Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Don't Let Me Fall ǀ Søgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Don't Let Me Fall ǀ Søgning

4 deltagere

Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Adriel Ons 9 Jul 2014 - 22:14

Nu vil jeg lige få en plot-søgning op, så jeg forhåbentlig kan stykke min nye karakter Adriel ordentligt sammen :) De relationer jeg nævner her, er bare ideer og strøtanker. Alle ideer og inputs er velkomne! Jeg har kun et par simple krav; Skriv helst minimum 300 ord pr. indlæg. Sæt punktummer og skriv store bogstaver efter disse. Kommaer er jeg lidt ligeglad med, så længe der bare er et i ny og næ. Jeg slår ikke ned på stavning, så længe det man skriver er forståeligt :)
Don't Let Me Fall ǀ Søgning 20qi5quI året 1942 stak den 26 årige englænder Adriel Wharton af fra en af de mest berygtede koncentrationslejre i det sydlige Tyskland. Den første smag af frihed i over et år blev dog en kortvarig fornøjelse, da nazisterne skød tre kugler ind i den unge mands brystkasse, og endte hans liv. Ved årtusindeskiftet blev Adriel genfødt som engel. Tiden i himlen, husker han ikke - trods han glædeligt ville erstatte dé minder med dem fra sin tid i koncentrationslejren. Han har været i Di Morga i et par år nu, og arbejdet i Guds tjeneste som paramediciner (ambulancebehandler) og som frivillig i organisationer der er ment til at hjælpe folk med depressioner, misbrug og angst. Dog mangler han mest af alt - at hjælpe sig selv.

Eftersom Adriel ikke husker de mange årtier i himlen, føles det nemlig kun som få år siden, han var midt i krigen. Derfor er han stadig ved at tilpasse sig samfundets normer, og folks måde at leve på. Han lever en ret isoleret tilværelse, hvor størstedelen af hans sociale samvær er med de stærkt kvæstede patienter, som han behandler, når han er på arbejde. Han er godtroende, lettere naiv, og voldsomt empatisk. Han sætter andre før sig selv, og kan vise sig fra sine stærkeste sider, når det gælder andres velbefindende. Han drømmer om, at smide sine bekymringer og måske få dén lykkelige tilværelse han mente han ville få, efter krigens hærgen.


EFTERLADTE På papiret endte Adriels liv jo teknisk set i 1942. Derfor er det meget muligt, at han efterlod sig venner, en kæreste eller måske endda en ægtefælle. Hvis denne relation skulle give mening, kræver det nok, at hans 'efterladte relation' skal være overnaturlig.

FAMILIE Hvis man antager at Adriel har været gift og måske har efterladt sig et barn, kan hans efterkommere meget vel stadig være i live. Selvfølgelig kan det også være søskendes børn, eller familiemedlemmer der senere hen er blevet gjort overnaturlige, eller - af en eller anden grund - har haft noget overnaturligt i deres årer, som Adriel ikke har haft. Disse individer skal helst have relation til enten jødedommen, eller en stærk katolsk trosretning i England, hvor Adriel voksede op.

ROOM-MATE Det handler om at holde økonomien sammen - og hvis man ikke gider bo i Logements billige lejligheder, hvor man er i stor fare som et 'rent væsen', kræver det lidt ekstra at betale for de dyrere lejligheder i Terre. Derfor er det meget muligt, at Adriel kan få en roommate i fremtiden (eller måske allerede har en).

MORDER Dette skal have været én der har været i samarbejde med nazisterne i 1942, eftersom det var disse der opsporede Adriel, da han flygtede og plantede skud i hans bryst. Historien kan muligvis drejes på en anden led, men umiddelbart er en nazistisk forbindelse, den eneste jeg finder logisk.

VENNER Adriel er et meget empatisk væsen, der sætter pris på andres selskab. Dog har han svært ved at komme rigtigt ind på livet af andre, og derved er han ikke typen der har en kæmpe vennegruppe, eller tager i byen og fyrer den af. Dog kunne det være sundt for ham, at møde nogle individer der kunne få ham ud af sin comfort-zone og vise ham, at han sagtens kan tillade sig at have det sjovt og være lykkelig, frem for at få dårlig samvittighed over, at gøre noget for sig selv en gang imellem, frem for andre.

REDNINGSMAND/KVINDE Personen der hjalp ham med at flygte fra koncentrationslejren. Måske havde han et romantisk forhold til denne person, eller måske havde dette individ andre motiver til at redde ham ud af den miserable tilværelse.

FREMTIDIG ROMANCE/FLIRTS Han er en håbløs romantiker, med stort tryk på 'håbløs'. Hans pessimistiske syn på tilværelsen, og hans psykiske tilstand har gjort ham skeptisk på, om han nogensinde vil kunne finde kærligheden. Det vil tage tid, men er en mulighed i fremtiden.

DÅRLIG INDFLYDELSE Nogen der måske misbruger hans naivitet og forsøger at skubbe til hans grænser og uskyldighed.

Send mig en PM eller skriv her, hvis du er interesseret :)
Adriel
Adriel
Novice (Rank 2)

Bosted : En lille lejlighed i Terre bymidte

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 22:18

Hmm kunne Aroa bruges?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 22:26

Jeg er frisk. Ved dog ikke helt hvad min karakter skal høre indunder. Tonia vil i hvert fald kunne skubbe Adriel ud af hans comfort-zone, og ikke mindst være en ret så dårlig indflydelse. Hvis hun da ikke bare sætter tænderne i ham med det samme. (:
Hvad tænker du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 22:28

Jeg kun godt være interesseret i og emne med dig.
Du kan eventuelt tjek min egen emnesøgning ud og skrive tilbage til mig bag efter?
Link: http://www.vielamort.net/t13351-drop-the-bomb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Leandra Hart Ons 9 Jul 2014 - 22:43

Kunne bestemt være interesseret i et emne/plot ^^

Kan rigtig godt lide idéen omkring at Leandra kunne have befriet ham fra koncentrationslejren, da Leandra altid har hadet krig, men aldrig har kunne efterlade folk i stikken, så hun ville helt klart have følt at hun burde være til hjælp under anden verdens krig. Så det kunne være en mulighed hvis du skulle være interesseret, ellers kan der også være snakke om et venskab eller en af de efterladte eftersom at Leandra er oppe i årene - så det er egentlig hvad du selv synes :)
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Adriel Ons 9 Jul 2014 - 22:54

Aroa: Det ved jeg sgu ikke du. Er der en relation du kunne læne dig til, så jeg kunne få en idé om hvad du vil? :)

Tonia: Hvis Tonia virkelig sætter tænderne i ham med det samme, vil hun nok - grundet hans ene evne - ende med at fortryde det noget så grueligt Hvis hun skal fungere som en dårlig indflydelse (og hvis han skal tillade at hun er en del af hans liv), skal det nok være fordi hun på den ene eller anden måde skal kunne vinde hans tillid en anelse, før han lader hende skubbe til sine grænser. Men vi kan selvfølgelig også bare have en katten-efter-musen relation, hvor Tonia simpelthen bare vil have en god tår engleblod, og ser Adriel som lidt af en udfordring

Lynx: Well... De begge har været på KZ lejer, men nu er der afvigelser mht. placeringen. Adriel var underlagt visse forsøg (som menneske dog) i Danau i Sydtyskland. Men det kan være, at vi kan finde ud af noget med, at deres veje rent faktisk har krydset hinandens som forsøgsdyr. Måske har lægerne brugt Lynx blod til at se hvilken effekt dette kunne have på menneskekroppen ved at give det til Adriel. Så det er en mulighed at de kunne have mødtes derigennem, hvorefter deres veje så krydser hinandens i Di Morga. Nu virker de ret anderledes personlighedsmæssigt - men det kan være at de faktisk begge kan drage nytte af at snakke med hinanden om fortiden, nu hvor de begge har oplevet traumatiske hændelser i KZ lejrene?

Leandra: Hvis Leandra kan have hjulpet ham med at slippe væk fra lejren, vil det sgu være super. Nu har jeg vist på min profil skrevet, at 12 i alt undslap den dag i 1942 - så hvis Leandra har ønsket at gøre en forskel, har hun i hvert fald formået at befri 12 sjæle... Selvom Adriel var én af dem, der så ikke rigtig nåede at nyde sin frihed det mindste, før han blev dræbt. Men jeg tror stadig han vil være taknemmelig for, at hun redede ham. Den empati som hun udviste, kan være en del af grunden til, at han nu ønsker at hjælpe andre, og give dem den samme chance som han fik dengang :)
Så jeg vil sige - at så længe du kan få det til at passe med at Leandra var i Tyskland på det tidspunkt i historien, og - på den ene eller anden måde - kunne have været på KZ lejren, så kunne det da være en mulig relation :)
Adriel
Adriel
Novice (Rank 2)

Bosted : En lille lejlighed i Terre bymidte

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Aroa Ons 9 Jul 2014 - 22:58

Hmm jeg hælder mest til ven, eller måske roomate? Det skal dog siges huk har en ugle men den gør intet. Hun ville også gerne væk fra sin dårlige lejlighed. Men det er op til dig.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 23:03

Hmm.. Det hele lyder jo meget spændende. Men jeg tror nok mest at jeg er til, at hun vinder hans tillid og måske, måske ikke udnytter ham. Hvem ved, måske det i virkeligheden kunne ende ud i et venskab? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 23:04

Det er et godt forslag som jeg gerne vil være med til arbejde på. Jeg kan lige send et PM i din retning så jeg ikke for spammet din søgning :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 9 Jul 2014 - 23:10

Mhh jeg vil nu gerne emne med dig :D

udfra din fine liste, fangede disse mig

Flirt. Nu er det ikke just fordi jeg lægger meget vægt på det seksuelle i hendes liv, men lidt "morskab" må hun da gerne have. Hvis de seks år imellem dem er fint nok med dig, så har jeg intet imod det. Derudover hvem elsker ikke en håbløs romantikker

Ven. Hvem har ikke brug for venner, det kunne Erelah da i den grad godt bruge, da det ikke just går super godt for hende på det punkt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Leandra Hart Ons 9 Jul 2014 - 23:11

kan sagtens kordinere at hun var i tyskland, Leandra har været rundt omkring i verden. Jeg læste også at han var en del af røde kors, som Leandra også kunne være en del af hendes ønske om at hjælpe hvor hun kan men holde sig så meget det er muligt afstand fra selve krigen, og der ved have allerede et bekendtskab til ham der. Men da basen så bliver angrebet, bliver hun ufrivilligt hævet med i modstandsgruppen og da hun finder ud af at Adriel er blevet ført til en koncentrationslejren insistere hun på at det er der de skal redde folk ud fra først..

Så yeah, tror sagtens jeg kan opererer det ind i hendes historie, da jeg ikke rigtig har tilrettelagt hendes historie fuldstændig og har en masse åbne huller ^^
Leandra Hart
Leandra Hart
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille hytte gemt væk ude i Forêt dog ikke særlig langt væk fra Nain Des

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Adriel Ons 9 Jul 2014 - 23:37

Jeg sender jer lige alle en PM, så jeg har lidt mere overblik
Adriel
Adriel
Novice (Rank 2)

Bosted : En lille lejlighed i Terre bymidte

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Venus Tors 10 Jul 2014 - 0:07

EY!
NOTICE ME, SENPAI!

Hæhæhæhæ. Couldn't not to. Sorry about that. xDD
Jeg vil også hoppe med på dit flyvende tæppe. Om der så er plads eller ej. Jeg må bare skubbe en eller to passagerer ned. Lad os håbe de lander i havet under os.

Butt! Lad os komme til sagen her. Efter at have snusset lidt til din karakter og kørt ideer igennem mit hoved, kom sig frem med en lille plot idé, der vil kunne smelte min Venus og din Adriel lidt sammen. Min elver kan ikke selv hele større skader som en brækket knogle, og hun er en meget energisk og kæk person, så vil ikke undre mig, hvis hun endte ud med en brækket arm eller lignende. Jeg kan se, at Adriel er ambulanceredder, og en brækket arm skal på skadestuen, men kunne være at skaden lige var sket, og hun bare sad lidt og ømmede sig et sted, som han kommer forbi. Han kunne få medlidenhed og se på hendes arm for hende, eftersom han nok stadig har lidt viden indenfor den slags.
Jeg ved godt det lyder af meget, men det kunne være en fed start på et venskab. For jeg har problemer med at se at de havde kendt hinanden før, og med deres forskellige personligheder, tror jeg heller ikke de ville have været de samme steder som hinanden.
Derudover tænker jeg han han blandt andet efterfølgende - hvis deres venskab bliver godt - at Adriel kunne hjælpe Venus med at blive bedre til at læse. o.o

Men det er lidt det jeg kom frem med. Så er det bare op til dig, om hvad du synes om ideen..
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Adriel Tors 10 Jul 2014 - 0:24

Der er altid en ekstra plads på det flyvende tæppe. Men flyver ikke helt til din hjemplanet dog..... *cough*

Man skal jo starte et sted, right? Jeg ser ingen grund til, at man ikke skal kunne gribe fat i din fine, lille idé og bare se hvordan det hele kommer til at gå. Det handler jo om lige at finde ud af om der er noget ekstra spil mellem karaktererne nu hvor vi ikke umiddelbart lige kan finde en kæmpe fællesnævner mellem dem :) Jah, og så må vi bedømme hen ad vejen hvor vi vil hen med det hele. Sounds good to me
Lad mig PM'e dig engang imorgen, så vi kan få startet noget op :)
Adriel
Adriel
Novice (Rank 2)

Bosted : En lille lejlighed i Terre bymidte

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Venus Tors 10 Jul 2014 - 16:46

Lyder super! :D
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 17:23

Jeg vil gerne emne med dig :D hvis du da søger flere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Adriel Ons 16 Jul 2014 - 17:31

Der kan sikkert proppes en ekstra relation ind :)
Har du noget i tankerne?
Adriel
Adriel
Novice (Rank 2)

Bosted : En lille lejlighed i Terre bymidte

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 17:38

uhh det er skisme et svært spørgsmål :)

jeg tænker vi kan starte som venner, ellers så har jeg også en søgning, du kunne kigge der efter ideer :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Adriel Ons 16 Jul 2014 - 20:56

Sender lige en PM én af de næste par dage, hvis jeg finder på noget :)
Adriel
Adriel
Novice (Rank 2)

Bosted : En lille lejlighed i Terre bymidte

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 20:57

Jamen okay gør du bare det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't Let Me Fall ǀ Søgning Empty Sv: Don't Let Me Fall ǀ Søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum