Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
All alone to night? - Kuuma EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
All alone to night? - Kuuma EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
All alone to night? - Kuuma EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
All alone to night? - Kuuma EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
All alone to night? - Kuuma EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
All alone to night? - Kuuma EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
All alone to night? - Kuuma EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
All alone to night? - Kuuma EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
All alone to night? - Kuuma EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
All alone to night? - Kuuma EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

All alone to night? - Kuuma

Go down

All alone to night? - Kuuma Empty All alone to night? - Kuuma

Indlæg af Alcide Lør 27 Dec 2014 - 19:12

T: 20.00
S: Den Galde Sigøjner
V: 0 grader, skyet.
O: Selve kroen

Alcide havde været i Di Morga i et godt stykke tid nu. Han følte sig langsomt mere og mere hjemme, selvfølgelig manglede der stadig en del tilvænne for ham. Mon ikke at det kom med tiden? Han håbede da det.
Han gik rundt i Terres gader for at finde et sted at få en øl, det havde været en hård dag i skoven. Han havde været på en god jagt efter mad til sig selv, han havde kun lige penge til at betale for lejligheden, så pt jagede han sin mad – og nogle gange tog han på bar for nogle opsparet penge. Han skulle jo også have det sjovt nogle gange – ellers ville livet blive for kedeligt. Vejret havde været okay, men i løbet af aften var der begyndt at blive trist og kold. Han havde fundet en lidt varmere jakke på, han følte sig ikke særlig kold efter som han havde nogle styrker fra sin ulv. Han fandt hurtigt den lokale kro ’Den Glade Sigøjner’, meget mærkelig navn til en kro i en by hvor der også boede mennesker. Menneskerne ville nok ikke lægge mærke til det mærkelig navn, de så nok mere navnet som noget for sjov– mennesker var små dumme. Det var sikkert en rigtig historie bag navnet.
Han gik ind i kroen, og kiggede kort rundt om sig. Det var ikke særlig mange mennesker i aften, men det var også juletid, folk var ved deres familie. Familie, et ord han næsten ikke brugt længere. Han gik hen til baren og satte sig ned. Han bestilte en stor øl til sig selv. Det her skulle nok blive hyggeligt, eller mere sørgelig. Men sådan var livet jo nogle gange – Livet var ikke en gavebod, og det vidste han nu også godt.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 321

Tilbage til toppen Go down

All alone to night? - Kuuma Empty Sv: All alone to night? - Kuuma

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 19:35

tøj: tunge militær støvler, kamp bukser, sort commando sweater, og en sort læder vest med ordet Lone Wolf hen over toppen af ryggen og billedet af en ulv i midten og navnet Russia neden under billedet og kaldenavnet Teddy på brystet.

Teddy havde kørt rundt i timevis, uden rigtigt noget mål, og tænkte over dagen, reddet af en engel, rekrutteret en ung fyr ved navn Milo, sikke en dag, og nu trængte han til noget mad og en øl.
Han parkerede sin harley davidson ved en parkering's plads, for at bevæge sig igennem gaderne, så på de glade familier, ægte par, børn, alt sådan noget han aldrig fik, dog rystedet han på hovedet af sig selv, han havde sit kobbel, Naya, Heavy, Doc, Happy, Psycho og Shadow, hvilket fik ham til og smile, dog havde han brug for lidt tid for sig selv, og fortsatte igennem gaderne, for at gå imod den glade Sigøjner.

Han trådte ind, efter at have dukket sig med sine 208 cm's højde, og han's kræftige muskelnatur var heller ikke et mindre skræmmende syn, dog så han sig omkring, bemærkede enkelte folk var der inde og sad sammen med nogen, udover en enkel ung mand, og uden et ord trampede den 175 kilo tunge muskelmand ind i baren, og satte sig en bar stol fra fyren, og snakkede til bartenderen på russisk, for at få stildt en øl på bardisken, imens han sad og små drak af sin kolde øl, og af og til skævede til den unge kønne mand, sagde han ud i det blå ''hvorfor alene jule tid, broder?'' han lød høflig, med accent af russisk, imens han tog en tår mere af sin øl.
det var tydeligt han prøvede og være flink, dog ikke noget da lå let til den enorme, tattooverede veteran soldat, han var mere typen da sad som en klippe og slog folk ihjel for 20 rubler i timen, dog var den tid forbi, han sagde dog stille noget mere ''ingen familie?'' han prøvede og skabe lidt kommunikation, i håb om at manden ikke var alt for nedtrykt, før han tænkte lidt og spurgte høfligt ''vil du drikke en øl med mig? så er ingen af os alene!'' han klukkede blidt og så på den unge mand, imens han vendte sin side imod manden så han's venlige blik var vendt imod manden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Alcide Lør 27 Dec 2014 - 19:50

Alcide kiggede kort over mod døren, da den gik op. Han lagde kort hovedet på skrå ved synet af denne mand. Han havde ikke set noget lignende i lang tid, helt klar fra noget militær eller så måtte han være en som elskede at træne. Han kunne godt selv lide at træne med ikke så meget, som den mand så ud til at gør. Alcide havde selv en del muskler, men de var mere gemt under hans tøj. Han syntes selv at hans krop var okay fin nok – Han kunne da godt træne lidt mere. Han vendte hovedet tilbage til sin øl, mens han tænkte over det med træning. Han lagde ikke mærke til at den høje muskeløse mand satte sig ved siden af ham, men Al kunne let lugte ham. Han havde jo lugtsanen fra en ulv. Han kiggede kort på fyren. Varulv. Ingen tvivl. Det var nok en af de racer han aldrig tvivlede på. Han lagde hovedet på skrå og betragtede manden da han snakke til ham, russisk, fra militæret eller ligner og varulv? No a guy, he wanted to fight. ”Ehm… Julen er nok ikke lige min tid længere,” svarede han lettere undrende over spørgsmålet. ”Hvad med dig selv? Hvad laver du her, i stedet for at være til jule ting?” Al svarede bevist ikke på spørgsmålet om hans familie, det var lidt et for ømt punkt stadig. Han vippede let med hovedet indtil at det sagde knæk i hans nakke, den følelse var god. ”Altså.. Lige nu sidder vi begge og snakker med hinanden og drikker øl. Så i teorien gør vi det allerede,” sagde han med et svagt grin og et glimt i øjet.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 12:40

Kuuma havde bemærket den unge mand kigge over i han's retning, men ikke taget sig af det, da alle andre gjorde det samme når en som ham trådte ind, og han smilede roligt for sig selv, og da han sad ved siden af fyren, skævede han til den mindre fyr, med et lille høfligt smil, imens han tog en tår af sin øl, imens han selv havde bemærket lugten ved den unge mand, Navajo, eller noget da kunne ligne, hvilket fik ham til og smile, de skulle nok komme godt ud af det med hinanden, men det da undrede ham mest, var at sådan en ung køn fyr var her alene på en bar, han lyttede roligt imens han tog en tår af øllen, og sagde venligt med et smil ''er den det for mange af os nu om dage?'' han klukkede let, dog så han tænkende ud og sagde roligt med et lille smil ''ingen familie, medmindre man tæller mit kobbel med, og vi ikke just interesserede i jul, de andre arbejder, og jeg sidder her og får en øl'' han klukkede let og tog en tår mere af sin øl, for at se at sin mad kom, en russisk salat med sild, og med stor fornøjelse begyndte han og spise lidt, imens han lyttede til knækket fra den anden's nakke, så vel bemærkede det ømme punkt fra sit spørgsmål, og valgte ikke og forfølge det, da han var god til og læse og høre på andre, til forskelige signaler, grundet sit arbejde, dog grinte han muntert og sagde roligt ''ja.. ja det gør vi, men kan jeg så tilbyde noget mad? Jeg betaler?'' han smilede mildt, og spiste lidt mere og tog en tår af sin øl, for at sige venligt ''jeg hedder Kuuma Petrensko, men bliver kaldt Teddy, rart og møde dig, broder'' han rakte hånden imod manden, efter at have tørret den af i en serviet, og smilede venligt til den mindre mand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Alcide Søn 28 Dec 2014 - 19:53

Alcide lagde hovedet let på skrå, da manden forsatte med at snakke. De flest ville bare være stoppet, eftersom det plejede at være mærkeligt at snakke med en fremmed der sad alene på bar. Dog syntes Al nu at det var okay hyggeligt, han kunne dog ikke helt lige tanken om varulv, selvom en varulv til tider vil minde ham om sig selv – i det at de begge havde mange ting fra ulven. ”Jo ældre man bliver, jo mere bliver julen bare træls,” sagde han kort med et svagt smil. Han kunne godt huske da han selv var lille og han glædede sig til julen, den tid var virkelig over. Julen havde til sidst bare været endnu et tidspunkt for ham hvor han ikke kunne slippe væk fra sine forældre, som han ellers havde gjort alt for at kunne. ”Har hørt at et kobbel virker som en familie når det først er kommet i gang. Men hvordan kan det være ingen af jer gider julen?” spurgte han rolig og betragtede manden med et svagt smil. Han vidste ikke om han var gået ind på noget for personlig i forhold til kobbel, han havde ikke mødt mange varulve på sin vej. Han havde været venner med en da han havde været lille.
Al syntes selv at han virkede ret så roligt selvom han sidst oplevelse med en varulv ikke havde været særlig godt – så han var nok skræmt af de fleste magiske racer. ”Nej tak, har lige været på jagt, så ingen behov for mere mad,” afviste han venligt hans tilbud om maden. Han havde dog tænkte sig at blive siddende og snakke med manden. Han rakte hånden ud mod ham med et smil; ”Alcide.”
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Man 29 Dec 2014 - 22:26

Kuuma skævede til fyren da han lagde hovedet på skrå, og smilede let, han vidste ikke hvad manden tænkte, men han havde en anelse, da Kuuma godt kunne anses for og være dybt ubehøvlet, dog fik tanken ham bare til og klukke som en glad stor vovse, dog så han roligt på den unge fyr og sagde med et lille smil ''du ser ikke så gammel ud, hvad er du, 20? 22? 24? ikke for og være grov altså, men jeg tror jeg kan følge din pointe, hehe'' han tog en tår af sin øl, og spiste lidt mere af sin mad, imens han holdt øje med den unge fyr, og nød han's selskab, dog hørte han fyren's spørgsmål, og tænkte lidt, før han roligt sagde ''vi har aldrig holdt jul før. mine gutter har jeg kendt hele livet, men vi har bare aldrig holdt jul. vores pligter i de sorte beretter, russisk elite militær, optog al vores tid, så vi var aldrig rigtig hjemme, og desuden var vi ikke en del af varulve selskabet i rusland, vi er udstødte og flygtet fra vore hjemland, vi aldrig kan vende hjem til igen, hvis vi da har et hjem der nu'' han klukkede muntert, imens han tog en tår mere af sin øl, og spiste lidt mere, uden skam ved sine ord, da det var den rene sandhed, da man lige så godt kunne have rent mel i posen fra start, dog lod spørgsmålet ikke til og genere Kuuma, kaldet Teddy, dog skævede han da han afviste tilbudet om mad, hvor Kuuma klukkede og sagde ''så lad mig i det mindste tilbyde den næste øl! eller måske noget stærkere!'' han klukkede, imens han spiste op af sin mad, og tog en tår mere af sin øl, for at vende med fronten imod den mindre mand, ikke i en truende gestus, men en høflig, front til front snak, for at holde sin øl i den store næve som lænede sig op af barbordet, dog greb han manden's næve med et greb da kunne knuse mursten og bøje jernrør, for at sige ''rart og møde dig, Alcide!'' han slap manden's næve efter at have rystet den lidt, og tog en tår mere af sin øl, for at spørge høfligt ''hmm.. hva arbejder du med?'' han så tænkende på fyren, da de lige så godt kunne lære hinanden og kende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Alcide Man 29 Dec 2014 - 22:42

Alcide betragtede manden, og grinte let over hans svar omkring alder. True, Alcide var ikke mere end 22 år gammel. Men derfor var han ikke et barn, som glædet sig til julen, det havde han ikke rigtig gjort siden at han var 10 år gammel… Så jaeh, nogle ting havde man bare mere glæde af som lille. ”Jeg er 22 år. Men julen er ikke det samme som hvis man var fem år, det er min point,” sagde han med et grin. Han kiggede undersøgende på manden, helt klar ældre end ham selv. Men ikke sådan over meget ældre, måske 10-15 år, max. ”Så, du må vel være et sted i 30’erne? Eller jeg er helt væk?” spurgte han smilende. Han syntes at det var fint at snakke med nogle her i juletiden, det gjorde tingene lidt mere gladere. Han lyttede let til det Teddy fortalt om sig selv og sit kobbel. Så kobblet var ikke noget mega personlig for ham, og det var noget man let kunne snakke om. Det var jo kun fint nok. ”Hvor lang tid siden er det så i er flyttet fra Rusland?” Nok var Al ikke altid familie mennesket, efter sin egen barndom, men han vidste da at familie var vigtig. ”Men I kunne da let holde noget julefrokost tingting nu hvis i har lyst til det? I er jo ikke bundet mere af Rusland og alt det,” sagde han venlig. Han mente da at de flest gerne ville holde en eller anden form for hygge med sine tætte. Men okay, hvis man ikke var van til at lave noget i den stil, kunne det også være svært at starte noget helt nyt op – især hvis de andre heller ikke var van til det. ”Det kan vi så snakke om at du må, men kan selv betale,” sagde han med et skævt smil. Han var ikke over glad for at lade ham betale for sig. Han tog en let tår af sin øl, som han langt fra var færdig med. Han nødt den også. ”Arbejde?” Han kiggede små undrende på Teddy. Han havde ikke lige frem noget arbejde, han levede på sin arv lige nu og de få penge han kunne tjene her og der. ”jeg har ikke noget arbejde, men du får det til at lyde at man skal have et,” sagde han med et let grin. Det var helt klart mente som en joke, bare ikke den del med at han ikke havde et arbejde-.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tirs 30 Dec 2014 - 22:18

Kuuma så roligt på den unge mand, og smilede let ved han's grin, en ung knøs, men han virkede god nok, dog så Kuuma ikke spørgene på Alcide, ville ikke krænke ham ved og spørge hvorfor, dog klukkede han muntert med et grin og sagde drillende ''jeg er sku kun 34, du skal ikke gøre mig ældre end jeg er! ja okay, er ikke en køn fyr med alle de ar, men hva faen, krig har en pris, haha!'' det var tydeligt Kuuma intet ondt mente med det, men bare lavede sjov, og han smilede til Alcide, hævede sit krus til skål, så Alcide kunne klinge glas med ham hvis han ville, eller han kunne lade vær, for at tage en tår af sin øl, dog så han på Alcide og smilede sit lille ulve smil ''prøver du og charmere mig, knægt? det var da sødt sagt alligevel!'' han klukkede drillende, tydeligt han kunne lide Alcide, da var inge ntvivl overhoved, dog tænkte han lidt for og sige blidt ''det er snart et år siden vi blev stemplet som land's forrædere, så knap og nok 10 måneder vil jeg tro! men vi tilpasser os jo! selv om vi outsidere!'' han grinte let, og tog en tår af sin øl, dog tænkte han lidt før han trak på skulderne ved Alcide's ord, og sagde venligt ''det kunne vi godt, men vi ved simpelt ikke hvordan, altså joh vi ved jo hvordan vi holder jul, men det ligger bare ikke til os? hmm.. måske næste år?'' han smilede ved tanken, ham Naya, og gutterne, kunne være hyggeligt, for at skæve til Alcide, og sagde roligt ''tak for ideen, broder'' han smilede venligt til ham, dog grinte han til Alcide og sagde muntert da han selv ville betale for sin øl ''jeg insistere, du kan give den næste?'' han så tænkende på Alcide med et venligt smil, og tog en tår mere af sin øl, dog nikkede han roligt da Alcide sagde arbejde, dog smilede han ved manden's svar og sagde roligt ''det er skam iorden, gør intet! jeg arbejder for en organisation, ikke en ulovlig en, men må ikke sige så meget, det tys tys, men kan røbe at mig og drengene er enforcers!'' hvis Alcide læste avisen, ville han vide at Enforcer's gruppen var en ukendt gruppe da kom i kamp beredt uniformer med alt udstyr til, russisk stil, og havde angrebet den franske mafia flere steder i terre og omegn, med rå og brutale angreb, dog aldrig civile, og kun i forsvar af de svage, men havde kostet mafia'en mange soldater's liv dog smilede Kuuma hemmelighed's fuldt, da han ikke ville bringe Alcide i fare hvis mafia'en fandt ud af dette, dog skåledet Teddy igen og tog en tår af sin øl, for at spørge ''kone? børn? flirt? noget?'' med et høfligt nysgerrig smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum