Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Long Time No See (xxx) - Page 16 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Long Time No See (xxx)

2 deltagere

Side 16 af 22 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste

Go down

Long Time No See (xxx) - Page 16 Empty Sv: Long Time No See (xxx)

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 2:23

Leetha grinte over hende, skammede sig et kort sekund over at han havde tænkt sådan om Bailey. Han gik med hende hen til slukket, og var slet ikke bange for at hun ville få en kalorieforskrækkelse. 
Leethas hjerte hoppede et salg over da han hørte hvad hun kaldte ham. Men et smil bredte sig hos ham, han gik hen til hende "tja.. jeg er vild med lakridser" sagde han og grinte lidt af hendes egen reaktion på det hun havde sagt "hvad med dig... skat?" Det sidste sagde han både men en varm, men også lidt drillende stemme.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 798

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Bailey Tirs 30 Sep 2014 - 2:33

Bailey viste jo ikke om han havde noget imod at blive kaldt skat, det var jo første gang at han faktisk kalde ham for det eller nogen anden for den sags skyld. Han havde jo ikke lyst til at kalde sin kæreste for noget, som han faktisk ikke brød sig om at blive kaldt for. Han åndede dog lidt lettet op, når han faktisk begynde at smile over det ”okay så skal vi have lakrids” sagde han med en lidt forsigtigt stemme, mens han prøvede på at få styr på sine kinder. Han så lidt overrasket over på ham, når han selv blev kaldt for sagt og et lille tøsset fnis kom ud mellem hans læber ”jeg kan godt lide chokolade, og kys som smager af lakrids” sagde han og gav et lille grin fra sig, og begynde at hælde forskelligt slik ned i posen. Han havde begyndt at lært sig at han ikke skulle holde sig tilbage når det kom til Leetha, han stoppede derfor også først når posen var halv fyldt op med slik ”så.. nu har vi næsten taget alt slik” Sagde han og grinte kort, da det ikke var i nærheden af det halve af slikket som var i butikken. Han gik hurtigt hen og fik samlet sine poser op igen, før han bevægede sig op til disken og lag filmen og slikkeposen fra sig.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 2:42

Det gjorde bestemt ikke Leetha noget at blive kaldt skat. Faktisk var det rart. 
Han s.ilede da Bailey sagde hvad hun kunne lide "det sidste må vente lidt" Grinte han. 
Han gik med hende over til disken og betalte. 
Da de kom ud af butikken, så Leetha på Bailey "så er de kineseren: sagde han med et smil, og tog sine bil nøgler op."Det nemmeste ville nok være at bestille det nu og så hente det"Leetha så på Bailey med et smil der lidt indikerede at det han skulle til at forslå ville skære nogle. "Vi skal  el bare have lidt af det hele?"
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tirs 30 Sep 2014 - 2:50

Bailey glædet sig bestemt til at komme hjem til Leetha og bare slappe af i det, og ikke mindst få nogle lakrids kys. Det var som om han bare ikke orkede at være ude i byen længere, og ville bare hen til et sted hvor han kunne slappe af og blot dovne den af som et gammelt ægtepar.
Han stod bare og smilte ved siden af Leetha som han fik betalt, og tog imod posen med slikket og filmen i. Han skynde sig bare efter ham ud af butikken og nikkede kort ”ja det er det” Sagde han og gav et lille nik fra sig ”det ville det nok” Sagde han og så lidt tænkende på ham og nikkede atter igen ”jo det skal vi” sagde han og med en hurtig bevægelse snuppede han nøglerne ud af Leetha’s hånd ”jeg køre” sagde han med en drillende stemme, og begynde at gå hen mod hvor de havde efterladt bilen.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 12:04

Leetha kunne ikke lade vær med at grine då hun tog nøglerne. "Har du nogle sinde kørt så stor en bil?" Spurgte han og gik med hen til bilen.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tirs 30 Sep 2014 - 12:24

Bailey kunne ikke lade være med at grine af det Leetha sagde, han vende sig langsomt om mod ham så han begynde at gå baglænges ned af gaden ”åh kære.. spørgsmålet er ikke om jeg har kørt en stor bil før, men om jeg nogensinde har kørt i en bil” Sagde han med et grin på læberne, da han faktisk aldrig havde prøvet at køre en bil før i sit liv. Han havde jo ikke haft penge nok til at tage et kørekort, og der havde aldrig været nogen anden som tillod ham at køre i deres bil. Det var heller ikke fordi han regnede med at han fik lov til at køre i Leetha’s bil, men at drille lidt omkring det skadet jo aldrig nogen?
Han åbnede bagagerummet når han endelig fandt bilen, og satte poserne der ind og vende blikket mod Leetha. Han havde dog stadig det drillende smil på læberne, som han holde nøglerne op ved siden af sit ansigt ”hvis du gerne vil have dem.. så skal jeg også have et kys” sagde han.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 13:46

Leetha grinte over det hun sagde. Han fulgte blot med, og satte selv de poser ind han havde. Han så på hende da han hørte hvad hun sagde. Et smil kom frem hos ham. Han lukkede bagklappen, og vende sig mod hende, og i han hurtig Bevægelse tog han fat rundt om livet på Bailey, og svang hende rundt. Da han satte hende ned, placerede sin læber mod hendes, mens han holde hende helt ind til sig.

Der var en gruppe unge mennesker der gik forbi dem, hvor pigerne straks begynde at fnise, nogle af dem puffede sågar til deres egen kæreste "hvorfor kan du aldrig være sådan?" lød det brokkende.
Ikke fordi dette var noget Leetha tog sig af, han var ligeglad med om folk syntes det de gjorde var upassende, eller at der var piger der ville ønske at han var DERES kæreste. Han nød bare at stå sådan her sammen med Bailey... ingen andre KUN hende
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tirs 30 Sep 2014 - 14:12

Bailey stod bare og ventede på ham når han satte poserne på, ventede på svar om han enten skulle køre bilen eller få et kys. Der kom et stort smil på hans læber og et lille fnis, når han blev svunget rundt. Smilet forsvandt ikke engang når han mærkede hans læber mod sine, han kyssede ham blidt tilbage og lod sine hænder glide rundt om nakken på ham. Han knyttede nøglerne i sin ene hånd, da han helst ville ville tabe dem.
Han viste godt at han kunne sætte store krav til, hvad der skulle til for at Leetha ville få sine nøgle tilbage. Der var bare ikke noget andet i det sekund, som han ønskede mere end et kys fra denne mand.
Bailey hørte godt hvad pigerne sagde til deres kæreste, og det fik ham bare til at trykke sig tættere ind til ham *min* tænkte han og holde kysset et lille stykke tid. Han træk sig langsomt tilbage til sidst, også selv om den svage brokkende lyd alligevel kom ud mellem hans læber. Han tog blidt fat i hans hånd og placerede nøglerne i den ”så har du gjort dig fortjent til dem” sagde han med en kærlig stemme.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 14:47

Leetha mærkede tydeligt hvordan Bailey trak sig tætte på ham. Han nød det blot, og strammede også en smule det grab han havde om livet på Bailey.

Da hun trak sig væk, var det næsten som en suken der kom med ud af hans læber. Men denne gang kunne den dog ikke rigtig hørtes. Han smilede da han fik nøglerne.
De satte sig ind, og Leetha tog sin mobil op og fik bestilt maden. Hvorefter han kørte mod kineseren
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tirs 30 Sep 2014 - 15:16

Selv om Bailey gerne ville blive stående der og kysse Leetha, så havde de jo også andre ting at nå. Det var heller ikke fordi han troet det var sidste gang han fik et kys fra ham, og ville vel bare glæde sig til det næste kys som han ville få.
Han gik bare stille hen og satte sig ind på sædet, og så bare stille hen på ham. Han sad bare helt stille, mens Leetha snakkede i telefon. Han lag dog blidt sine fingre mod hans lår, og lod dem langsomt glide ind på hans inderlår ”tror det er godt at jeg ikke køre” sagde han med et drillende smil på sine læber ”så kan jeg ikke pille ved dig imens” sagde han og gav et lille fnis fra sig, og bed sig i underlæben.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 22:19

Leetha grinte over det hun sagde da han lage på. Han så kort på hende "nu skal du jo passe på.. hvem siger hej kan koncentrere mig om begge dele?" Sagde han med et grin. 
Leetha nød baileys berøringer og han regnede ikke med at han ville have problemer med at de to ting blev kombineret
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tirs 30 Sep 2014 - 23:21

Bailey kunne ikke lade være med at smile, og bøjede sig lidt hen mod ham og hviskede ”du skal bare koncentrere dig om at køre.. så koncentrere jeg mig om at pille” Han holde et smil på sine læber, som han prøvede på at stoppe med at bide sig i underlæben. Han holde sit blik på hans ansigt, da han ville se hver eneste lille bevægelse i hans ansigt. Han lod langsomt sine fingre glide længere ind på hans inderlår, og lod sine lange negle glide op af hans lynlås ”må heller få lavet mine negle, så de passer til min kjole og sko” sagde han og lod sine negle glide ned af lynlåsen igen, og hen på hans inderlår.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tirs 30 Sep 2014 - 23:32

Leetha smilede blot skævt da han hørte hvad Bailey sagde. Han mærkede hendes finder mod sit inderlår. Han var heldigvis vandt til at skulle holde hovedet koldt. Dog kom der nogle enkelte træk i hans ansigt da han mærkede hendes negl mod sin lynlås. Han smilede over det hun sagde "bare rolig det skal jeg nok sørge for" sagde han med en rolig og kølig stemme.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 1 Okt 2014 - 0:13

Bailey nød virkelig at pille ved sin kæreste, men hvis han ikke gjorde så gav det ikke nogen grund at være kærester med ham. Han kunne ikke lade være med at grine af ham ”har du tænkt dig at male mine negle?” sagde han med en drillende stemme, også selv om han godt viste hvad Leetha havde i tankerne.
Han nussede ham blidt på inderlåret, og lader neglene atter glide op af hans lynlås ”synes du ikke at du har for meget tøj på?” sagde han med en drillende stemme og lag sit hoved lidt på skrå, mens han lod sine fingre glide op til hans bælte. Han lod sine fingre forsigtigt åbne hans bælte, mens han holde sit blik op mod hans ansigt.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 1 Okt 2014 - 0:30

Leetha grinte af Baileys joke "så skal du også love du har det på hvis jeg gør" sagde han med en latter i stemmen.
Han bed sig lidt i læben da han hørte hvad hun sagde, og mærkede hendes finger åbne hans bælte "du syntes måske jeg skulle begynde at smide tøjet mens jeg køre bil?" spurgte han med et skævt smil
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 1 Okt 2014 - 0:38

Bailey træk svagt på skulderne ”tja… det er svært at lov” sagde han med en drillende stemme og var sikker på at han ville ende med neglelak udover det hele, og det var bestemt ikke en ting som han ville bryde sig om. Han elskede jo sine negle, det var en af de ting som bare gjorde ham mere piget i det.. mente han selv.
Han gav et lille nik fra sig ”ja, men kun når du er alene i den med mig” sagde han med en helt seriøs stemme, og ville bestemt ikke have noget imod at han kørte rundt uden bukser på.
Han bøjede sig langsomt lidt hen mod ham, og begynde at give ham nogle våde kys på overarmen. Han træk sig hurtigt lidt tilbage ”eller” sagde han og tog sin hånd til sig ”hjælper jo ikke hvis vi så bliver stoppet af politiet, så ser den person dig nøgen” sagde han med en lidt tænkende stemme ”okay, bare behold tøjet når du køre” sagde han og lag sin hånd på hans lår igen ”så må jeg jo bare vente” sagde han med et lille grin.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 1 Okt 2014 - 0:53

Leetha smilede bare over det hun sagde.
Han så kort på hende med et skævt smil da hun sagde det med at hun syntes han skulle smide tøjet. "mine lædersæder tåler desværre ikke den slags" sagde han bare med en drillende stemme.
Han så på Bailey da hun sagde at hun måtte vente "og det er du sikker på du kan?" sagde han med et lidt løftet øjenbryn.
Efter lidt var de ved kineseren, og fik maden, hvorefter de satte kursen hjemad.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 1 Okt 2014 - 1:03

Bailey rakte bare sin tunge af ham, over den lille kommentar som han valgte at komme med ”desværre? Så var det måske den forkerte bil” sagde han drillende tilbage, og mente det bestemt heller ikke. Han kunne godt lide hans bil, også selv om det ikke var andet end bare en bil.
Han rystede hurtigt på hovedet ”det tvivler jeg da på” sagde han med en ærlig stemme, og havde jo ikke kunne holde sine fingre væk fra ham. Han havde jo ikke engang lyst til at holde sine fingre for sig selv, ville bare gerne blive ved med at pille ved ham.
Han tog bildt fat i hans hånd og lag den på sit eget lår ”du har det måske let ved at holde dine fingre fra mig?” sagde han og bøjede sig langsomt ned, og begynde at kysse ham op af armen. Han holde sit blik op mod ham samtidigt ”når jeg så dig i det jakkesæt… havde jeg mest lyst til at hive dig ind i prøverummet, og hive det af dig” sagde han stille, og forsatte de små kys.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 1 Okt 2014 - 1:09

Leetha grinte da han så hun rakte tunge. Han så på Hende med et skævt blik "jeg har aldrig sat at bagsæderne ikke må bruges" sagde han og kiggede derefter på vejen.
Han mærkede hvordan hans egen hånd blev ført over til Baileys lår. Han lod blidt sin tommelfinger bevæge sig på hendes lår. "det ved du jo godt jeg aldrig har" sagde han blot, og nød bare de små kys der ramte hans arm.
Han smilede let, men let glæd af at være blevet tændt en smule. "Det tror jeg Fredrik havde sat pris på" sagde han og kiggede kort på hende med et lidt flabet smil
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 1 Okt 2014 - 1:36

Bailey kunne mærke en varme der begynde at komme frem på hans kinder, hvorfor viste han dog ikke helt ”nej det har du jo ikke” hviskede han mest for sig selv, før han forsatte det kys som han var i gang med at give hans arm. Der kom et svagt lille grin ud mellem hans læber ”det ved jeg godt” sagde han og havde bestemt heller ikke lyst til at Leetha skulle holde sine fingre fra ham, det ville nok bare gøre ondt hvis han endelig valgte ikke at ville røre ved ham. Han så lidt overrasket på ham og rystede kort på hovedet ”det ville han sikkert” sagde han og vippede let sine sko af sine fødder, før han åbnede sin sele. Han bøjede sig hen og kyssede Leetha en enkel gang på kinden, før han med lidt besvær kravlede om på bagsædet ”savner du mig?” spurgte han drillende og satte sig på knæ i midten, så han var sikker på at Leetha kunne se ham igennem bakspejlet. Han kiggede kort ud af side ruderne, før han træk sin top lidt op og begynde at nusse sig selv på maven ”jeg savner dig” sagde han og gav et lille støn fra sig af ren drilleri, som han lod sine fingre glide ned af sin mave og åbnede langsomt sine bukser.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 1 Okt 2014 - 1:49

Leetha hørte svagt hvad Bailey sagde, og smilede lidt for sig selv.
Han så kort på Bailey da hun tog skoene af, og også selen. Han så også lidt undrende efter hende da hun kravlede om på bagsædet.
Han fulgte stille hendes bevægelser gennem bakspejlet.
Der kom et skævt smil frem hos ham da han så og hørte hende. "hele tiden" sagde han blot, og kunne ikke lade vær med at nyde syntes og lydene.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 1 Okt 2014 - 2:09

De fleste ville nok have meget imod at Bailey kravlede rundt i sådan en fin bil, men i hans øjne var det bare en bil og den person som kørte den var så meget bedre end selve bilen. Det gjorde ham vel bare mere piget, når han faktisk ikke engang viste hvilken slags bil det var end at den var stor og sort. Det var jo heller ikke fordi at Leetha sagde at han skulle stoppe, så han regnede da heller ikke med at han havde noget imod det.
Han kiggede tilbage på ham igennem bakspejlet, mens han bed sig svagt i læben.
Han træk langsomt sine bukser lidt ned, mens han nussede sig selv på lårene. Han kravlede hen på sædet lige bag Leetha, og bøjede sig hen over hans sæde. Han træk roligt hans trøje en lille smule op, og begynde at nusse ham på maven med sine negle ”jeg savner dig.. skat” hviskede han med en forførende stemme ind i hans øre, og nappede blidt i hans øreflip.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 1 Okt 2014 - 2:18

Det var helt klart pirrende at kunne se Bailey var sit bakspejl men ikke kunne gøre noget. Han nød synet, og blev lettere overrasket da han pludselig mærkede hende bøje sig over sædet, og hive op i hans trøje. Han nød berøringerne, og kunne tydeligt mærke hvordan han blev opstemt.
Han hørte hendes ord mod sit øre og mærkede hendes tænder.
"så er det da godt vi er hjemme om lidt" sagde han mens han faktisk skulle koncentrere sig for ikke bare at lukke øjnene og nyde det fuldt ud
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 1 Okt 2014 - 10:31

Bailey lod sin tunge lege med det stykke øreflip som var inde i hans mund, han nød sin egen lille leg og ikke mindst smagen af hans øreflip. Han træk med det samme sit hoved tilbage, når han hørte hans ord. Det var jo ikke ligefrem det som han havde lyst til at høre, og en svag brummen kom ud mellem hans læber.
Han bøjede sig lidt mere hen over ham, og lod et par fingre roligt åbne hans bukser ”jeg savner dig nu.. lige nu” hviskede han og stønnede svagt ind i hans øre ”mit savn er måske forsvundet.. inden vi kommer hjem” hviskede han og lod et par fingre glide ned i bukserne på ham.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 1 Okt 2014 - 12:52

Det var en rar følelse, at mærke hendes læber og tunger mod sit øre.
Leetha vidste udmærket at det ikke var det svar Bailey havde håbet på. 
Han grinte lidt over det hun sagde, og kunne ikke helt lade vær med at kiggede ned mod hendes hænder da han mærkede sine bukser blive åbnet. 
"Bailey.. skat.. jeg køre bil, hvordan ville du have at jeg skal have sex med dig imens" sagde han med et skævt smil. 

Der kom et lidt dybt suk fra ham da han mærkede hvordan hendes hånd gled ned i hans bukser.
Leetha
Leetha

Side 16 af 22 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum