Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Plotsøgning - Venus Kingsley!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Plotsøgning - Venus Kingsley!
Gæst- Gæst
Men ja.. det vil virke mest logisk, hvis du startede emnet op. Kan forestille mig, at det måske ville foregå om natten, hvor Venus sjovt nok ligger og drømmer sødt uden forventing om at en robust mand vælger at tumle ind i hendes lejlighed.
Venus- Beginner (Rank 4)
- Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.
Antal indlæg : 38
Gæst- Gæst
Venus- Beginner (Rank 4)
- Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.
Kuuma- Beginner (Rank 4)
- Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.
Antal indlæg : 41
Jeg er total på emne-søgnings-runde lige nu xD
Kan du eventuelt bruge min Zachariah til noget står han gerne til rådighed, måske som en god/fornuftig/rådgivende ven eller noget helt andet, jeg er total åben for ideer.
Ordmæssigt plejer jeg at tilpasse det den jeg skriver med, så ja
(vil du se min skrivestil, kan du kigge på Blayne, jeg har endnu ikke ement med Zach her) xD
Gæst- Gæst
Jeg havde helt overset min emnesøgning. Troede endda den var gået ret død. Det må du undskylde!
Hmm.. I tilfælde af at du stadig er oppe for at have et emne med mig, så er jeg på.
Zach og Venus er vel lidt modsætninger, ved at han er mere nede på jorden, og hun er langt oppe i skyerne. Derfor tænkte jeg at det faktisk kunne være fedt, hvis han var en form for rådgiver til hende. Hun trænger i hvert fald til en eller anden, der kan fortælle hende stop, når hendes carefree-personlighed trækker hende for langt ud.
Måske kunne din elskede engel tage den opgave op?
Dog har jeg ikke de største ideer til, hvordan de kunne skabe kontakt. It's been a minutte since I laste used Venus. xD
Venus- Beginner (Rank 4)
Skal vi sige at vi kaster os ud i det? xD
Gæst- Gæst
Venus- Beginner (Rank 4)
Render Safaní- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.
Antal indlæg : 238
Har du -by any chance - tænkt over en relation mellem Venus og Render? c:
Venus- Beginner (Rank 4)
Side 2 af 2 • 1, 2
» thanks for the help, i own you a favor! ( Venus )
» The night is young like us - Venus(XXX)
» Midnat - Venus St. Claire.
» Date night, just you and I - Venus St. Claire (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips