Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just another day at work! - Kuuma -XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just another day at work! - Kuuma -XXX

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Just another day at work! - Kuuma -XXX Empty Just another day at work! - Kuuma -XXX

Indlæg af Naya Man 20 Okt 2014 - 23:15

Tid: 23.40
[b]Vejr:
Kølig efterår aften
Årstid: Efterår
Stemning: Lummer, sexet, og munter
Omgivelser: Fulde Mennesker, Lumre og opstemte mennesker, massere af strippere
[/b]

Sidst rettet af Naya Ons 12 Nov 2014 - 15:19, rettet i alt 2 gange
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Antal indlæg : 207

Tilbage til toppen Go down

Just another day at work! - Kuuma -XXX Empty Sv: Just another day at work! - Kuuma -XXX

Indlæg af Gæst Tors 23 Okt 2014 - 14:23

// sorry jeg først svare nu, bad problems real o_o

tøj: sorte militær støvler, blå russiske kamuflage kamp bukser, en ærmeløs Tshirt og en lædervest i russisk stil med ordet Lone Wolf i toppen, med et billede af en ulv i midten med ordet MC ved siden af billedet med navnet Russia nederst og hans militær kaldenavn Teddy på brystet over hjertet.

følge: Heavy, Doc, Shadow, Psycho og Happy, alle fra Veteran war dogs.
tøj for følge: de har samme tøj som ham i biker udgave med forskelige kamuflage tøj og rocker agtigt tøj, dog alle sammen ens læder veste som Kuuma, dog med deres egen kalde navne.

Kuuma og han's mænd havde været på en opgave denne dag som enforcers hvor de var røget i konflikt med mafia'en fodtusser, og de havde fået lammetæv af de russiske varulve, de sorte beretter, og de var stolte af deres arbejde, så de var taget hjem til deres base, og var skiftet fra uniform til deres nuværene tøj, havde taget deres penge, og fået et solidt måltid aften's mad, og mængden de spiste kunne få de fleste kokke til og rive håret ud ved roden, og efter at have rodet op efter dem selv, havde de snakket om hvor de skulle tage hen, og efter en enig brummen, skrålede de strip klub, hvor efter de som de rene børn, var stormet ud af døre og en igennem vinduet med parkour, var stormet over til deres harley davidsoner choppers, og havde taget masker og hjelme på, fingerløse læderhandsker, havde startet deres motorcykler, og slået støtte benet op, hvor Kuuma var kørt først, og så kom Heavy, så de 4 andre i en klump, og de kørte en kende for stærkt, men de nød den kolde luft imod deres bare overarme, og rolige men en kende for hurtigt, brændte de asfalt af, på vej imod byen.

de kørte i et godt stykke tid, og da de endelig nåedet frem til strip klubben, De Strip-tease, parkerede de på parkering's pladsen, satte støttebenene ned og slukkede motorne, for at tage nøglerne ud, hjelme og masker af, og lægge under sæderne, og som de rene glade optimister, hamrede de hinanden i ryggen, fortalte soldater jokes på russiske, og trampedet ind efter at have betalt dørmanden, som ikke ville i vejen for de varulve, som var ret kendt for og slå først og så spørge om det var okay, og deres militær tattooveringer og krigs ar, så vel som deres varulve kende mærkede tusser, sagde sig selv, at disse var elite soldater, og det ville dørmændene vide, ellers var de ikke blevet ansat, og også den ting vidste de erfarne varulve, fordi de selv var uddannet dørmænd, så det var rutine, dog blev de visiteret, og de fandt sig i det, før de stormede ind omkamp, sprang over gelænderet, forstyrrede enkelte gæster, som dog ikke så ud til og ville møde de store varulve ,selv om det kun var Kuuma, kaldet Teddy, var 208 cm høj og vejede 175 kilo, med store muskler og kræftig tyrenakke, tykke muskler i underarmene og en kræftig brystkasse, så var da Heavy da 225 cm høj og med en muskel vægt på 210, var han den største, imens de andre var normal vægt og højde, selv om de havde jern hårde muskler af normal atletisk bygning, var Teddy og Heavy de største, hvilket fik de fleste til og kigge nysgerrig på ulvene, som satte sig ned efter at have hentet et par store krus øl til dem, og de kom sku lige i tide til showet, hvor de satte sig forrest efter at have smidt nogle unge mænd væk, som ikke ville blande sig, og de satte sig ned og fulgte med i showet.

de klappede og brølede glade ved showet, og da var en ung kvinde da især fangede Kuuma, kendt som Teddy's, opmærksomhed, og han bemærkede hurtigt de små detajler og tegn, på en varulv, hvilket fik ham til og stirre på hende med sine mørke gule øjne, imens de andre bare glodet som de rene hormon teenagere på pigerne da lavede strip show.

Han nød denne unge dame's show, dog var han skuffet da showet sluttede, dog havde han forsøgt og fange hende's øjne, og hvis han gjorde, ville han blinke til hende med et muntert smil, da ikke gjorde han's grimme fjæs pænere, ifølge ham selv, dog fik han at vide han var en meget køn varulv, hvilket ofte havde fået ham til og fnyse, han snakkede dog med de andre, som spredte sig, dog fulgte Heavy, også kaldet Yuri med ham, så det gigantiske muskelbundt, var bag ved hans anføre, i deres lille militær deling, og han gik roligt op til baren for og bestille en drink hos en bartender, og bad ham sende servitricen i den korte militær kjole over til hans bord, og han havde fået en af sine mænd til og gå over til aften's ejer, for og betale manden en pæn sum penge, for at få lidt tid med denne unge varulv, mest fordi han var nysgerrig, så hun burde få han's drink af bartenderen, og besked på og gå over til bord 23, hvor et par varulve ville vente på hende, og hun ville ikke være i tvivl om hvem de var, og chefen burde have sagt til hende at hun skulle underholde den mindste af dem, som var Kuuma, hun skulle dog ikke være bange for den store mand, det var bare en af han's ulve.
derfor sad Kuuma nu, kendt som Teddy på hans brystmærke, og ventede på en unge dame, hvilket fik ham til og sidde afslappet, imens Heavy sad ved siden af og små sludrede med ham på russisk, han svarede venligt og glad som han altid gjorde over for sin bedste ven, dog holdt han øje med om hun var en rebelsk en, eller om hun forstod klingen af gode drikke penge, nu måtte han se, og dette var hende's første test, som gjorde den store varulv tilfreds med sig selv.

// håber svaret er okay :o

Gæst
Gæst

Just another day at work! - Kuuma -XXX Empty Sv: Just another day at work! - Kuuma -XXX

Indlæg af Naya Tors 23 Okt 2014 - 18:12

Naya så ikke ret meget under showet. Det gjorde hun aldrig, hun var i sin egen verden. Men hun lagde dog mærke til en flok mænd der sad forrest, og det tog hende ikke mange sekunder at gennemskue at de var vareulve.

Mens Naya gik og saverede, kom hendes chef hen til hende og tale om noget med at hun var blevet betalt for at underholde et bord med nogle mænd. Naya himlede med øjnene, det HADET hun, men hun kunne heller ikke lade vær med at undre sig, ingen af de faste kunder der kom her, havde råd til at betale for en pige.

Hun gik op i baren og fik det drikkelse der var blevet bestilt til bordet. Inden hun gik ned talte hun lige med en af de andre piger.
Naya tog drikkevarende og gik ned mod bordet, til de mænd hun ikke anede hvordan så ud. Hun blev overrasket da hun så nogle af de mænd fra før.

Hun kom med et lidt opgivende suk, og satte så et smil på læberne, noget hendes chef havde bedt hendes gøre tit, da det ikke var noget der lå til Naya.
Da hun kom over til bordet smilede hun til dem "godaften" sagde hun og satte drinksne på bordet, når hun bukkede sig, kunne man se det meste af hendes baller samt hendes trusser, og foran ville man kunne se lige ned på hendes BH.

Hun rettede sig op igen, og holde bakken foran sig. "hvad kan jeg ellers gøre for jer" '
sagde hun med en glad stemme, dog noget der kun var frem presset

//det er HELT fint :D//
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Søn 2 Nov 2014 - 21:33

Kuuma virkede skuffet over at den søde lille varulv ikke havde bemærket ham, men det undrede ham ikke, da hun jo skulle underholde så mange af gæsterne i området, dog så de ud til og smile som de ulve til kvinden, som de hurtigt havde forhørt sig, hed Naya, alt kunne klares med penge, og Libra betalte dem ikke små summe for deres arbejde.

Kuuma fik besked over sin mobil, at Naya's chef havde været over hos hende, og Shadow, som stod i nærheden, havde overhørt samtalen, og sendt Kuuma en række informationer, for det var tydeligt han var spændt som en lille dreng til jule aften, trods han kunne brække ryggen på en bjørn, og Heavy kunne det da var værre, dog forsvandt Shadow som et spøgelse, og hvis hun havde opdaget ham, lod han som ingenting.

Kuuma havde sine drenge til og holde øje med Naya, hvilket fik ham til og smile let, de var trods alt profesionelle sorte beretter, så deres stillinger i rummet, var at de hurtigt kunne dække Teddy hvis udsmiderne sku blande sig, hvis Naya ikke trods brød sig om det han havde i sinde og sige, så ville hans drenge hurtigt dække ham, og dog da hun kom, blev han fortryllet som før, men ikke på en pervers måde, men en som så skønheden i den unge varulve, Naya, ikke kun hende som et sex legetøj, og han så ikke en eneste gang på hende's imtime dele, men holdt øje kontakten med hende.

Kuuma så over på Heavy da hun sagde godaften, og Heavy svarede på en høflig måde med tyk russsik accent godaften, hvor efter han lænede sig tilbage og så ud til ikke og ville blande sig mere, selv om den over 225 cm høje mand på 210 kilo muskelmasse, ville blande sig hvis nogen generede dem, og ud fra Heavy's hårde blik, ville det blive en grim oplevelse og blande sig i Kuuma AKA Teddy's samtale med Naya.
dog holdt Kuuma fortsat øje med hende's ansigt, sugede hver en detajle til sig med et lille venligt smil, dog havde han svaret før.
''god aften, Naya, rart endelig og hilse på dig, og tak for drikken, vil du have en? og inden du svare, så er det iorden, det har jeg sørget for, Naya''
han lød høflig, ikke på en pervers måde, men en da så ind i hende's sjæl, med et blik da havde set så meget død af liv's gnisten i dem var slukket, trods hans unge alder, så havde hans øjne stadig en lille gnist af liv, trods det faretruene mørke i hans mørke gule øjne.

Teddy som han blev kaldt, så stadig på Naya, og da han hørte hende, sagde han mildt.
''kom og sæt dig, snak lidt med mig, Naya, jeg er.. nysgerrig, så kom og sæt dig''
han lød blid, trods hans størrelse, og hans bare overarme da havde kræftigt tattooveret og hvor da ikke var tattooveret, var der ar, da tydet på en krigs veteran, med militær tattoo med russisk skrift her og der, forude den tunge lædervest han bar, som havde en svag duft af læder, sod, røg, våben krudt, som ham selv, dog smilede han et lille smil, som de fleste kvinder fandt charmerene, på hans dyriske måde og være på, selv om det var tydeligt han intet ondt havde i sinde, bare ville snakke med hende, men hvad ville han snakke med hende om? ville hun mon have den drink? da var mange spørgsmål, og han havde i sinde og finde svarene, dog bemærkede han de små tegn på en kæmper, ved hende's knoer, som altid ville have svage mærker efter slag, som hans egne knoer havde efter mange år's slås kamp, hvilket fik ham til og respektere hende mere, og da var ingen tvivl om han respekterede hende som varulv, og kriger, trods hendes stripper arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 2 Nov 2014 - 21:44

Naya havde godt lagt mærke til de noget store mænd der bevægede sig rundt på stripklubben. Men havde ikke lagt noget i det.

Hendes opmærksomhed blev hos denne mand foran sig, og hans store ven.
Naya rynkede sine bryn da hun hørte manden foran sig sige hendes navn. Hvor havde han fået det fra?. Hun så på de to drinks på bordet, da han spurgte om hun ville have noget at drikke. Hendes blik fladt langsom mod stolen ved siden af ham da han sagde hun skulle sætte sig.
Hun lagde bakken fra sig på bordet, og tog selvsikkert det ekstra glas der stod på bordet og tog en tår af det "og din kæmpe ven der henne skal ikke have noget?" spurgte hun med en stemme der indikerede at hun faktisk var ligeglad med om hun lige havde drukket af hans drink.
Hun vende blikket med Kuuma igen "og hvad vil du så tale med mig om?... og hvad vigtigere er... hvordan ved du hvad jeg hedder?" spurgte hun. det var tydeligt at det ikke var en fakta hun brød dig om
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Søn 2 Nov 2014 - 21:58

Kuuma så roligt på Naya da hende's opmærksomhed var på ham, dog smilede han mildt ved hende's rynket bryn, og han tog roligt sin egen drink, før han tog en tår af den, og han fulgte hende's blik rundt, imens han sad og tænkte for sig selv, og da hun lagde bakken fa sig, og han nikkede tilfreds da hun tog glasset, dog løftede han blikket og så på Heavy som smilede let, før Kuuma sagde.
''han drikker ikke alkohol, tro mig, da en grund til han blev så stor, og det hed nul alkohol'' og han klukkede mildt ved hende's stemme, hvilket kun fik ham til og syntes mere om hende, på en god måde.
Han mødte roligt hende's blik, og smilede mildt til hende, før han så ud til og overveje sine svar, før han venligt sagde, med et lille smil.
''jeg har.. venner, da kan skaffe.. information. og det jeg vil snakke med dig om, er at jeg søger en kvinde da kan hjælpe mig med nogle ting, sammen med dem jeg arbejder med, men du bliver en del af mit lille kobbel, med mine drenge, som du vel har lagt mærke til''
han tog en tår af sin drink for og væde ganen og fortsatte så roligt.
''du vil blive en ven af mit kobbel, hvis du vil, og det du skal, er og nikke nogle skaller hvis da blir behov for det, ellers skal du kunne hjælpe os i dagligdagen, som fx at fungere som en slags støtte person for min lille kamp enhed, så vi vil se mere.. almindelige ud, så bliver du en del af vores kobbel, som en ven, og vi vil hjælpe dig med hvad du har brug for, mad, hus, køretøj, transport hvis du ikke har køre kort, beskyttelse, og sån, da vi som sagt søger en kvinde, varulv, ung, smuk, og som kan bide fra sig, og alt det passer på dig, Naya, derfor fandt vi dig, og tilbyder dig og blive en del af vores kobbel, selv om vi kun er 6 og ikke er et rigtig kobbel, men mere en slags gruppe brødre, tja vi kæmpede i grænse krigen med kina i 3 år''
han smilede mildt, da han hentydede til den 3 årige krig med kineserne for nogle år siden, som ifølge avisen havde været brutal, fuld kommen skingrene sindsyg, og han forklarede stille videre.
''hvis du vil være med, så gør vi alt hvad vi kan for og hjælpe dig med hvad du end har brug for, hvor imod du hjælper os med vores ting. kan være du skal spille high roller, til en opgave, eller være ledsager, i form af en rolle som kæreste, eller den slags, da kan være mange muligheder. pengene er gode, og du får nogle venner, fordi efter som jeg ved, så har du vist ikke så mange venner, har jeg ret?''
han sagde ikke mere, sad bare og nippede til sin drik, og lod hende fordøje alle informationerne som han lige havde kylet i sylten på hende, men det korte af det lange var, så søgte de en ven da var ung, køn, kunne tæve folk, men også se sød og køn ud, forude opførte sig som en rigtig bisk varulv, som dem selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 2 Nov 2014 - 22:13

Naya betragtede de 2 fyre foran sig, men vende sin opmærksomhed mod kuuma. Hun var først skeptisk da han bagynde at snakke, men efterhånden som han fortalte, var det som om hun blødte op. Hun blev fanget af det han sagde, måske ikke så meget det med at skulle nikke skalder, selvom det også var noget hun var god til, og nød at gøre hvis det var nødvendigt. Men måske mere det med at have et kobbel. Naya havde aldrig været medlem af et, da mange mente hun var for voldlig. Men her var der nogle drenge der rent faktisk ville have hende med.. selvom de ikke kende hende, og på grundt af hendes affærd. Hun sad med armene over kort, og da han var færdig med at tale, sad hun lidt.
"og alt det her tilbyder i en billig stripper?" spurgte hun så
Hun så på ham med et mistænktmost blik. " Og dit kobbel?.... Hvorfor er de her ikke?" spurgte hun og så over på heavy der umuligt kunne være det kobbel han talte om alene.
Hun sad lidt "hvis jeg siger ja.. så skal EN tin være fast... jeg er jeres kobbel medlem!.. ikke en eller anden rundetrunde! hvis det er det i tror kan i lige så godt glemme det!.. der bliver INGEN romantik indblandet" sagde hun blot fast, selvom hun slev måtte indrømme at der var noget charmerende over denne mand.
Hun lænede sig tilbage i stolen "jeg får brug for et ny sted at bo, da jeg i forvejen er ved at blive smidt ud af min lejlighed.. jeg beholder mit job som stripper OG.. jeg bliver behandlet som denne andre medlemmer!.. det vil sige ingen særbehandling blot fordi jeg er kvinde"
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Søn 2 Nov 2014 - 22:34

Kuuma og Heavy betragtede hende, han mødte hende's øjne stadig, med en mild venlighed, som en nær ven, trods de lige havde mødtes, og hvis hun vidste hvad det betød, så var det sådan at være i et kobbel, dog bemærkede han de forskelige tegn på hun blødte op, da hende's muskler ikke spændte så meget som før, og han vidste hun savnede et kobbel, ellers var hun skredet da han havde sagt færdig, og han måtte indrømme han savnede selv nye medlemmer, gjorde de alle sammen, og Kuuma og Heavy ventede spændt på hende's ord, imens hun snakkede til hende, og de så mildt på hende, før Kuuma roligt nikkede og svarede enkelt.
''du savner et kobbel, vi savner nye medlemmer, og du virker som en vi gerne vil have med, efter hvad jeg kunne læse, så du velkommen''
og han smilede mildt før han brølede på russisk ud i rummet, og så kom de.
Shadow, Psyco, Happy, og Doc, og satte sig ned sammen med dem, før han sagde.
''her er de, vi ikke mange, MEN vi holder fanme sammen! hilst på dem!''
de hilste venligt på hende, snakkede ikke i munden på hinanden, og Heavy fandt en lille pose frem, som han holdt tæt ind til sig, imens de fortsatte med og præsentere sig efter vis ( du kan læse kort om dem inde på libra eller i bunden af min karakter profil ), dog lyttede de roligt til hende, og så en kende overrasket ud, før Kuuma tog ordet med en blid og mild venlighed, som over for et kobbel medlem.
''ja ved jeg, vi havde ikke regnet med andet, hvis vi ville have en rundetrunde, så var vi taget på et bordel, nej vi søger af rent hjerte, et lige værdig kobbel medlem, og vi syntes om dig!, så vil du være med?''
han lød kærlig og mild, imens han så hende i øjnene, med en mildt og blidt blik, han lyttede roligt til hende og sagde roligt.
''hmm.. det kan nemt løses, du tager med mig Heavy og Shadow hjem, så det er intet problem, og vi vil ikke blande os i hvad du arbejder med, dog har du brug for hjælp, eller bare lyst til og hænge ud, så kan du altid ringe, og ja, du bliver behandlet som de andre medlemmer, og havde vi heller ikke regnet med, at vi skulle være SØDE ved dig, fordi du en kvinde!''
det var tydeligt han havde sjov med det sidste, og de andre smilede glade og grinte let, som tegn på de allerede havde accepteret hende som en del af deres kobbel, og Kuuma så på Heavy, nikkede til ham, og han stak sin store lab ned i posen, og rakte Nico som da stod skrevet på brystet af læder vesten i hende's størrelse, med deres mærke på ryggen, og deres kobbel navn hen over, Lone Wolf Kobbelt, som de kaldte sig, og Heavy forklarede de kaldte sig Lone Wolf koblet, fordi de havde været ensomme ulve, men nu havde de en flok, og de så spændte på Naya, om kunne passe vesten, men det viste Kuuma hun kunne, da de havde hende's størrelse i tøj fra deres ven, og Shadow smuttede op for og hente drinks for at fejre deres nye medlem, på lige fod alle sammen, selv om Kuuma var lederen, var det tydeligt han ikke gjorde forskel på nogen, heller ikke Naya, som blev dunket i ryggen, fik brofist, et kram fra Doc, og et dunk i ryggen fra Heavy, som kunne slå hende halvt fordærvet, men det var tydeligt de var glade, og Shadow kom tilbage med en wolf bane drik, en klassiske varulve drik man drak når et nye medlem kom ind i flokken, og da blev rakt rundt til alle, og så sagde Kuuma mildt.
''Naya Lopez, du er hermed medlem af vores kobbel, vi vil beskytte dig, og du vil beskytte os, vores hjem er dit, og dit hjem er vores, din indre ulv er vores ven, vores søster, vores medlem, vores mad er din mad, og din mad er vores mad, dit bytte er vores bytte, og vores bytte er dit bytte, VELKOMMEN TIL LONE WOLF KOBLET!''
de klappede glade ved deres velkomst tale, og så på Naya, bad hende tage vesten på, om den passede, og om de skulle smutte over og hente hende's ting ved hende's adresse ved hende's lejlighed, så kunne hun sove hos Kuuma Heavy og Shadow, som lige værdige, dog sagde Kuuma mildt.
''hvad siger du til og holde fri resten af aftnen? vi har sørget for du kan, og så tager vi bare hjem og åbner en flaske vodka når vi har drukket ud her, og så lære vi hinanden og kende på første hånd? dog vil Happy, Doc og Psyco ikke ledsagde os, da de skal ordne nogle ting for Libra''
han så forventning's fuldt på hende, men valget var hende's og hende's alene, om hun ville med hjem nu til dem, eller først senere, dog var det tydeligt de var ellevilde for deres nye medlem de sku lære og kende, kæmpe side om side med, og dele bytte med i fremtiden, så vel som mange glade aftner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 2 Nov 2014 - 23:21

Naya prøbede at virke skeptisk, men dette var svært.. især fordi alt hvad Kuuma sagde gjorde at hun følte det var det rigtige. 
Hun sad lidt, og så overrasket på de store fyre der kom trampende gennem klubben, og satte sig ved bordet. Det var tydelidt at se hendes overraskelse, hun så rundt på del som de præsenterede sig. Selvom Naya var en hård pige, var der noget ved at høre de ting de sagde, at de allerede nu før de havde mødt hende, havde bestemt sig for at hun skulle være medlem. 
Et kort smil kom frem hos hende, hun så på Kuuma " okay.. men det er kun på prøve!... jeg vil have lov til at bakke ud hvis det ikke går" sagde hun. 
Hun smilede da han afdeling hun kunne bo hos dem "det lyder godt" sagde hun med et smil 

Hun så vesten som heavy rakte frem, hun så på den med et overraske blik, og rejste sig. Hun tog vægten, og tog den roligt på. Den sad perfekt. Naya havde aldrig været en del af noget andet en strip klubben. 
Hun så rundt på drengene, og tog imod de eller halvhårde dunken og klap som hun fik. 
Hun så på Kuuma og nikkede til det han sagde, hvorefter hun tog et glas og skålede med drengene. 
Hun så rundt på dem "jeg skifter lige til mit eget tøj.. men du må hellere købe en flaske vodka mere... ellers ved jeg ikke
Hvad u skal drikke" sagde hun og blinkede en gang med øjet for at indikere at dette var en joke, hvorefter hun drak hele sit glas i en slurk. 
Var der noget hun kunne så var det at drikke.
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Søn 2 Nov 2014 - 23:35

Kuuma smilede ved hende's mislykkedes forsøg på og være skeptisk, og han smilede bare varmt til hende med et kærligt blik.
Han klukkede muntert ved hende's blik før han muntert sagde.
''vi ikke bange, som du kan se, MEN ja! vi er der for hinanden!''
han smilede glad og så rundt på sine drenge med et glad blik, og så glad over at hans ulve så hurtigt havde taget Naya til sig, men de savnede vel en stærk kvindelig figur i koblet, som fik ham til og smile let og glad, imens de snakkede i munden på hinanden som de altid gjorde, spurgte ind til Naya, dog sagde Kuuma til dem at det måtte vente, de sku nødig skræmme hende væk, blev sagt med et smil.
Han så det korte smil og hævede sit øjenbryn før han sagde med et bredere smil.
''det er en aftale, men da er ingen tvang i mit kobbel, vil man ikke være med, er man altid fuldt givet til og forlade os, men du er også altid velkommen!''
han så på hende og smilede blidt før han sagde.
''det godt at høre du kan lide tanken, for det nok min seng du kommer til og sove i, for vi har nok ikke plads andre steder, ikke engang madresser! men håber det kan overkommes!''
det var tydeligt han var ærlig, at nok kom til og sove i samme seng, men det var også tydeligt han ikke havde noget i bagtankerne, før han mildt sagde.
''går det helt galt, kan jeg altid sove på sofaen og du tager min dobbelt seng''
han klukkede muntert.

de så forventning's fulde på hende, om hun kunne lide den vest de havde fået lavet til hende, og de så smilene på hende imens de mødte hende's blik, uden og se på hende's intime dele, som allerede var tegn på lige værdighed i deres kobbel, anerkendelse som et medlem, og desuden var de heller ikke just de perverse typer, selv om de satte pris på en god aften på en strip klub, dog så de gladere ud ved at hun tog imod deres forsøg på og være venlige, selv om de ikke just var pro til den slags.
Han mødte hende's blik og smilede sit lille søde charme smil, hvilket mest var en vane for ham, dog skåledet de og drak ud.
Kuuma og de andre nikkede, og sagde i munden på hinanden at det var iorden, ingen stres, masser af tid, den slags, dog grinte de ved hende's ord og Kuuma sagde muntert.
''vi russere, vi har altid masser af vodka!''
de grinte muntert og rejse sig, dog grinte de nu af Kuuma ved hende's sidste ord, og han blinkede tilbage med begge øjne da han forstod joken med et bredt smil, for at rejse sig op og begynde og bevæge sig ud imod deres motor cykler, Doc, Happy og Psycho tog afsked, forklarede de sku på arbejde, og undskyldte de ikke kunne blive, dog fik hun kram af dem, før de vinkede og smuttede ud af klubben.
Kuuma sagde mildt til hende.
''vi går ud og venter ved vores motorcykler, du kommer bare når du klar, og så køre vi hjem!''
han smilede blidt og lagde tryk på ordet ''hjem'', før han gav hende et kram og et klap på skulderen, Heavy gav hende et blidt bamse kram, og Shadow smilede bredt og gav hende brofist, før de bevægede sig ud, ikke for og være uhøflige, men for og varme deres kværne op, så de i det hele taget kunne køre når Naya kom.

de kom ud i mørket og satte sig op for og tage hjelme på, dog tog Kuuma ikke sin på, da Naya skulle have den på, selv om den nok ville være lidt for stor, dog begyndte de og starte deres motor cykler, og vinkede til dørmændene, for at sætte sig til og vente på Naya, imens lyden af deres motor cykler, harley davidson's choppers, kunne høres, så Naya ville vide hvor hun skulle smutte hen.
når hun kom ud, ville Kuuma sidde klar med hjelmen til hende, og række den til hende, for at gøre plads, så hun kunne sætte sig op på hans motorcykel, imens Heavy og Shadow var på hver deres side af Kuuma, på deres motorcykler, og ventede spændt på deres nye medlem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 2 Nov 2014 - 23:59

Naya vlev en smule overrasket over at hun skulle dele seng sammen med kuuma.. men hun ville om ikke andet nok kunne lære ham at holde figerne væk. 
Det var en underlig følelse hun havde. At disse mænd allerede havde taget imod hende inden de virkelig kende hende. Men det var alligevel en rar følelse, og hun kunne lide den stemning og humom der var mellem de store fyre. 
Hun så på dem, og sagde farvel til doc, Happy og psyhco. Hun nikkede til kunma og gik tilbage til sin omklædning og tog sit eget tøj på, et par sorte cowboybukser, en hvid tanke top, en grå hættetrøje med lynlås, og nu vesten ud over. 
Hun sagde farvel til de andre, og tog sin store sportstaske over skulderen. Hun gik uden for og over til drengene, og hun kunne da ikke gemme sit smil denne gang. Hun tog imod hjelmen, og satte sig op bag Kuuma, og lod sine arme glide om hans mave, for så at tage fat i hans trøje
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Tors 6 Nov 2014 - 14:32

Kuuma så det overraskede udtryk, og smilede let som tegn på det nok skulle gå, intet problem, dog klukkede han bare muntert og blinkede til hende, for at drille hende, dog så Kuuma på han's brødre at de havde taget godt imod deres nye medlem, som fik ham til og nikke tilfreds, dog slog heavy ham på skulderen for at spørge om Kuuma allerede havde slemme tanker om hende, og han hævede sit øjenbryn og svarede at det kunne da godt være, men han havde værre tanker om Heavy, som fik Shadow til og grine højlydt af Heavy som bare rakte tunge af dem på den mest barnlige tænkelige måde, som fik Kuuma til og rulle med øjnene.
Kuuma Heavy og Shadow sagde farvel til drengene, som nu var smuttet, og Kuuma så op på vejret som ikke så særlig varmt ud, men det generede ikke de varmblodet fuld blod's ulve, dog vendte de blikket imod Naya da hun kom ud, som fik mændene til og smile muntert ved synet af deres nye medlem, og Heavy piftedet efter hende, selv om hans brede grin, kun var ment i sjov, selv om de dog også var enige om at den smukke Naya var en smuk sag, og da hun satte sig op, ventede Kuuma lidt for og være sikker på hun sad fast, dog mærkede han hendes arme om hans mave, så han gassedet lidt op, for at køre ud af indkørslen, efterfulgt af Heavy og Shadow, som havde taget masker for ansigtet og hjelme på, han havde kun et tørklæde for ansigtet, da Naya havde hans hjelm.
Han skævede fra side til side, for at køre ud på vejen og så drejet gassen helt i bund, så de begyndte og køre hurtigere og hurtigere og hurtigere, til de fik en lækker fart på de små 95 - 100 kilometer i timen, som var 20 for meget, men generede dem ikke just, dog fortsatte de deres hårde kørsel, selv om de kørte pænt, kørte de hurtigt, og drejede skarpt om hjørne, som sædvanlige bikere ville gøre det, desuden var de varulve, og havde en stor kærlighed til fart.

Kuuma kørte stødt til, igennem kvarterene, en enkel gang over for rødt, da det anyway ikke var nogen der, udover de unge da gik rundt i natten, og da var flere blikke efter de store mænd, udover Shadow da kun var normal størrelse, trods hans hårde muskelmasse, som mindedet om Kuuma og Heavy, bare ikke helt så store, dog nød han farten, og havde skævet flere gange om Naya var okay, dog viste han på en måde at hun var, man han ville være sikker.

de endte nede i det fattige kvarter, hvor de kørte ind i garagen som blev åbnet med en fjernbetjening, og de drønedet langsomt ind, for at parkere, sætte støttebenet ned, og slukke motorne, og han hjalp Naya af, for selv at stige af, og han sagde venligt.
''velkommen til vores ydmyge bolig! vær fri til og gøre hvad du vil, udover og brænde huset ned! Shadow har forsøgt på det..''
da kom et fornærmet blik fra Shadow som hårdnakket forsvarede sig med at det var jul og de frøs så han havde gjort som enhver russer og tændt bål i stuen, hvilket fik Kuuma til og slå sig selv i ansigtet med et opgivende ansigt's udtryk, og så bedende på Naya om forstålse for den slags mennesker, selv om venligheden i hans blik også var tydelig for sine brødre, og hende, dog gik han ind igennem døren, for at tænde op i brænde ownen i stuen efter at have taget sine sko af.

han's lejlighed var spartansk men moderne indrettet, det meste var russisk møbler, dog tydet stedet på enorm nøje rengøring, selv bag forskelige møbler, han uden tvivl ikke havde problemer med og rykke, selve gulvet var belagt med pæne brædder, køkkenet indrettet hyggeligt og stille med billeder af familie og venner, et stort køleskab med en masse sunde madvare og også enkelte sprut flasker i form af vodka og andre små ting koldt vand og mælk og den slags, en masse kød og grønsager, pålæg og brød, alt da er i et normalt køleskab for en gigantisk muskel mand, et hyggeligt spisebord med 4 stole, en meget ren vask uden en kalk plet, og generalt meget pænt køkken, dog gråt og spartansk, en del billeder på kaminen hvor ilden ulmedet let i stuen, med ham og Indira ( spiller ) fra deres tid i rusland, et sofa bord, og en enorm blød sofa i grå, med et bord over for med et okay pænt fjernsyn, med dvd afspiller, en stor reol med bøger, alt fra Steven King, til Josefine ottosen, alle mulige bøger, fra krig's dramaer, til fantasi bøger, krimi'er, mange mange bøger, imens et pænt blødt og stort gulvtæppe dominerede gulvet i stuen.
sove værelset var der en kæmpe seng tilpasset han's størrelse som også var en dobbelt seng så masser af plads og oven i købet en dobbelt seng, med et skab med forskelige tøj, alt fra jakkesæt til når han var ud i det finere miljø som livvagt, til en tung brugt skud sikker vest da vidnede om det farlige liv han havde levet og havde reddet ham flere gange, også en russisk militær uniform, og så civil tøj, alt fra hættetrøjer og bukser, dog alt sammen praktisk, masser af lommer og tykke, til og tage imod slag og korte kniv våben eller lette stumme våben, som også tydet på at have levet en farlig tilstede værelse.
hvis hun kiggede i han's kælder ville hun finde en bænkpress maskine med 150 kilo på, en til overarmene med 60 kilo og en til underarmene med 50 kilo, og flere friløft vægte, kettelball's og andre træning's grej, et musik anlæg, og en skyde bane, da tydeligt er blevet brugt heftigt, så vel som en meget mørbanket bokse pude og kamp dukke, et våben skab på 3x2 meter dominerede den ene side, hvis hun kiggede der ind, ville da stå en Ak47 7.62 kaliber der inde, en Pp-19 bizon maskine pistol 9mm, flere russiske hånd pistoler alt fra de gamle makurov pistoler til en Ts95 hånd pistol og en gammel revolver dog også flere moderne skyde våben, en Dragunov snigskytte riffel 308. caliber af russisk model, forude en masse patroner til disse våben, alle sammen velsmurte og ordnet, som tydet på en erfaren militær mand.
opgangen var simpelt med et tæppe, en sko reol, og en kommode til nøgler og ting og sager, og så self døren der ind til.
heavy og Shadow's rum mindede om hans sove værelse, bare med hver deres seng, skab og våbenskab.

heavy og Shadow gik over til køleskabet for at tage en flaske vodka frem, og satte sig ind i stuen, hvor Kuuma sad i sofaen, og Heavy satte sig på gulvet efter at fundet 4 shot glas frem, som han stillede på bordet, imens varmen spredte sig, og de havde hængt deres læderveste op ude i gangen, så de kun sad i ærmeløse shirts med døds metal mærke i form af slayer fra Kuuma's side af, heavy med en fitness trøje hvor da stod get fit or die trying, og han var virkelig røget i fit, og Shadow med en Tshirt med ordet Security på ryggen og på brystet, dog ventede de høfligt på Naya, og når hun kom ind, ville Heavy, også rigtige navn var Yuri, spurgte om hun ville have noget og spise, dog sad Shadow på en stol og overvejede og finde et spil kort frem som han spurgte om de ville spille kort, dog blev de enige om det var Naya's velkomst aftne, så de ville lade hende beslutte, og de ventede roligt på hende, imens de sludrede lidt frem og tilbage på kryds og tværs om dagen på arbejdet, at Kuuma havde spist hos sin søster Genevieve, som ikke var hans rigtige søster, men han forklarede at nogle unge mennesker havde prøvet og genere hende, så han havde hårdnakket smidt dem ud, og ellers forgik det som en stille normal aften, på trods af deres ar på armene, halsen, og i heavy's tilfælde, ansigtet fra en granat, da vidnede om deres hårde militærer liv, så vel som deres ens tattoo på højre skulder i form af en sort beret med russisk skrift hvor da stod de sorte beretter, en elite enhed i det russiske militær, men de snakkede roligt, og lod naya tage sin tid til og udforske huset, og så komme til dem, når hun var klar, og i Kuuma's værelse var da dækket op til 2 på sengen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Tors 6 Nov 2014 - 18:27

Naya holde godt fast rundt om Kuuma, for noget lige fra starten af sagde hende, at han ikke ville køre stille og roligt.
Og hun havde da også ret, Men det gjorde hende bestemt ikke noget, Naya elskede fart, og jo mere af det jo bedre. Men hvis hun ikke lide tinge der var farlige, eller gik stærkt, så havde hun nok hellere ikke valgt at være kæmper i slagsmål.

Naya stod af motorcyklen da de holde stille, hun gik bag de andre på vej ind, og så sig meget omkring mens de gik ind. Ligsom de andre, hægte hun sin vest ude i enrean. Hun gik og så sig omkring, lagde mærke til de mange billeder af Familie meldlemmer og venner. Naya fik en krumende fornemmelse i maven. Hun kom til at tænke på sine sin egen familie.. eller.. den der ikke var der mere.
Det var kun hendes onkel, som hun ikke havde set i snart 1 år. Hun sank en klump, og smed tanken ud af hovedet igen.

Hun så over med drengene der sad ved sofabordet og ventede på hende. Hun kom der over og hørte Shadow snakke om noget med nogle kort.
Naya gik over til dem, og satte sig, hun så på Yuri "Fyld du bare op... men kun til kanten" sagde hun og sende ham et blink med øjet. Hun lænede sig tilbage i sofaen hvor hun havde sat sig ved siden af Kuuma, hun lagde benene op på hjørnet af bordet, og så på Shadow "jeg vil gerne spille!... Men kun hvis du ikke tuder når jeg tvære dig ud" sagde hun blot med et skævt smil.

Det var underligt, for selvom hun normalt ikke havde et godt forhold til mænd... eller andre mennesker overhoved, så nød hun faktisk at have selskab
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Fre 7 Nov 2014 - 13:28

Kuuma kunne mærke hun holdt godt fast, hvilket fik ham til og køre lidt pænere, men sænkedet bestemt ikke farten, men han kørte stadig som en selvmord's pilot, men de væltedet dog ikke, selv om de fleste kunne tro det, men det var dog en fin køre tur, som havde gjort dem pænt glade og meget opstemte, og klar til mere sjov, sammen med Naya, og ikke ment på en pervers måde.

Kuuma havde bemærket hun var steget af, og havde smilet mildt da han var gået forbi, og han kort set på hende da hun havde gået rundt og set på billedet, havde set hende's ansigt's udtryk, og sagt det videre til sine folk, Shadow, rigtige navn Nikolai, og Yuri, og Yuri var gået over til hende og havde klappet hende på skulderen og banket sig på brystet, sagt hun ikke var alene, før han var gået tilbage til de andre, og det var sjældent at den store mand var særlig kærlig imod nogen, udover Kuuma, men naya var en undtagelse, hun havde brug for en familie, og hun havde fået en, på en måde.

Kuuma mødte hende's blik, sammen med Yuri og Nikolai, og de havde smilet venligt til hende, og Shadow/Nikolai havde grint muntert da hun kom over, imens han fandt et sæt kort frem og spurgte hvad de skulle spille, imens han begyndte og blande kort.
Yuri hævede sit øjenbryn og grinte bare sammen med Kuuma og Nikolai, imens han fyldte deres shot op til kanten, og de tog den alle, ventede på Naya var klar, og bundedet den så, og kom med tilfredse brumme lyde, og Kuuma sad afslappet i sofaen, imens han så på Naya, og sagde mildt.
''hva lyster du til og spille? og husk nu og vær sød ved Nikolai, han sku nødig gå deprimeredet i seng!''
Yuri grinte bare af det Kuuma havde sagt, til Naya efter at have hørt hende's ord, og Nikolai sagde udfordrere at turde hun vædde en flaske vodka på det, fordi så var han helt klar på et spil hvad de nu end fandt ud af, og Kuuma smilede roligt og hældte en shot mere op, som de kunne drikke når de var klar, og Yuri sad roligt og fulgte med i tingene som gik, bemærkede om Naya var sikker på hun turde, for Nikolai kunne måske finde på og snyde, som gjorde da kom en protest knurren fra Nikolai som gav Yuri fingeren, som fik Yuri til og lave kys mund til Nikolai, som tøvede lidt, da Yuri ikke havde fået navnet heavy for sjov's skyld, som de fleste lærte hurtigt om den gigantiske mand, dog ventede de roligt på hvad de sku spille, indtil Kuuma sagde.
''vi kan spille poker om en flaske vodka? 2 og 2, taberne gir en flaske vodka, deal?''
han skævede til Yuri og Nikolai, så venligt på Naya med et spørgene blik med et lille smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Fre 7 Nov 2014 - 14:03

Naya havde smilet til Yuri da han havde klappet hende på skulderen, hun så en sidste gang på billederne inden hun gik over til drengene.

Hun kunne ikke lade vær med at smile over drengenes fjollen rundt. Hun smilede skævt til Nikolai da han spurgte om hun ville vædde en flaske vodka. Hun rakte hånden frem "deal!!"
Hun tog vodka shorttet sammen med drengene, og måtte tage sig sammen for ikke at lave en grimasse, vodka var nu ikke det hun plejede at drikke, det var noget lidt andet. Så det brænde lidt ned i gennem halsen.
Hun så på Kuuma da han spurgte om du skulle poker. Naya nikkede, og smilede tilfredst. Hun var god til Poker men var nu alligevel lidt nervøs, for hun var ret sikker på, at drengene havde spillet en DEL mere Poker end hun havde, hun var mexicaner og de var Russere.. det var der stor forskel på.

Hun satte sig til rette da spillet startede, og hun var faktisk ret god, men alligevel tabte hun et par gange. Der rød en del Shorts ned, uden hun selv tænkte over det. Og jo mere hun mærkede alkoholen, jo mere kunne man mærke at hun blødte op, og grinte. Når hun tabte, skubbede hun eller bandede lidt af den der vandt, men på en blid måde.

Efter et par timer, havde Naya nok indtaget lidt for meget Vodka, i værtfald var hun ikke så god til at skælde mellem kortene.
Efter noget tid, lænede Naya hovedet tilbage i sofaen, og brummede. Det var rat tydeligt at hun var fuld, og ikke bare beruset.. hun var FULD!!
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 23:12

// sorry sent svar, haft det lidt skift på det sidste :3

Yuri havde smilet tilbage med et mildt smil til Naya da hun smilede til ham.

Kuuma bemærkede naya's smil, og puffedet blidt til hende, så det kunne mærkes, men ikke så hun fik et blåt mærke, imens han rakte tunge af hende, for og tirre hende lidt, og Han så på Nikolai da han greb Naya's hånd og sagde deal til hende, dette sku nok blive spændende.
Kuuma drak sin shot sammen med Naya, Yuri og Nikolai, og da blev hurtigt hældt op igen, imens kortene blev delt ud, og de spillede, og Kuuma spillede godt, som kun en russer ville kunne gøre det, og sådan fortsatte det.
Yuri gned sine øjne og prøvede og koncentrere sig om sit spil, for at bande da han var usikker på hvad fanden han havde, og Nikolai tog en slurk vodka, og så tænkende ud, og da var blevet fyret en del jokes af, grint, imens alkohollen påvirkede dem alle, og de var glade for og se at Naya blødte op, og de grinte bare venligt, på en kærlig og blid måde, når hun skubbede eller bandede af dem, og kortene blev en sidste gang delt ud, selv om Nikolai endte med og hamre ansigtet ned i bordet da han gik kold efter sin 3 flaske vodka, hvor et normalt menneske ville være blevet dræbt, overlevede han på grund af sin varulv i sig.

Yuri erklærede sig tabt sammen med Nikolai, og de havde nok spillet et godt stykke tid, og selv Kuuma sad og kneb øjnene sammen i et forsøg på fokus, og han strakte sig let, og så på Naya for spørge om de sku hoppe i seng, og få sovet lidt.
Han så Yuri løfte Nikolai op i sine arme, som allerede sov, og han rejste sig op og sagde hun kunne komme i seng når hun var klar, og han gik roligt ind på sit værelse, for at smide tøjet, så han kun havde underbukser på, med et russisk flag på højre balle og ordet Russia på den anden, og han traskedet pænt fuld ud på bade værelset, børstede tænder og smed noget vand i ansigtet, for at finde tandbørste frem til Naya, og råbte ud fra bade værelset.
''da ligger en tandbørste til dig her ude!''
han lød mild trods sit råb, og gik så ind imod sove værelset, for at lægge sig i sin dobbelt seng, oven på sin dyne og ventede på Naya, da han ikke ville være uhøflig bare og lægge sig til og sove, så han lå høfligt og ventede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Tirs 11 Nov 2014 - 23:23

Naya måtte tage sig lidt til hovedet, og det var da også lidt som om hun ikke helt kunne fokusere da drengene begynde at bryde op. Men hun rejste sig alligevel og slentrede efter Kuuma, men der var hele tiden en hånd med langs væggen der gjorde at hun kunne holde balancen.
Hun var ikke ligefrem hurtigt, og anede kun lige at Kuuma råbte til hende, men hun forstod det da. Hun gik direkte ud på badeværelset, og børstede sine tænder så grundigt det nu kunne lade sig gøre i hendes tilstand.

Hun så sig i spejlet, og brugte noget vand til at fjerne Make-upen, og de kunstige øjenvipper hun altid skulle have på. Naya var Bestemt ikke mindre pæn unden Makeupen, nu så bare mere naturlig ud, og nu viste kampende også sine tegn, over hendes ene læbe havde hun et lille ar, fra en flækket læbe.
Hun så lidt ned af sig selv, og gik så stille ind i soveværelset "uhm... jeg tænkte på" Naya kløede sig lidt i nakken "vi har endnu ikke hentet mine ting.. så.. jeg har ikke rigtig noget at sove i?.. Er det muligt jeg kan låne en trøje?" spurgte hun med et akavet smil, hun havde aldrig sovet i en fyrs tøj før, og det var en underlig nok følelse at hun skulle sove i samme seng som Kuuma.
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Tirs 11 Nov 2014 - 23:52

Kuuma kunne høre Yuri sige godnat til ham og Naya, og han hilste høfligt på ham og sagde godnat, og han kunne se at Naya tog sig til hovedet, hun havde også drukket godt til, hvilket fik ham til og smile venligt til hende, og selv havde kæmpet sig ind i seng, og lå stille og ventede på Naya, imens han tjekkede klokken, for at sætte sig op og gnide sine øjne, og strakte sig let igen så alle muskler blev spændt og han knurredet glad.

Kuuma sad stille og strakte sig da hun kom ind, og han stoppede hurtigt, da han følte sig lidt blottet, dog ikke genert, som han sad der kun iført et par stramme underbukser, da efterlod meget lidt til fantasien, imens de kræftige muskler var spændt udover hele kroppen, og han smilede mildt ved hende's ansigt uden makeup, og det var tydeligt han bedre kunne lide hende uden makeup, dog kom han til sig selv, da hun snakkede til ham og han så på hende, for og svare venligt.
''yea, det okay, og vi skal nok få hentet dine ting imorgen, og få indkvarteret dig her!''
han smilede mildt, og han så på Naya, imens han svarede igen med et smil.
''ja, kan du skam godt, men den bliver nok som en overstørrelse nat kjole! haha!''
han lød muntert, men han var også godt fuld, så det sagde sig selv, for at rejse sig op og gå over til sit skab, finde en tshirt med ordet Lone Wolf på ryggen og deres rygmærke på, navnet Teddy på brystet, og han gik over til hende med den, og gav hende et kys på kinden, før han gik over til sengen igen, og satte sig ned, for at vente på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Ons 12 Nov 2014 - 0:03

Naya bemærkede hurtigt Kuumas påklædning.. eller manglende af samme. Hun prøvede virkelig på ikke at fokusere på ham. Ikke fordi hun regnede med at ville kigge indtime steder, men hendes svaghed havde jo altid været trænet fyre, og det ville være løgn hvis man prøvede at sige noget andet om Kuuma.

Hun smilede da han sagde at trøjen ville være for stor, og endnu mere da han sagde at de nok skulle hente hendes ting. Ikke at hun havde ret mange, men bare det med at havde sit eget tøj ville være rart.
Hun fulgte ham med øjnene som han gik mod skabet, og så lidt tilfreds ud da han fandt en T-shirt til hende. Hun tog imod den, skulle til at sige tak, da hun mærkede kysset mod sin kind. Hun spærrede øjnene op, og stivende lidt. Men efter nærmere eftertanke var det nok bare alkoholen.. eller en måde at være venlig på.

Hun så efter ham da han gik mod sengen, og så sig lidt om. Hun gik hen for enden af sengen, og vende ryggen til. Hun lagde T-shirten på sengen, og åbnede så sine bukser, og trak dem af, Og derefter hendes top, hvilket resulterede i at man kunne se hendes numse der kun var dækket af et par sorte blonde trusser, hele hendes ryg, og bag siden af hendes BH. Det var tydeligt at se hendes figur. Hun rakte ud efter T-shirten, og tak den ned over hovedet. Hendes tøj havde hun lagt på gulvet foran sengen.
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Ons 12 Nov 2014 - 0:16

Kuuma smilede blidt til Naya da hun så ud til og bemærke ham, hvilket fik ham til og blinke drillende, og han så selv på hende uden skam, og det var tydeligt han vidste hun kunne lide hvad hun så, og han gjorde ikke forskel på han kunne lide hvad han så.

Han mødte hende's smil, og klukkede muntert ved tanken om hende i hans trøje, da han trods alt ikke var en lille gut, og han skævede tilbage på hende imens.
Han vidste hun kiggede på ham, og han smilede bare mildt til hende da hun spærrede øjnene op og stivnede lidt, før han blidt sagde.
''du bad mig ikke gøre forskel på dig og gutterne, så det har jeg ikke i sinde og gøre, Nico''
han smilede blidt til hende imens han sad på sengen.

Han sad stille og så på hende tage tøjet af efter at have lagt Tshirten på sengen, og fulgte stille hende's bevægelser med et lille smil, og han mærkede roligt sin penis reagere, og han fortsatte med og se på hende, indtil hun trak tshirten over hovedet, da rejste han sig op og stillede sig bag hende, og lagde armene om hende, for at kysse hende på halsen, og blidt nusse hende's mave, imens han langsomt lod den ene hånd lægge sig mellem hende's ben og blidt kæle for hende's underliv, hvor efter han trak hende med over til sig på sengen.

han lagde hende på rykken, og trak Tshirten lidt op så hende's trusser blev blottet, for at sprede hende's ben og kysse hende's underliv med trusserne i vejen, for stille at stykke dem til side og begynde at slikke hende's mis, kysse hende's klit let, og lade tungen smage på hende, og sådan fortsatte han øvet i nogle minutter, før han lagde sig oven på hende, selv om han ville stoppe hvis hun bad ham om det, og hvis ikke, trak han hende's trusser helt til side, og fandt sit stive lem frem på 18.5 cm, og okay i størrelsen, for at glide op i hende, langsomt til start, men begyndte så at bevæge sig oppe i hende, imens han aede hende's ene bryst blidt og nappedet i hende's ene øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Ons 12 Nov 2014 - 0:29

Naya havde kun lige fået T-shirten på, da hun pludselig mærkede de muskuløse arme om sig, og ikke mindst hvad de lavede. Hun blev meget overrasket, da hun mærkede hans hånd mod sit underliv, og kyssende mod hendes hals "Kuuma hvad er det du laver?" udbrød hun, hvilket egentlig var et dumt spørgsmål da det var temmelig tydeligt.

Hun kom med noget der mindede om at støn, men det var helt klart kvalt på halvvejen, Hun mærkede hvordan hun blev lagt ned i sengen, og ikke mindst Kuumas berøringer, kys og slik. Der kom nogle lyde fra hende, og det var helt klart nydende lyde, men det var som om de ikke fik lov til at komme ud.
Hun mærkede hvordan han lagde sig over hende, "hva... hvad hvis de andre høre os?" fik hun fremstammen, med en lidt forpustet stemme, da hun havde brugt en del kræfter på at holde sine lyde inde.

Hun Kneb øjnene sammen, bed sig i underlæben, og grab fat i lagnet da hun mærkede hvordan Kuuma gled op i hende. Et støn undslap hendes læber, hvorefter hun blot bed sig hårdere i læben. Hun ville lyve hvis hun sagde hun ikke havde lyst til det her, og det afslørede hendes kropsprog da også, da hun valgte at sprede sine ben mere, og løfte dem lidt, så de var på hver side af Kuuma, hun lod sine hænder ramme hans ryg, men hvor de fleste måske ville kærtegne ham, satte Naya sine negle i hans skuldre blade.
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 22:30

// hey Naya, jeg beklager dybt mit fravær, har bare haft det rigtig skidt på det sidste, håber det iorden og du stadig vil svare :o

Teddy smilede mildt til Naya, da hun virkede overraskedet, hvilket fik ham til og smile blidt beroligede til hende, han fortsatte dog med blide fingre da vidste tegn på en meget erfaren mand, da han nussedet hende's underliv, og mave, bryster, klemte om hende's skulder så vis hun var stiv i dem, ville bløde lidt op så det var mere rart, dog svarede han blidt ''det ved du vist allerede'' mere sagde han ikke.

Teddy AKA Kuuma kunne høre hende's lyde, hvilket fik ham til og smile, da han godt kunne lide og udøve nydelse til andre, han slikkede dog hende kærligt i missen, imens han klemte om hende's ene bryst og aede hende's lår blidt, dog så han på hende da hun snakkede til ham og han sagde blidt til hende ''de sover i den anden ende af huset, og de sover tungt, tro mig, har kendt dem det meste af mit liv, da skal først sprænge en bombe eller affyres skød før de vågner'' dog kyssede han hende mildt på halsen for at berolige hende, dog ventede han lidt hvis hun ville have han stoppede.

Kuuma mødte hende's øjne og smilede blidt, for og kysse hende på munden med et lille smil, før han ganske blidt bevægede sig oppe i hende, til hun var tilpas udvigedet, før han satte tempoet op, og hende's støn, så vel som afslørende kropssporg fik ham til og fortsætte sine stød oppe i hende, og da hun spredte sine ben, trængte han længere op i hende så han var helt inde i hende, dog da hun stak neglene i han's skuldre blade, fik ham til og knurre lysten, da tydet på han nød det, og han nappedet hende roligt i øret og i halsen, ikke så det gjorde ondt, men dog stadig så det kunne mærkes, imens han hamrede op i hende med rolige dog lettere hårde stød reglmæssigt, og gav hende et kys på munden af og til, kyssede på hende's bryster, og klemte om hende's baller med sine stærke fingre, imens han prøvede og holde vilddyret i sig tilbage, medmindre hun selv var frisk på en gang meget rå og hård sex, hvilket hans spørgene blik så på hende om, da han klemte om hende's baller, og nappede hende blidt i øret, om det sku være blidt eller hårdt, dog nød han hende's negle i skuldre bladene så hans muskler spændet op, og det var ikke små.

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Lør 27 Dec 2014 - 12:52

//det gør mig slet ikke noget! Det er helt i orden!! Og selvfølgelig vil jeg svare dig!! :3 // 

Det var jo egentlig et dumt spørgsmål da hun spurgte hvad det var han lavede, men det var nok bare slet ikke det hun havde regnet med ville ske denne aften, hvilket måske også var rat naivt af hende. 

Naya ville live hvis hun sagde hun ikke nød det, det sære var at hun faktisk aldrig havde Været sammen med en anden ulv! Og da bestemt ikke en alpha! Naya nød nappede mod hendes hals og øre. De hårde stød gjorde bestemt Heller ikke noget. Der kom en let knurren fra hende, også der næsten altid havde endt med at afsløre hendes race, hun kunne mærke hvordan dyret inden i hende snappede og bed for at komme ud! 

Selvom Kuuma vat en stor mand, valgte Naya alligevel at gøre noget hun havde for vane. Hun lagde sit ene ben lidt længere op af hans side, og med en hurtig, men stadig voldsom bevægelse, og derefter sad hun øverst. 
Hun lod sine negle krasse ham ned af brystkassen, hun lænede sig ned, og placerede et grådig og dyrisk kys mod hans læber! 

Hun begunde at bevæge sine hofter i et temmelig hurtigt tempo, mens hun stønnede ret så højt, eftersom at denne stilling gjorde at Kuuma kom HELT op i hende, og at sige at denne mand var lille... det ville være en enormt løgn. 
Naya ende flere gange med at sætte sine negle i hans hus, hun nappede ham i øret, halsen og læben
Naya
Naya

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 13:30

// okay, tak :) og lyder godt ! ^^ //

Teddy smilede blidt til hende, for og berolige hende, havde hun ikke lyst, skulle hun ikke, han ville ikke tvinge hende, dog da han så sjovt nok fandt ud af hun intet havde imod det.

Han kunne mærke på hende at hun nød det, kunne nærmest lugte det, og han nød og ligge der med hende, hamre sit lem oppe i hende, hårdere og hårdere ved hjælp af musklerne i ballerne og inderlårene, gled helt ind i hende og helt ud igen, for at hamre dybt oppe i hende igen, og han hørte hende knurre let, så han knurredet tilbage, imens han nappede hende i halsen og øret.

Teddy knurredet muntert ved at hun ville overtage styringen, og han lod hende faktisk gøre det, dog var det lidt uventet, men han nød det sådan, han greb fat om hende's baller og klemte hårdt om dem, overvejede et sekund og tage et analt, dog ville han hellere have hende's mis, han kyssede dog selv grådigt og dyrisk tilbage, nappede hende i læben.

imens hun bevægede sig op af og sku til og køre ned, hamrede han op i hende, så de mødtes på midten, han knurredet til hende, ikke truende, bare at han nød det, og fortsatte selv med og presse sit velvoksne lem op i hende, dog møde hende på midten, han tog den ene hånd på hende's søde bryst og klemte om bryst vorten, imens den anden var om hende's balle.

// har dog et spørgsmål, syntes du at Naya ska blive gravid? altså kunne måske være sjovt hvis de fik en lille en sammen? eller ikke, du bestemmer :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Naya Søn 28 Dec 2014 - 12:43

Naya blev faktisk en smule overrasket ovar at Kuuma lod hende tage styringen. Hun ville havde prøvet på det under alle omstændigheder! Sådan var hun, hun nød at have en vis form for kontrol over det, også selvom hun jo godt vidste at denne mand kunne lave EN bevægelse, og så ville Naya være ligrov så mageløs som før!. 

Der kom et højt og overrasket støn fra Naya da hun mærkede hvordan Kuuma hamrede sig op i hende. Hendes negle blev automatisk boret ned i hans brystkasse der kom en knuren fra hende, og denne gang var den nok mere dyrisk end tidligere hun bukkede sig ned mod han, og bed ham i halsen og ved øret, og det var ikke bare disse små blide nap som man en gang i mellem kunne komme med. 

Det var sært, for da hun aldrig havde Været sammen med en anden ulv, derfor havde hun nok ikke forventet at sex mellem 2 vareulve, ville kunne udvikle sig til at være en dyrisk og snappede afærre.

//tror ikke helt hun er klar til det endnu, men det kunne da være sjovt på et tidspungt! //
Naya
Naya

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum