Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:05

Greetings dear beings!

Nu er jeg endelig blevet godkendt!!! så den står på søgning af emner. Sarah her er en kompliceret skid, men jeg håber da på en masse emner! Samtidig så  røvkeder jeg mig også, så med andre ord er det vidst på tiden, at søge emner, så hvorfor dog ikke søge nogle emner?
Angående mine emner, har jeg nogle krav! Det er ikke det helt store, blot det some alle nu engang har. Den første er, at jeg gerne ser mine emnepartnere kan skrive over 200 ord (hvilket overraskende nok faktisk, ikke er særlig meget), alt derudover er blot dejligt. Min anden er, at jeg helst ikke vil emne med folk der har en anime fc, jeg har skam respekt for folk der gerne vil have en anime fc, men jeg kan blot ikke forestille mig det hele og mister derved min kreativitet. Til sidst, ser jeg gerne dem jeg emner med, staver godt...jeg er ikke super glad for stavefejl, selvfølgelig sker der smuttere en gang imellem, men helst korrekt staveform hele tiden

Facts about the girls

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Tumblr_ms7jrcKb4W1qip73ao1_r1_250

Name Antonina Helena Dragomir
Job Murder

Antonina er den kolde af dem, hun er en kvinde der ikke har en forståelse på hvad følelser er...hvilket i den grad gør hende en perfekt morder. Hun var skabt i had, og kender derfor intet andet end had. Ofte omkring fremmede opfører hun sig enten barnligt eller også koldt, fattet og manipulerende. Hvis først man er kommet under hendes rader, så er hun en skyd først og spørg bagefter type. Hun har tidligere haft venner i militæret, så det er ikke just fordi hun mangler erfaring inde for våben.

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Tumblr_ms7jrcKb4W1qip73ao9_r2_250

Name Sarah Janika Giordano
Job Painter

Sarah er sammen med Cosima de to mest menneskelige af dem! Hun er utrolig sex glad, man kan næsten sige hun er på kanten til at være nymfoman...dog uden at være i så stor stil. Hun kan selvfølgelig blive tilfredsstillet! men det er bare oftest at hun ikke finder en der kan. Hun er venlig, utrolig imødekommende, dog er hun også til et vis punkt tilbageholdende. Hun har ikke meget tillid til folk, og stoler utrolig svært på andre. Dog hvis man først har brudt hende op, så er hun nærmest den der styre alle de andre former og derved også den som kan gøre at man har en masse bag sig. Sarah er også den der er mest ude af dem alle 5, det var hende der først var også kom de andre til.

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Tumblr_ms7jrcKb4W1qip73ao5_r1_250

Name Alexis o'conner
Job Ceo for et stort våben selvskab

Alexis er koldeste når det gælder forretning. Hun er ligeglad med hvem der kommer til skade, bare hun kan få sine penge. Hun er en rig kvinde og ser sig selv som hævet over de fattige. Dog hvis man har pengene til det, så kunne hun da være interesseret i at se i ens retning. Hun er oftest mest til forretning og behandler derfor også sine bekendte som rent forretning. Det med at lade folk komme tæt på, det gør hun virkelig ikke!!!

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Tumblr_ms7jrcKb4W1qip73ao3_r1_250

Name Cosima Obinger
Job Forsker

Hun er den akavet af dem, hun er virkelig ikke god socialt og er egentlig bare typen der sidder og finder nye informationer. Hun er en der kan snakke ørerne af folk, specielt hvis de lader hende snakke omkring de ting hun har forstand på. Hendes mål er, meget modsat hvad andre dæmoner ville gøre, at forandre verden. Hun vil gerne forhindre hungersnød, masse sygdomme osv. Så alt i alt er hun den venlige af dem alle. Hun er sammen med Katherina, dem af alle Sarahs former som rent faktisk forsøger at gøre en forskel på verden. Mange ser hende oftest blot som en lille nørd, hvilket hun også er! Hun er bare anderledes og ser på verden helt anderledes end hvad andre gør

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Tumblr_ms7jrcKb4W1qip73ao6_r1_250

Name Katherina Johnson
Job Politibetjent

Katherina er betjenten og derved også den med en størst følelse af, at retfærdighed er behøvet. Hun har arbejdet inde for politiet i godt 4 år [uden nogen har opdaget hendes andre former]. Hun er stærk, stædig, udholdelig og en man da slet ikke ønsker at diskutere med. Hun er som mange ville kalde en rigtig ordkløver, hvis man siger noget til hende...så vender hun ordene om og bruger dem imod en. Hun er så samtidig også den af de fem som er mest sårbar, netop på grund af alle de ting hun har set på sit job som betjent. Ligesom Sarah er hun også blid, venlig og langt mere open op omkring hvad hun mener og synes.

Searching

Men jeg søger så alt for dem, alt ligefra en fuck buddy, til en ven...ja til en underlig form for familie. You name it and i take it! Men ja det var vel faktisk det hele, så jeg håber nu at høre fra jer :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:11

joooh.. kan da godt være jeg kunne tænke mig et emne.. håber dog du kan leve med jeg kan få et.. sammenbrud, real life, grundet min sind's lidelse, og jeg så kan være lidt gone :P

dog kan fuck buddy altid være sjovt, hvis hun kan lide det lidt mere hårde, fra en stor pumpet milits varulv xD

ellers kan det altid være at de bare bliver venner, måske fjender, kommer an på så meget, jeg mangler ikke rigtig noget, så skyder endelig bare fra mig, ya know? :P
men hvis da noget specifikt, du vil have, så kan du bare spørge.. :3

vil du vide noget, kan du tjekke min profil, da er lot's of info der xD

hilsen Teddy :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:17

haha, har det selv ikke alt for godt...så jeg kan også selv være lidt væk i lang tid! Så det er da kun dejligt, at få af vide fra start af :)

I don't know, i just know that she's into bloth women and men!
men altså altså plot kommer an på, hvilket en af siderne du vil møde, om du vil møde Sarah, Antonina, Cosima, Katherina eller Alexis. De ville alle reagere forskelligt på ham.

Jeg tror Antonina ville kunne lide ham, men det er nok fordi han er tidligere soldat. Hun har venner fra militæret og fik ofte skydetræning af dem. Hun er ret barnlig, fordi hun aldrig oplevede lykken ved barndommen, men samtidig er hun også koldblodig...but yeah don't know
Jeg ved ikke hvordan Sarah ville ragere på ham.
Alexis ville ikke engang kigge på ham.
Cosima...ja hun ville nok ikke vide hvad hun skulle sige til ham og jeg tror det samme med Katherina.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:26

altså Antonia ville han ikke bryde sig om.. da hun er en morder, som netop er hva folk hyre ham til og fjerne :P

altså de eneste Kuuma ville kunne lide, er nok Sarah, fordi hun sætter pris på kunst, som han selv gør, igennem sin guitar, trods han er militærmand :P og så de begge 2 sexgale, så tror nok de kan finde ud af noget der? xD

panseren, kan jo også være blevet sat på ham, for at anholde ham? af MANGE årsager xD og så kan det være han overfalder hende, måske kommer da lidt sex der, eller bare en hård kamp? for at hun kan anholde ham, hvis hun kan, da du skal huske at Kuuma er langt mere erfaren, men kan være da kommer en smutter eller noget :P

kan også være han invitere den kære forsker, på en nat's glæder, ved og forføre hende, han kan være en rigtig charme trold, dog kommer det self an på kvinden :P men kan også bare være at hun hyre ham og han's gutter til et eskorte job, hvor hun skal samle nogle prøver, i fx den gamle gale anstalt, hvor da stadig kan rende sindsyge rundt, og hun så høre om Kuuma's firma, Cabinet Di Morga sécurité, som er en PMC gruppe ( Private Military Company ), i forklædning som et sikkerhed's firma owo

men ellers må du komme med noget, hva vil du kunne bruge Kuuma til, til hvilken af dine former/sider/personligheder? Owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:33

Mhh med Sarah kunne det starte ud ved en kunstudstilling? Hvis han selv holder af kunst, ligesom hun gør...jamen så kunne de falde i snak hen over et smukt maleri også kan vi jo se hvad der så sker?

Hvis han overfalder hende, så bliver hun enten bange [også kommer Antonina frem] eller også bruger hun sin pistol på ham. Jeg tvivler stærkt på at hun ville have sex med en hun skal anholde. Hun er mere romantisk anlagt

Cosima ville være alt for akavet omkring det. Hun ville virkelig ikke vide hvad pokker hun skulle gøre af sig selv, når først hun får alkohol i blodet...så står mundtøjet ikke stille på hende! Hvis hun endelig forlader sit laboratorium, så er det oftest fordi en anden har taget over eller også har hun brug for noget. Hun er virkelig socialt akavet, så hun ville blot stå og grine, eller rødme helt utroligt meget hvis han lagde op til noget.
Den anden del, virker nu meget fint nok...men ved nu heller ikke om det ville ske!

altså af dem, så hælder jeg faktisk op til den første...men hvad med dig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:37

du bestemmer, men er dog frisk :3

altså han er ikke som sådan ind i kunst i den forstand, ja han sætter pris på kunst, fordi han er fascineret af det, at folk kan lave ting som den slags, dog har han ikke den store forstand på det, han er dybt simpelt sindet og ret dyrisk, dog flink nok, hvis han kan lide hende xD
dog virker hun som en han vil kunne lide, så joh, jeg er frisk på det første, vil du lave? måske ser du den enorme Kuuma, iført militært tøj og lædervest, stå og beundre billedet? og går der over, fordi det måske er noget da også interessere hende, selve billedet? :3

men hvis det en ide, vil du så lave, eller skal jeg? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:40

haha, selve kunsten ville nok tiltrække hende også det faktum han nok virker utrolig malplaceret! Hun ville højst tænkelig gå hen til ham, også samtidig for at se kunsten.

Gider du lave det? Pretty pretty please?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:42

haha, vil han sikkert, nok også de fyre han har med, tror dog han kommer alene ^^

joh, nu hvor du er sådan en sukkerumpe, så joh :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 22:43

aww hvor er du sød...i could hug you right now!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 14:01

ellers andre? søger stadigvæk

i don't bite...of course if you want me to, then i do :P

i have a cake :D

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Easy_chocolate_cake_31070_16x9

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Rodimus Lør 14 Feb 2015 - 15:29

Jeg vil gerne emne med dig Sarah
Rodimus
Rodimus
Beginner (Rank 5)

Bosted : i skoven (men er vokset op på en forsøges stasion)

Antal indlæg : 69


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Lør 14 Feb 2015 - 17:09

Jeg må desværre takke nej! Da det faktisk gå imod en af mine krav:

Min anden er, at jeg helst ikke vil emne med folk der har en anime fc, jeg har skam respekt for folk der gerne vil have en anime fc, men jeg kan blot ikke forestille mig det hele og mister derved min kreativitet.

Desværre, men jeg kan virkelig ikke emne med folk som ikke har IRL fc

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Gæst Søn 22 Feb 2015 - 19:10

Andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.] Empty Sv: a girl with many faces [emnesøgning, plotsøgning osv.]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum