Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Relationer til Eliyah. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Relationer til Eliyah. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Relationer til Eliyah. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Relationer til Eliyah. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Relationer til Eliyah. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Relationer til Eliyah. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Relationer til Eliyah. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Relationer til Eliyah. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Relationer til Eliyah. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Relationer til Eliyah. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Relationer til Eliyah.

3 deltagere

Go down

Relationer til Eliyah. Empty Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Ons 2 Jul 2014 - 15:24

Vær hilset, aliens!
Jeg opretter denne tråd igen, da jeg starter helt forfra, fordi jeg ikke har styr på alle mine emne og plots - har vi et emne eller et plot, som jeg har glemt, så skriv endelig til mig <3


Jeg vil supergerne have Eliyah her i spil, og det synes jeg gøres lettest ved at have nogle plot aftalt på forhånd, så det hele ikke ender ud i ”hej-farvel”-emner. Jeg mangler stadig at forme hans karakter en anelse, og det er det, jeg skal bruge dig til, for det sker bedst igennem emner.

Jeg har nogle krav, som jeg helst gerne vil have, at du overholder.

  1. Din stavning og grammatik skal være i orden.
  2. Dine svar må gerne have en hvis længde, men don’t worry, alle kan have en dårlig dag – jeg selv inklusiv!
  3. Du må være lige så kreativ med hensyn til vold, som du vil, bare min karakter ikke dør.

En hjælper.
Eliyah har en evne, der gør, at han har svært ved at være sammen med andre væsner. Han frygter alt for store menneskemængder, og han bliver hurtigt utryg, når han er alene med en person, der kan vække store følelser i ham, om det så er vrede eller glæde. Jeg søger en, der kan tage sig lidt af Eliyah og hjælpe ham med at overvinde sin frygt for følelser og mennesker. Denne person kan evt. indtroducere som til et job, eller dele lejlighed med ham. Jeg har mange idéer.
Krav: Ingen. Race, alder og personlighed er ligegyldigt, så længe personen bare har i sinde at hjælpe ham og være hans ven.

Den store kærlighed.
Eller i hvert bare én, der kan få Eliyah til at blive dødforelsket forelsket. Om personen gengælder hans følelser eller ej, er underordnet. Jeg tænker, at det faktisk kunne være sjovest, hvis personen slet ikke har følelser for ham, og han gør alt for at bevise denne person om noget andet og bliver frustreret over, at intet virker. De kan dog sagtens have et seksuelt forhold, hvor den anden ikke føler noget for ham, hvis du synes. Vi kan aftale sammen, om hans udkårne senere skal begynde at blive lidt forelsket i det, eller om det skal ende ud i en ulykkelig kærlighedshistorie for Eliyahs vedkommende.
Krav: Denne person skal være af hankøn, men ikke nødvendigvis én, der selv er til mænd, da personen som sagt ikke behøver at have gengældte følelser.

Fortiden.
Eliyah har tilbragt hele sit liv på et forsøgscenter, som han for nyligt er stukket af fra. Han er eftersøgt af mange og lever i en evig flugt, så det kunne være sjovt hvis han mødte nogen, der engang har arbejder på forsøgscenteret – eller stadig gør – og vil have fingrene i ham. Eller måske endda hjælpe ham – hvem ved? Her er der i hvert fald rig mulighed for afpresning, for han vil gøre alt for at slippe for at komme tilbage dertil.
Krav: Din karakter skal have arbejder på centeret eller have kontakt dertil så denne ved, at Eliyah er eftersøgt.

Ellers er jeg åben for dine forslag! Eliyah har selvfølgelig brug for både fjender, venner, flirts og hvad du nu ellers kan finde på, så du byder bare ind.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Andrea le Blanc Ons 2 Jul 2014 - 21:53

Jeg røvfucking keder mig helt vildt. Jeg ved ikke, om min karakter kan bruges til noget, men jeg kunne forestille mig, at hans fremskredne alder måske kunne gøre ham til lidt af en.... teacher... sensei... whatever... of some kind. Han har i hvert fald en bachelor i teologi, historie og psykologi og er forfatter til en længere række "hjælp til selvhjælp" bøger, hvor af han er ved at skrive en ny...
Andrea le Blanc
Andrea le Blanc
Redaktør

Bosted : En hyggelig 5-v lejlighed inde i byen med udsigt over parken.

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Tors 3 Jul 2014 - 13:16

Selvfølgelig kan han da bruges til noget!
Teacher-idéen er helt klart en mulighed. Eliyah har en del at lære, så hvis der er en, der kan hjælpe ham på vej, er det kun godt.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Andrea le Blanc Tors 3 Jul 2014 - 20:08

Skal de så have et professionelt forhold? Således at emnerne måske foregår til deres samtaler? Han kunne jo måske bruge Eliyahs tilfælde i sin kommende bog...
Andrea le Blanc
Andrea le Blanc
Redaktør

Bosted : En hyggelig 5-v lejlighed inde i byen med udsigt over parken.

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Fre 4 Jul 2014 - 9:42

Ja, det lyder super! Så kan de i hvert fald begge to få noget ud af hinanden.
Jeg går ud fra, at Andrea har et kontor på det sted, han arbejder, hvor de kan mødes?
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Andrea le Blanc Fre 4 Jul 2014 - 12:21

Jo, eller noget i den stil, regner jeg med :D jeg skal nok oprette emnet, så der er styr på det... men først i aften, i dag vil jeg nyde solen... en smule... lidt... måske...
Andrea le Blanc
Andrea le Blanc
Redaktør

Bosted : En hyggelig 5-v lejlighed inde i byen med udsigt over parken.

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Andrea le Blanc Fre 4 Jul 2014 - 23:00

Og du må lige sige til, hvis jeg skal ændre noget i indlægget, så du kan skrive noget mere, hvis du føler dig lidt lost...
Andrea le Blanc
Andrea le Blanc
Redaktør

Bosted : En hyggelig 5-v lejlighed inde i byen med udsigt over parken.

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Eliyah Fre 4 Jul 2014 - 23:14

Arh, hvor lækkert! :D Jeg svarer nok i løbet af i morgen, da jeg er rimelig smadret lige nu...
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Noah Ambrose Lør 5 Jul 2014 - 20:52

Dav dav! Kunne din lille dreng muligvis finde på at blive forelsket i en vampyr?
- Jeg mangler relationer til Noah, og synes at han passer fint ind i en ulykkelig, lille kærlighedshistorie til Eliyah, hvis det er det du lyster? :)
Noah Ambrose
Noah Ambrose
Novice (Rank 2)

Bosted : Om dagen opholder han sig i en lejlighed inde i byen. Lejeligheden indeholder en dobbeltseng, en bogreol, en sofa og et skrivebord med tilhørende stol.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Relationer til Eliyah. Empty Sv: Relationer til Eliyah.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum