Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So help me god, or I will die of boredom (søgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So help me god, or I will die of boredom (søgning)

3 deltagere

Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Tirs 8 Jul 2014 - 18:14

Søgning af Emner/plots!

So - Ja jeg er så blevet ramt af den forfærdelige sygdom kaldet kedsomhed og kunne derfor virkelig godt, trænge til et godt plot eller emne. Så håber der er nogle der ude der kunne være interesseret i at stable noget på benene.
Leder godt nok ikke rigtig efter noget bestemt, da jeg endnu ikke er helt sikker på hvad jeg vil med min nye karakter. Derfor kunne det være rigtig fedt hvis der var nogle som havde en god idé eller to til at skabe lidt spænding og action ind i Leandras liv, er stort set frisk på det meste.. ville nok være lidt ked af hvis min karakter allerede skulle dø nu, men ud over det så tror jeg faktisk at alt ville  kunne aftales hvis plottet i sig selv er interessant nok.

Så derfor er venskaber, kærlighed, fjender, arbejds muligheder, ja alt der nu kan findes på en mulighed, vil bare rigtig gerne igang med noget kreativt tænkning. Der er ikke så meget at fortælle om Leandra da jeg stadig arbejder færdig med hendes historie, men som person er hun meget naiv, indelukket og prøver allermest bare at holde til sig selv, dette forkommer dog aldrig at være helt muligt for hende da hun har lidt af en dobbelt side af sig selv og er født med en utrolig lyst for at stille sin nysgerrighed. Som for det meste ender med at bringe hende ind i situationer hvor hun helst, ville have været for uden.

Hvad jeg leder efter en emnepartner, er ikke særlig meget; blot at man kan stave til en hvis forståelse, at man kan skrive tilpas meget, gerne mere end 300 ord og kan finde ud af at sætte punktummer og kommaer nogen lunde. (Er ikke selv perfekt, prøver jeg hellere ikke at påstå. Men det er altså en del nemmere at finde kreativitet for mig, hvis min emneparter er i stand til at opfylde disse krav)...


Håber ikke jeg har skræmt folk væk med min lange kedelige smører, og så håber jeg virkelig at der er nogle der gider at emne med mig! n_n
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Aroa Tirs 8 Jul 2014 - 19:45

Jeg kunne godt være frisk:)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Tirs 8 Jul 2014 - 22:42

lyder fedt, har du nogen idéer? ^^
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Aroa Tirs 8 Jul 2014 - 22:48

Altså jeg ved ikke helt hvor Aroa ville passe ind, men måske som en anderledes ven? som måske kunne få hende til at slå sig lidt løs??
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Ons 9 Jul 2014 - 22:35

Det kunne sagtens bruges :)
Vil du eller skal jeg starte et emne op?
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 22:36

Du må meget gerne lave det;)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Ons 9 Jul 2014 - 22:48

alright! sender en pm når jeg har fået det lavet ^^
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 22:49

Super:)
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Søn 13 Jul 2014 - 20:21

Der skulle tilfældigvis ikke være andre der var interesseret vel?

Som sagt er frisk på det meste, hvis ikke det hele, så længe der er mulighed for at finde på et super spændende plot :D
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 20:31

altså jeg har ingen ide angående plot, men jeg vil super gerne emne med dig, mangler sgu selv emner, siden de jeg skriver med ikke svarer :)

so you got any idears?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Søn 13 Jul 2014 - 20:47

hmm, ikke umildbart noget der lige falder mig ind. Men jeg kan se at de både har studeret inde for litteratur og kunst så det kunne være noget der kunne bringe dem sammen, ellers ud fra hvad jeg kan læse så er de mere eller mindre nat og dag. Så spørgsmålet at man skal gå at de bliver venner eller om de skal gå hen og blive fjender...

Men eventuelt ser jeg at man kunne starte et emne i skoven hvor de begge bor, eventuelt kunne Leandra være nysgerrig omkring hvem hun kunne være, efter de har mødt hinanden enden ude i skoven ved et tilfælde eller hvor at Leandra arbejder Nains inn.

Hey another thoght, så lige at Bambi ikke har et job, hun kunne eventuelt blive ansat som bartender eller oprydder i Nains Inn (Lige from the top of my head)..
Okay jeg vrøvler nu, stop mig! xD
Hvad synes du? Vi kunne også gå en helt anden retning.
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 20:51

De kunne sagtens blive venner, også forenes på det punkt :) mest fordi jeg tvivler på at hun ville bekymre sig over at have en fjende, det ligger ikke til hende at være sådan.

den skal jeg lige have igen. Du mener at de evt. kunne havde mødt hinanden før i skoven også at Leandra nysgerrig omkring hvem Bambi er?

altså jeg har ikke skrevet hendes job ind, men hun arbejder på en bar. Det kunne da sagtens være Nains Inn


haha du vrøvler skam ikke, jeg har oplevet meget værre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Søn 13 Jul 2014 - 20:59

Ja enden kunne de have mødt hinanden i skoven, eller Leandra kunne have spottet hende et par gange, uden de faktisk havde snakket og derfor begynde at blive nysgerrig hvem hun var og hvor hun kom fra. De kunne eventuelt også bare møde ved random i skoven og falde i snak? Så kunne man eventuelt finde ud af om der skulle ske noget mere spændende længere inde i emnet, bliver hurtig meget træt af emner hvor der ikke sker en eller anden form for action xD

Men spørgsmålet er, om vi kunne skabe noget mere spændende ud af de begge arbejde på Nains Inn, det ved jeg ikke lige.. :)
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 21:05

altså hvis der skulle noget action eller spænding ved den første har jeg da en ide.

det kunne være at de i en længere periode har snakket sammen, ud over at de arbejder samme sted, men begge bor ude i skoven. Så man kan sige de måske har ført mange samtaler frem og tilbage både på arbejde og når de møder hinanden i tilfældigheder ude i skoven. Min ide er at Leandra måske en nat ved fuldmåne ser Bambi tage ud i skoven om natten, [nu ved jeg ikke hvor meget hun kender til andre racer, hvis hun ikke kender meget til andre racer, kunne hun evt. være uviden omkring hvad der sker] men ja klokken er måske 23:30 og det ender med at Bambi nu mere eller mindre er desperat for at få Leandra væk og i sikkerhed? Om hun så når at flygte inden Bambi forvandler sig eller så ser hende forvandle sig er op til dig... dette er blot hvad min hjerne nu kunne hamle op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Allen Søn 13 Jul 2014 - 21:10

Jeg er også ramt af kedsomhed, så hvis en af jer har brug for endnu et emne så står jeg til rådighed. :)
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 21:12

Nu ved jeg godt at du sendte den til den kære Leandra... men så du skrev en af jer, så jeg er frisk. Om ikke andet kunne du sende en pm hvis du lyster et emne med Bambi her :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Søn 13 Jul 2014 - 21:23

Allen; Selvfølgelig kunne vi også finde på noget hvis det var :)

Ved du hvad, det synes jeg lyder som en super fed idé Bambi, så er million dollar spørgsmålet så, hvem starter? :D
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 21:25

dejligt *danser* jeg kan rent faktisk bruge hjernen idag :D

gider du, jeg spiser is :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Allen Søn 13 Jul 2014 - 21:34

Hvor skal emnet være, Leandra? Har du en idé til et plot? Jeg er helt løbet tør for idéer :)
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Leandra Hart Søn 13 Jul 2014 - 21:39

Alright! Sender en pm når det er færdigt, prøver at nå det inden egentlig burde hoppe i seng xD (damn hader jeg skal arbejde i morgen). Ellers har jeg det helt sikkert færdigt i morgen ^^

Hmmm, kan ikke helt komme på et plot.. Typisk så bevæger Leandra sig ikke ind i byen da hun ikke har det godt med for mange mennesker på en gang. Så måske har du en idé til hvordan de skulle mødes? - Som sagt arbejder hun i Nains inn, bor i skoven.. og laver en smule hekseri/urter og savler ved siden af sit arbejde.

Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 21:40

jeg venter spændt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Allen Søn 13 Jul 2014 - 21:59

Allen er overalt da han elsker at udforske nye områder. Han kan vel enten møde hende da hun er i skoven og samler ingredienser til hendes hekseri-/urter?
Allen
Allen
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Terren

Antal indlæg : 123


Tilbage til toppen Go down

So help me god, or I will die of boredom (søgning) Empty Sv: So help me god, or I will die of boredom (søgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum