Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 11:37

Forsvindning!

Ja puslings :) Så er det sådan at jeg skrider til jylland i morgen og nok hellere ikke er på særlig meget idag da jeg vil bruge tiden på at gøre tingene klar til i morgen ^^
Jeg skal være sammen med min kæreste før første gang, så chancerne for at nogen af os kommer på er meget lille (Det inkludere Cash også, gætter jeg på? xD)
Men det vil sige at jeg nok kommer på sådan lidt hvor jeg giver de nye medlemmer farve
også må i jo henvende jer til de to hjælpeadmins som vi har, hvis i har brug for hjælp. Hvis de ikke kan hjælpe jer må i jo skrive en mail til Elisabethbornholm@hotmail.com eller en Pm her inde, også vil jeg svare på den så hurtigt som muligt :)
Men jeg vil helst undgå at være for meget på da jeg ikke er der i særlig lang tid ^^
Men i må hygge jer! Og lad nu være med at lave for meget ballade ;D!

Kærlig hilsen

Elisabeth / Faith, Samuel, Brandon og Naomi x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:00

Er det ikke Ida? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:47

Jo x''3?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:51

:3 hehe.. GLÆDER MIG! owo..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:52

Eij, hej Ida! :D
Kan jeg godt forstå! :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:53

Glææææder mig mest owo.... og heeey :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:54

never! :'O Jeg glæder mig bare aller allermest! >:'3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:54

Du glæder dig til at stå i københavn >:'O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:55

hvorfor fanden skulle jeg glæde mig til at stå i københavn!? O_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:55

Thihi, hvor er I søde! :D
Btw, det er mig.. :D
- Og nu tænker hun så; Hvem fanden er mig?! Og det forstår vi jo godt.. x3
Men det er mig, Line.. Freja's veninde, som kørte tre på én cykel med dig.. :3
Hvilket var en utrolig smertefuld hændelse! O_____o'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:56

hahahah! xD *griner stadig over det at Ida havde rødemærker dagen efter* x'''3!!!

og tak x'3 tager jeg som en kompliment :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:57

Haha, det gør vi alle sammen.. x3

- Og det skulle du ogs'.. :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:58

Freja fik narda røde mærker ><... det eneste hun fik var... en øm røv der sov resten af aften ><...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:00

Haha! x3
Jeg sagde jo du skulle bøje mere i benene!! :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:00

mwahahahaha!! x'D *at grine højt og meget uden at der kommer lyd ud! xD*

- hehe n__n'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:00

Nej du sagde de skulle spredes >_O...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:01

Haha! x3
Undskabsfuldt og creepy på samme tid Elisabeth.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:02

AD IDA! O_O

... neeej da? x3 jeg er bare.. fair! Hun grinede over at jeg fik blåmærker efter at akupunktøren havde ramt en forkert nerven <___<...'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:02

Haha, frækt.. xD
Og nej..? o.o Jeg sagde du skulle bøje dine ben så mine pedaler ikke ramte dig? x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:03

Jamen helt seriøst! ><... det virkede ikke engang da jeg bukkede dem, og jeg sad helt en til sædet >_O,.... og det her kan ikke andet end misforstås -.-'''

>_>... jamen det er sjovt at grine af folk der kommer til skade x'3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:04

Haha, nej det kan det ikke! xD
Og ja, det er alt for sjovt.. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:05

hvad er frækt? oo at hun skulle sprede benene, eller at hun grinede af mine blåmærker!? O_o xD
Det er sjovt når de selv er uden om det! xD
Sku da ikke min skyld at jeg stikker nålen langt ind i den forkerte nerve så jeg før det første var lam i mit ene ben i 10 minutter! O_O.. men hvis det skal grines af fair xD men så griner jeg også meget over din mor som gav dig en mudderbad! >:3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:06

HVAD?! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:07

=______________= jeg gav hende igen med Vandslangen >:O...
Og øøøøøøh nej, jeg får det forkerte billed ind nu =_='''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:08

IDA! O_____o'
Årrh, klammo.. o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum