Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia
Sted: Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"
Vejr: begynde at bliv mørke, lette kold, skyfrit
Omgivelser: nogle få folk, border og stoler.
Dragovich stod og var i gang med at klæde om, fra sit trænings tøj til sit normal tøj som bestod i nogen sort cowboy bukser og en kong blå hættetrøjen, han havde været på arbejde og har lige få fri, det havde han også bruge for, han havde lyst til en øl og så bare slappe af, han rette sig op efter han havde tager sine sko på, han tig sin sport taske over den en skulder og begynde at gå ud af fitness center, han gik en omvej hjem, da han lige vil en forbi den glade sigøjner, for at få sig en øl eller måske to.
efter lidt tid ankommet han til den glade sigøjner, hvor han åben dør og gå ind og lukke dør efter sig, han kiggede sig kort rundt og tog hætte ned fra hovedet, han gik op til bar og bestille en store stærk fad øl, han betale for den, hvorefter han tager øl og gå ned mod et bord, han stille sport taske på gulvet ved side af sig, hvor han siddet sig ned på en stol og stille øl foran sig, han læner sig tilbage på stol og lukke øjne kort, det tyder på at det er blevet bedre vejret, da det regne tidlige på dag, det regne enlig en del men det ser ud til at det hold tør vejr nu, han tog en tår at sin øl og nyde smage af det, hvor han kiggede over mod dør da den gå op.
Bjørn- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 603
Sv: sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia
Nu var hun så endelig på vej hjem gennem byens gader, egentlig kunne hun bare tage en Taxa, og det var også hendes hensigt. Men i dag, havde hun blot brug for lidt ro i hovedet.
Efter noget tid, kom hun forbi et værtshus, der var musik der inde fra, og lyden af glade mennesker. Hun stoppede op et kort øjeblik, og valgte så at gå ind.
Inden hun gik indenfor, så hun op mod skiltet. 'Den Glade Sigøjner' Det var ikke lige frem et sted Emilia normalt ville komme. Hun opholde sig mere i det fine kvarter og på de fine resturanter.
Da Emilia trådte ind af dørende, fik hun uundgåeligt en masse blikket, og også blandede salgs. Der var både Beundring, misundelse og ikke mindst forundring over hvad en kvinde som hende lavede sådan et sted.
Emilias tøj var ikke just den slags man ville tage på, på en bar.
Hendes kjole, var halvlang til midt på lægen i noget meget let og elegant stof, den så mest af alt ud som noget for ridder siden eller sådan. Hendes blonde, næsten hvide hår hang løst ned over den ene skulder, og hendes guld farvede stilletter så heller ikke billige ud.
Over sine ellers bare skuldre havde hun en pæls af mink i sølvgrå.
Emilia gik op til baren og spurgte hvilke drinks de havde. Men da de selvfølgelig ikke have cocktails tog hun i stedet et Whisky.
Hun satte sig i baren og nød blot sin drink, selvom der var mennesker og musik, var det stadig dejligt med noget ro i hovedet. Og komme væk fra alle disse overklasse løg der blot ønskede at opvade hende fordi de troede at hun ville være dum nok til at have noget med dem at gøre
Gæst- Gæst
efter lidt tid fik han drukket sin øl, hvor han rejse sig op i sin 190cm høj, hvor han gå op til bar og stille sig ved side af den ny ankommet kvinde, selvfølgelig med et mellemrum, så han ikke gik hende på, han smiler svagt til hende end han bestemmer en ny store fad øl med stærk øl, han betale med det sammen, hvor han tage imod øl hvorefter han gå ned til bordet, som han sad ved før, han tog en tår af øl og sat sig tilbage på stol.
Hun bemærkede smilet og gengælde det.
Hun så kort efter ham da han gik ned og satte sig igen.
Hun sad lidt, men rejste sig så fra sin plads i baren. Hun gik over til det bord hvor han sad "sidder der nogle her?" spurgte hun.
"eller er det okay at jeg tager plads?" spurgte hun med en charmerende stemme.
Emilia gjorde bestemt intet for at være Charmerende, sensuel eller eksotisk. Det var blot sådan hun var, og sådan hun altid havde været. Mange mente at hun gjorde dette for at flirte. Mænd kunne lide det, men kvinder blev for det meste sure, eller konkurerende over for hende.
Ikke at dette overhoved interesserede Emilia. Hun var ligeglad med hvad andre tænkte.
Hun havde den mening at Djævle stod højest, og rasten blot var svagere racer.. nogle af dem med heldige evner, men ingen af dem ville kunne måle sig med en Djævel.
Men hun havde hun faktisk fundet en anden.. og han var da ikke en af de gremme.
Gæst- Gæst
han stille sin øl lidt til side efter han havde tage en tår, han kyssede let hendes håndryg efter hun havde sagt sit navn, "hyggelig af møde dig" sagde han og smiler rolig til hende, han gad slip på hendes hånd efter han havde kyssede hendes håndryg, "hvad laver en kvinde som de her, du falde ikke helt ind angår dit tøj" spurgte han og kiggede på hende, det var ikke for at være uhøfligt at han spurgte ind til hvad hun laver her, men det var nu sandt nok at hun ikke passer ind her, da ingen udover hende var så pæn klædt på.
Hun satte sig ned, og satte sin drink foran sig.
Hun tog hans hånd "Emilia" sagde hun med en varm stemme. Der kom et skævt smil frem hos hende da hun mærkede kysset mod sin håndryg.
Da han havde sluppet hendes hånd, tog hun en tår af sin drink, og så op på ham da hun hørte hans spørgsmål.
Der kom et smil frem hos hende "Jeg kommer lige fra et møde, og havde bare brug for at slappe lidt af" sagde hun og tog en tår mere.
"jeg faldt over dette sted på vej hjem, og fik lyst til en drink"
Emilia smilede og så lidt mod sin drink. Hun havde skam lagt mærke til at hun ikke just passede ind, men det rørte hende ikke.
Hun så lidt mere tænksomt på ham "hvilken kronprins?" spurgte hun pludselig. Hun vidste at han var Djævel, så hun havde intet imod at spørge.
Gæst- Gæst
han havde været i bad end han gik fra fitness center, ellers vil han nok lugt lidt nu eller måske meget, han havde haft en travle dag med at træner andre og viser nogle ny rundt og hvordan de forskellig maskine virker, han tog en tår mere af sin øl og kiggede kort rundt, han smiler rolig til hende, "hvad arbejde de med hvis man må spørge" spurgte han og kiggede på hende, han havde en ide om at det møde hun havde været til var angår hendes arbejde.
Emilia var stolt både over sin race og sin kronprins.
Emilia tog en tår mere og så lidt rundt på de mange mennesker der sad og hyggede sig.
Hun så på ham da hun hørte spørgsmålet "jeg er antikvitets handler.. jeg handler med værdifulde genstande" Sagde hu med et smil.
Hun syntes selv sit arbejde var det bedste, men det gav også denne form for magt, når du stod med noget i hænderne som en anden bare VILLE have, og ville betale HVAD som helst for det.
Gæst- Gæst
han tog en tår mere af sin øl og lukke kort øjne, han smiler svagt og åben sine øjne og kiggede kort rundt end han kiggede på hende, "jo jeg havde næste gem det, giver også massage, men ikke noget jeg gør mig det vild i" sagde han og smiler svagt, det var enlig ikke så tit at han gjort det men folk plejer at være glad og tilfreds med det, når han endelig gør det og det er også en god måde at slappe af på eller at kom til det.
"det lyder da også lækkert, eller det med vagt er måske ikke noget jeg ville kunne gøre mig i" grinte hun lidt.
Emilia kom med et skævt smil da han nævnte massage "Det var da lige det jeg godt kunne bruge noget af" sagde hun med en charmerende stemme og et skævt smil på læben.
Emilia ville lyve hvis hun sagde hun ikke syntes denne mand var charmerene. Der var helt klart noget over ham.. og han var oven i købet Djævel.
Hun slog benene over kors, og lænede sig lidt ind over bordet "men jeg tror det er lidt offensivt hvis det er her" sagde hun med et smil på læben og et lidt intens blik.
Gæst- Gæst
han drak resten af sin øl og stille krus fra sig og smiler svagt, "jeg er klar til at gå hvis de er" sagde han og smiler rolig, han rejse sig op og tag krus i den en hånd og gå op til bar, hvor han stille krus for at være høflig, hvis hun var klar, vil han gå over og træk stol ud for hende, hvorefter han vil stil den ind på plads, hvor han tager sin sport taske over den en skulder og gå over mod dør, han åben dør og lad hende gå ud første end han selv gør det, "vi skal denne her vej" sagde han og smiler rolig, han begynde at gå mod lejlighed bloker, de gik ikke meget mere end 7min, hvor han låser dem ind i opgang og lidt efter lås han, dem ind i hans lejlighed og lad hende gå ind første, "stue er lige frem, jeg kommer om lidt" sagde han rolig og smiler, han forsvandt ind i sit soveværelse, hvor han stille taske og smide hættetrøjen, hvor hans sort tanktop kom til syn, han tog sin massage bikse i den en hånd og massage olie i den anden, han stille bikse op ind i stue, hvor han hente et håndklæde, "det kan du tag om dem, så du kan dæk dem lidt til" sagde han og smiler svagt, han gik ud og vasker hænder mens hun gjort sig klar, og så fik han også varm hænder af det, "må jeg kom ind" spurgte han og venter med at gå ind i stue til hun havde svaret, da han ikke vil gå ind i stue mens hun var i gang med at klædt sig af.
Hun fulgte blot med, og smilede til ham. Dette ville normalt ikke være noget hun gjorde, men på den anden side.. det var blot en massage.
Hvis de havde haft planer om at dette skulle ende med noget mere... frækt, så havde Emilia helt klart ikke været gået med hjem så let..
Hun så lidt omkring sig da de kom til lejligheden, og det samme dat de kom ind. Hun satte sine stiletter i gangen da de kom ind, så hun gik på bare tær.
Han hang sin pels på kangen, og smilede da han sagde hun bare skulle gå ind.
Hun så sig lidt om, et smil ramte hende da han kom med briksen, og kom med håndklædet. Hun smilede lidt, og trak så kjolen af. Hun beholde sine trusser på, men ellers havde hun smidt alt andet "kom du bare ind" sagde hun med en sød stemme da hun hørte hans spørgsmål.
Hun stod ved siden af briksen med håndklædet om sig, der kun lige nåede ned over hendes numse.
Gæst- Gæst
"de skal prøve at slappe af så meget som muligt og de må sige til hvis det er for hårdt eller gør ondt" sagde han rolig, han begynde rolig at massage hende, nu hvor hun gerne vil have massage, han starte med at hænder op og ned på sted nogen gang for at for det smørt ind og for at varm hende muskel ind, end han rolig begynde at tage fat og massase hende.
Da Emilia havde lagt sig på maven og lå ordenligt, lod hun håndklædet falde så det hang ned af siderne på bordet, hvilket også afslørede hendes slanke, yndefulde former.
Hun smilede over hans spørgsmål "hvor de nu end har lyst til" sagde hun med en lidt drillende stemme.
Der kom et glad fnys fra hende da han sagde hun skulle sige til hvis det gjorde for ondt.
"Det er der ikke meget der gør på mig" sagde hun med en selvsikker med stadig glad stemme.
Det var en fantastisk følelse da først Dragovich begynde. Der kom nogle små bitte lyde fra hende når han ramte et rigtigt sted. Hun lå led lukkede øjne og nød det
Gæst- Gæst
Da han var færdig med hendes ryg og skulderne gik han i gang med hendes en ben, fra fod op til lår og ikke for lang op af hendes lår, efter det første ben tog han det andet, han tog lidt massage olie engang imellem når han havde bruge for noget mere, det var ikke fordi at han gad det vild men nu var han i gang med at massage hende, så kun han lige så godt tage helt hendes krop, "det er hvis det, medmindre de vil har mere et sted eller har et bestem ønske" sagde han og kiggede på hende, han havde dog ikke tage hendes fødder, det var normal ikke noget han gjort medmindre person ønske det.
Hun tog fat om håndklædet, og holde det mens hun satte dig op. "Ellers tak... det var virkelig rart" sagde hun med en blid stemme.
Hun hoppede elegant ned fra bordet, og begynde så stille at tage sit tøj på igen, men med rykke til.
Hun vende sig og så på ham mens hun var ved at lukke sin BH på ryggen "er det her noget du tit gør med piger?"
Gæst- Gæst
Sagde hun med et drillende smil.
Hun tog sin kjole på, og smilede da han tilbud hende vand "du har vel ikke noget lidt stærkere?"
Spurgte hun med et uskyldigt smil. Emilia var ikke stor fan af vand.. hvorfor vidste hun ikke, men det var bare ikke hendes smag.
Hun så dig omkring mens hun stod der i stuen. Det var ikke noget lig hendes villa, men her var da meget hyggeligt.
Gæst- Gæst
Hun kom over til ham, og tog imod det ene glas da han rakte det til hende.
Hun smilede da han sagde at hun kunne sætte sig, og satte sig i sofaen. "Det er et dejligt sted du har her"
Sagde hun med et smil, og så intrasseret rundt og derefter tilbage mod ham
Gæst- Gæst
"Ja det kan jeg ikke rigtig sige om mit hjem"
Sagde hun med et smil.
Emilia lagde benene over kors, og sad blot med sit glas og tog en tår en gang i mellem
Gæst- Gæst
han havde ikke regne med at hun havde penge på sig men han kun godt venter, hun kun altid kom forbi fitness center, hvor han arbejde som han havde fortale hende, hun vidste dog ikke hvor han var vagt hen men det kun hun sikkert hurtigt finder ud af, det var dog ikke så tit at han var vagt på strip klubben, men der var nu god penge i den når han endelig var der.
Hun så på ham.da han sagde prisen. Hun åbnede sin taske og rakte ham en 1000 seddel. "Jeg har ikke mindre.. men behold du bare rasten"
Sagde hun med et smil. Hun drak sit glas ud, og smilede lidt til ham. "Når men... det er også ved at blive sent.. nu skal du få lov til at slappe lidt af i fred"
Sagde hun med et smil, og rejste sig.
Gæst- Gæst
"det kan også være at de vil gør mig selv lidt i nu, har du været op ved de varme kilder før, for overvejer at tage der op, hvis det er noget" spurgte han og smiler rolig, han skulle bare lige have lidt at spise end han tog af sted, om hun vil men må tid så viser, han stod ud ved sin hovedsprog læner sig lidt op af væg, han havde ikke åbent dør i nu maen var klar til det, hvis hun nu bare gerne vil hjem eller hvad hun nu skulle.
Side 1 af 2 • 1, 2
» Are you sure you want to do that ms? (Emilia)
» Seeing the city - Emilia
» i need help with this item! i don't know what it is!!! ( Emilia )
» business with IRA and a special person ( Emilia ), Nordlige Irland.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips