Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

2 deltagere

Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Zero Bang Tors 24 Nov 2011 - 13:09

Davs min karakter (Zero) Keder sig lidt. Han vil gerne ha en som han kan være sammen med selvom han har den fortid som han har. Han kunne osse trænge til en at ryge sammen med. Og så måske en at lave en kamp med (INGEN DØD!!!) Self bestemmer i selv om jeres karakter vil dø men Zero skal ikke dø han kan godt blive såret ja måske kan nogen skære hovedet af ham (Som står i hans profil tekst han ikke kan dø af) Men der stopper grænsen osse Zero har den hemmelighed at hans hoved skal spydes på en pæl ved solopgang før han dør helt. DET BETYDER!!! At ingen ved at det er sådan det kræver forskning i gamle runer og meget meget gammel viden om de første slags dæmoner. Det betyder osse at medmindre de har prøvet at dræbe Zero en gang før kan man ikke vide han er en af de ældste dæmoner og derfor ikke vide at han skal dræbes på en anden måde. (Den eneste der ved at han ikke kan dø af at få skåret hovedet af er Kajika men hende har han kidnappet i øjeblikket.) Så egentlig er der rig mulighed for at du kan komme prøve at dræbe ham emnet slutter der der går en uges tid og så ser du Zero gå rundt igen og bliver chokeret og så kan det være du tænker i andre baner NOT BEFORE!!! Der er altid krav underligt nok så jeg skal nok osse ha mine


  1. Der skal være lidt spænding/drama og andet
  2. Skriv vis der er en længere periode du ikke kan svare.
  3. Over 5 linjer da jeg selv skriver mellem 5-15 linjer afhængig af mit humør
  4. Som sagt vis det er en kamp skal Zero ikke dø:D
  5. Et plot om 3 ting hvordan det starter/midten af det hele/Enden altså hvordan det slutter:D


Skriv vis i er interesseret:D
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 14:58

Well....

I've got the weed , so...?
Hvis du er interesseret i at lege, så send en pm.

Corinne.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Giselle Man 5 Dec 2011 - 15:00

Jeg vil gerne ^^'

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 5 Dec 2011 - 15:06

også mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 5 Dec 2011 - 15:35

Jeg kan overholde alle kravende x3 så vil gerne emne med dig når du engang kommer online igen x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 5 Dec 2011 - 16:37

Jeg kan godt lide at kæmpe og.. snakke i emner. Med masser af konflikter og skænderier! >:)
Jeg har ingen problemer med dine krav, heldigvis. Hvis du er interesseret så skriv til mig, danke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna smoke some with me??? (emnesøgning) Empty Sv: Wanna smoke some with me??? (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum