Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
2 personer tilbage i emne kampen - SØGNING
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
2 personer tilbage i emne kampen - SØGNING
Hej alle jer som læser dette,
jeg er endelig tilbage i kampen i at emne, efter et langt stykke tid.
Hvor eksamen og andre private problemer, har gjort at jeg ikke kunne få min krea frem i lyset.
Jeg er dog endelig tilbage, og vil have gang i en masse emner med jer folk.
Inden alt min krea bliver for stor, og jeg måske endda sprænger i luften.
Jeg har både Bailey og Phillip Morrison som kunne bruge nogle af emne med.
Jeg har nogle små krav til jer, inden i tilmelder jer en af rollerne.
- Skriv så man kan læse det (ligemeget om i en ord blinde eller ej)
- Have jeres krea med i spil, ikke sjovt hvis man er alene om at finde på alt
- minimum 4 linjer
- ikke slå nogle af dem ihjel, men vold er okay
- Ikke forvandle dem uden tilladelse
- Hvis i gerne vil springe fra en af rollerne, så sige det hellere
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Bailey
Bailey ligner en pige på alle punkter, men har dog en stor hemmelighed som hun ikke fortæller til hvem som helst. Bailey er nemlig ikke en pige, men en dreng som er født i den forkerte krop.
Bailey fortæller dog kun dette til personer som kommer alt for tæt på, det betyder dog ikke at han fortæller en kæreste det.
Han er ellers en meget social person, som har et problem med at skulle føle sig elsket.
Selv om han ikke stoler på hvem som helst, så er det stadig et stort behov som han har. Som han ofte udlevet de helt forkerte steder, med fremmede mænd som han udmærket godt ved at han nok aldrig ser igen.
Han finder også kærligheden ved at drikke en masse, og tager ofte i byen hver eneste dag.
Selv om han har denne store hemmelighed, så er han en som man kan stole på 110%, han er en fantastisk ven også selv om han kan virke som en stor Bitch i starten.
1. Kærlighed
Bailey har jo brug for at føle kærlighed, også selv om det ofte er fra de forkerte mænd. Det kunne derfor være sjovt hvis Bailey forelskede sig i en forkert mand, en som måske ikke har de samme følelser for Bailey. En der vælger at udnytte hans følelser til sit eget gode, så er det stort set ligemeget hvad det end er... hvis det er kriminalitet eller noget andet.
Krav - Mand
2. En halv bror/søster
Bailey's far forlod familien kort tid efter Bailey fylde 5 år, så kunne denne mand jo godt have en familie ved siden af. Et barn som er halv bror eller søster til Bailey, som vælger at opsøge efter at faren måske er død og kun efterladt et barnebillede af Bailey inden han valgte at blive kaldt for en pige.
-----------------------------------------
Phillip Morrison
Phillip kommer fra et ødelagt forhold i sverige, hvor han forhold en kvinde kort tid før de skulle giftes. Hans mor er svensker og hans far kommer fra Frankrig. Han har dog aldrig mødt sin far, som forhold hans mor mens hun var gravid med Phillip.
Han havde været sammen med sin forlovede igennem flere år, siden de var børn. Selv om der var nogle problemer, med at Phillip var utro med en vampyr kvinde. Så holde forholdet alligevel, til han ikke for længe siden besluttede sig for at han ikke var klar til at blive gift.
Han flyttede derfor til Frankrig, for at se hvor hans far kom fra og ikke mindst prøve på at udleve sin drøm indenfor musik.
Der har dog ikke været andet end problemer siden han flyttede til Terre, han fandt ud af at der fandtes væsner, han er blevet lidt af en narkoman, og kommet ind i en Organisation.
1. En gammel flamme
En som han måske mødte på en ferie, og havde en lille flamme sammen med, men som ende ulykkeligt da han skulle rejse hjem og fortalte at han var forlovet. Det kunne være at denne person, gerne vil ødelægge lidt for Phillip mere end han allerede har ødelagt alt?
2. En "Engle"
En person som gerne vil prøve på at redde ham ud af de problemer som han har, en som ikke giver op på ham også selv om det bliver en hård kamp for at få ham til at stoppe med stoffer. Det er dog ikke sikkert at det vil lykkes for denne person, men man kan jo altid prøve.
3. En Flirt
Phillip er en meget flirtende person, betyder dog ikke at han ikke kan holde sig til en person. Det kunne dog være sjovt med en lille flirt, som dog ikke behøver at ende med den store kærligheds historie. Udover hvis de svinger godt, så kan vi måske godt gå den vej.
4. Partner
Få sig en partner som han åbner en musik bar sammen med. Hvor både kendte og ukendte kunstner kan komme og spille deres musik.
Jeg er dog endelig tilbage, og vil have gang i en masse emner med jer folk.
Inden alt min krea bliver for stor, og jeg måske endda sprænger i luften.
Jeg har både Bailey og Phillip Morrison som kunne bruge nogle af emne med.
Jeg har nogle små krav til jer, inden i tilmelder jer en af rollerne.
- Skriv så man kan læse det (ligemeget om i en ord blinde eller ej)
- Have jeres krea med i spil, ikke sjovt hvis man er alene om at finde på alt
- minimum 4 linjer
- ikke slå nogle af dem ihjel, men vold er okay
- Ikke forvandle dem uden tilladelse
- Hvis i gerne vil springe fra en af rollerne, så sige det hellere
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Bailey
Bailey ligner en pige på alle punkter, men har dog en stor hemmelighed som hun ikke fortæller til hvem som helst. Bailey er nemlig ikke en pige, men en dreng som er født i den forkerte krop.
Bailey fortæller dog kun dette til personer som kommer alt for tæt på, det betyder dog ikke at han fortæller en kæreste det.
Han er ellers en meget social person, som har et problem med at skulle føle sig elsket.
Selv om han ikke stoler på hvem som helst, så er det stadig et stort behov som han har. Som han ofte udlevet de helt forkerte steder, med fremmede mænd som han udmærket godt ved at han nok aldrig ser igen.
Han finder også kærligheden ved at drikke en masse, og tager ofte i byen hver eneste dag.
Selv om han har denne store hemmelighed, så er han en som man kan stole på 110%, han er en fantastisk ven også selv om han kan virke som en stor Bitch i starten.
1. Kærlighed
Bailey har jo brug for at føle kærlighed, også selv om det ofte er fra de forkerte mænd. Det kunne derfor være sjovt hvis Bailey forelskede sig i en forkert mand, en som måske ikke har de samme følelser for Bailey. En der vælger at udnytte hans følelser til sit eget gode, så er det stort set ligemeget hvad det end er... hvis det er kriminalitet eller noget andet.
Krav - Mand
2. En halv bror/søster
-----------------------------------------
Phillip Morrison
Phillip kommer fra et ødelagt forhold i sverige, hvor han forhold en kvinde kort tid før de skulle giftes. Hans mor er svensker og hans far kommer fra Frankrig. Han har dog aldrig mødt sin far, som forhold hans mor mens hun var gravid med Phillip.
Han havde været sammen med sin forlovede igennem flere år, siden de var børn. Selv om der var nogle problemer, med at Phillip var utro med en vampyr kvinde. Så holde forholdet alligevel, til han ikke for længe siden besluttede sig for at han ikke var klar til at blive gift.
Han flyttede derfor til Frankrig, for at se hvor hans far kom fra og ikke mindst prøve på at udleve sin drøm indenfor musik.
Der har dog ikke været andet end problemer siden han flyttede til Terre, han fandt ud af at der fandtes væsner, han er blevet lidt af en narkoman, og kommet ind i en Organisation.
1. En gammel flamme
En som han måske mødte på en ferie, og havde en lille flamme sammen med, men som ende ulykkeligt da han skulle rejse hjem og fortalte at han var forlovet. Det kunne være at denne person, gerne vil ødelægge lidt for Phillip mere end han allerede har ødelagt alt?
2. En "Engle"
3. En Flirt
Phillip er en meget flirtende person, betyder dog ikke at han ikke kan holde sig til en person. Det kunne dog være sjovt med en lille flirt, som dog ikke behøver at ende med den store kærligheds historie. Udover hvis de svinger godt, så kan vi måske godt gå den vej.
4. Partner
Få sig en partner som han åbner en musik bar sammen med. Hvor både kendte og ukendte kunstner kan komme og spille deres musik.
Sidst rettet af Phillip Morrison Tors 3 Jul 2014 - 0:11, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: 2 personer tilbage i emne kampen - SØGNING
Uhh jeg vil meget gerne emne med dig :)
jeg tror nok mest jeg vil passe som enten Baileys halvsøster eller som evt Phillips "engel"
søsteren - nok fordi jeg ikke rigtig har nogen familie til hende og det kunne da i den grad skabe noget morskab når hun finder frem til Bailey kun for at finde ud af hvordan landet nu enlig ligger.
"engel" - Hun er hjælpsom og blid af natur, så det ville ikke være et under hvis hun ville forsøge sig med at hjælpe ham. Hun er samtidig stædig, så hvis hun først har sat sig noget for, bakker hun ikke så nemt væk fra det
men ja det var mine ideer, hvis du har andre er jeg åben :)
jeg tror nok mest jeg vil passe som enten Baileys halvsøster eller som evt Phillips "engel"
søsteren - nok fordi jeg ikke rigtig har nogen familie til hende og det kunne da i den grad skabe noget morskab når hun finder frem til Bailey kun for at finde ud af hvordan landet nu enlig ligger.
"engel" - Hun er hjælpsom og blid af natur, så det ville ikke være et under hvis hun ville forsøge sig med at hjælpe ham. Hun er samtidig stædig, så hvis hun først har sat sig noget for, bakker hun ikke så nemt væk fra det
men ja det var mine ideer, hvis du har andre er jeg åben :)
Gæst- Gæst
Jamen det lyder da godt :D så kan det være at jeg ikke skal kede mig mere.
Okay lyder da fedt :D hvilken en lyster du mest til? <-- hvis du ikke kan bestemme dig, må du godt få begge
Okay lyder da fedt :D hvilken en lyster du mest til? <-- hvis du ikke kan bestemme dig, må du godt få begge
Gæst- Gæst
Jamen dog, kede sig direkte :)
uhh så behøver jeg ikke vælge, for gud det hader jeg nogen gange
uhh så behøver jeg ikke vælge, for gud det hader jeg nogen gange
Gæst- Gæst
Jeg kunne da godt fristes til at påtage mig rollen som en eventuel flirt :) De kunne have en on-going flirt, som i stedet udvikler sig til et uventet venskab, da Soleí heller ikke søger den store romantisk relation.
Azalea- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 37
Lignende emner
» Bailey er tilbage (EMNE SØGNING)
» Er ny og mangler emne personer!! ^^
» politistasonen (Åben emne for 1 eller 2 personer)
» Lad ej dit had skimte igennem dine øjne af guld (Åbent emne -Max 2 personer-)
» Jeg er tilbage - søger emne ^^'
» Er ny og mangler emne personer!! ^^
» politistasonen (Åben emne for 1 eller 2 personer)
» Lad ej dit had skimte igennem dine øjne af guld (Åbent emne -Max 2 personer-)
» Jeg er tilbage - søger emne ^^'
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont