er også på! :D
Dai- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 437
Fantastisk!
Jeg sender jer lige en pm :D
Jeg sender jer lige en pm :D
Gæst- Gæst
Jeg kunne godt være interesseret i og emne med dig :)
Men det kan måske være fordel hvis du selv kiggere min egen emnesøgning igennem også kan vi snak om det derfra
Men det kan måske være fordel hvis du selv kiggere min egen emnesøgning igennem også kan vi snak om det derfra
Gæst- Gæst
Lignende emner
» fælles emne! Emnesøgning
» sne-spøgelse
» Spøgelse søger plots!
» emne en eller anden? :)..... måske emne med mig? jeg stener for sygt! :D
» spøgelse hvor irriterende (alle er velkommende)
» sne-spøgelse
» Spøgelse søger plots!
» emne en eller anden? :)..... måske emne med mig? jeg stener for sygt! :D
» spøgelse hvor irriterende (alle er velkommende)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]