Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia

Go down

sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia Empty sjov at jeg skulle møde dig her - Anyxia

Indlæg af Bjørn Ons 28 Jan 2015 - 11:33

Tid:22:00
Sted:Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"
Vejr:kold, skyfri og med få stjerner på himmel
Omgivelser: nogle få andre

Dragovich sad ned i den en hjørne af kro stue, han havde et store krus øl foran sig som kun var drukket halv del af, han var iklædt nogen sort cowboy bukser og en mørke grå hættetrøjen, det var en stille på kro her til aften, han kiggede kort rundt i kro stue med sine blod rød øjne, hans hår var rødt så det passer til øjne, det var kort men kun ikke rigtig ser det, da han havde hætte op over hovedet, han kiggede kort op da dør gik op og der kom en kvinde ind, det var sgu en han kender eller ved hvem er, det var en som arbejde på strip klubben, han nikke kort til hende som en hils da hun kort kiggede ned på ham, han vil ikke forstyrre hende hvis hun ikke vil havde selskab, han tog hætte ned så hun bedre kun kender ham, da det ikke er nem at kender ham mår han har hætte over hovedet, han tog en tår af sin øl og stille krus tilbage på bordet, hun var hvis en af dem som ikke var super glad for mænd selvom hun arbejde på strip klubben, eller det havde han en mistanke om da han havde svært ved at kom til at snakke med hende rigtig.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 603

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum