Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fashion show - Leetha (xxx)

2 deltagere

Side 2 af 12 Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Tors 6 Nov 2014 - 0:05

Leetha så lidt overrasket på hendes da han hørte hvad hun sagde, han nikkede en enkelt gang "ja du har ret.. jeg er virkelig glad for at det er dig der er min første ledsager" sagde han og gengælde kysset. 
Det kunne tyderligt høres at fotograferne var vilde med det. Men det tænkteLeetha ikke længere over. Han smilede bare til Bailey da deres læber skilles igen. 
Efter noget tid h or de habde fået taget nogle billeder, gik de videre, og kom ind i den store sal hvor showet skulle foregå. Her inde var der kun meget få Jonalisterne og fotografer, og det de lavede var kun at gå og tage billeder af befolkningen, og selve showet når det startede. 

Leetha smilede "skal vi finde vores pladser?" Spurgte han og lagde hånden mod hendes ryk.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Tors 6 Nov 2014 - 10:02

Bailey var bedøvende ligeglad med om der blev taget billeder af dem imens, han var bare glad for at mærke de bløde læber mod sine igen. Det var jo bare et helt for fotograferne, at han intet havde imod at kysse Leetha så offentligt som det kunne blive. Han holde bare kysset så længe han nu fik lov til det, og kom med en af sine små brokkende lyde når han ikke kunne mærke hans læber længere "jeg er glad for at jeg er din første ledsager, og håber at jeg bliver den sidste" sagde han med en ærlig stemme, og viste faktisk ikke hvordan han ville tage det hvis han fandt ud af at Leetha tog en anden med, selv hvis det ende med at de slog op på et tidspunkt.
Han vinkede bare sødt til fotograferne, når de endelig gik videre ind mod den store sal. Han så sig bare roligt omkring, rundt på de mange pladser og de folk som allerede var ankommet. Bailey så kort op på ham og nikkede svagt "det må vi heller" sagde han og gik roligt videre, mens hans blik studerede hver eneste person som var der inde "uh uh.. hende kender jeg" sagde han og så kort op på Leetha, mens han pegede over på en ældre dame som sad sammen med en ung mand, som lignede en der kunne være deres barn. Han lod bare sin hånd falde ned på siden af sig selv igen "hun..." sagde han lidt tænkende "sko... hun designer sko" sagde han når han lige kom i tanke om hvor han kendte hende fra "jeg har et af hendes par.. flotte, men ikke i den billige ende" sagde han og smilte stort imens.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Tors 6 Nov 2014 - 13:31

Leetha havde intet imod at kysse Bailey offentligt. Næsten tvært imod. 
Leetha holde om Bailey mens de gik ind, og hørte hvad hun sagde på vej hen mod deres pladser. Han smilede over det hun sagde, og så på hvem det var hun pegede på. "Åh.. hende kender jeg godt.. vi lavede en artikel med hende for et par år siden.. virkelig sød dame.. men rapkæftet" sagde han med en latter i stermen.  Leetha kom i tanke om en gang hvor hun havde sagt til ham at han var en laber lave oh hvis hun havde Været 40 år yngre så havde hun hapser ham. 

Leetha var nu vandt til disse kommentar og kunne jo kun grine af det. 
Efter lidt kom de op ved forreste række hvor Leetha stoppede "vi skal sidde her" sagde han. På stilen var der goodi backs med magasiner, hudpleje produkter og sådan. 
Leetha satte poserne ned på gulvet, og hjalp Bailey ned og sidde. 
Han satte sig selv, og rakte Bailey sin mini IPad "her. Vil du ikke tage nogle billeder, og meget gerne af nogle du mener der ville være fede at have med i Magasinet?" Sagde han med et smil. 
Leetha løfrede armen, og vinkede en enkelt gang til en ung mand der stod på den anden side at catworken "det er vores fotograf! Så han skal nok fange det du måske ikke når sagde han med et smil og så på Bailey. 
"Og ellers, så skal du bare nyde det" sagde han med et smil
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Tors 6 Nov 2014 - 16:55

Bailey så hurtigt op på Leetha når han begynde at snakke "er hun det?" sagde han og så kort over på hende, det var ikke ligefrem fordi hun lignede en rapkæftet dame overhovedet. Bailey skubbede blidt til Leetha "når jeg bliver gammel, vil jeg være som hende" sagde han og så op på ham med et drillende blik i sine øjne "skifter jeg dig ud med en yngre version" sagde han og trykkede sig helt ind til ham, for at vise at han aldrig ville kunne finde på det.
Bailey fulgte bare roligt efter ham hen til deres pladser, hvor han sådan rigtigt kunne se på de forkellige mennesker. Der var også bare et par kende mennesker, som nok var der for at finde ud af hvad de skulle få deres fan til at have på. Han satte sig bare ned på sin plads, og lag det ene ben hen over det andet.
Han så lidt overrasket på ham når han fik rakt ipaden hen til sig, men tog bare roligt imod den "vil du gerne have at jeg skal gøre det?" sagde han og var faktisk glad for at Leetha ville lade ham gøre sådan noget, det gjorde bare så han blev lidt mere spændt i det.
Han fulgte bare Leetha's blik mod den unge mand, og nikkede en enkel gang "okay det skal jeg nok" sagde han og vende blikket mod ham igen, hvor han placerede sin ene hånd på låret af ham "du ser så godt ud idag" sagde han og gav et lille grin fra sig, som han begynde at nusse hans lår med sin tommelfinger.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 7 Nov 2014 - 17:45

Leetha grinte blot "du kan lige prøve på det" grinte han til det hun sagde, og kyssede hende på panden.
Leethaa smilede til hende "ja.. du har mere forstand på hvad pigerne gerne vil se" sagde han med et smil. "det er svært når det kun er 2 mænd der skal bedømme det" sagde han med et smil.
Han så på hende da hun lade sin hånd mod hans skød, og sagde han så godt ud "tak.. og i lige måde" sagde han og lagde sin hånd på hendes, og nussede den.

Efter kort tid gik showet igang, Musikken begynde at spille, og en masse modeller kom på skift gående ind på Catworken
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 7 Nov 2014 - 21:47

Hvis det var sådan at de stadig var sammen, en gang når de begge to var gamle. Så tvivlede han på at han ville skifte Leetha ud med en anden, hvis de forblev så længe sammen.. så måtte der virkelig være kærlighed mellem dem. Han håbede da heller ikke at Leetha ville skifte Bailey ud på et tidspunkt, han ville jo gerne blive gammel med denne mand.
Bailey gav bare et lille nik fra sig "nu bedømmer og fotograf, senere sidder jeg på din stol på arbejdet og du ligger på gulvet og kysser mine fødder" sagde han med en lidt bestemtsom stemme, som han havde et drillende smil på læberne "det har du ret i, i har brug for en kvinde i dette tilfælde" sagde han og var bare glad for at Leetha ville hive Bailey så meget ind i det, at være med til at dømme hvad han synes skulle i bladet og hvad der ikke skulle.
Han nussede bare hans lår et stykke tid, og måtte flere gange vende blikket væk og tage en dyb indånding. Leetha så jo så utroligt godt ud i det tøj, at hvis Bailey ikke var så utrolig tiltrukket af det, så ville han nok være lidt bange for at andre kvinder. Han tænkte bare ikke på det, når han selv kæmpede for ikke at blive endt over det.
Hans blik blev dog hurtigt fanget af catwalken, når de forskellige modeller begynde at bevæge sig ned af den. Han træk først sin hånd til sig, når han så noget som han kunne lide. Han lag dog bare hurtigt sin hånd tilbage på hans lår igen, når han havde fået taget billeder af det.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 7 Nov 2014 - 22:24

Leetha smilede skævt til hende "det lyder som en af de bedre fantasier" sagde han med en stemme der bestemt fortalte at han tænkte på noget helt andet end hende.

Showt var fedt, og der var mange nye designs. Efter godt 1 time,var det slut. Og der var en fest bag efter. Da showet sluttede rejste Leetha sig op, og hjalp Bailey op. "skal vi ikke få os noget at drikke?" spurgte han. og var selv blevet lidt tør i halsen.


Folk begynde at gå rundt at snakke, og der begynde også at komme folk hen til Leetha, de fleste af dem var fra andre magasiner.
En høj smuk kvinde kom over mod dem, og plantede et kys på Leethas kind. "Leetha!.. det er længe siden" sagde hun med meget voldsom tysk agtsnag
Leetha smilede og så på hende "Nicole!.. ja det er det.. hvordan går det?" spurgte han. Nicole smilede "Bedre end aldrig får!... Mit blad køre der ud af" sagde hun og vende blikket mod Bailey "men nok om mig!... jeg høre.. og ser at det også går dig godt" sagde hun til Leetha men mens hun holde blikket mod Bailey.

Leetha så om mod Bailey, og lagde armen om hende "ja.. det kan jeg ikke løbe fra" sagde han med en glad stemme.
Nicole rakte hånden frem mod Bailey "Nicole Lissa" sagde hun med et smil.
Leetha så på Bailey "Nicole var min bedste skribent indtil hun ville starte sit eget blad op hjemme i tyskland" sagde han til hende, med en næsten beroligende stemme. Han vidste at alt dette kunne være meget underligt, med en masse mennesker, og især piger der kom hen til Leetha
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Lør 8 Nov 2014 - 0:21

Bailey havde bestemt ikke noget imod denne lille fantasi som kom op i Leetha's hoved "det kan vi da klart få til at ske.. hvis du ønsker det så meget" sagde han og holde det drillende smil på læberne, da han jo aldrig havde noget imod at have lidt magt over denne mand.
Han nød det meste af det tøj som blev vist oppe på catwalken, også selv om der var noget tøj som han bare ikke forstod. Han fik dog taget et par billeder af de forskellige ting, som han mente fortjente at blive set af modefreaks. Han vende langsomt blikket mod ham når showet endelig var slut, og gav et lille nik fra sig "det kan vi da godt" sagde han og rettede lidt på sin kjole, når han kom op og stå igen.
Bailey trykkede let Leetha's ipad ind til sig, bange for at tabe den eller bare at miste den. Han fulgte bare roligt med ham rundt, og stod fint og lyttede til de samtaler som Leetha havde med de forskellige personer.
Han var dog ikke særlig glad, når den smukke kvinde kom over og kyssede Leetha på kinden. Der kom en lidt ubehagelig fornemmelse i hans mave, og han måtte ligefrem tvinge smilet til at forblive på hans læber. Var det en gammel flirt? en gammel kæreste? måske endda en stor kærlighed i hans fortid, hun var jo så utrolig smuk.
Der var dog som om der gik en lettelse over ham, når han mærkede den varme og trygge arm omkring sig. Det var som om han blev slået ud af en forfærdelig drøm, og tilbage ind til sin perfekte lille verden.
Han så kort op på Leetha, før blikket fald på den smukke kvinde. Han gav roligt slip på ipaden med den ene hånd, for at tage fat i hendes og give den et lille klem "Bailey Hoult" sagde han og tog sin hånd til sig igen, for at have et bedre greb om ipaden igen.
Bailey så langsomt op på Leetha og nikkede kort, før blikket faldt på Nicole igen "det lyder meget spændende" sagde han og smilte venligt til hende.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Ons 12 Nov 2014 - 13:06

Nicole smilede over det Leetha sagde om hende, og så på Bailey da hun sagde det lød spændende "tja.. men det var nu ikke det samme at være tilbage i Tyskland" Sagde hun, og så på Leetha med et smil "og så havde jeg jo ikke min dygtige chef til at holde mig i nakken" Sagde hun med et smil. 

Leetha grinte lidt, og smilede så "jeg henter lige noget at dikke til os" Sagde han og kyssede baileys kind. 

Leetha gik mod buffeten der stod i den anden ende. Nicole så efter ham med et let suk "du er heldig" Sagde hun og så på bailey med et grin "den gang jeg arbejde for ham, var jeg smask forelsket i ham,.. men han så aldrig andet end en skribent i mig" Sagde hun med et let suk
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Ons 12 Nov 2014 - 18:50

Bailey så bare lidt skiftevist på dem, mens han holde et smil på sine læber ”i det mindste er du så din egen chef, må være meget bedre” sagde han og kunne bare forstille sig hvor skønt det måtte være, inden der kunne råbe af en og gøre andre grusomme ting. Det var en selv som bestemte når man havde fri, også bestemte man over andre mennesker. Det var en af de ting som han drømte om, når det kom til hans drøm som modedesigner.
Han så bare kort hen på Leetha, og lukkede kort sine øjne i når han mærkede hans læber mod sin kind ”okay” sagde han og åbnede langsomt sine øjne, som langsomt fulgte efter ham. Han kunne bare blive stående der og kigge efter den mand, og bare mærke hvordan hans krop begynde at summe i det.
Hans opmærksomhed blev dog hurtigt fanget af det lette suk, og han vende hurtigt sit blik mod Nicole ”ja jeg er meget heldig” sagde han og holde smilet på sine læber, også selv om han ikke ligefrem følte en rar følelse inde i sig over at høre om hendes forelskelse ”du skal nok finde en” sagde han og lag sit hoved lidt på skrå, for at virke mere venlig i det.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Ons 12 Nov 2014 - 21:11

Nicole smilede til det Bailey sagde"Ja det kan være ret så lækkert" sagde hun og grinte lidt.

Leetha var gået over for at hente drinks, og begynde at gå tilbage mod pigerne med tre glas.

Nicole smilede til Bailey "ja.. desuden tror jeg heller aldrig Leetha og jeg ville passe sammen" sagde hun og grinte lidt. "og den gang var han også EVIG ungkald... det overraskede mig faktisk meget at høre at han havde en Date med" sagde hun og så anerkendene på Bailey.

Efter lidt kom Leetha der over "så er der drinks" sagde hn med et smil, og regte et glas til dem hver. Nicole tog en enkelt tår, og smilede så til dem begge "når men jeg vil gå videre og sige hej... det var dejligt at se dig igen Leetha.. og det var virkelig hyggeligt at møde dig Bailey" sagde hun med et sød stemme, og begynde at gå mens hun vinkede til dem.
Da hun var gået, tog Leetha en tår mere af sin drink "fortalte hun dig at hun var forelsket i mig den gang?" spurgte han stille og så ned på Bailey. Leetha havde lagt mærke til både Nicoles og Bailey ansigter mens de havde talt og han ventede på drinks.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Ons 12 Nov 2014 - 23:31

Bailey prøvede virkelig på at virke flink over denne kvinde, det var bare svært når han havde en svag følelse af jalousi inde i sig, også selv om han udmærket godt viste at han ikke havde behov for det. Bailey holde dog stadig smilet på sine læber, også selv om han mest af alt bare havde lyst til at gå sin vej "måske.. den mand er meget speciel" sagde han og tvivlede da selv en gang imellem på deres forhold, men det var kun når de var oppe og skændes "det var han også når han mødte ham, men man kan jo forandre sig.. og det er jeg glad for" sagde han og så kort over på ham, før han vende blikket mod hende atter igen.
Han så kort op på Leetha når han kom, og tog bare roligt imod glasset "mange tak" sagde han og vende blikket mod Nicole igen "det var også hyggeligt at møde dig" sagde han og vende kort blikket ned mod sit glas, før han så op mod Leetha og nikkede kort "ja det gjorde hun" sagde han bare med en rolig stemme, og drak en lille tår af sit glas "kunne du også lide hende?" spurgte han om også selv om Nicole havde givet besked om at der ikke var sket noget, så var det bare ikke godt nok i hans hoved. Han ville heller høre det fra Leetha selv, end fra en eller anden som han faktisk ikke engang kende.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Tors 13 Nov 2014 - 1:21

Leetha nikkede da Bailey sagde at Nicole havde fortalt om sin forelskelse, og så kort ned på hende da han hørte spørgsmålet. Han trak en enkelt gang på skuldrene."Hun er utrolig sød og klog.. men jeg har bare aldrig haft de følelser og tanker om hende.. selv den dag hun skulle rejse, og fortalte det til mig.. jeg kunne bare ikke se hende på den måde" Leetha tog et tår af sit glas. "Selvom hun ikke sagde det, tror jeg det var en af de største grunde til at hun rejste" Sagde. 

Leetha havde bestemt ikke dårlig samvittighed over ikke at være intraseret. Måske mere fordi han havde Været så blind overfor det. Han vare glad for at han ikke habde været lige så blind overfor Bailey. 
Han sukkede en enkelt gang "så du er forbedret.. så kommer der nok en hel del underlige , og sæbe fortællinger om mig i aften.. jeg mener.. jeg har trods alt været ungkald siden jeg flyttede til byem" Sagde han med en stemme der tydet på at han havde lavet nok dumheder
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Tors 13 Nov 2014 - 12:36

Selv om Bailey stolede på Leetha med hele sit hjerte, så kunne han ikke gøre for at han havde fået den følelse i sin krop af jalousi. Hvis det havde stået op til ham, så havde Leetha jo ikke været sammen med nogen anden overhovedet. Det var jo bare en del af Leetha's fortid, som Bailey på en måde var glad for at have været der, ellers havde de nok aldrig mødt hinanden. Han var bare glad for at han havde stjålet den mands hjerte, at han ikke bare var et tal som de andre kvinder havde været "det var det sikkert" sagde han og bevægede let glasset i sin hånd, så væsken løb rundt på kanten af glasset.
Bailey tog en lille tår af sit glas, mens han lyttede efter på hvad Leetha sagde. Han smilte svagt i det imens, før han roligt gik hen foran ham "det går jo nok, selv om jeg er ligeglad med de historie, for jeg oplever en mere fantastisk person hver eneste dag, end en som skifter kvinder som jeg skifter sko" sagde han og tog blidt fat i hans ene hånd, og gav den et lille klem. Han gik roligt op på sine tæer og holde sit blik op på hans ansigt "jeg elsker dig" hviskede han og trykkede blidt sine læber mod kanten af hans underlæbe.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Tors 13 Nov 2014 - 22:44

Leetha kunne godt forstå hvis Bailey syntes det var ubehageligt at høre og møde Leethas gamle bekendskaber. Leetha vidste ærligtalt heller ikke hvordan han selv ville have det hvis han mødte en af dem Bailey havde været sammen med. Hun smilede til det hun sagde, og krammede hende igen. Der kom et varmt smil frem hos ham, og han skulle lige til at svare "jeg elsker og.." Mere nåede han ikke at sige før han mærkede Baileys læber mod sin. Han bukkede sig lidt, så deres læber blev ordenligt forenet. Han Lukkede sine øjne, og pressede blidt sine læber mod hende.

Han nød disse stunder, hvor de bare stod de to, og holde om hinanden. Det var lidt som om de var alene. Som om intet andet betød noget.. og det gjorde det jo egentlig heller ikke, ikke for Leetha, for ham kunne alt dette være ligemeget så længe han kunne stå sådan her sammen med Bailey.

Men der gik desværre ikke længe før de blev vækket at drømmen. En blitz afslørede at en fotograf ikke havde kunne lade dette billede gå fra ham. Leetha kneb øjnene lidt sammen, men så derefter i retningen af blitzen for at se hvem det var.
Den unge mand fra før. Mark som han hed, stod og smilede stort"beklager boss..Men det var simpelthen alt for godt til ikke at tage billede af" sagde han med en lidt drillende stemme.
Leetha kunne ikke lade vær med at ryste lidt på hovedet, og grine "så skal du også give mig en kopi" grinte han. Han rettede sig lidt mere op, men holde stadig om Bailey "fik du taget nogle gode billeder?" spurgte han og tvivlede egentlig ikke på det
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 14 Nov 2014 - 1:17

Bailey havde vel bare brug for lidt bekræftelse fra Leetha, blot vide at det var ham som han elskede og ikke nogen anden. Det var ikke noget han behøvede at vide igennem ord, bare det at Leetha valgte at kysse Bailey ordenligt sådan et offentligt sted var godt nok for ham. Det fik ham også bare til at glemme Nicole, glemme alt det som han nok skulle igennem denne aften. Han nød bare det at stå og kysse med sin kæreste, huske på hvorfor han havde valgt at blive forelsket i denne mand. Det fik ham også bare til at glæde sig meget når de endelig kom hjem igen, hvor han kunne have ham for sig selv igen. Selv om de ikke havde flyttet sammen endnu, så var Bailey jo alligevel altid hjemme hos ham, så det føltes jo ligefrem som et hjem for ham.

Han kunne virkelig godt lide at stå der og kysse med ham, også selv om han bare fik lyst til at være tættere og tættere på ham. Han var jo så utrolig tiltrukket af denne mand, og han viste jo hvad Leetha havde på og de tanker som kom op i hans hoved. Han prøvede dog alt for at holde det nede, og bare nyde det kys som de havde gang i. Blitzet fik ham kort til at åbne øjnene, men han lukkede dem lige så hurtigt i igen og kom med en lille brokkende lyd.
Han vende blikket mod Mark og smilte bare venligt til ham, før han vende blikket op mod Leetha og grinte med ham "skal det blive gjort meget større, og hænges op over sengen i en guldramme" sagde han og grinte lidt videre af det, mens han nød at blive holdt så tæt ind til ham.
Han følte sig så tryg der i hans arme, som han bare havde lyst til at blive stående der "selvfølgelig.. snart skal i begge kalde mig boss" sagde han og drak resten af sit glas, og så kort på de begge mænd "jeg vil have mere at drikke" sagde han med et smil på læberne "jeg er snart tilbage" sagde han og måtte tvinge sig selv til at fjerne sig fra Leetha's arme, før han trippede op for at hente mere at drikke. Der var ingen tvivl om at Bailey nok ikke var en af de fine en af slagsen, når han valgte at trippe i stedet for at gå fint der op.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 14 Nov 2014 - 7:18

Leetha smilede over Baileys kommentar med billedet, og for et kort sekund, tig ham faktisk dig selv i at overveje det.. men det ville måske også Være lige overdrevet nok!. 

Mark kom roligt over til dem, og vende kameraet for at de kunne se nogle af de blidder han havde fået taget. Leetha så i doneret ud "virkelig godt arbejde Mark" Sagde han med et smil. Man kunne at Leethas godkendelse glædet mark. Leetha så på Bailey "når skal vi gå lidt videre?" Spurgte han og så rundt i lokalet. Der var stadig et par mennesker han af ren pligt var nød til at tale med. 

Mens de gik rundt, blev de indimEllen stoppet af andre der ville snakke, og ellers gik Leetha selv hen til de dem han ellers syntes var vigtige  

Efter Ca 1-1,5 time, lagde Laste armen om Bailey Og lagde sit hoved på hendes skulder. "Jeg gider ikke mere"mumlede han, træt efter en hel aften med mennesker omkrkng sig, med falske grin, dumme vittigheder og halt for underlige tilnærmelser fra gamle damer. 
Leetha var vandt til alt det her, og var det ike fordi han havde Bailey med, så var han nok stadig helt hopla. Men i aften var det anderledes. Ikke fordi han kedet sig sammen med Bailey.. han jolle bare meget hellere være alene med hende. 

Han stod lidt is denne stilling, og lænede sig op mod hendes øre "det er vel egentlig også snart ved at være på tide at jeg river den kjole af sig?" Spurgte han med en seksuel, og tændt stemme ind mod hendes øre, mens han lod sin hånd høre ned over rykker på hende
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 14 Nov 2014 - 11:43

Det gik ikke særlig længe før Bailey var tilbage over ved dem igen, med et fyldt glas og med en tallerken med pindemader. Han rakte roligt tallerkenen til dem begge "smage?" sagde han og med et sødt smil på læberne, før han selv tog en af maderne ind i munden. Hvis det havde stået op til ham, så var der røde bøffer og måske endda burger som blev serveret. Det lå jo bare ikke sådan til et fashion show, hvor der var en masse modeller.
Bailey gav bare et lille nik fra sig "det må vi heller" sagde han og vende kort sit blik mod Mark "hej hej" sagde han med en sød og venlig stemme, før han fulgte efter Leetha. Det var jo ikke ligefrem fordi han kendte nogle af dem til showet, og derfor ikke rigtigt kunne gøre andet end at følge efter Leetha. Han havde heller ikke lyst til at forlade hans side, og gå rundt og snakke med folk som sikkert alligevel ikke havde andet at snakke om hvordan Leetha var før i tiden.
Han stod bare ved hans side og spiste pindemaderne og drak lidt af sit glas, mens han virkede som en der hørte efter på hvad der blev snakket om. Det var først når der blev snakket til ham, som han sådan rigtigt vågnede op og lyttede efter på hvad der blev snakket om.
Han smilte bare når han mærkede hans hoved mod sin skylder, og blev ret så lettet når han hørte hans ord "mmh.. mine fødder gør også ondt" sagde han og havde nok haft ondt i dem den sidste halve time, men ville heller ikke brokke sig og ødelægge aftenen for Leetha "de har brug for massage" sagde han og bed sig kort i underlæben. Han blev helt overrasket over de ord som Leetha kom med, og der kom en svagt støn fra hans læber "så må vi heller komme hjem" sagde han og havde heller ikke lyst til at vente længere, det havde han jo allerede gjort hele aftenen. Stået der ved siden af den velklædte Leetha, og skulle holde sine fingre væk fra ham. De havde jo heller ikke gjort det inden, som bare gjorde det hårdere at holde det ud.
Bailey var vel også ret så afhængig af det, som var det et stof som han bare ikke kunne få nok af. Havde det som om han blev sindssyg, hvis han ikke fik det. Han var bare glad for at han havde mødt Leetha, så han slap for at være den billige trunte længere, og at han faktisk gerne ville give Bailey det og ikke være en af dem som kun ville en gang om ugen eller måneden?
Bailey greb bare hurtigt fat i hans hånd "så lad os tage hjem" sagde han og gik bare mod udgangen i et rask tempo, men det var bare som om alle skulle stoppe dem. Den ene efter anden person kom hen og snakkede "vi skal altså hjem, Leetha har det ikke så godt" gentog han til hver eneste person.
De kom til sidst ud af hovedindgangen, og Bailey lag sin frie hånd omkring sig selv og rystede svagt i det.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 14 Nov 2014 - 16:05

Leetha smagte på det Bailey habde med tilbage, en enkelt gang. Han kunne godt forstå at det nok var svært for BBailey at følge med i det de talte om, så han gjorde alt hvad han kunne for at hun blev draget med ind i samtalen, så hun ikke bare skulle stå eom en eller anden pasiv person. 

Leetha kunne ikke lade vær med at smile over ret Bailey sagde, og han blev da også en smule overrasket da han mærkede hvordan Bailey trak i ham. Han kunne ikke helt lade vær med at grine lidt for sig selv. Han var vidst ikke den eneste der var de haft svært ved at holde figerne for sig selv. Og egentlig kunne han ikke lade vær med at more sig over at de stadig havde det på den måde med hinanden. At de ikke engang kunne klare 2 en halv time uden at have fysisk kontakt med hinanden. 

Da de kom ud, kunne man næsten fornemme Hvordan Leetha åbnede lettet op. Og det var nok mere fordi han var glad for at være ude, og få ro til hovedet. 
Han så på Bailey da hun skutrede, han tog Blazeren af og lagde den over skuldrene på Bailey. Han tog sin mobil op og sende en SMS til cheføren. Han stillede sig bag hende, med armene om hende. "Du passer faktisk virkelig godt ind i den her verden.. er du klar over det?" Sagde han med et smil, og hvilede sit hoved Oven på hende, men uden at ødelægge hendes hår
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 14 Nov 2014 - 16:51

Bailey havde bestemt ikke noget imod at tage sådan nogle steder hen sammen med Leetha, det var jo meget hyggeligt og spændende at møde nye mennesker uden at skulle være fuld. Det var også bare rart det at høre på folk som havde den samme glæde igennem mode som ham selv, og høre deres tanker og ideer omkring det hele. Han havde dog bare ikke lyst til at blande sig, og snakkede bare når han fik lov til det.
Bailey var bestemt glad for at han havde mødt Leetha, han var jo ikke helt den type som han plejede at falde for. Han var dog glad for at han havde endt med at få følelser for denne mand, og ikke bare lade ham være en i glemmebogen og gå videre efter de mænd som han alligevel aldrig ville få for sig selv. Han var jo også så utroligt tiltrukket af ham, ikke blot pågrund af hans udseende.. men også den personlighed som denne mand havde.
Det var ret så rart at komme udenfor i den kolde aftenluft, væk fra den varme og indenlukkede luft som lokalet havde endt med at få. Han smilte bare kærligt når han fik blazeren over sine skulder "mange tak" sagde han og træk selv sine arme igennem ærmerne, og kunne ikke lade være med at grine af sine fingre som stak ud af enderne af dem. Han stoppede dog med det samme at grine, og lag i stedet sine hænder mod hans arme og nussede dem blidt "synes du?" sagde han og stod bare helt stille, og nød hvert eneste sekund som de stod der "jeg vil bare gerne passe ind i din verden.. ligemeget om det er denne eller en helt anden" sagde han og trykkede sin ryg ind mod ham, før han fik drejet sig rundt og kysset ham på hagen "men hvis dit magasin nogensinde holder en fin fest, så skal der servers mini burger" sagde han og havde et stort smil på sine læber imens "småt som de pindemader.. men smager meget bedre" sagde han og vende blikket mod vejen, når en bil kørte op og holde foran dem.
Han tog bare med lidt besvær fat i hans hånd, og træk ham blidt hen mod bilen "lad os komme hjem" sagde han og gav slip på hans hånd for at åbne døren og sætte sig ind, hvor han med det samme smed sine sko og lag det ene ben hen over det andet. Han ventede på at Leetha satte sig ind, før han træk lidt op i ærmet og lag sin hånd på inderlåret på ham.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 14 Nov 2014 - 19:32

Leetha havde det bestemt ikke koldt mens han stod der og holde om hinanden. Han smilede da Bailey vende sig, og kyssede hende på næsten da han mærkede hendes læber mod sin hage.

Han så på bilen da den kom, og fulgte med Bailey med ind i den. Han så op på Cheføren "vi skal bare hjem" sagde han med et smil. Han mærkede Baileys hånd mod sit inderlår, og så over mod hende. Han lagde sin ene arm om nakken på hende, og lænede sig hen mod hende, og stjal et grådigt kys. Han lagde den anden hånd mod hendes skød. Han trak sig kort fra kysset, men stadig så deres ansigter var helt tæt, han åbnede øjnene lidt "din kjole er for lang" brummede han og hentydet til at hendes kjole ikke ligefrem var beregnet til at trække op
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 14 Nov 2014 - 20:14

Det var ikke fordi at Bailey var ude på noget når det kom til at lægge sin hånd på inderlåret af Leetha, det var bare en ting som han kunne lide at gøre, som skulle han vise alle at Leetha tilhørte ham. Han vende dog bare sit blik mod ham, når han mærkede hans arm omkring sin nakke og kort tid efter hans læber. Han kyssede ham bare tilbage i det grådige kys, og havde bestemt ikke en eneste lyst til at stoppe det. Der kom derfor også en svag brokkende lyd ud mellem hans læber, når han mærkede hvordan Leetha's læber forlod hans.
Han kunne ikke lade være med at smile når han hørte grunden til det "undskyld" hviskede han svagt og med et drillende smil over læberne, han lod kort sine fingre glide imellem hans ben før han træk dem til sig. Han fik med lidt besvær trukket kjolen op over sine knæ, før han satte sig på knæ på sædet. Han fik trukket den det sidste stykke op omkring livet på sig selv, så hans hvid blonde trusser var synlige. Han satte sig roligt hen på Leetha's skød, med et knæ ned i sædet på hver side af hans lår.
Han lod sine arme glide ud af blazeren og lod den falde ned på sædet ved siden af dem, før han begynde at kysse Leetha hen af kæben og nappede ham blidt i øret. Han havde helt glemt hvor de var henne, og ikke mindst at de ikke var alene. Bailey begynde bare at åbne knapperne på Leetha's skjorte, mens han forsatte med sine kys og nap.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 14 Nov 2014 - 20:33

Leetha smilede da han hørte Baileys undskyldning. Han så lidt på hende mens hun begynde at trække op i den noget besværlige kjole, et tilfreds smil viste sig på hans læber da Bailey satte sig over ham. Han lod med det samme sine hænder kærtegne både hendes lår, og hendes mave. Han nød hvordan Bailey kyssede hans kæbe, og nappede ham i øret. Han gengælde hendes kys, og mærkede hendes krop under sine hænder.
Cheføren så op i bagspejlet, og smilede lidt for sig selv. Det var ikke fordi han ikke var vandt til at Leetha kyssede med piger i bilen, men han var ret sikkert på at dette ville udvikle sig til mere, derfor rullede han den sorte plade op, der skilte rummene i bilen af.

Leetha lod sine hænder glide op under kjolen, og op langs de hvide blonde trusser, han placerede hænderne mod hendes hofter, og pressede hende lidt ned Mens han selv pressede sit underliv op, hvilket gjorde at man tydeligt kunne mærke hans hårde og stive lem. Han åbnede kort øjnene og så på Bailey "kan du ikke engang vente til vi kommer hjem" sagde han mede et drillende smil og blik.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Bailey Fre 14 Nov 2014 - 20:53

Bailey var bestemt ligeglad med chaufføren i det øjeblik, han så ikke andre end Leetha foran sig og ville blot gerne være i nærheden af denne mand. Han havde haft sådan et stort savn til at mærke de hænder mod sin krop, de havde jo blevet forstyrret tidligere på dagen og Bailey havde kun haft et savn siden der. Det var som at mærke det bedste nogensinde igen, efter flere år fra hinanden. Han sukkede lidt tungt mellem kyssene, mens han fik knappet skjorten hele vejen op. Der kom et lidt overrasket støn ud mellem hans læber, når han mærkede at Leetha allerede var tændt. Han nappede ham lidt hårdt i hagen og knurrede svagt imens "vist ikke mig som ikke kan vente" sagde han og lod sine fingre glide ned af hans overkrop, men rev ham det sidste stykke ned over hans mave mod bukserne "det var ikke mig som brokkede mig over kjolen, jeg ville bare være sød mod dig" sagde han og åbnede roligt hans bukser, og kunne mærke hvordan hans krop begynde at blive mere og mere tændt, blot ved at tage det tøj af Leetha. Han gled ned på gulvet mellem Leetha's ben, og træk roligt hans bukser hele vejen ned til hans ankler.
Han bed sig kort i underlæben, før han bøjede sig hen og slikkede hen over hans lem udenpå hans underbukser.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 2 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Fre 14 Nov 2014 - 21:28

Leetha grinte lidt af det hun sagde, hun havde jo ret. Det var ham der ikke havde kunne vente, og det var ham der bare ville i gang. "Men det er din krop der sirte bare jeg rør ved den" sagde han med et tilfreds smil. Han var vild med at han kunne gøre dette ved hende. At han ligefrem kunne mærke hendes krop skælve hvergang han flyttede sinde finger.
Han kom med en svag brummen da han mærkede hende negle, han så ned mod hende da hun trak hans bukser af, og satte sig mellem hans ben. Han lagde hovedet tilbage, og nussede Baileys hår, da han mærkede Hendes tunge, selvom det var udenpå hans underbukser, var det næsten mere pirrenede end hvis hun bare havde startet det rigtigt med det samme, der kom nogle svage brumende lyde fra ham
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 12 Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum