Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
°Wonderland & Morning Whisky° EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
°Wonderland & Morning Whisky° EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

°Wonderland & Morning Whisky°

Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Tors 19 Feb 2015 - 10:02

°Wonderland & Morning Whisky° Tumblr_mm6wd6EH6e1rf876do1_500

Privat - Dean Sanders

Tid° 08:46
Sted° Terre/Industri Området - Helix
Vejr° Solrigt/Lunt - Kølig Vind
Måned° Marts

' Outfit '
Hår° Glat / Opsat i hestehale
Undertøj° BH/trusser - Hvidt Lace / Svagt Gennemsigtigt
Crop Trøje° Sort / Går til over navlen
Læder Jakke° Sort / Går til hoften
Nederdel° Sort Hulrevet Skinny Jeans
DagsRing° Bær Sin Dags Ring
Sko° Allstars - Sort / Hvid

Sang - One Last Night - Vaults




De slanke finger, gled blidt om den sorte elastik, i det hun strammede den høje hestehale en ekstra gang, før hun lod de fine klart glas ligene negle, blidt glide ned af hendes slanke hals, forsigtigt tog fat i siden af den sorte Crop Top. Forsigtigt rettede hun alt til, ligeså kanten af de sorte skinny jeans, der havde huller ved knæene. Hun tog sin hvide iphone 6 i lommen, før hun forsigtigt pluggede sine Marshall In Ear hvid/guld farvede høretelefoner i, før hun tog dem i øret og hørte One Last Night - vaults.

Hun lod det lange platin blonde hår, blidt blive skubbet bagud, så det gled ud indefra den sorte læder jakke og nu lå ned af ryggen, uden på jakken. Hun betragtede sine isblå dådyr øjne, før hun forsigtigt på førte en gennemsigtig gloss over de fyldige rosa pink læber, inden hun tog mascara på, så de lange sorte øjenvipper, blot så smukkere og mere WAUW ud, end før. Hun iførte sig de sort hvide allstars, før hun bandt dem og gemte snørebåndene ned i siderne af dem, så man ikke kunne se dem, inden hun tog sine nøgler og lukkede døren til sin lejlighed.

Hun havde endelig fået realiseret sin drøm, nemlig Helix.. hendes elskede Natklub, der så småt var ved at være færdig, samt folkene til den, var så småt fundet her og der, til de forskellige jobs. Hun smuttede forbi den lokale kaffe forretning og købt en kaffe, hvor hun fik hældt en smule engle blod i, før hun smuttede afsted hen af mod Industri området, hun boede lige i nabolaget, så der var ikke langt. Solen var så småt ved at stå ordentligt op, samt vejret syntes at være en smule mere lunt end normalt, dog med en blid kølig morgen vind. Hun drak sin kaffe færdig og smuttede så afsted hen til Helix.

Da hun endelig nåede frem, stoppede hun op og låste op for bygningen. Der var ingen på arbejde idag, eftersom hun havde givet dem fri. Bygningen duftede ren og klinisk. Hun gik indenfor og lod dørene stå åben, i det hun ikke var bange for der ville komme nogen ind, lige pludselig. Hun gik hen til Main Baren, hvor hun gik ud bagved og fandt nogle kasser frem, før hun begyndte at gør rent, stille alkohol på hylderne bagved, så alt så professionelt og tiltalende ud. Hun satte sin mobil til et stik under baren, så der kom sød musik ud i højtalerne, One Last Night - Vaults på replay.
Hun tog sin sorte læder jakke af og lagde den på disken af baren, før hun vendte sig med ryggen til hoveddøren, i mens hun stillede alkohollen på plads.


Sidst rettet af Kajika Dé Volkan Fre 20 Feb 2015 - 7:35, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Tors 19 Feb 2015 - 14:08

Det var virkeligt underligt at være Dean for tiden, først skulle man tage stilling til den verden man var kommet til efter man havde slået sig selv ihjel, og derefter valgte Gud så af alle, at sende en tilbage til det helved man tidligere havde levet i, og nu skulle Dean så blot forsøge at finde ud af hvordan han levede godt igen. Han havde været i Terre i snart et halvt år, og i det første lange stykke tid havde han ikke set hverken skyggen af Nicole eller Kajika, og alle han havde spurgt anede enten ikke hvor de var, eller havde ikke set dem. Dean følte sig frustreret, indtil den dag han endeligt var stødt ind i Nicole. De havde fået snakket, Dean elskede hende jo og ligegyldigt hvad så var han bare helt utroligt stolt af hende. Ligeledes så havde han dog også et kæmpe stort savn efter Kajika. De havde kendte hinanden i over ti år, og Dean havde stadig ikke fundet en kvinde han elskede lige så højt som Kajika, og han forestillede sig helelr ikke at han nogensinde ville finde en kvinde som hende, hun var helt igennem fantastisk.

Dean havde fundet frem til den store natklub som Kajika havde åbnet, og han stod nu lænet op af en af de mange mure ude foran, han havde virkeligt brug for at se hende, undskylde for de ting han ahvde trukket hende igennem og bare tale med hende om de ting som var sket, og frem for alt også om hvordan Nicole havde det. Et suk røg over hans læber, som han tændte en smøg, og pustede så roligt den grå røg ud i luften. Han var hverken fuld eller på andre måder påvirket denne aften, han vidste godt at det mest fornuftige lige nu bare var at stå og være.

Som han så hende komme i mod sig, trådte han en smule væk, og kiggede så på hende som hun begyndte at låse op: "Kajika..." konstaterede han og vendte hovedet hen i mod hende,s om han endnu engang tog et sug af smøgen, og sukkede så kort for sig selv, han kunne godt lide hende, og han elskede at være tæt på hende, og bare... Nyde deres tid sammen, men han vidste godt at den tid var forbi, og selvom Dean drømte om at det engang skulle blive det samme igen, så vidste han nu udemærket godt at chancen for det, efterhånden var blevet så lille at den ikke eksistede.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Tors 19 Feb 2015 - 14:41

Kajika var i sin helt egen verden, netop derfor havde hun slet ikke lagt mærke til Dean, der havde stået nær hoveddøren, i det hun havde låst op, samt hun havde ikke hørt ham, på grund af høretelefonerne i sine øre. Hun låste op og gik igang med at sætte musikken One Last Night, i højtalerne rundt omkring. Den søde musik slangede sig fra hvert lokale, gled smukt og elegant ud, med sådan en perfekt klang og tuning. Kajika havde taget sin sorte læder jakke af, der lå på disken af Main baren, så hun nu blot var iført den sorte crop top, samt de skinny sorte hullede jeans og allstars i sort hvid. Det lange platin blonde hår, slog blidt mod hendes ryg, for hvert skridt hun tog, samt hop her og der, fra de små stiger, der stod, så man kunne nå op på hylderne. Hun skulle til at tag 2 nye flasker fra kassen op, i det en sødmende duft ramte hende, en duft så delikat.. så..

,- hele hendes krop sitrede, i det hun nærmest følte sig elektrisk. * Hm? *. Hun så undrende rundt, i det hun fik et glimt af en skikkelse, der stod i hoveddøren. Hun så chokeret på ham * Wauw!.. fuck han er lækker *, i det hun hoppede over disken, med en elegant bevægelse og gik hen af mod ham, dog med et uskyldigt samt blidt udtryk over ansigtet, ikke som sidst de havde ses.

Kajika var virkelig forandret, siden hun havde mistet sine erindringer og minder, om fortiden, det der havde gjort hende til den hun var dengang. Dette var nærmest en Kajika, som hende han først havde mødt, den uskyldige naive, hyper og glade tøs, der altid gav 110% samt tog imod andre med åbne arme. Hun slog kort ud med armene, i det hun sagde " Smukt sted, ikke sandt? ". Hun gav et lille grin fra sig, før hun så mod Dean, med de blanke uskyldige dådyr øjne, mens musikken spillede blidt i baggrunden. " Er du her for at søge job? ". Hun gav et lille smil fra sig, mens man kunne se et uskyldigt glimt i de isblå øjne.

Hun trådte hen døren, lige ved siden af ham, hvor hun blidt sagde " Sorry, nu skal jeg ". Der var en boks ved siden af ham. Hun åbnede den og tændte for lyset, i det hun skruede ned for musikken på en knap, før hun lukkede metal boksen og trådte et kort skridt væk fra Dean igen. " Undskyld mig.. men kender jeg dig? ". Hun så undrende på ham. Hun kunne mærke noget mellem dem, som en stærk kraft der trak hende mod ham.. hun fugtede blidt sine læber, med den jordbær røde tunge af sin, før hun lavede trutmund, inden hun gav et grin fra sig og sagde" Egentlig har jeg ikke åbnet endnu, men vis du vil, må du godt få en rundvisning, altså.. vis du vil? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Tors 19 Feb 2015 - 15:25

Dean havde ingen idé om at Kajika havde mistet hukommelsen og han kiggede derfor på hende, som hendes blik faldt i mod ham. Han troede at hun ville genkende ham, og at han derfor enten ville få en skideballe, en lussing eller et kram. Han anede jo ikke om hun var vred på ham eller om hun havde savnet ham, men han vidste dog godt hvad han selv håbede på. Han ville så gerne være sammen med hende, kysse hende og bare nyde alt det de to havde sammen og kunne have sammen, men Dean vidste jo på den anden side også godt, at det var så godt som umuligt. De havde prøvet så mange gange, men det var længe siden - og Dean håbede at hun og han havde forandret sig så meget at de en dag ude i fremtiden kunne få det til at fungrer. For Dean blev grøn af jealousi så snart han så hende med en anden, og det vidste han skam godt.

"Søge job? Det er mig... Dean..." sagde han blot og med en rynket grimasse på hans pande, som var han usikker og som anede han ikke hvorfor hun talte sådan til ham, det var da hende var det ikke? Et øjeblik blev han helt usikker og skulle til at undskylde, men nej, det var altså hende: "Du veed... Far til din datter og den slags? Nicole?" sagde han i en spørgende stemme og regnede lige nu med at hun enten jokede eller var så sur på ham at hun ikke ønskede at genkende ham, men han håbede på ingen måde at det var sådan virkeligheden hang sammen.

"Om du kender mig? Undskyld men... Hvad fanden foregår der?" spurgte Dean i en frustreret stemme og kiggede på hende med et vågent blik: "Er du virkeligt så vred på mig?" spurgte han i hvad der mindede om afmagt og kiggede på hende i en både trist, bekymret og dog alligevel et lettere irriteret blik. Hun kunne da ikke bare sådan lade som om at de aldrig havde haft noget sammen?
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Tors 19 Feb 2015 - 16:07

Da han sagde, at han hed Dean, hævede hun sit bryn i undren, mens hun betragtede ham. " Dean? ". Hun forstod ikke helt hvorfor han sagde hvad han hed. Da han rynkede pande, så hun blot endnu mere undrende på ham, som et kæmpe spørgsmålstegn. Da han pludselig bragte det med Nicole på banen, samt at han var far til hende, så hun chokeret på ham og var nød til at tag hånden op foran sin mund, for at der ikke var en flue der skulle flyve ind, i den åbne mund. " F-Far.. til Nicole. Omg, du den DEAN?! ". Hun pegede på ham og trådte skræmt et skridt bagud, i det hun slet ikke anede, hvordan hun egentlig skulle reagere over for ham.

" Har Nicole ikke fortalt dig.. jeg.. jeg har mistet alt, jeg husker ingen.. " Da han pludselig blev frustreret på hende og spurgte hvad fanden der foregik, trådte hun endnu engang skræmt væk fra ham, i det hun holde sine hænder op foran sig og sagde" Please, jeg husker intet.. jeg.. husker dig ikke.. please jeg kan ikke. Undskyld..  ". Hun begyndte at mærke det igen, formen af statisk energi om sig.. hvordan ting begyndte at ryste på hylderne, samt lyden af metal, som om det var ved at bøje sig. De isblå øjne, blev lysende i det, i det hun sank i knæ, mens hun holde sig op til hovedet. " Please få det til at stoppe! ".

Hun mærkede tåre glide ned af hendes kinder, i det hun pludselig besvimede... og tingene rundt om, begyndte så småt at stoppe med at ryste samt gi sig. Hendes evne var gået en smule amok igen, dog ikke så voldsomt som første gang, dengang hun mistede hukommelsen. Hun lå besvimet foran ham, samt hendes hjørnetænder var fremme, kunne man ane, fra den halv åbne mund, dog hun lå fredfyldt foran ham.. hendes krop samt sådan han talte.. den måde han så på hende.. det var for meget for hende, at se på ham, at mærke alle følelserne strømme igennem sig, på en gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Tors 19 Feb 2015 - 21:02

Dean kunne godt fornemme at noget var galt, og han kiggede derfor på hende med et stille blik, uden hverken af blive sur eller forundret, ja glad var jo nok heller ikke den rette følelse, for det eneste han tænkte på lige nu var hvor meget han savnede hende og ønskede at være sammen med hende, og hvor meget han ikke havde mulighed for det: "Hvad er der sket med dig?" røg det undrende ud af ham, som han sukkede og kiggede i mod hende med et næsten sårbart blik, han elskede hende bare så forfærdeligt højt og hver eneste gang han så hende, så fik han lyst til bare at holde hende tæt ind til sig og kysse og kramme hende, hun var dejlig og hun... Ja hun var bare alt det han ønskede sig.

Som hun græd, stod Dean bare og anede ikke hvad han skulle sige: "Hey... Rolig" sagde han i en kærlig stemme, Dean kunne godt være en meget hård fyr, men lige når det kom til Kajika så var han som oftest blød som smør, og han ville gøre alt for at hun havde det godt. Han lagde roligt begge arme omkring hende da hun græd og han stod så bare med hende: "Du skal ikke være ked af det, jeg skal nok fortælle dig det hele" sagde han roligt, altså om det han vidste, han kunne jo kun fortælle hende hvem han var, og naturligvis hvad deres historie var sammen.

Han sad ved hende, og vidste ikke helt hvordan han skulle begynde: "Jeg er her for dig, det må du slet ikke tvivle på..." sagde han roligt, og fattede ikke at han stadig ikke var kommet videre, men det var han bare ikke, hun var den mest betydningsfulde i hans liv og det havde hun alle dage været - også selvom hun i perioder jo slet ikke havde været en del af hans liv, så ahvde han stadig tænkt helt utroligt meget på hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Fre 20 Feb 2015 - 7:34

Da hun endelig kom til sig selv, rejste hun sig forsigtigt op og lagde blidt en hånd mod Dean´s, i det hun fjernede hans arme blidt. " Jeg er.. okay ". Hun gav et lille usikkert smil fra sig, i det hun trådte væk fra ham og hen af mod baren. Hun havde brug for at få lidt afstand fra ham. Hun gik om bag baren og tog et glas til whisky, hvorefter hun fandt en rigtig dyr flaske til 135 Euro, frem,- De 1000kr ca. Hun åbnede den skotske whisky kaldt Royal Salute med 40%, skænkede et glas op til sig selv og satte flasken fra sig, før hun tog glasset og bundede en ordentlig shat af det. " ugh... ". Hun tog sin hånd op, med håndryggen kyssende mod de fugtige læber, der ville smage af den yderst delikate whisky. " Okay ". Hun pustede kort ud og prøvede at samle sig mod, til at se denne skønne fremmede i øjnene. Hun fik pludselig fremkaldt et billede i sit hoved, før hun gav et gisp fra sig " Gahhh..?! ". Hun nåede ikke at stoppe sine ord, før det egentlig var forsent. " Omg!, så det dig jeg har drømt om i alt den tid?? ". Hendes kinder blussede op i en rødlig nuance, da det gik op for hende, hvad hun egentlig lige havde blurted out, for Dean.



°Wonderland & Morning Whisky° Superthumb



Hun så flovt væk fra ham og fandt endnu et glas frem, puttede isterninger i det, samt skænkede ham noget af den dyre skotske whisky. " Blot, glem hvad jeg sagde.. øhm, såh? ". Hun betragtede ham en smule og satte sig op på disken og klappede blidt ved sin side, som at han godt måtte sætte sig ved siden af hende, oppe på bar disken. Hun krydsede elegant og smidigt sine ben, i det hun sad i skrædderstilling, før hun så mod ham igen med sine piercende blanke isblå dådyr øjne. " Så.. du er Dean Sanders ". Hun bed sig diskret i den fyldige underlæbe af sin, der stadig bar en smule fugtighed fra den gyldne væske, hun før havde slugt så grådigt ned i sig, for at få mod nok, til overhovedet at se på Dean.

Dette var så uvirkeligt, så uvirkeligt som uvirkeligt kunne blive. Hun sad overfor den mand, der havde hjemsøgt hende i månedsvis, i hendes drømme. Hun strøg blidt en forvildet hårlok, om bag sit øre, i mens hun lod de isblå øjne af sine, sluge hver en del af ham ind. Han havde sikkert opdaget det, hvordan hun bed en smule i sin underlæbe, tydeligt tegn på hun nød hvad hun så, samt hvordan hun berørte sit hår.. hvordan hun ikke kunne lade vær med at fokuser på hans ansigt.. hans læber.. alt ved ham var fandens fantastisk. " Undskyld, jeg burde ikke.. stirre såen ". Hun så flovt væk fra ham, i det hun rømmede hals " Øhm " før hun skænkede endnu et glas op til sig selv, med isterninger denne gang, for at det skulle nydes og ikke bundes. " Well this is awkward.. ". Hun sad overfor en mand, hun havde et barn med, men hun erindrede ham ikke så kraftigt, dog lod det til at hendes krop ikke havde glemt ham, samt hans berøringer. " Jeg ked af at jeg ikke kan.. huske dig, det virkelig ikke med vilje. Jeg tror der sket et eller andet, hvor mine evner måske.. i dont know.. anyways, noget er sket og jeg husker intet efter det.. det må ha været et eller andet VIRKELIG livs ændrende? i mit liv ".

Hun huskede ikke aften på taget, at ha sat med Dean død i sine arme.. at ha grædt tusinder tåre, for derefter at gå amok, at hendes evner nærmest havde revet alt om hende, fra hinanden, flået og slynget rundt med ting, indtil.. hun var besvimet og havde været døden nær. Dean var faktisk skyld i netop dette, dog.. lå skylden delvis på kajika´s skulder, fordi det var hende, der havde givet ham lyst til det, til at begynde med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Fre 20 Feb 2015 - 20:32

Dean kiggede bare undrende på hende, lige nu talte hun mere sort snak end noget andet og han var utroligt forvirret over de sætninger hun sagde og de ting hun åbenbart prøvede at forklarer: "Jeg ved ikke noget... Men ja... Jeg savner dig Kajika..." sagde han roligt og vidste godt at det nok ikke betød så meget for hende, når hun nu ikke engang vidste hvem han var, men han kunne jo lige så godt være ærlig og han kunne lige så godt sige tingene som de var. Han elskede hende og han elskede deres datter, men det virkede dog til at den del af sin hukommelse havde hun lidt endnu, hun huskede dog Nicole og for Dean var det jo også næsten det vigtigste, de var nødt til at passe på deres datter, der var ikke rigtigt andet at gøre, især når nu Dean havde været for dum til nogensinde at passe på hende.

"Jeg ved ikke noget...." sagde Dean i en rolig stemme: "Jeg ved faktisk ikke noget... Jeg vil bare gerne være sammen med dig, og jeg vil gerne bruge tid på at forklarer dig hvad der er sket i vores liv... Selvom det er mange år siden vi har været sammen" sagde Dean og kiggede roligt ned i jorden, han elskede virkeligt Kajika og han ville gerne være sammen med hende, han kunne godt lide hende og alligevel så ville han ikke lyve overfor hende, han ville være ærlig og forklarer hvordan tingene var, han kunne ikke udnytte hende på den måde, selvom det var fristende.

"Skal vi ikke sætte os ind og snakke lidt eller noget i den stil?" spurgte han i en rolig stemme, og stod så en smule tøvende uden helt at vide hvordan han skulle forklarer det hele til hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Lør 21 Feb 2015 - 13:07

De piercende dyriske isblå øjne, studerede Dean, med en smule mistroisk glimt i sig. Hun anede ikke om han virkelig var denne ' Dean Sanders ',- dog var hun villig til at tro ham, indtil videre. Hun så kort undrende på ham, i det han spurgte om de ikke skulle sætte sig ind og snakke. Hun så kort rundt, før hun sukkede og tog whisky´en med højre hånd, før hun hoppede ned fra baren´s disk. " Mit kontor.. vi kan snakke der ". Hun gik derefter hen og lukkede døren ud til og låste, så ingen ubudne gæster, ville dukke op, midt i det hele. Hun låste hoveddøren, før hun gik hen til Dean og sagde " Følg med ". Hun gik hen til en elevator, i stedet for trapperne. Hun trykkede på knappen og ventede, mens de stod der, tog hun et kort diskret kig i Dean´s retning, før hun flovt så væk fra ham igen. * Det så mærkeligt det her.. *. Hun sukkede en smule, før elevatoren kom og åbnede sig lydløst. Hun trådte indenfor i den musik løse elevator, der var gennemsigtig hele vejen rundt, så man kunne se det indre af selveste fabrikken. Helix var så småt ved at være færdig, der manglede blot personale samt få ledninger der skulle sættes på plads.

De isblå øjne, lod sig forsigtigt snige endnu et kig i Dean´s retning, før hun adskilte de fyldige læber og tøvende spurgte " Har Nicole fortalt dig det.. at jeg ingen gang kunne genkende min egen datter ". Hun blev tavs, efter at ha spurgt ham, hvorefter hun så skamfuldt væk fra hans retning. Døren gik op, da de nåede 3 sal, 3F kaldte hun det. Hun trådte ud og strakte sin arm ud til den ene side, mod en smuk blå diamant ligene korridor. " Det her nede af ". Hun gik ned af den blå gang, hvorefter der kom en sølv farvet dør i metal frem. Hun åbnede et metal panel med en nøgle og tastede sin kode ind, hvorefter døren gav et ' klick ' fra sig. Hun åbnede døren og gik indenfor, hvorefter hun trådte til siden, så han kunne træde indenfor ligeså, til hendes store kontor.


Kontoret - http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/09/upper_tym_zhaos_penthouse_int_office_02_rsfrwb.jpg


Når man trådte ind, ville man blive mødt af en lille væg, hvor der ville stå en kommode op af, med 3 hvide aflange lamper på. På hver side af den lille væg, var der en trappe, der førte op til det hævede gulv. Kajika gik til venstre, mod den smukke brune læder sofa. Hun satte sig ned i den og puffede den hvide pude lidt op bag sig, i det hun tog sine sko af og slog benene op, dog stadig så Dean kunne sætte sig i den anden ende af sofaen, vis han ville, ellers var der en smuk sort hvid, broderet stol, han kunne sætte sig i. Efter som den var 12:32 om morgenen, kunne man ane et smukt skær, komme ind fra de fine vinduer, der var i et sådan glas, at man ikke kunne se ud af dem, eftersom det ikke var klar glas,- dog lyset bragte stadig liv til det smukke rum.
Kajika bar en dags ring, en hun havde arvet fra sin familie, der gjorde, at solen ikke skadet hende, dog.. hun ville ha større blodtørst, samt være mere svækket og ikke i stand til at bruge sine evner, så længe hun bar ringen, samt ligeså mange timer efter, som hun havde båret den.
" Der lidt rodet her inde, men forhåbentlig er det ikke for meget, til at bryde din koncentration ". Hun smilede uskyldigt og trak benen op til sig, før hun omfavnede sine knæ og lod sin hage hvile mod sine ben.

De isblå øjne, betragtede nu nysgerrigt Dean, i det hun sagde " Sådan.. du begynder bare, at fortælle.. når du klar ". Hun var klar til at høre alt han havde at fortælle nu. De var helt alene, der var ingen andre end dem i bygningen, samt hendes kontor var lydtæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Søn 22 Feb 2015 - 23:26

Dean havde så utroligt mange følelser i klemme når det ko til kajika, han kunne ikke forklarer det, men han vidste bare at han aldrig nogensinde ville komme til at føle for en kvinde som han følte for hende. De to havde været igennem så mange ting sammen. Han huskede tydeligt da han havde holdt hende i sine arme da hun var døende, hvordan han havde grædt, hvor forfærdeligt det havde været. Da han havde mødt Nicole første gang da hun var lille, ja selv da han havde mødt Kajika første gang. Hun havde ændret hans liv til det bedre, og han vidste at han burde være hende evigt taknemmelig. Hun var det bedste menneske han kendte, også selvom de havde gjort hinanden så meget godt og ondt. Men han savnede hende og han ønskede at være sammen med hende, selvom han godt vidste det måske ikke var klogt.

Dean gik med op i mod hendes kontor, og kiggede så stadig i mod hende. Han havde stadig lyst til bare at kysse og kramme hende, men vidste at det ville være over stregen på utroligt mange punkter: "Hold da op... Her er smukt" sagde han og kiggede let rundt som de kom ind på kontoret, hun måtte virkeligt have scoeret kassen på et eller andet. Dean selv gik jo som altid rundt og var fattig og anede ikke helt hvordan at han skulle få råd til at tage sig af Nicole, men Dean ville gøre alt hvad han overhovedet kunne.

"Jeg... Jeg ved ikke hvor jeg skal starte... Men... Jeg savner dig bare... Vi har været sammen så mange år, jeg har set dig dø og du har set mig dø... Og ja... Selvom vi er utroligt dårlige for hinanden så er vi også gode, og jeg har brugt mange år på at finde dig" sagde Dean ærligt og kiggede let ned i jorden, og havde ingen anelse om hvad hun mon tænkte: "Husker du mig ikke engang en lille smule?" spurgte han i et dybt suk.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Tirs 24 Feb 2015 - 7:57

Da Dean endelig var færdig med at snakke, sad Kajika blot og stirrede nysgerrigt på ham. Ordene død.. var ikke ligefrem noget hun havde haft lyst til at høre. " Så jeg har været, død... før dette? ". Hun så kort ned på sine hænder og begyndte at ryste en lille smule, ved tanken om, at dette ikke var første gang. Hvordan var hun kommet tilbage?. Minderne eller nærmere.. mareridtene kom pludselig til hende, i det hun huskede ordene helvede, der var skrevet i hendes lille sorte bog. " Jeg var i helved.. fanget ". Hun tog sig kort til hovedet og prøvede at smække billederne væk fra sine minder.  * Nej, jeg vil ikke huske.. jeg vil ikke vide det her *. Hun åbnede sine øjne og så ikke så forpint ud mere.

Hun så tøvende mod ham, i det han spurgte hende, om hun end ikke huskede ham en lille smule. Hun rakte sin hånd frem og rykkede sig forsigtigt tættere på ham, i det hun sad på knæ i sofaen, foran ham. Hun tog blidt hans hånd og så på ham med de isblå dådyr øjne. " Undskyld, jeg ville gerne huske dig, men.. jeg kan bare ikke ". Hun sukkede kort og strøg ham blidt over kinden, i det hun betragtede hans øjne en smule. Hun mærkede en form for.. trang. Hun lænede sig langsomt hen af mod ham. De isblå øjne, blev langsomt blod røde i det, mens hendes hjørnetænder gled frem. Hun lagde hovedet en smule på skrå og mærkede en pludselig trang til at bide ham, smage ham. " Du dufter så godt... ". Hun følte sig næsten helt hypnotiseret.

Hun bar dags ringen, den der havde gået i arv til hende, for mange år siden. Den tog ens evner, men forstærkede ens sult.. den var farlig, fordi den tappede hele tiden en for kræfter, både fysisk men også magiske. Hun kom til sig selv, i det hun så chokeret på Dean, med de nu isblå øjne igen. Hun rejste sig brat op og tog sig en smule til munden, i det hun prøvede at skjule sin flovhed samt hjørnetænderne. " U-Undskyld.. det var ikke med vilje. Det aldrig sket for mig før.. jeg.. undskyld ".

Hun så chokeret på ham og rødmede svagt over kinderne. Hun vendte siden til ham og krydsede sine arme og tog sig en smule til den højre kind.. det var som om hun brændte indeni. Måske hun havde drukket for meget? og så med ringen på.. så var hun meget mere påvirkelig over for alkohol, fordi al der hed healing virkede ligeså heller ikke... alt magisk virkede ikke, det var som at være fanget i et menneskeligt stadie, bare hvor man var mere svag og modtagelig. Minderne om hans berøringer.. gled ind i hendes erindring om ham.. om hvordan han ville kysse hendes nøgne bryst, hendes hals... hvordan hans læber smagte. " Ugh, jeg tror jeg har drukket for meget ". Hun tog sig en smule til hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Fre 27 Feb 2015 - 12:38

Dean nikkede ganske roligt som svar til hendes spørgsmål, ja hun havde været død før, desværre. Dean huskede de sidste dage ganske tydeligt og der var ingen tvivl i verden om at det havde været de værste dage i hans liv, han elskede virkeligt Kajika og han var sikker på at havde hun aldrig været død, så havde de stadig været lykkelige sammen den dag i dag, tingene var jo begyndt at gå godt og de kunne rent faktisk fungerer, men pludseligt gik alt galt og Dean kunne ikke gøre andet end bare håbe på at de engang ville finde hinanden igen: "Men du ved Nicole er din datter?" spurgte han roligt, det var da en start, især fordi at Nicole havde brug for en mor eller en far der kunne passe på hende, og det ville ikke ligefrem gøre noget at den forældre var Kajika, hun havde altid været den mest fornuftige af de to.

Som hun kiggede i mod ham, for at konstaterer at hun ikke kunne genkende ham, sukkede Dean blot opgivende: "Vi har været sammen mange år Kajika, vi har været forelskede i mange år. Jeg har såret dig og gjort dig ondt, og det samme har du den anden vej, men jeg elsker dig..." sagde han roligt, han kunne ikke lade hende gå, han elskede hende virkeligt: "Jeg vil gerne være der for dig... sagde han i en stille stemme, og lagde hovedet på skrå som hendes hjørnetænder begyndte at vokse, og det fik blot Dean til let at smile, nok fordi at han især kom i tanke om de mange minder de to havde sammen, hun betød mere for ham end nogen anden og han ville aldrig miste hende af syne igen.

"Det gør ingenting.... Men du skal ikke bide mig" sagde han roligt, havde hun haft en hukommelse ville hun nok huske hvorfor, men han valgte ikke at sige noget for nu, mest fordi han ikke ville ende med at ødelægge den ellers ganske hyggelige stemning med hende: "Er du okay?" spurgte han og lagde en hånd på hendes overarm i en kærlig gestus imens han kiggede på hende med et forsigtigt blik, han kunne stadig ikke fatte at så mange års kærlighed skulle ende her, hvor at Dean jo nærmest virkede som den fornuftige af de to.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Fre 27 Feb 2015 - 13:03

De blanke isblå øjne, gled over på Dean, i det han blidt lagde sin hånd, på hendes overarm, i en kærlig gestus, mens han kiggede på hende, med det blide forsigtige blik. Hun ville så gerne ende hans hjerte kvaler, men hun kunne ikke. Forsigtigt trådte hun et skridt væk fra ham, i det hun gav et lille skævt smil fra sig " Det.. okay. Jeg er.. okay ". Hun prøvede nærmere mere at forsikre sig selv, om at hun var okay, end at forsikre Dean om det. Den virkning han havde på hende, på hendes krop. Hun så tøvende på ham, i det hun sagde " En frisk start.. hvorfor tager vi ikke en frisk start? ". Hun så flovt væk fra ham og bed sig en smule i underlæben og sagde " Du min datters far, samt.. vi har haft en fortid, men.. jeg behøves ikke en fortid med dig, når jeg kan skabe et nyt bånd.. ". Hun smilede forsigtigt, i det hun rakte sin hånd mod ham og sagde" Hvad siger du til det? ".

Hun hentydet tydeligt til, at det var en deal, vis han tog hendes hånd og klemte den. At de skulle prøve at begås hinanden, prøve at være venner vel? eller måske blot hænge lidt ud, omgås hinanden. Hun havde ikke brug for at vide, hvad fortiden havde været, især fordi hun kunne fornemme den ikke havde været al for god. " Det helt iorden, vis du ikke vil være venner, vis det for hårdt, dog.. jeg syntes at for Nicole´s skyld, at vi skal give det en chance, altså at ide mindste, at kunne snakke sammen som to voksne.. som nu? ". Hun smilede uskyldigt til Dean og sagde tøvende " og så.. kunne jeg godt tænke mig, at lære dig lidt bedre at kende ". Hun satte sig ned i sofaen igen og så kort mod ham, i det hun sagde" Og angående bideriet.. jeg lover, at jeg ikke vil bide dig.- Faktisk aner jeg slet ikke hvad der gik af mig? ". Hun forstod det vel lidt inderst inde, at hendes krop huskede ham, måske Dean også havde bemærket den virkning, han havde på hendes krop, rødmen over kinderne af hende, den måde hun så på ham. " Hvad siger du til at gå ud iaften?.- På club eller noget??, blot for at lære hinanden bedre at kende? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Fre 27 Feb 2015 - 13:31

Det var virkeligt underligt for Dean at skulle lære hende og kende igen på den måde: "Fair nok..." sagde han og gav hende dog ikke hånden, men afslog den: "Men du skal bare vide at det er hårdt for mig, du er den eneste jeg nogensinde har elsket og jeg vil ikke slippe dig igen" sagde han og smilede så ganske forsigtigt til hende, han anede ikke hvad han skulle sige, han ville ønske de kunne gå tilbage til bare at have et fantastisk liv: "Men hvis du har spørgsmål så bare sig til, jeg kender trods alt dig og dit liv ret så godt..." sagde han i en rolig stemme.

Der var ingen tvivl om at Dean var blevet mere moden med årene, især de sidste tre år hvor han havde været sendt til et andet land var der sket meget, men han kunne ikke andet end håbe på at hun ville se ham igen, for han elskede hende og han ville gøre alt for at være sammen med hende igen, men det krævede naturligvis at hun godt kunne lide ham: "Det kan vi sagtens... Sådan date agtigt?" spurgte han med hvad der nok mindede om håb i stemmen, nok fordi at han stadig havde en drøm om at de to skulle ende sammen igen, og han ville ikke ligge skjul på det: "Nicole skal nok klare sig... Hun er en god pige" sagde Dean i et afslappet smil, han ville gøre alt for at beskytte sin datter.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Fre 27 Feb 2015 - 13:44

Da han afslog at gi hende hånden, stod hun blot et kort sekund og så lettere chokeret ud, dog forstod hun ham vel godt, i bund og grund. Hun tog sin hånd til sig og følte sig en smule, malplaceret for en kort stund, før hun slugte sin stolthed lidt og lyttede til ham. At han ikke ville slippe hende igen, det forstod hun ikke helt?, som at han ikke ville give op? på sin kærlighed, eller at han ikke ville ende med at bryde kontakten med hende?. Hun rystede en smule på hovedet og prøvede at lade dette lægge, det var alligevel ikke så vigtigt igen. Det vigtigste var, at nu var de på tale fod igen, samt han havde fundet hende og hun havde endelig mødt ham?, så det var vel en begyndelse på et yderst, weird friendship?.

Da han pludselig spurgte, om det var date agtig, så hun flovt på ham og blev tomat rød i hovedet, før hun vendte sig med ryggen til ham. Hun lod som om at hun ville tag noget af drikke, fra sit glas, men egentlig stod hun blot med glasset i hånden og var ret så chokeret, over hans pludselig.. dominerende fremtræden, af både følelser, samt ærlighed?. Hun satte glasset fra sig og vendte sig mod ham, i det hun sagde" Blot som venner.. ". Hun så tøvende på ham, i det hun sagde" Fordi.. jeg kender dig jo ingen gang, altså som du kender mig, samt.. måske er jeg ikke den mere, den person du forelskede dig i. Folk forandre sig ". Hun havde det ikke helt så let, med at han var så ligefrem og ærlig, med hans følelser for hende, især når hun intet erindrede om det. " Hvad siger du til at tag ind og høre et band? på en af de lokale clubs ? her i nærheden ". Hun så tøvende på ham og sagde" Musik og alkohol?. Du virker ikke som typen der vil afslå det ". hendes valg var med vilje. Ingen fancy middag, ingen fin tilværelse eller plads til tætheds tale og følelser lagt for skue, blot masser af musik, støjende mennesker, samt masser af alkohol, præcis som hun ville ønske det. " Vi kan mødes på Red?, senere.. jeg skal nemlig lige ha pakket alt dette, samt de åbner først dørene kl 22 ". Hun smilede en smule uskyldigt, mens hun ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Dean Fre 27 Feb 2015 - 21:37

Dean var ret sikker på at ligegyldigt hvordan at hun havde ændret sig, så ville han altid have følelser for hende på den ene eller den anden måde, alligevel endt ehan med at nikke, for han ville skam gerne bare komme videre og om ikke andet være venner, se hvor det bar hen: "Selvom du intet husker, så er du og har du altid været, den person jeg stoler mest på" sagde Dean i en rolig stemme og smilede så forsigtigt, selvom hun måske ikke troede på det, så var det skam sandheden og det ville man nok aldrig helt komme til at lave om. Dean holde meget af hende, hun var en dejlig kvinde og han håbede da også at hun ville kunne lide ham: "Tjah hvem ved, måske du slet ikke kan lide mig" sagde han let og kunne mærke han begyndte at lukke sig en smule overfor hende, bare fordi at han var bange for at blive såret igen.

"Alkohol siger jeg ihvertfald aldrig nej til... nu eller?" spurgte han bllot i et lille smil og kiggede i mod hende, han ville virkeligt gøre alt for hende og han var glad fora t hun havde valgt at give ham en chance, som venner om ikke andet: "Men du skal vide at ligegyldigt hvad, så har jeg altid din ryg hvis nogen gør dig ondt" sagde han alvorligt og han mente det skam, hun betød meget for ham og han ville for altid være en del af hendes liv hvis hun gav ham lov.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Gæst Lør 7 Mar 2015 - 14:28

Langsomt rejste hun sig op, i det hun foldede sine hænder kort, før hun spredte sine arme ud af og sagde " I aften ". Hun betragtede Dean, med sine isblå dådyr øjne, i det hun gav et lille skævt smil fra sig, med hovedet let på skrå. " Jeg har forfærdelig meget jeg skal nå idag, så vis vi mødes ved R.E.D? udenfor.. kl ". Hun tænkte en lille smule, hvad der ville passe bedst, før hun gav et smil fra sig og nikkede, inden hun så mod Dean igen og sagde " Hvordan lyder kl, 22:00? ". Det skulle heller ikke ende med at blive al for sent. Hun så tøvende mod Dean, i det hun sagde " Kom, så følger jeg dig ud ". Hun gik ned af trapperne, hen til døren og åbnede den, før hun så hen mod Dean og ventede på at han kom gående efter hende. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige eller gør i denne situation, men det føltes forfriskende, at snakke med en, at endelig få et ansigt sat på denne Dean Sanders. Forsigtigt gav hun et lille smil fra sig, da hun lukkede døren til kontoret og fulgte ham, igennem korridoren, fra kontoret, ud til 3 Etage igen.

Hun gik hen til elevatoren og tog den ned, før hun steg ud, da den nåede 1 Etage. De isblå øjne så kort mod Dean, før hun gik hen til dørene og stod der nu og betragtede ham en lille smule. " Så vi ses iaften? ude foran R.E.D??.. right ". Hun bed sig en lille smule i den fyldige underlæbe af sin, mens hun stod en smule utålmodigt... anede ikke hvad hun skulle gør af sig selv i denne situation? som hun havde sat sig i. Da Dean gik, lukkede hun blidt døren efter sig og gik igang med arbejdet indenfor, i Helix. Der var ting der skulle skrives under på, samt sættes på plads. Da hun gik op til kontoret, så hun kort ned mod sin mobil, i det hun tabte et kort. " Hm? ". Hun så undrende på det, før hun bukkede sig ned og samlede det op, mellem de smalle finger, var et hvidt smukt visit kort.. med et nummer på bagpå. Hun så tøvende på det, i det hun tjekkede det. Et mobil nummer måske?... firma nummer. Wyatt Moore. Hun mærkede hårene i nakken rejse sig en smule. Aldrig ville Kajika indrømme det, men hun tændte på at blive domineret.. af en stærk kontrolfreak.. måske en kontrollerende person.. med en stærk personlighed, en mand.. en der vidste hvad han gjorde. Dean virkede så blid og nænsom, men der var noget over ham.. en dominerende aura.. som at han for det meste tog hvad han ville ha. Pigerne sværmede sig sikkert om begge mænd.. Dean.. der sikkert kendte tøser rundt omkring i byen.. og Wyatt?... datede han overhovedet.

Hun smuttede op på sit kontor og søgte lidt på denne Wyatt Moore. Hun tjekkede det meste ud, som hun kunne få fingre i, dog så vidt hun kunne se, var der ikke artikler om forhold?.. om nogen tøser faktisk. * Hm?.. måske er han bøsse *. Det ville forklar hans flotte hår, samt hans beklædning, så stilfuld. Hun sukkede tungt og lukkede sine øjne, mindes... Dean´s læber.. hans engelske accent.. måden hans hår sad.. hans forførende øjne.. hans alvorlighed.. han var fandens flot.. sikkert et vilddyr i sengen. * Fuck.. flot Kaji.. nu du blevet liderlig efter din eks.. du ingen gang husker *.
" Ugh.. " Hun fandt sig selv, siddende med sammenklemte ben, bidende i sin underlæbe. Hun rejste sig op og sukkede tungt, i det hun lukkede sin computer, før hun fortsatte arbejdet, indtil kl 19. Hun tog derefter hjem til sin nye lejlighed hun havde fået for blot 2 uger siden. Hun havde fortalt Nicole om hvor hun boede samt givet hende en nøgle, så hun kunne altid dumpe forbi.
Da hun kom indenfor, lukkede hun døren og låste efter sig, før hun sukkede tungt og gik udmattet hen af mod badeværelset, for at tag sig et bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Wonderland & Morning Whisky° Empty Sv: °Wonderland & Morning Whisky°

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum