Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning]

Go down

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Empty I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jul 2014 - 18:19

Hallo alle i skønne væsner derude1!

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] 3209177603_1_2_m3rRW8qj

Som i nok allerede har gættet ud fra overskriften, så vil jeg gerne søge emer, det kan være med plots eller uden…kommer an på hvad folk nu ønsker. Samtidig så keder jeg mig også og det er længe siden jeg har sendt sådan en fin søgning ud, så hvorfor ikke gøre det nu? Også keder jeg mig, not funny guys not funny. Da kedsomhed ikke just er min kop the og da jeg samtidig også savner at have emner, hvorfor så ikke søge nogle emner
Jeg har ikke rigtig mange krav til mine emne partnere. Helst ser jeg gerne svar på mindst 200 ord, ellers går jeg død i emnet, i løbet af no time. Hvis der skal opstå evt. voldelige ting [voldtægt ovs] vil jeg gerne have blive aftalt, det er skam ikke fordi jeg intet har imod det, men jeg vil nok blive en smule sur, hvis et roligt emne med et går ud på at hun skal lidt. Punktum og komma, vil jeg gerne have med, men skidt om man er perfekt til det... for det er jeg næppe selv ^-^ det er det samme med stavning, et par fejl her og der sker jo, men jeg ser gerne en nogenlunde god stavning.



How is she?

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Tumblr_mdgnqakIXb1rypzt6o1_500

Jeg kan vel lige med korte ord beskrive Euphemia for jer, da min profil næppe giver det fulde indtryk af hendes personligt. Hun er en tidligere patient, der har lidt under for en hel del forsøg, da hun i en ung alder blev taget ind for undersøgelser. Dette sted ville lave forsøg på forskellige væsner, f. eks se hvor meget en vampyr ville kunne heale osv. Hun er med korte ord beskrevet som en meget intelligent pige, dog med en smule generthed over sig. Hun bukker ikke så godt under for komplimenter, ikke fordi hun ikke tror på dem, men blot fordi hun ikke er så naiv. Hun er ikke just den person der stoler på alle og enhver, men dog kan man vel godt sige at hun samtidig også er en djævel og derfor godt kan optræde sensuel hvis hun ønsker. I øjeblikket arbejder hun som blomsterhandler, kun for at komme væk fra alt det kaotiske.


What am I searching for?.

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Tumblr_mv8taqPnaB1sretbqo1_500

Friends Hvem kan ikke bruge venner, det kan alle vel. Euphemia's venner, skal nok kunne tage ikke at få det store indblik i hvad der helt præcis foregår i hendes hoved. mest fordi hun simpelthen ikke deler de tanker ud til nogen. De kan både være venner fra fortiden eller nogle der mødes i et emne også… ja hvad der nu end sker. Hvis kemien er der mellem vores karakterer i emnet, kan vi evt. tage relationen videre og de kan muligvis blive bedste venner.

Flirts Jeg bryder mig ikke om at skrive kæreste på, da man aldrig ved hvordan ens karakterer har det med hinanden og for mig er det vigtigt at der er kemi mellem dem. Så derfor søger jeg nogle random flirts, hvor man ved blot at se hvad der sker, muligvis vil kunne tage skridtet videre… det kommer meget an på det hele.

Bofælle Da hun næsten lige er kommet til landet, og i dette øjeblik bor på et billigt hotel, kunne en simpelt bofælle være dejlig. De behøver nødvendigvis ikke kunne lide hinanden, men bare en eller anden hun kan bo sammen med ville være rart.

Det var vidst alt… ellers hvis i kan komme på mere er jeg mere end åben for det ^^

Så jeg håber at høre fra jer


I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Original

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Empty Sv: I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jul 2014 - 19:52

No body :(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Empty Sv: I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 2 Jul 2014 - 8:36

Really no one, wow....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Empty Sv: I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tors 10 Jul 2014 - 2:13

No one...really...damn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning] Empty Sv: I'm searching for something or someone [relations/plots/emnesøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum