Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning - Venus Kingsley! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning - Venus Kingsley!

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Plotsøgning - Venus Kingsley! Empty Plotsøgning - Venus Kingsley!

Indlæg af Venus Ons 12 Nov 2014 - 16:46

OHØJ, SKIPPER!!

Det ser ud til at være tid til, at jeg for lavet en emnesøgning. Jeg har trods alt haft Venus i over et par måneder, og hun er faldet godt ind i mit system af brugbare brugere(ville lige være sikker på, at jeg magtede hende, før jeg satte emner igang. xD)
Som man sikkert kan læse sig frem til - Og fornemme ved det hele emnesøgning-halløj - så søger jeg et par emner til min elver her. Helst ser jeg plots og sammenhænge, så vær forberedt på at måske bruge lidt tid på at stable sådan noget op.

Venus er en utrolig energisk person. Hun er bekymringsfri - som sådan da - og hun gør, hvad hun vil. Dog skal det siges, at hun stadig har en morale og en viden om, hvad der er forkert. Hun er typisk typen der ses med et smil. Hun har en utrolig stærk personlighed og giver folk en chance at komme ind på hendes gode side. Dog giver hun sjælendt en anden chance.Hun kan godt lide at opleve et ordentligt adrenalinsus og lever vel livet som en hver anden teenager.
Hun er desværre ordblind og er ikke specielt glad for matematik heller. Faktisk så holder hun sig helst væk fra de mere faglige fag, netop fordi hun føler sig flov over sine vanskeligheder.

Krav;
#1 Vær i stand til at skrive mindst 300 ord. Det er egentlig ikke så meget, som det måske kan virke som om.
#2 Hav din grammatik og punktumsætning i orden. Tilfældige stavefejl er i orden.
Dem kommer jeg selv med en gang imellem.
#3 Hold dig venligst realistisk tilpasset. Jeg ved godt at det her er en fantasy-side, men en navajo kan stadig ikke spyde med ild, selvom han/hun har lært det af en dragetæmmer i bjergene.

HAH! Der troede man måske lige, at der ville komme en række ting og sager, som jeg søgte til min dejlige karakter! But noooooo!
Jeg har ikke tænkt mig at gøre det af én bestemt grund; Jeg har ingen yderligere idé om hvilke relationer, jeg søger til Venus. Der er åbnet for muligheder!
Det var vist det. Kom glad!
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38

Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning - Venus Kingsley! Empty Sv: Plotsøgning - Venus Kingsley!

Indlæg af Gæst Ons 12 Nov 2014 - 19:02

Jeg vil meget gerne emne med dig!!!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Ons 12 Nov 2014 - 19:10

Cool!!
Har du nogle ideer til, hvordan Venus og Bambi skulle støde ind i hinanden?? Altså et plot af en slags??
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Indlæg af Gæst Ons 12 Nov 2014 - 19:21

uhh yeah det er jo lige det!
jeg tænkte (og sig endelig hvis dette er en dårlig ide) at de kunne støde ind i hinanden (bogstavelig ment) måske på en Karaoke bar? Altså det virker som om Venus (ligesom Chrissy) synger godt, så de kunne muligvis falde i snak over emnet musik? eller du ved bare falde i snak også lave hvad man nu end laver...wow jeg vrøvler her...damn

min ide er vel bare, de begge er på en Karaoke bar, så kunne de vel ramme ind i hinanden og modsat hvad man normalt gør når dette sker, så trækker de bare på skulderne og falder i snak?

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Ons 12 Nov 2014 - 19:59

Aaah! Det lyder faktisk som en interessant idé!
Karaokebaren er helt klart et sted, hvor Venus tilbringer en del af sit natteliv. Der er altid mere festligt og mindre klemt. xD

Jeg kan næsten forestille mig, at Bambi og Venus nærmest går i konkurrence-mode overfor hinanden, hvor efter de falder i snak efter hånden.
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Søn 23 Nov 2014 - 19:11

Hvis du stadig søger vil jeg da gerne smide min lille halvblods tøs ind :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Lør 29 Nov 2014 - 0:44

Oh! Fuck! Sorry! Jeg havde ikke fået sat min emnesøgning til at give mig notifikationer, så jeg opdagede ikke, at du havde skrevet før nu. D:

Men jeg søger skam stadig. Fik vist aldrig rigtig gang i de emner, der ellers var aftalte(ups).
Lad os starte hårdt ud: Har du blandt andet en lille idé til en relation mellem Theia og Venus?? C:
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Lør 29 Nov 2014 - 1:17

Uhh jeg vil også emne med dig *rækker hånden op*

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Søn 30 Nov 2014 - 13:34

Wooh! Another hybrid!! 8D

Men du er da velkommen til at have et emne med mig. Dog er jeg lidt tom for ideer. Har du måske en, siden du så ivrigt ville emne med min elskede Venus??
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Søn 30 Nov 2014 - 16:25

haha, det er da altid dejligt du gider!!!!

uhh det er så det punkt jeg må sige jeg er lost!!! jeg tænker de kunne være et bekendtskab fra hendes tidligere liv? ellers så har jeg en søgning som du jo også evt. kunne kigge på hvis du ikke lyster mit forslag :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Dai Man 1 Dec 2014 - 15:40

Hmm.. Jeg vil gerne emne, men lige umiddelbart har jeg ikke nogen idéer. Kunne det være du havde en eller to?

Forresten kan jeg ikke love at jeg altid skriver over 300 ord, men har et personligt minimum på 200.. Så det håber jeg er ok.
Dog kommer det også lidt an på dine svar :p
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 437

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 16:34

From one elf to another...yeah jeg vil da gerne emne!!

Per plot er jeg dog lost...men det er jo sikkert noget vi kan finde på!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Man 1 Dec 2014 - 17:31

Hooooooly crap. Der kom pludselig mange til. Damn. x.x Lad os tage det fra en ende af...

Sorina; Jeg er ret interesseret i din karakters ene evne. Den, hvor hun kan ændre form til at ligne en anden person på en prik. Det kunne være grineren, hvis hun tilfældigvis var kommet i problemer og endte op med at se et billede af Venus på en plakat, hvilket gør at hun ændre form til at ligne hende, hvor efter de ender med at støde inde i hinanden. Hvilket chok Venus ikke må opleve. xDD

Dai; Hmm.. Jeg skriver selv en del over 300 ord(for det meste), og lysten kan godt falde lidt, hvis jeg ikke får bare nogenlunde samme længde igen. Men det er selvfølgelig altid mere om kvaliteten end så meget andet. C:
Vedrørende plot er jeg tom, når det komme til Dai og Venus. Kunne måske være, at hun fanger ham i at røve hendes lejlighed en aften? I dunno.

Avery; Jamen vær' hilset, ærede elverfødte!
For at være ærlig var det første jeg tænkte, at han på et tidspunkt havde haft noget for Venus. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om han også er fra Island, men hvis han var, kunne have have været i samme kreds som hendes familie. Han kunne have set hende vokse op og være den som lærte hende at skyde med bue og pil, for at bygge følelser for hende, som hun blev gammel nok til at give den form for tiltrækkelse.
Selvfølgelig ville Venus ikke have kunne tage imod følelser, på grund af hendes forhold til en dæmon kaldt Mark(Mars).
Don't know if it's something.. o.o
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 17:36

sadly i must say he has not!! Han er vokset op omkring England/Irland...så det tror jeg ikke. Derudover tvivler jeg på han ville få følelser for en, da han faktisk på ingen måde forstå de menneskelige følelser. Men ellers en fed ide...jeg kan godt lide dellen med han har optrænet hende i at skyde med bue og pil... :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Man 1 Dec 2014 - 17:41

Hmmm.. Øv... ._.
Og de har heller ikke kunne have mødtes før, siden hun kun har været på Island og så i Frankrig.

Vi kunne også spille lidt på det, at hun er lidt mere civiliseret end ham, hvis jeg altså har forstået rigtigt. Eller også kunne de tilfældigvis støde på hinanden ude i skoven en dag, hvor hun udøver sine evner med bue og pil. Har den der scene i hovedet, hvor hun sigter mod en hjort eller andet dyr, og som hun skyder og rammer, rammer en anden fremmed pil også dyret. xD
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 17:43

altså han kan sagtens havde rejst rundt også havde kommet forbi der hvor hun boede i Island

jo det kan vi da sagtens!!! det kunne være en ganske fin måde de mødes på :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Man 1 Dec 2014 - 17:45

Uh uh! Ja! Så skal han så meget have mødt hende som barn, hvor han finder hende igang med at lærer sig selv at skyde med bue og pil og ender med at give hende et par fif, som han så genkender nu..flere år senere, som de skyder det samme dyr ude i skoven!
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 17:47

hun kunne også genkende ham...altså han genkender hende udfra de fif han har haft lært hende og hun...yeah ud fra hvordan han ser ud :) men love the idea!!!!!

Jeg tænker at hun evt. kunne forsøge sig med at lære ham omkring den moderne verden, da han ikke just kender noget som helst til det

men hvem laver så?

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Man 1 Dec 2014 - 17:52

Ja selvfølgelig. Men vi skal huske, at man ikke har den bedste hukommelse omkring, hvad der skete som barn. Dog tror jeg sagtens, hun vil kunne genkende ham. xDD

Helt klart! Det vil også give mulighed for videregående ideer til emnet, så det ikke bare....dør. c:

Jeg kan godt lave emnet. I mit hoved virker det mest logisk, men det er nok fordi jeg fundet ud af det meste af, hvad jeg har tænkt mig at skrive. Dog bliver emnet nok først lavet enten imorgen eller overmorgen. Jeg er midt i mine skriftlige eksamener, så er ret stresset.
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 17:55

netop!!! det ville være lidt "nedern" hvis emnet blot sluttet efter det :)

jamen okay, så vil jeg da blot vente!

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Man 1 Dec 2014 - 17:56

Jeg sender dig linket via en PM så snart jeg har fået lavet det! Og hey! Du er måske super heldig, at jeg får det lavet en gang i aften. Who knows hvad der sker, når mit koffein-niveau er faldet lidt igen. xDD
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Gæst Man 1 Dec 2014 - 17:58

det måde tiden jo vise..men det er skam fint hvis du først laver emnet i morgen!!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 18:16

Venus skrev:Sorina; Jeg er ret interesseret i din karakters ene evne. Den, hvor hun kan ændre form til at ligne en anden person på en prik. Det kunne være grineren, hvis hun tilfældigvis var kommet i problemer og endte op med at se et billede af Venus på en plakat, hvilket gør at hun ændre form til at ligne hende, hvor efter de ender med at støde inde i hinanden. Hvilket chok Venus ikke må opleve. xDD

Jeg elsker ideen!!! det kunne virkelig være sjovt, at se hvordan pokker de begge ville reagere...specielt fordi man ikke just regner med at løbe ind i en der ligner sig selv, ligesom Sorina nok håber på ikke at løbe ind i Venus. Så alt i alt elsker simpelthen ideen!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 0:00

hey Venus, er du her stadig? fordi så jeg frisk på et emne, må dog advare dig, at jeg er lidt langsomt, da jeg til tider kan få det skidt real med nogle problemer jeg har inden i, så håber det kan overkommes :o

men har dog nogle forskelige ideer :P

1, venner: kan være de simpelt bliver venner af den ene eller anden årsag, måske venner med fordele, da kan være mange ting, så hvis du frisk, så kunne det være fun :3

2, beskytter: hun kan rode sig ud i nogle problemer med mafia'en af den ene eller anden årsag, måske imens hun arbejder i den fast food resturang hvor de vil afpresse for penge, og så er Kuuma og han's gutter der måske, de ser det måske ske og kommer ind og blander sig? så ser vi hvad da sker? :3

3, fortid's ven: kan være de er venner fra fortiden, måske flirts, fuckbuddy's, da mange muligheder, og de har så mistet kontakten, og nu fundet den igen her i området af den ene eller anden årsag? :P

har du selv en ide, så jeg frisk ^^

hilsen Teddy :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Venus Tirs 30 Dec 2014 - 16:16

Well.. det ser ud til at en del af dem jeg ellers skulle have emnet med har slettet sig selv, så der er kommet lidt mere plads til nye!

Vedrørende plots så har jeg egentlig aldrig rigtig tænkt over at involvere Venus i noget mafia-halløj, eftersom hun ikke er typen der normalt roder sig ind i sådan nogle større problemer. Så måske ikke ligefrem selve mafiaen men en mindre gruppe af kriminelle. Tror heller ikke at mafiaen vil gå efter en fast food restaurant. xD

En anden idé kunne være at Kuuma var kommet ind i noget lort selv. Noget han ikke selv havde kunne komme godt ud af. Han er trods alt kun en varulv. Herefter kunne han ende med i en flugt at søge ly i en tilfældig lejlighed mens han lige for helet de værste sår lidt. Dette kunne så være Venus' lejlighed. o.o
Det vil i hvert fald bryde isen og være starten på et venskab, hvis han ville lade hende hjælpe med behandling af sårene eller lignende.
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum