Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
vinden blæser let hen over gaden... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
vinden blæser let hen over gaden... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
vinden blæser let hen over gaden... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
vinden blæser let hen over gaden... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
vinden blæser let hen over gaden... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
vinden blæser let hen over gaden... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
vinden blæser let hen over gaden... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
vinden blæser let hen over gaden... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
vinden blæser let hen over gaden... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
vinden blæser let hen over gaden... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

vinden blæser let hen over gaden...

Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:13

Omgivelser: Ingen…
Sted: Legepladsen…
Tid: 20:45
Vejr: Kølig vind…
Dato: ?

Lilly traskede med lette skridt ned af gaden. Vinden blæste, i træerne. Hun smilede kort for sig selv. Hun frøs ikke fordi hun havde hendes dejlige varme tørklæde på. Hun smilede let og kært, da hun kiggede ind på legepladsen. Der var ingen, skulle hun gå der ind? Hun vippede let med fødderne. En vind kom blæsende hen over gaden. Hendes hvide tylskørt blæste let op. Hun havde heldigvis hendes sort, hullede gamacher på. Hun smilede let, igen før hun gik hen og åbnede den lille port. Det knagede kort, som i en gyser film… Porten blev åbnet. Hun gik ind. Derr så ødet ud. Hun gik hen og satte ig let på en gynge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:16

// sry ikke min tur.. men er der sollys.. det er vigtigt! xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:16

//Nej det er der ikke x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:17

Nimaku gik forsigtigt ind på legpladsen med hovedet bøjet mod jorden. Nimaku stildte sig på af et træ og tog en tandrenser af træ og tog den ind i munden og lod den sidde der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:22

en ung kvinde sad på hug oven på gyngen.. hun lavede ingen lyde, og hun vidste at de to væsner ikke havde opdaget hende.
luciel smilede grumt, mens hun fangede deres fært.. den fært havde hun ikke mødt før og blev med det samme nysgerrig.. hun besluttede sig for at finde ud af hvad de var.
hun lænede sig skødesløst forover, faldt med hovedet nedad. i luften vendte hun så hun landede på benene.. smidig som en kat.
hun rettede sig op, og så med ishvide øjne på pigen der sad på gyngen.
hun var klædt i sort tætsiddende tøj og hendes korte sorte/røde hår stod ud til alle sider. et iskoldt smil spillede på hendes læber.. hun lignede ikke en af dem man ville betragte som 'de gode'..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:53

Mikala sad under et træ hun sad og sov hun var ret træt lidt for tiden hun hade være jaget at dæmonjæger og præster de sidste 4 dage men nu var hun sluppen væk fra dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:58

Hun smilede let, og kiggede kort på den pige som var hoppet ned fra gynge stativet.. ”Hej med dig” sagde hun smilede. Hun betragtede kort pigen.. ”Lilly” sagde hun kort og rakte en hånd frem for at hilse. Hun så nu meget venlig ud, men udseendet kunne jo også snyde ikke? Hun smilede let bagefter og ventede kort på om hun ville hilse eller ikke. Hun smilede kort, igen før hun betragtede pigen(Luciel).

//Undskyld min manglede krea xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:14

luciel tog pigens hånd og holdt godt fast.. så godt fast at (lilly) ville få store problemer med at få den fri. hun trak pigen op at stå og tættere på sig. hendes hvide øjne var knebet sammen og hun så både mistænksomt og nysgerrigt på det ukendte væsen..
- hvad er du!?
vampyren var ikke ret høj.. omkring 1.60 og hun lignede stadig den teenager, som hun havde været da hun blev forvandlet.. men der var noget bag hendes øjne der viste at hun var farligere end som så..

// det var så mit svar.. er lige væk noget tid xP //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:20

nimaku havde ikke opdaget nogle af dem han stod bare i sine ægne tanker. Nimaku hørte dem og gik stille mod lyden uden at se op og stildte sig så på af stativet


Sidst rettet af nimaku Tors 13 Maj 2010 - 20:25, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:24

Mikala sad lidt væk og sov hun hade haft en hård dag i dag hun sukke svaget i søven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:28

"Hvad-hvad vil du mig?" spurte hun overrasket Luciel. "Rolig nu, slip mig så" sgade hun hårdt og prøvede at vride sig fri men uden hjælp. Hun prøvede igen, men hendes greb var for hårdt. "Det burde du ikke blande dig i" mumlede hun surt. "Men jeg kan se at du er vampyr" mumlede hun før hun igen prøvede at vride sig fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:39

Nimaku stod bare og så på dem og grik ind på den anden side af lilly på så på vampyren med et afvetene blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:45

Mikala vånge men bliv siddeten under træet hun var for udmatte til at rejse sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:50

Alecia, sad oppe i toppen af et af træerne.. Hun undrede sig over hvad alle disse skabninger ville på hendes legeplads.. Hendes hjem.. Hun iagtog vampyren og pigen.. Hun så undrende på dem.. Hun hoppede så let som ingen ting ned fra træet.. Hun gik lidt hen af mod dem. Hun stod ca. 30 meter fra dem.. "Hvad laver I her?" Spurgte hun koldt.


Sidst rettet af Alecia Tors 13 Maj 2010 - 20:53, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:52

nimaku hørte hende "alecia?"sagde han svagt og gik mod lyden uden at tage sin leopard skikkelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:53

- jag hader at tale med noget jeg ikke ved hvad er.. så for sidste gang.. hvad er du!?
hun sendte manden der stillede sig bag lilly et advarende blik.. bare så han vidste at hun var opmærksom på ham.
så vendte hun sin opmærksomhed mod pigen og så koldt på hende. der var ingen følelser i hendes blik, og hun slap ikke sit stærke greb om pigen.
- ja.. jeg er vampyr og jeg gør intet forsøg på at skjule hvad jeg er.. jeg er ikke stolt af det, men det er nu engang hvad jeg er.. so be it..
hun trak på skuldrene med en doven bevægelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:55

Hun smilede skævt da hun så ham.. "Nimaku." Sagde hun, og smilede til ham. Et strålende smil der viste alle hendes kridhvide tænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:57

Hun hvæsede let, hendes vrede var ved at fylde hende igen "JEG SAGDE SLIP MIG!" hvæsede hun vredt. hun kunne langsomt mærke at hun snart ville forvandle sig igen. Hun ville ikke men kunne nok blive nød til det. Hun haede tvag det var nemlig ondt. Hendes tænder, blev langsomt lægere og skarperre. Hendes krop blev lavet om til en sneleopards. Hun kunne ikke styre hendes krafter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:00

"Slip pigen." Sagde hun med en kold stemme.. Hun så advarende på vampyren. Hun viste tænder af hende.. "Tro mig, du vil ikke der hen.." Hun gik endnu et par skridt hen mod dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:03

hun trådte tilbage, og havde ikke længere fat i lilly..
- ah.. en animagus.. jeg har hørt om jer..
hun så over mod nimaku, og hendes øjne var stadigt kolde.
- så er du vel også animagus..?
det var mere en konstatering end et spørgsmål, og luciel løftede spørgende et øjenbryn over den fremmede vampyrs åbenlyse glæde over animagusen. hendes advarsel vrængede hun bare af.
- hvad ved du om hvor jeg vil hen, vampyr...??
hendes øjne gnistrede ildevarslende.. de var så hvide at det eneste der var tydeligt i hendes øjne var den kulsorte pupil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:05

Mikala fik sig rejst " hvad er der for et sbetakkel i laver " sagde mikala surt og træt hun så ud som om var ved at falde i søven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:05

han gik stille mod hende med et skævt smil "så møtes vi igen"sagde han blidt. Nimaku så det og trasformerede sig til leopard og hvlsede af vampyren (luciel) og gik mod hende (luciel)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:05

/logger/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:10

//Okay, det her er for forvirrende, jeg skrider. o.o//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:11

// skal vi vente på dig? og vi fortsætter vel imorgen? ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vinden blæser let hen over gaden... Empty Sv: vinden blæser let hen over gaden...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum