Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hallo sunshine EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hallo sunshine EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hallo sunshine EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hallo sunshine EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hallo sunshine EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hallo sunshine EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hallo sunshine EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hallo sunshine EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hallo sunshine EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hallo sunshine EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hallo sunshine

Go down

Well hallo sunshine Empty Well hallo sunshine

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 21:40

Emner/Plost/Relationer

Så er den kære lille Bambi klar og parat til at "lege", så nu gælder det bare om at finde de rigtige folk at gøre det med. Som så mange andre har jeg også små regler. Jeg kan godt være lidt langsom om at svarer, men hvis jeg ikke svarer efter to uger, så giv mig lige et kald. Dog indtil da så lad hver med at komme med beskeder om emnet. Jeg har jo også et liv ude for denne side. [Big surprise right?] Derudover kræver jeg gerne at i mindst har en længde på 200-300 ord, en god længde med masser af beskrivelser giver altid læseren et indblik i hvad der forgår omkring dem de læser om. Punktum og komma, de skal helst være der, siger ikke jeg selv er perfekt, men bare de er der. Det gør at tingene bliver det nemmere at læse. Angående vold, så kan det da altid være sjovt at have det med i et emne, men blot at der bliver smidt en besked til side linjen eller at det bliver aftalt fra starten, så har jeg det skam fint med det.
Jeg kan skam godt lave emnerne, blot kom med et sted. Dog sker det at min fine kreativitet har taget et kraftigt dyk og ja, så må i sgu hjælpe en smule :)

Bambi er ikke den typiske søde pige, ej er hun en ondskabfuld person. Hun er blot en kvinde der har nogle principper og dem står hun stædigt ved, det sker at hun ændre mening... dog er dette en der sker lige så ofte som det sner i sahara ørkenen. Mange vil beskrive Bambi som overraskende, hun er aldrig rigtig helt hvad hun ser ud til at være. Hun kan derudover også fremtræde som ufattelig fordomsfuld, specielt mod de varulve som ikke var født med virussen, men derimod blev bidt og derved skabt. Dette kommer af hun i de første 20 år af sit liv, boede i hos en flok varulve oppe i Alaska, derfra har hun fået af vide fra barnsben at de som ikke er født med genet ikke er rigtige varulve, men derimod er urene. hendes mening mod mennesker er varierende, men de er heller ikke på hendes top ti liste over de bedste ting i verden. [Hvis i ønsker at vide mere, så står der noget inde på min profil]

Da Bambi er ny, så søger jeg derfor stort set det hele til hende. Altså de typiske venner, flirts, familie osv. Dog også noget spændende, hvis i har noget i tankerne, der måske indegår lidt farer eller ev.t at hun bliver tæsket. Nu har den kære Bambi det med at åbne munden når hun ikke skal, så det kan da altid gøre nogle folk vrede på hende. Derudover sger jeg evt. varulve, nogle som hun kan skabe en flok med eller også komme ind i deres. Da hun jo er varulv, og derudover har levet i flok i hele sit liv, så ville det ikke være unormalt for hende, så at lede efter en ny flok som hun kunne komme ind i.

Ja jeg håber skisme at høre fra jer fantastiske væsner :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo sunshine Empty Sv: Well hallo sunshine

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 12:18

No one?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo sunshine Empty Sv: Well hallo sunshine

Indlæg af Gæst Søn 10 Aug 2014 - 18:46

Come one somebody?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hallo sunshine Empty Sv: Well hallo sunshine

Indlæg af Rafe Søn 10 Aug 2014 - 19:25

Jeg kunne godt være frisk.
Rafe kan ikke ligefrem tæske hende, men som læge og kirurg kan han lappe hende sammen igen, hvis hun har været oppe og slås.
Rafe
Rafe
Novice (Rank 1)

Bosted : Logment, i en lille snuskede 2 værlsetes lejlighed. Men regner med at finde et bedre sted

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Well hallo sunshine Empty Sv: Well hallo sunshine

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum