Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så er der fest i gaden! (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Fre 9 Jan 2015 - 21:50

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Tumblr_m5ticrthin1rs64too1_400

De korte:
Single
Pigeglad
Dumdristig
Rapkæftet
Stædig
Letsindig


Om Blayne:
Han er en "ung" dæmon som tror livet er en leg. Han danser let igennem med ganske få bekymringer. Følelser har han gravet dybt ned da han mener det er en svaghed for en dæmon at have. Han har altid en kæk kommentar klar og er ikke bange for at uddele (eller modtage) en omgang tæsk. Han arbejdede i sine tidligere år som snigmorder samt torturmester for en "ond mester," men da han havde for travlt med at hygge sig med piger og egentlig ikke fandt sig i at blive bestemt over, blev han selv fanget og tortureret i mange år. Hvor han før var en meget magtfuld dæmon er hans kræfter nu meget svækkede grundet de mange år i "fangeskab".
Selvom han ikke er glad for at være så "svag" lader han det ikke holde sig tilbage, i stedet manipulerer han sig ind hos folk hvor han kan få en fordel af det og hygger gerne med pigerne undervejs.


Blayne søger:
Alt muligt forskelligt!
Flirts og flammer, gamle fjender, nye fjender, venner, bekendte, kollegaer, hvad end vi kan få til at passe sammen :D


Nuværende relationer:
Kendall - Den ret så hotte Blondie


Til sidst:
Jeg er ny herinde og er derfor ikke 100% inde i de forskellige ting og sager endnu, MEN jeg arbejder hårdt på det og skal nok få det hele lært! :D Jeg er IKKE ny inden for RPG så det kan jeg skam sagtens finde ud af

Håber at høre fra en masse skønne mennesker!!! :D


Udover Blayne søger jeg også relationer til mine to andre karakterer Zachariah og Jacqia så ja, let's be friends! ....eller?


Sidst rettet af Blayne Man 9 Feb 2015 - 12:04, rettet i alt 3 gange
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jan 2015 - 0:40

Tror sagtens at Dietrich ville passe ind som fjende da han HADER dæmoner  :)

Dog vil jeg advare dig med det samme.... Hvis du siger ja til det, skal du vide at emnet bliver vold, blod og gore^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Lør 10 Jan 2015 - 9:53

Hey!

Jamen altså så længe Blayne ikke bliver dræbt, eller får afrevet lemmer, fjernet tænder eller prikket øjnene ud, (eller ting i den dur) så er jeg frisk :D
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Emily Søn 25 Jan 2015 - 23:22

Jeg kunne sagtens være interesseret, såfremt du stadig søger. Jeg tror, at Emily kunne passe fint ind i mange af de relationer, du har forslået. ^^
Emily
Emily
Novice (Rank 1)

Bosted : I en villa i Terre

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jan 2015 - 22:11

Tænker vi måske kunne finde ud af noget mellem Blayne og Matt?
Lige hvad det skal være ved jeg ikke helt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Mila Annenkova Tors 29 Jan 2015 - 16:15

Kunne også være interesseret i noget relations halløj. Tænkte på noget som gamle bekendte? (både godt eller ondt) Det kunne være fedt hvis der var en som havde været der da Mila næsten lige har været i overgangen fra dødelig til udødelig, om det så har været en tidl. trussel eller tidl. støtte kammerat?? :)
Mila Annenkova
Mila Annenkova
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : I en faldefærdig ubeboet bygning i Logement (Bolig kvarteret)

Antal indlæg : 167


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Tors 29 Jan 2015 - 22:22

Woah så mange der har skrevet *føler sig mega tarvelig over at lade der gå så længe* Det beklager jeg virkelig folkens, har haft så travlt -.-

Anyway fra en ende:

Emily:
Jeg er total frisk! Hvilken relation er du mest til? Og vil du helst at de kender hinanden i forvejen eller at de lærer hinanden at kende gennem emner? :D

Matt:
Awesome! Lad os ligge hovederne i blød så! Har du brug for venner eller fjender? Eller noget helt andet? :D

Mila:
Gamle bekendte lyder super fedt! Så kan jeg også få lidt mere baggrund på Blayne her xD
Måske de var kærester engang, og Blayne var et svin (for det kunne godt ligne ham) hvilket måske gør at de er mere eller mindre fjender i dag? -Ish, ellers er jeg total åben for forslag! :D
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Mila Annenkova Tors 29 Jan 2015 - 22:41

Lyder godt :D Men Milas historie lige nu er at hun er ret så jomfrulig xD så vi kunne kalde det exclusive friends? Eller sige at han lagde an på hende, da hun var læge under anden verdenskrig (eller før), men hun afviste ham så, og så blev Blayne pænt pissed?

Idk.. Hvad du synes der lyder bedst :)
Mila Annenkova
Mila Annenkova
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : I en faldefærdig ubeboet bygning i Logement (Bolig kvarteret)

Antal indlæg : 167


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Fre 30 Jan 2015 - 23:24

Det er også en mega sjov ide! Den er jeg helt med på!! :D
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jan 2015 - 0:16

Da Matt syntes at dæmoner kan være MEGET irriterende kunne det jo godt startede med at de går hinanden på naverne.
Matt handler med Sjæle,men Måske kunne finde ud af et eller andet med det?

Jeg er ikke helt sikker? Måske lægger de an på den samme pige?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Lør 31 Jan 2015 - 0:54

Jeg tror Blayne går de fleste på nerverne så det ville bestemt være en mulighed xD
De kunne sikkert sagtens ligge an på samme pige, måske vi kan finde en der vil slutte sig til emnet, altså en der spiller pigen? Bare for at gøre det lidt sjovere xD
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 1 Feb 2015 - 13:26

Det kunnw være fedt! Hmmm Men så skal vi bare finde hende :)
Matt bliver hurtigt pist, så der skal heller ikke så meget til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Tirs 3 Feb 2015 - 1:20

Cool! Nu er jeg ret ny herinde og kender ikke så mange, kender du nogen som måske kunne være friske på det? :D
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Feb 2015 - 13:22

Ikke rigtigt, står lidt i samme situation ;) 
Den eneste jeg kender, der ville Blayne nok tabe med det samme :D 
for hende og Matt hat noget kørende:D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Feb 2015 - 13:45

*Superhelte musik* Tonia to the rescue!
Jeg vil gerne melde mig på banen som hende der bliver lagt an på. Det ville more Tonia gevaldigt, og hun er ikke nem at imponere så drengene skal have deres score skills i orden. Måske hun bare bliver træt af dem og vælger at gå, og så kan Matt og Blayne måske have en chance for at blive venner? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Lør 7 Feb 2015 - 0:01

Uuuh fedt Tonia!! Jeg er total frisk på det!! :D
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 7 Feb 2015 - 21:53

Great! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Søn 8 Feb 2015 - 17:19

Sååå er der en der melder sig frivilligt til at oprette? xD
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 8 Feb 2015 - 20:17

Undskyld jeg ikke har svaret noget før! har haft ret travlt!!

Men det lyder rigtigt godt Tonia! Det kunne være rigtig fedt hvis det ikke blot er en pige der ville falde for dem begge!.
Jeg har lidt meget om ørene lige nu, så hvis en af jer ville oprette ville jeg være SUPER glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 8 Feb 2015 - 21:14

Altså jeg kan godt oprette. Men det kan nok først blive imorgen. Måske vi lige skulle sætte en rækkefølge på, hvordan vi svarer så vi ikke bliver helt forvirrede? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 8 Feb 2015 - 21:15

Ja du er jo først da du opretter!
Jeg har ikke noget imod at være til sidst :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 8 Feb 2015 - 21:19

Cool! Jamen så smider jeg jer et link imorgen. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 8 Feb 2015 - 21:20

Lyder godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Blayne Man 9 Feb 2015 - 11:41

Sweet! Så svare jeg efter dig Tonia xD
Blayne
Blayne
Novice (Rank 3)

Bosted : Lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 9 Feb 2015 - 19:42

Here you go, guys! Det blev ikke lige helt vildt langt, det håber jeg i kan leve med. (:

http://www.vielamort.net/t13903-boys-will-be-boys#251177

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så er der fest i gaden! (emnesøgning) Empty Sv: Så er der fest i gaden! (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum