Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 16 af 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
Sv: Long Time No See (xxx)
Leethas hjerte hoppede et salg over da han hørte hvad hun kaldte ham. Men et smil bredte sig hos ham, han gik hen til hende "tja.. jeg er vild med lakridser" sagde han og grinte lidt af hendes egen reaktion på det hun havde sagt "hvad med dig... skat?" Det sidste sagde han både men en varm, men også lidt drillende stemme.
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Bailey- Competent (Rank 11)
- Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.
Antal indlæg : 596
Han s.ilede da Bailey sagde hvad hun kunne lide "det sidste må vente lidt" Grinte han.
Han gik med hende over til disken og betalte.
Da de kom ud af butikken, så Leetha på Bailey "så er de kineseren: sagde han med et smil, og tog sine bil nøgler op."Det nemmeste ville nok være at bestille det nu og så hente det"Leetha så på Bailey med et smil der lidt indikerede at det han skulle til at forslå ville skære nogle. "Vi skal el bare have lidt af det hele?"
Han stod bare og smilte ved siden af Leetha som han fik betalt, og tog imod posen med slikket og filmen i. Han skynde sig bare efter ham ud af butikken og nikkede kort ”ja det er det” Sagde han og gav et lille nik fra sig ”det ville det nok” Sagde han og så lidt tænkende på ham og nikkede atter igen ”jo det skal vi” sagde han og med en hurtig bevægelse snuppede han nøglerne ud af Leetha’s hånd ”jeg køre” sagde han med en drillende stemme, og begynde at gå hen mod hvor de havde efterladt bilen.
Han åbnede bagagerummet når han endelig fandt bilen, og satte poserne der ind og vende blikket mod Leetha. Han havde dog stadig det drillende smil på læberne, som han holde nøglerne op ved siden af sit ansigt ”hvis du gerne vil have dem.. så skal jeg også have et kys” sagde han.
Der var en gruppe unge mennesker der gik forbi dem, hvor pigerne straks begynde at fnise, nogle af dem puffede sågar til deres egen kæreste "hvorfor kan du aldrig være sådan?" lød det brokkende.
Ikke fordi dette var noget Leetha tog sig af, han var ligeglad med om folk syntes det de gjorde var upassende, eller at der var piger der ville ønske at han var DERES kæreste. Han nød bare at stå sådan her sammen med Bailey... ingen andre KUN hende
Han viste godt at han kunne sætte store krav til, hvad der skulle til for at Leetha ville få sine nøgle tilbage. Der var bare ikke noget andet i det sekund, som han ønskede mere end et kys fra denne mand.
Bailey hørte godt hvad pigerne sagde til deres kæreste, og det fik ham bare til at trykke sig tættere ind til ham *min* tænkte han og holde kysset et lille stykke tid. Han træk sig langsomt tilbage til sidst, også selv om den svage brokkende lyd alligevel kom ud mellem hans læber. Han tog blidt fat i hans hånd og placerede nøglerne i den ”så har du gjort dig fortjent til dem” sagde han med en kærlig stemme.
Da hun trak sig væk, var det næsten som en suken der kom med ud af hans læber. Men denne gang kunne den dog ikke rigtig hørtes. Han smilede da han fik nøglerne.
De satte sig ind, og Leetha tog sin mobil op og fik bestilt maden. Hvorefter han kørte mod kineseren
Han gik bare stille hen og satte sig ind på sædet, og så bare stille hen på ham. Han sad bare helt stille, mens Leetha snakkede i telefon. Han lag dog blidt sine fingre mod hans lår, og lod dem langsomt glide ind på hans inderlår ”tror det er godt at jeg ikke køre” sagde han med et drillende smil på sine læber ”så kan jeg ikke pille ved dig imens” sagde han og gav et lille fnis fra sig, og bed sig i underlæben.
Leetha nød baileys berøringer og han regnede ikke med at han ville have problemer med at de to ting blev kombineret
Han nussede ham blidt på inderlåret, og lader neglene atter glide op af hans lynlås ”synes du ikke at du har for meget tøj på?” sagde han med en drillende stemme og lag sit hoved lidt på skrå, mens han lod sine fingre glide op til hans bælte. Han lod sine fingre forsigtigt åbne hans bælte, mens han holde sit blik op mod hans ansigt.
Han bed sig lidt i læben da han hørte hvad hun sagde, og mærkede hendes finger åbne hans bælte "du syntes måske jeg skulle begynde at smide tøjet mens jeg køre bil?" spurgte han med et skævt smil
Han gav et lille nik fra sig ”ja, men kun når du er alene i den med mig” sagde han med en helt seriøs stemme, og ville bestemt ikke have noget imod at han kørte rundt uden bukser på.
Han bøjede sig langsomt lidt hen mod ham, og begynde at give ham nogle våde kys på overarmen. Han træk sig hurtigt lidt tilbage ”eller” sagde han og tog sin hånd til sig ”hjælper jo ikke hvis vi så bliver stoppet af politiet, så ser den person dig nøgen” sagde han med en lidt tænkende stemme ”okay, bare behold tøjet når du køre” sagde han og lag sin hånd på hans lår igen ”så må jeg jo bare vente” sagde han med et lille grin.
Han så kort på hende med et skævt smil da hun sagde det med at hun syntes han skulle smide tøjet. "mine lædersæder tåler desværre ikke den slags" sagde han bare med en drillende stemme.
Han så på Bailey da hun sagde at hun måtte vente "og det er du sikker på du kan?" sagde han med et lidt løftet øjenbryn.
Efter lidt var de ved kineseren, og fik maden, hvorefter de satte kursen hjemad.
Han rystede hurtigt på hovedet ”det tvivler jeg da på” sagde han med en ærlig stemme, og havde jo ikke kunne holde sine fingre væk fra ham. Han havde jo ikke engang lyst til at holde sine fingre for sig selv, ville bare gerne blive ved med at pille ved ham.
Han tog bildt fat i hans hånd og lag den på sit eget lår ”du har det måske let ved at holde dine fingre fra mig?” sagde han og bøjede sig langsomt ned, og begynde at kysse ham op af armen. Han holde sit blik op mod ham samtidigt ”når jeg så dig i det jakkesæt… havde jeg mest lyst til at hive dig ind i prøverummet, og hive det af dig” sagde han stille, og forsatte de små kys.
Han mærkede hvordan hans egen hånd blev ført over til Baileys lår. Han lod blidt sin tommelfinger bevæge sig på hendes lår. "det ved du jo godt jeg aldrig har" sagde han blot, og nød bare de små kys der ramte hans arm.
Han smilede let, men let glæd af at være blevet tændt en smule. "Det tror jeg Fredrik havde sat pris på" sagde han og kiggede kort på hende med et lidt flabet smil
Han så kort på Bailey da hun tog skoene af, og også selen. Han så også lidt undrende efter hende da hun kravlede om på bagsædet.
Han fulgte stille hendes bevægelser gennem bakspejlet.
Der kom et skævt smil frem hos ham da han så og hørte hende. "hele tiden" sagde han blot, og kunne ikke lade vær med at nyde syntes og lydene.
Han kiggede tilbage på ham igennem bakspejlet, mens han bed sig svagt i læben.
Han træk langsomt sine bukser lidt ned, mens han nussede sig selv på lårene. Han kravlede hen på sædet lige bag Leetha, og bøjede sig hen over hans sæde. Han træk roligt hans trøje en lille smule op, og begynde at nusse ham på maven med sine negle ”jeg savner dig.. skat” hviskede han med en forførende stemme ind i hans øre, og nappede blidt i hans øreflip.
Han hørte hendes ord mod sit øre og mærkede hendes tænder.
"så er det da godt vi er hjemme om lidt" sagde han mens han faktisk skulle koncentrere sig for ikke bare at lukke øjnene og nyde det fuldt ud
Han bøjede sig lidt mere hen over ham, og lod et par fingre roligt åbne hans bukser ”jeg savner dig nu.. lige nu” hviskede han og stønnede svagt ind i hans øre ”mit savn er måske forsvundet.. inden vi kommer hjem” hviskede han og lod et par fingre glide ned i bukserne på ham.
Leetha vidste udmærket at det ikke var det svar Bailey havde håbet på.
Han grinte lidt over det hun sagde, og kunne ikke helt lade vær med at kiggede ned mod hendes hænder da han mærkede sine bukser blive åbnet.
"Bailey.. skat.. jeg køre bil, hvordan ville du have at jeg skal have sex med dig imens" sagde han med et skævt smil.
Der kom et lidt dybt suk fra ham da han mærkede hvordan hendes hånd gled ned i hans bukser.
Side 16 af 22 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22
» Long time.. no see!?
» Been a long time
» Long time since we last saw - Romain
» Long Time - Azurel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline