Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
løbe tur i bjergenede
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
løbe tur i bjergenede
T:irl
O:nada
V:solnedgang
S:nain des
stefan løb rundt i bjergende for at få lidt mution men havde seriøst brug for blod da han ikke kan leve af rødvin hele livet. Han har gemt alle sine evner væk og i sikkerhed
O:nada
V:solnedgang
S:nain des
stefan løb rundt i bjergende for at få lidt mution men havde seriøst brug for blod da han ikke kan leve af rødvin hele livet. Han har gemt alle sine evner væk og i sikkerhed
Gæst- Gæst
Sv: løbe tur i bjergenede
inuyasha var oppe i bjergene, for at jage det vildt der var der. han måtte fange mad til mikala og hvalpene. han fangede en tjerg hjort og knækkede dens hals, hann flænsede den og lå dens kød i en taske som han tog på ryggen og jagede igen, han spiste næsten ikke selv, han jagede altid for at skaffe mad til sin familie. han stoppede ved en bjerg kilde og drak lidt vand for at samle energi
Gæst- Gæst
han lugtede ham og stod lige bag ham "har hørt fra nimaku at du skylder tjenester sagde han med en hæs og dyster stemme oghans aura var kold og ond
Gæst- Gæst
ja.. jeg lovede ham det, fordi han reddet min elskede mikala, ved at skade den dreng der overfaldt hende" sagde inuyasha og vaskede sig i ansigtet.
Gæst- Gæst
"okay"sagde han ondt "nimaku har givet mig en besked jeg skulle give dig"sagde han så ondt bag efter
Gæst- Gæst
hvad2 sagde inuyasha og lå håret over på den ene skulder og vaskede lidt dyre blod ud af håret
Gæst- Gæst
"at du skal lade mig bide dig"sagde han ondt og dystert og så lige ind i hans øjne. Hans øjne var helt røde og hans hugtænder var fremme
Gæst- Gæst
han gik frem mod ham og bed ham hårdt i halsen selv om at han ville bryde zanes regler og ville komme på dusør listen
Gæst- Gæst
inuyasha bed sammen. *et bid for at redde min familie* tænkte han og sænkede ørene
Gæst- Gæst
han læstede hans tanker og bed hådere od lod en lille infæktion ind i hans krop med en dødelig vampyr sygdom
Gæst- Gæst
han bed sammen og krassede ham. "så har du fået nok" sagd ehan svagt
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Løbe i bjergene... (Sea)
» løbe hjemmer fra Gabriella(privat)
» Du kan løbe men ikke gemme dig// Salomon Reineger //
» løbe hjemmer fra Gabriella(privat)
» Du kan løbe men ikke gemme dig// Salomon Reineger //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1