Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

3 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Fre 19 Dec 2014 - 23:34

Greetings dear beings!

Så er det vidst på tiden, at søge emner. Jeg mangler i den grad emner, så hvorfor dog ikke søge nogle emner? Der mangler endnu noget omkring ham, men det meste er på plads og resten kan jo blot komme med tiden :)
Angående mine emner, har jeg nogle krav! Det er ikke det helt store, blot det some alle nu engang har. Den første er, at jeg gerne ser mine emnepartnere kan skrive over 200 ord (hvilket ikke er særlig meget), alt derudover er blot dejligt. Min anden er, at jeg helst ikke vil emne med folk der har en anime fc, jeg har skam respekt for folk der gerne vil have en anime fc, men jeg kan blot ikke forestille mig det hele og mister derved min kreativitet. Til sidst, ser jeg gerne dem jeg emner med, staver godt...jeg er ikke super glad for stavefejl, selvfølgelig sker der smuttere en gang imellem, men helst korrekt staveform hele tiden :)

Venus St. Claire

Skal venus beskrives, kan man da kun kalde ham en anderledes person. At sige han ikke er som andre kvinder...ja det er en underdrivelse, da han er en transseksuel, derved med andre ord en mand (med kvindelig træk) og bryster! I en alder af 17, undergik han en operation som gav ham bryster. Ganske vidst blev han  født dreng, med androgyne træk, men han anser sig selv som en kvinde. Han er efterladenskaberne af et vellykkedes voldtægt. Hans far var en dæmon, der havde fundet hans mor smuk og valgte derfor at voldtage hende. Han blev i en ung alder, offer for en stalker der stalkede ham igennem hele hans liv, frem til at han slog hans familie (med undtagelse af ham selv og hans tvillingesøster) ihjel. Oprindelig hed han Skylar Webber, men efter hele episoden med tabet af sin familie skiftede han navn til Venus St. Claire. Som person er Venus en ganske udfordrende person, han er typen der nyder livets små nydelser og det er i den grad nogle han tager i sig. Han er meget mystisk omkring sig selv og hvem hun er, derudover er han også ganske intelligent, observerende og utrolig argumenterende. Han har lidt af en grov mund og er ikke bange for at ytre sin mening, når han ønsker det...også selvom den måske ikke just er særlig pæn. Han har en dæmons temperament, og brutalitet...også selvom den måske ikke viser sig ganske ofte. Han har en lille hang til nogle stoffer, dog grundet hans dæmoniske racedel, går det kun ind og giver ham russet, andet gør det ikke. Han arbejder som model og har egenligt gjort det de sidste mange år.

Søger

Daddy † Nu var hans far en dæmon, derudover voldtog han hans mor som var en navajo. Hvis der nu er en der ønsker at være hans far...jamen så kunne det da godt bruges, om så vedkommende rent faktisk ønsker et forhold til ham eller ej, er op til jer. Måske blev moren slet ikke voldtaget, men det var blot en dækhistorie...who knows.

Family † Nu har han måske ikke super meget familie tilbage, men dette er måske mere på hans mors side, så derved er dette alle navajoerne (aka shapeshifterne). Det behøver ikke være familie tæt på, det kan sagtens være en fætter/kusine, onkel eller det ligene.

Flirts † ganske vidst er han transseksuel, men alle har vel brug for bare en smule kærlighed :) Så ja dette er vel blot en flirt, der måske kan udvikle sig eller blot forbliver en flirt. Han er egenligt til begge køn, men fortrækker mandens selvskab...han kan dog godt gå hen imod det kvindelige køn, hvis situationen taler for det.

Friend † Alle har brug for en god ven eller tre, så dette er vel blot en god ven, såvel som gammel ven. Det kan endda blot være en bekendt, hvor forholdet mellem dem vokser ganske kraftigt igennem tiden

Kollegaer † Venus arbejder som model, så evt. nogle kollegaer han kan blive venner med, eller blot have det sjovt med.

Anything els? † Det var hvad jeg søgte, men kom endelig selv med flere ideer...jeg er altid åben for lidt af hvert!...men håber da at høre fra jer!


Sidst rettet af Venus St. Claire Tirs 27 Jan 2015 - 20:32, rettet i alt 3 gange
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:06

Jeg er frisk på det meste :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:11

Lovely!! Hvad hælder du mest på plotmæssigt?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:14

Jeg kan godt lide åbne plots også fordi din char stadig er ny, så det meste ville virke for mig :) Første skridt er vel at finde ud af hvordan de møder hinanden. Det kunne være hun havde bestilt ham via en mellemmand til en eller anden opgave han så vælger at tage. Så har de en god grund til at falde i snak :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:18

Det kan vi da sagtens :)

Bestilt ham? Hvorfor skulle Venus dog bestille ham?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:20

Zakaroff bliver mest bestilt til hvis man vil have nogen til at forsvinde men det kan være alt muligt der skal skaffes så loven ikke ved noget Lige nu kommer jeg egentlig bare med ideer :) Det er jo ikke noget problem at de mødes et eller andet sted men de skal jo også have en grund til at tage kontakt :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:25

Mhh okay, makes more sense :)

Altså i det tilfælde kan man da sige...han har en stalker, som han da meget gerne vilhave af vejen. En der faktisk stadig tager kontakt med ham. Så dette kunne være grunden for hvorfor de skulle snakke sammen eller han skulle tage kontakt til ham?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:31

Ja det var faktisk en rigtig god ide :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:32

Jamen perfekt!! Så hvem laver og hvor?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:36

Jeg synes næsten at du skal lave det da det er ham der skal bruge Zakaroff til noget :) Hvor det styrer du helt selv :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:38

Jamen okay :), det bliver dog først i morgen! Da jeg ikke ligefrem er i nærheden af en computer...ellers så sender jeg linket når emnet er færdigt!
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:39

Det vil jeg se frem til :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:40

Jamen det er da kun godt!
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Zakaroff Lør 20 Dec 2014 - 0:42

Nemlig :)
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 0:43

Ellers andre??? Søger skam stadigvæk emner :)
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 20 Dec 2014 - 12:55

No one?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Fre 26 Dec 2014 - 21:18

Søger stadigvæk!!!
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 23:02

jeg er da frisk, ved dog ikke helt hvad Kuuma kan være for den lille Venus ( no hard feeling! ), dog hvis du har en ide via min karakter side, så jeg frisk på at høre den o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Lør 27 Dec 2014 - 21:08

Hvor dejligt!! Det er altid dejligt med nogle emner :)
Jamen dog, hvis du kigger på første side, så er der nogle ideer til hvad jeg søger, altså for min skyld kan det være alt lige fra en ven...ja til noget helt andet :) Det er vel hvad du har lyst til!
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 23:37

Yea, må dog advare dig at jeg til tider får det skidt irl og ikke svare i nogle perioder da kan vare fra en dag til en måneden eller længere o.o

Men hmm... Er sku ikke sikker, hmm vi kan vel starte ud som venner og se hvad da sker? Owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Søn 28 Dec 2014 - 1:09

Kender det alt for godt selv!

Jo det kan vi godt!! Hvem laver og hvor :)
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 12:33

hehe yea, hmm.. hva med Terre fitness center? kunne ikke helt rigtig komme på andet.. sån hvor Venus måske træner, og har brug for lidt hjælp, så den store mand begynder og hjælpe ham? :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Søn 28 Dec 2014 - 14:58

Jeg kan godt lide den ide...men hvad pokker skulle han dog have hjælp til?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Alcide Søn 28 Dec 2014 - 18:32

Well, hvis du stadig søger selvskab er jeg også klar : D
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Christian Søn 28 Dec 2014 - 18:42

selvfølgelig gør jeg da det!!!

har du en ide til et plot?
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning) Empty Sv: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum