Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 12 af 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Sv: Long Time No See (xxx)
Han betragtede Leetha som han tørrede hans mave af, han nød jo ligefrem det synd og det var bestemt rart at han ikke bare fik kastet det i hovedet.
Han kunne ikke lade være med at smile over de ord som Leetha kom med, og lod langsomt sine fødder glide ned på gulvet. Han lag hurtigt en af sine hænder mod sin lænd, og kunne godt mærke en større ømhed end han havde før. Det var som om han havde kramper i lænden, og de bare ikke havde tænkt sig at forsvinde. Han fjernede langsomt sin hånd, for at lægge den mod hans brystkasse. Han gik langsomt op på sine tæer, for at give ham et blidt kys på læberne. Han kyssede ham kort i det, før han gik helt ned på sine fødder igen. Han drejede halt rundt, hvor han satte sine hænder på køkkenbordet og strittede lidt med sin bagdel ”du glemte noget” sagde han med svag lyserøde kinder, som en skinnende væske løb ned af inderlåret på ham.
Bailey- Competent (Rank 11)
- Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.
Antal indlæg : 596
Han rykkede sig lidt, da Baileys ville hoppe ned, og han kunne tydeligt se at Bailey havde ondt.
Han grinede lidt over det hun sagde, og den stilling hun stilte sig i.
Han bukkede sig lidt, og lod langsomt viskestykket glide op af Benet på Bailey, Indtil han ikke kunne komme længere. Han rettede sig op, og kyssede Bailey på Skulderen. Han smed hviskestykket, og i en hurtig bevægelse, løftede han Bailey op, som en gom ville bære sin brud.
Han begynde at gå ind mod stuen. Han var udmærket klar over at Bailey var øm. derfor valgte han også at bære hende ind i soveværelset. Han Satte Bailey på sengen, og kyssede hende på Panden hvor efter han gik hen til sit skab for at finde noget tøj.
"Hvad har du tænkt til at gå hjem i?" spurgte han pludseligt mens han (en smule forfængeligt) fandt tøj frem. Denne rutine mindede lidt om en piges, det var ikke bare det der lå øverst han tog på. Han havde fundet bukserne.. men skulle også have en trøje der passede til
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Hans blik fulgte hende da hun gik om foran ham. Og begynde at tage tøj ud af hans skab. Ham så det hun havde taget frem. Og smilede så. Han lagde det på sengen, og trådte så hen mod Bailey igen. Han lagde hænderne mod hendes hofter " Du må ikke sto at jeg vil smide dig ud...det er ikke min hensigt" sagde han og billede hovedet ned og lod sine læber møde Baileys. Han lod sin tunge glide ud mellem sine læber, og ind mellem hendes.
Efter lidt tid med dette intense kys, der dog ikke havde en sexuel undertanke. Trak Leetha sit hoved væk. "Jeg spurgte.. fordi jeg tænkte om vi ikke skulle tage ud og shoppe?" Spurgte han pludseligt.
Bailey glædet sig ligefrem til at se ham i tøjet, mest fordi at Leetha så godt i det alt som han nu havde set ham i. Han kunne havde fundet en skjorte frem, men det ville bare ende med at tage glæden væk når der kom specielle tidspunkter.
Han smilte kærligt til ham, når han mærkede hans hænder mod sine hofter ”undskyld” sagde han svagt, før han mærkede hans læber mod sine. Han lod sine hænder glide op af hans arme, glide rundt om nakken på ham og trække hans hoved mere ind mod sit eget. Han lod sin tunge lege lidt sammen med hans, når først han mærkede hans tunge mellem sine læber.
Hans tunge fulgte ligefrem efter hans, når han valgte at trække sig tilbage. Han åbnede langsomt sine øjne, og træk med det samme sin tunge ind atter igen.
Der kom et stort smil frem på hans læber ”tør du at tage ud og shoppe sammen med mig?” spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå.
Han grinte lidt da hun spurgte om han turde. Han så ned af hende "ja... men måske skulle vi begge få noget tøj på" grinte han lidt
Bailey havde oplevet at hans veninder havde fundet på dårlige undskyldninger, for at smutte væk fra en shoppe tur. Det var ikke fordi at Bailey skynde sig overhovedet, faktisk var han utrolig langsom til at beslutte sig.
Han kyssede ham blidt på brystkassen ”ja det må vi jo heller” sagde han med et smil på sine læber, før han gik hen og samlede sin kjole op ”mmh.. kan vi eller jeg lige smutte forbi min lejlighed?” spurgte han om og sende ham et varmt smil.
Han tog langsomt sin kjole på, mest fordi det skulle gøre så lidt ondt i hans krop som muligt. Den var så utrolig øm i det, og sagde at han bare skulle blive i sengen, men det havde han ikke lyst til.
Han gik derefter ud i køkkenet, for at hente sine tusser for at tage på. Han gik hurtigt ind til ham igen og smilte "så klar jeg kan blive" sagde han og bed sig kort i læben.
Efter lidt kom han ud i soveværelset og så på bailey da hun kom ind.
Han smilede "skal vi smutte så?" Sagde han og gik hen, og lagde ledsagende en hånd på hendes ryg
Bailey smilte bare op til ham, når han mærkede hans hånd mod sin ryg "det må vi jo hellere" sagde han og smuttede ud og tog sine sko på, det var endelig rart at få dem på og blive en smule højere i det "dværgen er væk" sagde han og gav et lille grin fra sig, som afslørede at han bare pjattede rundt.
Han var både nervøs på en god og dårlig måde, for at blive set sammen med Leetha på gaden. Den dårlige følelse var der kun, fordi han jo ikke selv havde gjort sig klar. Hans blik blev også vendt mod jorden, så hurtigt han tråde ud af døren.
Da de kom ud på gaden, tog Leetha Baileys hånd. "Min bil holder nede i garagen" sagde han begynde at gå om på siden af bygningen, hvor der var en lang række af garage porte. Uden på stod der samme nummer som på lejlighedens døre.
Leetha trykkede på en knap på hans nøgler, en af portene gik op og en bil kom til syne. En stor sort Audi q7.
Leetha trykkede på knappen så bilen låste op, han gik over i passager siden, og åbnede døren. Og lukkede den først da Bailey havde sat sig ind, hvorefter han selv satte sig ind.
"Når?.. hvor skal vi så hen?" Spurgte han med et smil.
Hans hjerte hamrede hårdt inde i ham, men på den dejlig følelse inde i ham. Han gav hans hånd et lille klem, som han fulgte efter ham ned af gaden og hen mod garagerne som stod på række efter hinanden.
Nok havde han ikke selv en bil eller kørekort, men alligevel blev han altid begejstret når han så en lille ting som en garage. Han havde jo ikke selv en garage, og ville nok heller aldrig have mulighed for at få en.
Han følte sig næsten ligesom askepot, som levede et usselt liv og blev reddet til et mere fantastisk liv. Han ville dog være ligeglad med om Leetha var lige så fattig som ham selv, eller om han havde så mange penge som han havde. Den mand ville hel sikker være fantastisk, ligemeget hvor mange penge han end havde.
Han fulgte bare roligt efter ham, og satte sig roligt ind i bilen. Han lod med det samme sine fødder glide ud af sine sko, mest for at sidde mere behageligt i bilen.
Han vende hurtigt blikket mod ham, som han tog selen på. Han sagde sin adresse, med en lidt nervøs stemme. Han havde aldrig vist nogen sit hjem før, aldrig haft nogen på besøg eller lade noget vide hvor han boet.
Han udnyttede de muligheder han havde, og når man havde råd til en lækker bil, kunne han jo lige så godt købe en.
Da Bailey sagde sin adresse, kunne Leetha ikke helt lade vær med at undre sig. Han vidste at det var et lidt smuet kvarter. Og Bailey virkede absolut ikke som den type. Men på den anden side, var det jo blot en forestilling mange havde om dem der boede sådan steder.
Efter ikke så længe, var de ved Baileys lejlighed. Leetha parkerede bilen, og slukkede den. Han så på bailey "skal jeg blive her?" Sagde han med en stemme og et blik der indikerede at han havde fuld forståelse for hvis Bailey helst ikke ville havde ham med op
Det gik ikke længe før de forlod det ellers så fine kvarter, og det mere dystert kvarter begynde at vise sig på begge sider af bilen. Et par folk var til at blive fundet siddende rundt på gaderne, med et par poser og nogle tomme flasker med øl.
Bailey sad bare med sit blik ud af vinduet, mens hans hånd blev ved med at nusse hans lår. Han skammede sig over at bo sådan et sted, men det var jo ikke noget som han havde gjort frivilligt. Han havde endda selv været en af de person som ude på gaderne, utryg og uden et tag over hovedet når regnen begynde at sive ned fra himlen.
Hans øjne gled kort i når bilen stoppede udenfor bygningen, et svagt suk kom ud mellem hans læber. Han vende langsomt blikket mod ham og smilte svagt imens, tankerne røg igennem hovedet på ham. Han havde mest af alt lyst til at sige at han skulle blive i bilen, men… han ville jo gerne lade denne mand lære ham at kende, så de kunne arbejde videre på det forhold de havde til hinanden.
Han trak roligt sin hånd til sig ”bestemmer du selv, men du kommer nok til at sidde her længe… hvis du vælger at vente” sagde han med et smil på sine læber, før han åbnede døren og gik ud af den.
Da Leetha havde automat gear gjorde det intet at han slap gear stangen. Han lod sin hånd finde vej ned til Baileys hånd og nussede den.
Leetha så på Bailey, og kunne fornemme hendes nervøsitet. Han smilede og kyssede hende på kinden.
"Kom.. så går jeg med dig op" sagde han med et smil, og steg ud af bilen hvorefter han gik om og åbnede døren for Bailey.
Han så sig lidt om, en lille tanke poppede op i hans hoved. Tænk hvis hans bil blev stjålet, men kastede hurtigt tanken væk.
"Du skal bare tage dig alt den tid du har brug for" sagde han med et smil. Og hjalp hende ud, mens han holde hendes hånd
Hans hjerte hamrede hurtigt inde i ham, som han fik svar på at Leetha gerne ville med ham op.
Han stig langsomt ud af bilen, mens han holde blikket mod denne mand foran ham ”okay” sagde han med et lille smil på sine læber, som hurtigt afslørede at han var en smule nervøs i det. Han gav hans hånd et lille klem, og nød blot den varme hånd i sin egen.
Der sad en ældre herre på en kantsten, beskidt og med en lille dåse foran sit skød ”Hej Bailey.. hvor har du dog været?” spurgte han med en overrasket og dog hæs stemme, han virkede ikke som en rar mand før han begynde at snakke ”hej Jack.. vil du holde øje med bilen, så kommer jeg med ekstra mad til dig” svarede Bailey bare, og træk Leetha roligt med sig hen til en dør til en omgang. Døren sad kun halvt på, og manglede den lille rude som ellers skulle sidde der. Bailey skubbede den roligt op, og holde hele tiden øje med at den ikke ville falde ned over dem. Opgangen lugtede fælt og flere stykker af trapperne manglede lidt, og den gamle hvide maling var blevet helt sorte i det.
Bailey løftede sin kjole en lille smule op med sin frie hånd, mens han holde Leetha’s hånd tæt i den anden ”pas på hvor du går” sagde han og begynde at bevæge sig op af trapperne, det gik lidt tid før de var kommet hele vejen op af trapperne. For enden af trappen lå der kun en enkel dør, med et navneskilt hvor der stod `David Roman´ på.
Han lod kort sit blik glide tilbage mod Leetha ”velkommen til mit palace” sagde han med det lille smil på læberne, som han fik åbnet døren op til sin lille lejlighed.
Tapet på væggene var skaldet af, og hang og dinglede både fra væggene og lofterne. Der var en lille gang, hvor der ikke var plads til andet end to døre. Den ene førte til et lille badeværelse, og den anden førte til det lille rum som både hans køkken og soveværelse var.
På hans seng lå der en bunke tøj, som var det eneste sted som man kunne finde hans tøj henne. Han følte vel et eller andet sted at det var mere sikkert der, end at lade det ligge noget andet sted. Han havde et lille spisebord, hvor der stod et lille spejl og en masse forskelligt makeup.
Bailey træk bare roligt Leetha med ind i det lille rum, før han vende sig om mod ham ”lyst til noget at drikke?” spurgte han om, som han gav slip på hans hånd.
Men denne mand sad blot her, så hvem der gik og hvem der kom, og bekymrede sig oven i købet om dem.
Han smilede blot til manden og takkede da han sagde han gerne ville se efter bilen.
Da de gik ind var det som at få en pose over hovedet, på grund af den lugt.
Han blev chokeret da han så hvordan der så ud, og hans hjerte hamrede afsted. Han fulgte stille med Bailey, og så sig om.
Da de kom til døren, og han så navnet, kunne han ikke helt lade vær med at klemme Baileys hånd. Han havde en meget klar ide om hvordan Bailey måtte havde det med at der altid stod det navn.
Da Bailey åbnede døren, og tog ham med ind, fik han en meget kraftig følelse. Det var som om en tog fat om hans hjerte og klemte til. Han sig om , og havde VIRKELIG svært ved at forstå at en pige som Bailey boede sådan et sted.
Han så på hende da hun spurgte om han ville have noget at drikke. "Ellers tak" sagde han blot, og havde faktisk svært ved at fremtvinge et smil. Han så sig om.
Han fik dårlig samvittighed.. Her havde han trukket hende med på dyr restaurant, og i sin fine lejlighed, med Taxa og det hele. Han havde viftet om sig med husholderske, morgenmads buffet og så ud i en stor dyr bil.. og under alt dette havde han ikke 1 sekund tænkt over at Bailey kunne ha boet på denne måde, og måske have født at han viste sig frem..
Han så bare hen på Leetha og kunne mærke en bange følelse inde i sin krop, bange for at Leetha ikke kunne håndtere det og ikke havde lyst til at være sammen med Bailey, blot fordi han ikke var en af de fine kvinder med penge.
Der kom et lille suk ud mellem hans læber, måske var det hele forbi blot der foran ham ”dette er mit sted, jeg er ikke en eller anden person som har penge, jeg bor ulovligt og alligevel ønsker jeg knap nok at være her… fø.. før jeg mødte dig, så lod jeg mænd udnytte mig, blot for at have et andet sted at sove” sagde han og pillede lidt ved sin kjole foran ”jeg kender Jack, da jeg boet på gaden de første år når jeg flyttede her til.. Han var den eneste som gad mig, en forvirret dreng som kun havde en drøm om at blive en pige” sagde han og blev bare stående hvor han stod, hans blik gled hurtigt ned mod gulvet ”han var den eneste som jeg følte mig tryg ved, som passede på mig dag og nat,… han var den eneste jeg følte mig tryg ved, til jeg mødte dig” sagde han og mumlede næsten de sidste par ord, han var så utrolig bange for at Leetha ville gå sin vej.
Der kom et til lille suk ud mellem hans læber ”jeg har aldrig vist nogen mit sted før.. altid prøvet at virke som et normalt menneske, hvis ikke en af de mere fine en af slagsen.. som dig” sagde han og smilte svagt ned mod gulvet ”jeg forstår godt hvis du ikke kan håndtere det, hvis du heller vil være med nogen af dem.. som i det mindst har en finere lejlighed end mig” sagde han og vende langsomt blikket op mod ham, han ville vel se ham ind i øjnene en sidste gang.
Han vidste godt at Bailey ikke havde mange penge som han selv havde. Men dette havde han BESTEMT ikke regnet med. Bailey havde jo både manere og klasse, og hendes tøj, hår og Make-up var da heller ikke i den billige ende.
Leethas blik viede fra 'hende' et kort øjeblik, og så bestemt ikke tilfreds ud da hun nævne det med at 'hun' havde ladet mænd udnytte 'hende'. Leetha rynkede brynene da han 'hun' sagde det. Han brød sig bestemt ikke om tanken, men dette havde nok noget at gøre med de følelser han havde får for Bailey. Det var ingen der brød sig om at se den man holde af sammen med andre, eller høre om det.
Da Bailey nævnte Jack, manden foran døren vende Leethas blik sig næsten per automatik mod døren. Hvorfor vidste han ikke.
Han fik en sær følelse inden i. Både glæde over at vide at der havde været en til at passe på Bailey, men på den anden side. Han sad stadig der nede.
Leethas blik vende sig hurtigt mod Bailey da 'hun' Sagde han 'hun' forstod hvis han ville gå. Han gik hen til 'hende' i et rask tempo, og trak 'hende' ind til sig. "Jeg har jo sagt at alt det der ikke betyder noget" sagde han lidt bestemt, men ikke surt.
Han så på Bailey "Jeg skammer mig ikke over noget af det her!.. tvært imod.. du har været stærk nok til selv at komme fra gaden.. lave hele dit liv om, og gå fra at vær den dreng du hadet til den pige du er nu.. Det er da noget at være stolt af!.. mit tilfælde.. har jeg bare været heldig at være født ind i en rig familie, og kunne leve på deres penge, indtil DE gav mig et fedt job hvor jeg tjener fedt!" sagde han og tog Baileys hænder "men... jeg ville ønske du ville lade mig hjælpe dig.. i det mindste til en lejlighed hvor du i det mindste kan lide at være" sagde han med et næsten bedene blik.
Leetha vidste udmærket godt at det ville blive et nej, men det skar ham i hjertet at de 'hende' her.
Han vende langsomt sit blik op mod ham, og havde mest af alt lyst til at sige undskyld til ham. Det meste af problemerne, lå vel bare inde i hans hoved. Han havde jo heller ikke rigtigt haft nogle følelser for nogen før, så det var noget helt særligt nu når han begynde at få følelser for en.
Han viste jo godt at Leetha var heldig at blive født ind i den familie, men han var jo stadig finere på det end Bailey nok nogensinde ville komme ”jeg er skam stolt af den jeg er, det er bare svært… når man har nogle store drømme, som man… måske aldrig får lov til at gå i opfyldelse, da jeg lever det liv jeg gør” sagde han og mærkede hans hænder i sine, og kunne ikke lade være med at kigge ned på dem. Han vende langsomt sit blik op mod ham igen, og havde mest lyst til at sige ja til hans hjælp. Han kunne bare ikke få sig selv til at gøre det, det var bare alt for svært for ham ”det er svært… je.. jeg kan ikke nu, ikke før du er sikker på… eller vi er… at dette vil forsætte” sagde han og gik langsomt op på sine tæer, for at give ham et blidt kys på hagen ”hvad med at jeg skynder mig at gøre mig klar.. så vi kan smutte ud her fra igen?” hviskede han med sine læber mod hans hage.
Han så hen mod sengen, og gik der hen og satte sig ved sin af de mange bunker af tøj.
Han lænede sig op af væggen, og slappede af mens Bailey gjorde sig klar. Han sad lidt med sin mobil, og noget tydet på at det var forretninger.
Bailey var glad for at de ikke havde travlt, og han derfor kunne gøre sig sådan helt klar og ikke mindst pæn for Leetha. Der var dog en del af ham som stadig ville se perfekt ud for omverden, han ville vel gerne være en af dem som folk bare så op til på en eller anden måde.
Han så kort efter Leetha som han gik hen og satte sig, før han selv skynde sig lidt for at gøre sig klar. Han tog et par lyseblå jeans på, og en løs siddende top som gik ham til midt på lårene. Han så flere gange over på Leetha, som han begynde at lægge makeup og glatte sit hår. Han rejste sig til sidst op og gik over til ham, og drejede en enkel gang rundt ”er jeg flot?” spurgte han om og ville jo være sikker på at han så perfekt ud, det var jo ikke ham som skulle se på sig selv resten af dagen.
Han smilede da hun kom over til ham, der kom et smil frem da hun spurgte om hun var flot "det er du altid" sagde han og rejste sig. Han kyssede hende en enkelt gang, "lidt for meget tøj, men det må jeg vil finde mig ind til senere" sagde han med et lidt flabet og skævt smil. "du er smuk" sagde han så.
Han syntes bestemt altid at Bailey var flot, men det var da klart at han kun syntes hun blev endnu smukkere når hun gjorde noget ud af sig selv. Men Om Bailey havde make-up på eller ej, eller en pæn kjole og sat hår, det gjorde ikke så meget for Leetha, han så jo stadig Bailey som en pige, og alle de ting Bailey nok mente fik hende til at ligne en dreng, så Leetha slet ikke
Det var dog alligevel dejligt at blive bekræftet i at han så godt ud, og mest fra den person som man faktisk gjorde det for. Han ville da gerne have at alle mænd blev jaloux på Leetha, det var jo bare en skøn følelse som ville være i hans krop.
Han blev lidt overrasket af hans ord og rødmede svagt, som han nussede ham op af armene ”mmh.. tror ikke du ville have det godt med, at alle så mig nøgen” sagde han med en lidt flabet stemme, som han med sig i læben.
Han træk sig roligt væk fra ham, før han gik ned på hug og hæv en stor papkasse ud fra under sengen. Han åbnede den og begynde at kigge på de mange sko som lå der i ”hmm” mumlede han for sig selv, før han hæv et par mørkeblå højhælede sko frem. Han satte sig kort på sengen for at tage dem på, før han rejste sig op igen ”prikken over i’et” sagde han og gav et lille grin fra sig, som nok afslørede lidt at han elskede sko alt for meget. Han elskede især højhælede sko, om det var fordi de var så utrolig kønne eller om det var fordi de gjorde ham højere.. eller bare en blanding, var han ikke sikker på.
Han fandt nogle penge i en bøtte som stod ovenpå det lille køleskab, som han hurtigt lag ned i den ene lomme ”jeg giver is” sagde han og så kort drillende på ham, før han fandt 2 øl og forskelligt mad i køleskabet ”så er jeg klar til at gå” sagde han og smuttede roligt ud af døren, det var ligefrem lettende i hans krop at komme væk fra det sted. Han trippede bare ned af trapperne, og undgik alle steder hvor de var ødelagte.
Leetha’s bil stod stadig der ude, når han endelig kom ud af døren og Jack sad næsten som en vagt hund og holde øje med hver eneste person.
Bailey gik bare roligt hen og satte sig på hug ved siden af ham, og satte øllene og maden fra sig ”gud.. sikke en engel som fald ned fra himlen” sagde den ældre mand med en hæs stemme, og et venligt smil på sine læber. Bailey grinte bare roligt af ham ”hold dog op… håber du kan klare dig på det” sagde han og havde en mere seriøs tone på det sidste, før han rejste sig op igen.
Side 12 af 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
» Long time.. no see!?
» Been a long time
» Long time since we last saw - Romain
» Long Time - Azurel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus