Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plots til Eliyah! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plots til Eliyah! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plots til Eliyah! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plots til Eliyah! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plots til Eliyah! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plots til Eliyah! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plots til Eliyah! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plots til Eliyah! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plots til Eliyah! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plots til Eliyah! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plots til Eliyah!

5 deltagere

Go down

Plots til Eliyah! Empty Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Søn 17 Aug 2014 - 14:36

Vær hilset, aliens!
Jeg opretter denne tråd for tredje gang, da jeg starter helt forfra, fordi jeg ikke har styr på alle mine emne og plots - har vi et emne eller et plot, som jeg har glemt, så skriv endelig til mig <3

Jeg vil supergerne have Eliyah her i spil, da jeg har ændret ham en del, og det synes jeg gøres lettest ved at have nogle plot aftalt på forhånd, så det hele ikke ender ud i ”hej-farvel”-emner. Jeg mangler stadig at forme hans karakter en anelse, og det er det, jeg skal bruge dig til, for det sker bedst igennem emner. 


Jeg har nogle krav, som jeg helst gerne vil have, at du overholder.

  1. Din stavning og grammatik skal være i orden.
  2. Dine svar må gerne have en hvis længde, men don’t worry, alle kan have en dårlig dag – jeg selv inklusiv!
  3. Du må være lige så kreativ med hensyn til vold, som du vil, bare min karakter ikke dør.

En hjælper.
Eliyah har en evne, der gør, at han har svært ved at være sammen med andre væsner. Han frygter alt for store menneskemængder, og han bliver hurtigt utryg, når han er alene med en person, der kan vække store følelser i ham, om det så er vrede eller glæde. Jeg søger en, der kan tage sig lidt af Eliyah og hjælpe ham med at overvinde sin frygt for følelser og mennesker. Denne person kan evt. indtroducere som til et job, eller dele lejlighed med ham. Jeg har mange idéer.
Krav: Ingen. Race, alder og personlighed er ligegyldigt, så længe personen bare har i sinde at hjælpe ham og være hans ven.

Den store kærlighed.
Eller i hvert bare én, der kan få Eliyah til at blive dødforelsket forelsket. Om personen gengælder hans følelser eller ej, er underordnet. Jeg tænker, at det faktisk kunne være sjovest, hvis personen slet ikke har følelser for ham, og han gør alt for at bevise denne person om noget andet og bliver frustreret over, at intet virker. De kan dog sagtens have et seksuelt forhold, hvor den anden ikke føler noget for ham, hvis du synes. Vi kan aftale sammen, om hans udkårne senere skal begynde at blive lidt forelsket i det, eller om det skal ende ud i en ulykkelig kærlighedshistorie for Eliyahs vedkommende.
Krav: Denne person skal være af hankøn, men ikke nødvendigvis én, der selv er til mænd, da personen som sagt ikke behøver at have gengældte følelser. 

Fortiden.
Eliyah har tilbragt hele sit liv på et forsøgscenter, som han for nyligt er stukket af fra. Han er eftersøgt af mange og lever i en evig flugt, så det kunne være sjovt hvis han mødte nogen, der engang har arbejder på forsøgscenteret – eller stadig gør – og vil have fingrene i ham. Eller måske endda hjælpe ham – hvem ved? Her er der i hvert fald rig mulighed for afpresning, for han vil gøre alt for at slippe for at komme tilbage dertil.
Krav: Din karakter skal have arbejder på centeret eller have kontakt dertil så denne ved, at Eliyah er eftersøgt.

Ellers er jeg åben for dine forslag! Eliyah har selvfølgelig brug for både fjender, venner, flirts og hvad du nu ellers kan finde på, så du byder bare ind.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Aroa Søn 17 Aug 2014 - 18:06

Måske kunne Aroa passe ind et sted? Kunne godt være frisk på at, han kunne lide hende men at hun ikke følte det samme.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Søn 17 Aug 2014 - 18:13

Aroa skrev:Måske kunne Aroa passe ind et sted? Kunne godt være frisk på at, han kunne lide hende men at hun ikke følte det samme.

Jeg søger desværre kun en person af hankøn til det formål, da Eliyah ikke er til piger, hvilket jeg tilmed skrev længere oppe.
Men hvis du stadig er frisk, kan vi sagtens udtænke et plot, da jeg hellere end gerne vil skrive med dig! Bare send mig en PM.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Cathy Søn 17 Aug 2014 - 18:26

Jeg tænkte, at Cathy måske kunne passe ind som Eliyah's hjælper? :)
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Søn 17 Aug 2014 - 18:29

Cathy skrev:Jeg tænkte, at Cathy måske kunne passe ind som Eliyah's hjælper? :)

Det kan hun sagtens! :) Hun virker som én, Eliyah virkelig ville kunne knytte sig til. Det giver tilmed deres venskab et twist at hun læser til sygepjerske, for Eliyah har virkelig mange traumer med hensyn til hospitaler, så det er helt klart noget, der vil gøre ham utryg.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Bailey Søn 17 Aug 2014 - 18:45

Hvis du kan bruge Bailey til noget, vil jeg da også gerne emne med dig :)
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Søn 17 Aug 2014 - 18:51

Bailey skrev:Hvis du kan bruge Bailey til noget, vil jeg da også gerne emne med dig :)

Selvfølgelig kan jeg da! Bare send mig en pm. :)
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Tors 4 Dec 2014 - 10:44

Bump. Jeg søger nogle emnepartnere til lille Eliyah igen!
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Damien Tors 4 Dec 2014 - 15:19

Jeg ved ikke, om du kan bruge en stor og styg dæmon til noget, men Damien står altid tilgængelig, om han skal være ond bølle, flirt, den store kærlighed, eller noget helt andet, er helt op til dig.
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Fre 5 Dec 2014 - 13:00

Damien skrev:Jeg ved ikke, om du kan bruge en stor og styg dæmon til noget, men Damien står altid tilgængelig, om han skal være ond bølle, flirt, den store kærlighed, eller noget helt andet, er helt op til dig.

Nu spørger jeg nok lidt dumt, men er Damien ikke en djævel?
Men uff, det er op til dig! Jeg hælder lige meget til begge ting. Lille Eli er lidt af en mundfuld med sit uberegnelige sind, så det er mere eller mindre op til dig, om Damien kan håndtere ham eller om han i stedet vælger at vende sig imod ham.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Damien Fre 5 Dec 2014 - 15:46

Selvfølgelig er han det, jeg er bare lidt sløv i optrækket og bytter rundt på alt. :P

Hmm.. Altså jeg tænker at Damien godt ville holde Eliyah på sin gode side, om ikke andet for at komme i bukserne på ham (han er trods alt en aspara, og Damien vil hellere end gerne være dominerende). Det store problem mellem de to, ville nok komme af at Damien ikke vil være i et fast forhold med nogen, og på den måde ville afvise Eliyah? Hvis det med "kærlighed" endelig skulle blive til en ting, naturligvis.
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Fre 5 Dec 2014 - 16:11

Det lyder faktisk rigtig godt! Eliyah er som en hundehvalp, når han først har kastet sin kærlighed på en person, lader han ikke så let personen slippe væk igen, så hvis han bliver lidt varm på Damien, og Damien afviser ham eller ligefrem udnytter ham, sådan som du sagde, så vil det skabe noget drama, hvilket kun er sjovt!
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Gæst Fre 5 Dec 2014 - 16:18

jeg ved ikke om du søger på ny igen (med alting) men jeg vil da i hvert fald gerne emne!!

jeg tænker en form for hjælper...i don't know, Amara er venlig af person og det kommer hende af natur at ville hjælpe andre...ellers er jeg da klar på det hele!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Damien Fre 5 Dec 2014 - 18:27

Lad os gøre det så!

Hvem starter?
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Lør 6 Dec 2014 - 11:47

Amara skrev:jeg ved ikke om du søger på ny igen (med alting) men jeg vil da i hvert fald gerne emne!!

jeg tænker en form for hjælper...i don't know, Amara er venlig af person og det kommer hende af natur at ville hjælpe andre...ellers er jeg da klar på det hele!

Det lyder skønt! En hjælper er lige, hvad Eliyah har brug for, og en engel er da oplagt til det job. Hun kan evt. hjælpe ham med at falde til, eller ligefrem skaffe ham et job?

Damien skrev:Lad os gøre det så!

Hvem starter?

Jeg er væk i dag (meh), så hvis du vil starte, skal du være velkommen <3 Ellers kan jeg forsøge i morgen.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Damien Lør 6 Dec 2014 - 11:56

Jeg starter gerne, hvis du siger hvor~.
Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Eliyah Lør 6 Dec 2014 - 12:06

Damien skrev:Jeg starter gerne, hvis du siger hvor~.

De Ferme? Eller Parc d'attractions?
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Gæst Lør 6 Dec 2014 - 16:33

Eliyah skrev:Det lyder skønt! En hjælper er lige, hvad Eliyah har brug for, og en engel er da oplagt til det job. Hun kan evt. hjælpe ham med at falde til, eller ligefrem skaffe ham et job?


Det er da dejligt!! Og jo det kunne hun da sagtens...til begge ting endda :)

Så hvordan gør vi dette, hvor skal de møde hinanden (gætter på de ikke kender hinanden?)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Damien Søn 7 Dec 2014 - 1:39

Damien
Damien
Novice (Rank 3)

Bosted : Et mindre hus i Logemente

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 23:45

hey du, altså Kuuma kan velsagtens være en hjælper for Eliyah? han er en stille og rolig, blød og varm stor mand, medmindre man gør ham vred, så ligger man hurtigt i en sø med et skud hul i panden, men så skal man virkelig også træde i spinaten xD ej tænkte på om du kunne bruge Kuuma som en hjælper og god ven? :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plots til Eliyah! Empty Sv: Plots til Eliyah!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum