Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

4 deltagere

Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Polina Annenkova Man 25 Maj 2015 - 14:23

Så jeg har været væk i et stykke tid, og Polina er stadig ny for mig. Så jeg vil rigtig gerne have sparket hende igang.
Jeg søger lidt af det hele, og er frisk på det hele. Så længe Polina forbliver i live.

Der er dog to ting, jeg søger i sammenhængende med Polinas historie.
Skaber:
Som der står i profilen, så døde Polina mindre ''tragisk/ulykkeligt''. Hun blev angrebet bagfra i Moskva' gader, og døs hen af blodmangel den aften. Hun vågnede dagen efter, og fandt hurtigt ud af, at hun ikke længere var ''menneskelig''. Polina har ikke set det som et behov, for at finde sin skaber. Men et sammenstød mellem hende og skaberen, kunne være et godt plot, og en opklaring for hende.

Kirsten giftekniv:
Ja. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle kalde denne relation. Men Polina har en grankusine (Morfars, brors, datter). Men Polina ved intet, det gør hendes grankusine, Mila heller ikke. Derfor kunne det være genialt, hvis der var en, der er tæt til Polina fortæller at hun har set/mødt en som hun er i familie med.
-Mila er min første karakter.-
Polina Annenkova
Polina Annenkova
Novice (Rank 1)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Rae Man 25 Maj 2015 - 15:45

Hvis du er interesseret vil jeg mægtig gerne emne med dig :)
- Har haft lidt svært ved at komme igang da den jeg har aftalt emne med ikke har været på længe.

Men altså, jeg er frisk! Både på at finde et plot eller bare make it as we go :)
Rae
Rae
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Polina Annenkova Man 25 Maj 2015 - 17:07

Lyder super fedt! Jeg er helt klart frisk.
Havde du da noget specielt i tankerne som plot? :)
Polina Annenkova
Polina Annenkova
Novice (Rank 1)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Rae Man 25 Maj 2015 - 17:13

Næh ikke spor. Det var mest for at holde muligheden åben Ved at der er nogen der helst vil spille udelukkende med plots :)
Rae
Rae
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Polina Annenkova Man 25 Maj 2015 - 18:01

Nå okay. Jeg er nemlig bare tom for ideer. Jeg skal lige in i den her ''in-game'' rytme osv. :)
Polina Annenkova
Polina Annenkova
Novice (Rank 1)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Rae Man 25 Maj 2015 - 19:22

Samme her, første emne med første karakter efter et par års pause
Så, vil du eller skal jeg forsøge at starte det? :)
Rae
Rae
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Polina Annenkova Man 25 Maj 2015 - 20:52

Uh! føler mig helt beæret nu! :P

Tjoh. Vi kan godt lave et spontant et. Se hvordan det hele foregår. Hvis det er, så arbejder Polina på det lokale sygehus, som sygeplejerske(blod-bank afdelingen). Måske kan de mødes der, siden de begge er vampyrer? :-)
Polina Annenkova
Polina Annenkova
Novice (Rank 1)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Rae Man 25 Maj 2015 - 20:54

Det kan de, uden problemer :)
Rae
Rae
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Polina Annenkova Man 25 Maj 2015 - 21:35

Super. Har du noget imod at lave det? Har ret så travlt iaften :(
Polina Annenkova
Polina Annenkova
Novice (Rank 1)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Rae Man 25 Maj 2015 - 21:54

Det bliver imorgen så :)
Enten i løbet af dagen eller efter kl 19 :)
Rae
Rae
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Mila Annenkova Man 25 Maj 2015 - 22:24

Helt iorden :)
Mila Annenkova
Mila Annenkova
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : I en faldefærdig ubeboet bygning i Logement (Bolig kvarteret)

Antal indlæg : 167


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Rae Tirs 26 Maj 2015 - 21:55

Så er det oprettet :)
Lige til info, så er jeg ikke den hurtigeste til at svare. Vil forsøge at gøre det mindst 1 gang om dagen, men kan intet love :)
Rae
Rae
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 18:53

haløj! :D

hmm.. nu det kun en tanke, men hvis Polina ville have en slags fjern storebror, langt ude i familien, helt henne i ireland, hvor det er helt tilbage fra en tid hvor Polina ikke var født? :P
hvis hun kan leve med han i teknist ramme, er krig's forbryder, og morder, hvis hun finder ud af det :P
men det kunne jo være sjovt nok? ^^

eller har du noget du kunne bruge den kære Connor ( kaldet Kuuma blandt venner ) til? ;P
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning Empty Sv: I wanna see you. In here. Now. - emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum