Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You wanted to see me? - Aurelie EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You wanted to see me? - Aurelie EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You wanted to see me? - Aurelie EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You wanted to see me? - Aurelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You wanted to see me? - Aurelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You wanted to see me? - Aurelie EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You wanted to see me? - Aurelie EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You wanted to see me? - Aurelie EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You wanted to see me? - Aurelie EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You wanted to see me? - Aurelie EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You wanted to see me? - Aurelie

2 deltagere

Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tors 19 Feb 2015 - 12:06

T: 13:00
V: Solskin og en vind
S: Sushi baren
O: Gaderne og baren.

Der var en rart solskin, men en smule vind på denne fredag eftermiddagen. Gaderne var fulde med mennesker som var ude for at shoppe mens der var godt vejr, der var blevet lovet regnvejr, og da det ikke kom, ville folk jo shoppe. Det var også længe siden at vejret havde været så godt. Eleanor var på vej ned til sushi baren, hvor hun altid plejede at mødes med Aurelie, hendes bedsteveninde - og Blake dejlige lillesøster, all in one. Eleanor undrede sig dog en smule over hvad hun skulle i dag, efter som det ikke var så tit at Aure skrev at de skulle mødes i dag, Blake havde været taget afsted for nogle dage siden. Det havde været noget af nogle dage hun havde haft, og hun anede ikke hvad hun skulle stille op med det hele. Hun havde mødt Abraxas og var blev mere end bare betaget af ham. Hun anede ikke hvilken fod hun skulle vælge og stå på, men mon ikke hun ville finde ud af det? Hun havde planer om at møde Abraxas igen lige meget hvad, men hvad så Blake? Hun burdet droppe ham, og lagde ham finde en anden. Hun ville ikke holde ham tilbage fra noget, og hun ville pt heller ikke fortælle noget om hendes nye guy som havde slået benene helt væk under hende. Hun kunne ikke få sig selv til det, men hun regnede heller ikke med at fortælle Aurelie om det - så kunne hun ikke fortælle det til Blake.
Hun havde bestilt to sodavand til dem, mens hun ventede på Aure. Hun undrede sig stadig over hvad tøsen ville nu? Det var hverdag og gik hun ikke i skole?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Tors 19 Feb 2015 - 12:54

Aurelie havde crashet for 3 dage siden, hos sin storebror Blake. Han var ikke hjemme da hun kom på besøg, men hun smed af ren rutine sine ting på sofaen. Blake var først kommet ved en sen formiddag den dag, med bolle hår, og løst jakkesæt. Hun vidste med det samme at Blake havde været hos en pige. Hun havde dog ikke regnet med at pigen var Eleanor. Først rynkede hun lidt på næsen, da Blake havde fortalt hende det.
Eleanor var jo Blakes første kæreste og eks kæreste, før hun blev veninder med hende, så hun havde ikke ret til at sige, at han ikke måtte gå i seng med hendes veninder, selvom det var det hun helst foretrak.

Aurelie brugte de 3 første dage på at vise Blake, hvordan man lavede mad, men det var helt håbløst. Så hun havde skrevet til Eleanor, og spurgt om de ikke skulle mødes. Det var jo så længesiden hun havde set hende.

''Ses blake. Jeg skal ud med Eleanor. Jeg låner lige din bil ikk?'' Blake lå med ansigtet i sofaen og snork sov. Så han kunne ikke rigtig sige hende imod, selvom han nu aldrig kunne finde på at sige nej til hende. Hun tog nøglerne på spisebordet, sin taske og smuttede så ud af døren.

Hun parkerede på strøgets offentlige parkeringsplads, og slukkede motoren til bilen. Blake havde bestemt en lækker bil. Den spindede så lækkert, når hun trådte speederen i bund.
Aurelie kom ind i den velkendte sushi bar, og mødte med det samme Eleanor. Aurelie gik selvsikkert hen til Eleanor i sine sorte designer jeans, og sin himmelblå, ralph lauren skjorte. ''Hej smukke'' Hilste hun glad og rakte sin besmykkede arm ud, for at få hende ind i et varm knus.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tors 19 Feb 2015 - 13:11

Eleanor sad og tegnede svagt på en blok i mens hun ventede i spændning, hun følte at der var noget mærkelig over at Aure havde spurgte. Den måde også lige efter hende og Blake havde været hotte sammen, det kunne være de havde snakket sammen? Please don't tænkte hun i sig selv. Det ville være slemt, for hvad skulle hun sige? Man kunne ikke bare gå i med sin ex kæreste, som også var bror til hende bedsteveninde? Næ narj, den ville ikke ligefrem gå.
Hun kiggede smilende op da døren gik op, og Aure kom ind. Endelig! Var Aure forsent på den, eller havde Elly være alt for tidligt på den? Det kunne vel være en blanding af de to ting. "Hej smukke selv! Du ser god ud i dag!" sagde hun smilende med en glad tone. Hun havde selv nogle jeans på og en grøn top på. Hun var klædt på til forår, selvom det stadig var lidt mø vejr nogle gange. Hun havde egentlig ikke nogle penge til at shoppe for, men hun ville gerne med på turen. "Noget særlig du mangler i dag søde?" spurgte hun smilende og kiggede på kort med maden.
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Tors 19 Feb 2015 - 13:40

Aurelie satte sig overfor Eleanor, hun så colaen som Eleanor havde bestilt til hende. Hun hævede glasset, og smilede taknemmelig inden hun tog en tår. Hun kiggede indtrængende på Eleanor. Hun havde været i seng, med hendes bror og alligevel virkede hun som sig selv. Wow, respekt.
''Altså, ja jeg mangler en kjole. Selveste Enrique Iglesias, har inviteret mig til grammy awards. Ja jeg ved at han er gammel. Bla bla bla, ingen moral prædiken, tak. Men han er bare sååååhot af sin alder. So I am going'' 'End of dicussion', tænkte hun.

Aurelie, hvilede hovedet i sin hånd, støttet af albuen. Hun smilede glad til Eleanor. Det var så længe siden hun havde hangt ud med så god en veninde som hende. ''Hva med dig? Skal du købe noget specielt?'' Spurgte hun med et smørret smil ''Som måske et frækt undertøjs sæt, som min bror selv kan nyde at se dig i?'' Hendes smil blev til et hysterisk fnisen. Nu vidste hun da, at hun vidste det. Hun kiggede beundringsværdigt på Eleanors reaktion. Og tog endnu en tår cola.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tors 19 Feb 2015 - 13:51

Eleanor lagd hovedet let på skrå, klar til at lytte til hvad end Aure skulle have så hun kunne danne sig et billede af de vigtig butikker de så skulle i. "Så vi snakker en mega hot og sexey galla kjole, men stadig med en perfekt klassisk stil? Hvilken farve?" spurgte hun smilende med et grin. "Hvad skal du siden du skal have en kjole som selv Enrique Iglesias vil tage dig med til The Grammys? Og, ja han er gammel. Men hvis han bliver ledig så tag ham vildcat!" sagde hun smilende med et grin. "Age is just a number."
Hun tog en tår af sin cola, mens hun kiggede på maden, hun skulle have noget fisk med karry. Måske bufferen? Den havde både wok og det hele? Hun tænkte let og kiggede så på Aure, hun skulle lige til at sige nej til at skulle have noget tøj, da hun kom med sin kommentar. Hun hostede let og rynkede på panden. "Undskyld mig hvad?!" Hun kiggede uforståelig på hende, og prøvede at dække over det. "Måske noget frækt undertøj, men bestem ikke noget din bror skal selv. Jeg har for guds skyld ikke snakkede med ham i to år nu, så det ville være mærkeligt," sagde hun med en hæst tone og slog blikket det.
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Tors 19 Feb 2015 - 20:05

Aurelie nikkede af Eleanors beskrivelse. ''Ja lige præcis. Den skal enten være blodrød eller sort. Men ville nok gå efter sort, og så med noget bar ryg? Du ved, for at gøre det mere intimt'' Aurelie løftede fjoget øjenbrynene gentagene gange, som, hvis hun havde sjofle tanker. Hun grinte blidt. ''Enrique er ledig? Ellers ville han nok ikke have spurgt mig. Nok kæmper jeg for det jeg vil have, men jeg er ikke så ond, at jeg splitter nogen ad'' Aurelie himlede med øjnene, og tog endnu en slurk af sin drink.

Aurelie himlede igen med øjnene over Eleanors løgn. Hvorfor kunne ikke bare sige sandheden. Hun burde for længst vide at hendes bror er dårlig til at lyve overfor hende. Elle, søde. Jeg kom til min bror for 3 dage siden, han kom først hjem sent på formiddagen med en krøllet og løst siddende jakkesæt. Det var ret så indlysende at han havde sovet hos nogen, og du ved jeg er så nysgerrig, og du ved også at min bror ikke kan sige nej til mig, så selvfølgelig fortalte han mig om jeres lille møde, og så jeres hede date'' Aurelie grinte igen, med et smørret smil. Hun gentog sin lille øjenbryn bevægelse, for at drille hende.

''Anyway. Jeg er sulten, og jeg tror bare jeg bestiller lidt forskellige sushi stykker. Noget med laks, andre med kylling.. Jeg betaler gerne dit tøj, Blake har godt fortalt om dit lån. Jeg ved godt du ikke mangler penge, jeg har selv stået i situationen, så du kan bare selv invitere mig til shopping en dag'' Hun smilede opmuntrende. Det var ikke sjovt at være den eneste der shoppede, så hun gjorde det lige så meget for sin egen skyld, som for Eleanors. Desuden, hvad havde man ellers bedste veninder til? Ihvertfald ikke til at flette hår med.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Fre 20 Feb 2015 - 19:15

Eleanor vippede let med hovedet og tænkte kort over det Aure sagde, derefter smilte hun stort. "Perfekt idé! Du ser så skide sexet ud i sort, så med bar ryg og tæt siddende vil alle fyrer falde for dig med det samme," sagde hun smilende med et grin. Hun mente det, Aure var en af de veninder hun godt kunne finde på at smide frække kommentar efter i højere karakter end det normale, men den gik selvfølgelig også den anden vej til tider. "Har han spurgt dig om du vil?! You most be kiddding me! Er der ikke en plads mere i bilen? Lover at jeg nok skal finde hjem, så i kan nyde hinanden i sengen," sagde hun smilende med en drillende. Hun ville i den grad ikke have noget i mod at komme med til grammys, det kunne være så fedt! Hun skulle dog ikke ud for at score længere, hun skulle lige finde ud af hvilken fod hun stop på i forhold til Abraxas og Blake, dette var nok livets store spørgsmål i disse dage.
Eleanor gjorde store øjnene over det hun sagde, hvorfor skulle Blake ikke bare holde sin fucking mund?! Orh gud, hvordan skulle hun lige redde sig ud af denne her, det kunne hun vel ikke? "Okay.. Jeg havde måske en ret så hed omgang med din bror efter vi spiste sammen, og endnu en hed omgang før han tog hjem," sagde hun udskyldig og bed sig svagt i læben med et trak på skuldrene. "Men du får det til at lyde som om noget der bliver ved, hvilket er et nej."
Hun vippede let med hovedet, mens hun hørt hvad Aure ville have. "Tror jeg joiner i noget tapas af sushi," sagde hun smilende og betragtede hende stille. "Har din bror nogensinde lært at holde sin kæft?" udbyd hun kort efter Aure nævnet det med pengen. Gud, hvor var hun sur på Blake lige nu, han pissede hende helt af nu. "Men nej, jeg mangler ikke noget anyways. Så jeg kan fint shoppe bare med dig, hvor mit fokus er på dig smukke."
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Fre 20 Feb 2015 - 20:28

Aurelie kom med sit blændene smil, som mindede rigtig meget om sin brors. ''Ja ikke?'' Udbrød hun glad. Hun var så glad for at hun havde en veninde, der støttede hende selv på de mindst vigtige ting.
I am definitely NOT kidding. Altså jeg kan spørger Enrique om han har en ven, der vil med. Så kan du følges sammen med os og ham? Aurelie stemme lyder en del gladere. Det kunne være fedt, hvis hun kunne få sin bedsteveninde med til grammy awards.

Aurelie kiggede spændt på Eleanor, mens hun forklarede hende, og hendes brors situation. Dog hendes tilføjelse skuffede hende. ''Hvorfor ikke? I var sådan et godt par! Hvis man ser bort fra alle skænderierne. Men hvorfor ikke? Har du måske mødt en anden?'' Man kunne godt høre Aurelie var skuffet, men hun var ikke skuffet fordi oddsene for at hun havde mødt en anden, var der. Nej. Hun var skuffet fordi hendes bror bare ville gå tilbage til sit hysteriske dame glade jeg.

Aurelie fnyste. ''Piger mangler altid noget. Ser de noget de kan lide, så mangler de det'' end of discussion. Aurelie prajede efter en tjener, og fortalte deres ordre.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Fre 20 Feb 2015 - 20:48

Eleanor grinte smilende over hendes ivrighed i forhold til kjolen, det var de færreste i verden som ville forstå dem. Mange mente jo ikke at en kjole til daten var så vigtig igen, men med den rigtig kjole kunne man ikke gå galt. Eleanor var selv kvinden som gik noget pænt tøj til hverdag, det gav hende noget mere selvsikker, hun kunne altid bare klar hele verden - bare ikke lige nu. "Nej nej! Du skal ikke spørger ham, jeg ved bare med. Jeg skal ikke følges med nogen, vil bare med," sagde hun smilende med et grin. "Jeg vil bare med til Grammy! Okay, I kan godt lige tage mig med, bare ind a bagdøren hvis det er." Hun blinkede let med øret, hun skulle bestem ikke have endnu en date med en eller anden fyr.
Eleanor lagde godt mærke til den skuffelse Lily fik, men hun var lidt ligeglad for hende var det på en måde en fejltagelse hun ikke skulle gør endnu gang. "Et godt par? Kig dog på ham, han er så meget ikke mig. Nok endte han med at charme sig ind på mig og slå benene væk. Men det holdt jo aldrig i længde," sagde hun med en blid tone. "Plus er det ikke bedre at jeg ikke dater de bror, så din bedste veninde ikke dater ham."
Hun himlede øjnene af hendes ord, hun manglede seriøst ikke noget pt. Måske når hun selv fik penge igen, men lige nu ville hun ikke bruge penge hun ikke havde. "Jeg mangler ikke noget Lily.."
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Man 23 Feb 2015 - 13:34

Aurelie kiggede med et opløftet øjenbryn på Eleanor, på samme måde som Blake gjorde, når nogen fortalte en dårlig vittighed. Men begyndte så at fnise. ''Du vil smugles ind til Grammy awards? Nul putte skatter, du skal på den røde løber, med eller uden date. Jeg vil have et billede af os to sammen!!'' Aurelies stemme var hård og fast, men den var stadig latterfyldt, efter Eleanors spøjse plan.

Tjeneren kom til bordet, og lagde fadet med de forskelige sushi stykker mellem os, senere kom han tilbage med 2 små tallerkener, og 2 sæt spisepinde. Aurelie kunne godt mærke hun var begyndt at blive sulten, og det var længesiden hun sidst fik sushi. Hun tog 3 stykker sushi med tang, ris og rejer. og 2 stykker med ris, kylling og, mango. De 2 forskellige slag sushi'er var hendes favoritter.
Hun tog et stykke med tang og reje, og gabte over stykket. Hun kiggede undrende på Eleanor, mens hun tyggede maden. Hvorfor snakkede hun sådan om Blake, som om hun allerede var ovre ham. Det er kun 3 dage siden hun havde været i seng med ham, og hun får det til at lyde som om det var 3 år siden. Aurelie tænkte på at hun måske havde fundet en andnen? Nej det kunne hun ikke have gjort allerede. Hun bårede den bare nag efter deres forrige forhold.
''Jeg gir dig ret i at han har sin charme, men at han er en pestilens på fuldtid, men han har virkelig forandret sig Elle, søde. Efter du forlod ham.. Det var hans wakeup call. Han knalder til højre og venstre, men det bare for at styre hans lyster. Han har ikke datet siden jeres forhold. Han har bare ædt pizza, set tv og trænet. I mine øjne er han et vrag. Da i var sammen, var han fuld a liv, jokede rundt og hang ud med vennerne og han besøgte mor og far ugentligt. Nu ser de ham kun, hver anden måned'' Aurelie, kiggede bekymret på Eleanor. Kunne hun slet ikke se at Blake havde forandret sig?

Aurelie besvarede Eleanors himmlen med øjne. ''Selvfølgelig gør du det. Du ved edt bare ikke endnu'' Aurelie grinte, det typiske pige grin og tog endnu en tår af sin cola.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Man 23 Feb 2015 - 18:35

Shit, Lily minede virkelig om Blake. Eleanor havde først lagt mærke til det nu, eftersom hun lige havde været sammen med Blake, det var tydelig at de havde samme forældre. Hun lagde hovedet på skrå med et smil. "Så længe jeg kan gå alene, har jeg det fint. Så vil jeg elske et billede med dig," sagde hun smilende med et grin. Hun skulle bare ikke have en date med, medmindre... Medmindre det var Abraxas, han ville være perfekt til at gå op af den røde løber med, det kunne da godt være hun skulle overveje det... Men så ville Blake nok blive en ret så sur på hende, hvilket hun gerne ville undgå.
Hun betragtede maden med et smil, hun vidste ikke helt hvilken slags sushi hun skulle starte ud med. Hun tog to med kylling, ris og mango, så to hun to med hummer, rig og tang. Hun var ikke længere sulten sjovt nok, snakken om Blake og hende gav hende dårlig samvittighed. Hun burdet ikke have taget med på date eller taget ham med hjem i sin seng. "Lily. Jeg er ligeglad om hvor mange han har date eller gået i seng, det er lige meget for mig. Det er ikke min skyld at han ikke har nogen livsglæde, han virkede nu meget glad og selvsikker da jeg mødt ham. Om han besøger sine forældre eller ikke, kan ikke være min skyld. Det er hans eget valg om han vil besøge dem eller ikke," sagde hun blidt med en rolig tone. Hun bed sig læben og spiste et stykke sushi. "Men en ting ved jeg, at vi skal skal date igen."
"Jeg mangler virkelig ikke noget, men derfor skal vi stadig shoppe," sagde hun smilende med et svagt grin. "Vi skal shoppe til dig."
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Tirs 24 Feb 2015 - 8:52

Aurelie blottede håndfladerne, i en undskyldene og forsvarende bevægelse. ''Jeg beskylder dig intet søde. Du kan ikke gøre for at Blake er en love sick abe, eller at han er en idiot. Jeg siger bare tingene som det er, at han ikke er sig selv. Lad os ikke skændes eller diskutere mere om det''. Aurelie rynkede brynene og kiggede stumt på Eleanor. Hun brød sig ikke om at diskutere eller skændes. Det gjorde hende for det meste vred, men hun anstrengte sig for at holde sin kommende vrede inde. Det ville hun ikke udsætte sin bedsteveninde for.

Aurelies ansigt blødte lidt op, da de kom ind på shopping. ''Så siger vi det'' Svarede hun blot, og tog endnu et stykke sushi, mellem spise pindende. ''Når lad os få spist færdigt, og komme afsted og bruge penge''


Aurelie kiggede i butiksvinduerne, på den dyre gade. Skulle tingene være i god kvalitet, skulle man kigge ved den ''gode'' prisklasse, derfor stod hun udenfor en valentino' butik og kiggede på deres vindues udstilling af kjoler. Hun var ikke super imponeret, men kjolerne var da smukke. ''Nogen ideer, hvor vi kunne kigge henne?'' Sprugte Aurelie, og kiggede på Eleanor, som stod ved hendes side.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tirs 24 Feb 2015 - 10:33

Eleanor sukkede blidt og lukkede kort øjnene, hun var ikke ude på at skændes, men hun ville også gerne forklar Lily at hende og Blake ikke kom til at ske igen. "Hør her, jeg vil ikke skændes med dig. Det kan godt være jeg gik i seng med ham to eller tre gange for nogle dage siden, selvom at jeg ikke burdet, er heller ikke lige frem stolt af det. Hvis du er så nysgerrig og vil vide hvor mange gange skal du spørger ham, kan ikke huske om den om natten var en drøm eller ikke. Men nok om det, jeg kan bare ikke gå i et forhold med ham igen, der er nogle ting jeg ikke kan lærer og leve med," sagde hun med og bed sig læben. "Ja, han kan være alt jeg leder efter i en mand, men han kan og være alt jeg ikke vil. Men det vil ikke gå ligemeget hvad, og du ved det også godt," sagde hun med en blid tone. Hun vidste at de ikke ville blive til noget, mest på grund af Abraxas. Hun ville helst ikke fortælle hende noget om ham, eftersom det var ret så tidligere end Blake at hun var blev forelsket og betaget af en anden mand.

Eleanor gik og kiggede med overvejede hvor de kunne finde den rigtig kjole. "Lad os gå ind og kigge om de har noget spændende til dig," sagde hun smilende med et blidt grin, og trak hende med ind. Hun begyndte at kigge hende kjoler til hende, gerne sort eller med åben ryg.
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Ons 4 Mar 2015 - 16:07

Aurelie verfede med hånden i irretieration. Hun magtede ikke et skænderi. I hendes øjne, var han den sødeste og bedste bror, men med de sædvanlige, broderlige og irreterende intentioner. Hun forstod heller ikke Elle. Hun plejede ikke at snakke sådan om Blake. Selv efter de slog op, snakkede hun godt om ham. Det fik Aurelie til at spærre øjnene op. Hun værner over et eller andet, eller en eller anden. Men, hvem? Aurelie følte sig lidt såret, over at Eleanor ikke bare kunne sige det med det samme. Hun ville forstå det, hvis hun var faldet oprigtigt for denne fremmede, som hun er nysgerrig efter at vide mere om. Men hun ville selvfølgelig også synes at Eleanor var ret så hurtig på banen. Men igen, hun ville bakke hende op som den bedste veninde hun nu er.
Hun spændte i kæbemusklen, som Blake også plejede at gøre, når noget irriteret ham. ''Fint. Du er ikke vild med min bror. I get it'' Svarede hun, og svang sin taske over skulderen, for at komme afsted.

Aurelie himmelede med øjne og smilte til Elle. ''Vi skal også finde noget til dig'' Grinte hun.

Hun gik stativerne med kjoler igennem, og stoppede ved en sort kjole med sorte laser. Hun lagde hovede på skrå og studeret den. Den var ikke med bar ryg, men den var satme flot. ''Elle hon! Kom lige og tjek den her ud'' Hun holdt kjolen ud, med udtrakt arm, så man kunne se den hele. Den var gulv lang, med detaljeret motiver over brystet, og chiffon stof over den ene skulder. Hun kiggede spændt på Eleanors reaktion til kjolen.

You wanted to see me? - Aurelie 589debf4fa5c08c5b684a7b6eca3fc6c
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tors 5 Mar 2015 - 12:09

Eleanor kunne godt mærke at hun begynde at sig lidt nederen over Lily's reaktion, men på den anden side var det jo helt normalt? Hun plejede ikke at snakke sådan om Blake, hun plejede at sige måske en dag eller noget i den stil - lige nu ville de aldrig finde samme igen. Hun tænkt på den morgen de havde haft sammen uge, hun kunne ikke lade være med at smile og få en meget svag rosa på hendes kinder. Den morgen havde ikke været uskyldig, gad vide om Lily vidste hvad de havde lavet ud over selve sexen? Eleanor håbede virkelig ikke, det ville bare være lidt for pinlig måske. Hun sukkede over hendes ord, hun burdet virkelig fortælle hende om Abrax, men hvad skulle hun fortælle hende? Hun var fortaget i den mand, han havde taget hende med storm. "Lily.. Jo, jeg har selvfølgelig nogle følelser for ham, det er ikke det," sagde hun og kiggede ned i maden. "Det er..." Hun skubbede lidt rundt med et stykke sushi, og trak svagt på skulderne, hvordan skulle hun sige det her uden at lyde som hun begik sig blandet flere fyre. "Jeg tror måske jeg har mødt en anden," mumlede hun svagt og bed sig svagt i læben. Det var tydeligt at hun vidste det var måske en smule hurtigt efter hun havde kastede sig over Blake to gange, hun havde selv startet det om morgen.

Eleanor gik med en ind, hun kunne vel bruge en kjole når hun skulle med Abrax, de kunne tage ud og spise? Hun ville elskede at at spise med ham, og måske nyde resten af aften et sted, hun kiggede kort over på Lily som forsvandt imellem kjoler. Da hun hørte Lily fandt hun hende hurtigt, hun smilte stort. "Prøv den! Den er jo gude! Dog ikke med bar ryg, men wow!"
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Man 9 Mar 2015 - 18:05

Aurelie var lettere irriteret, og såret. Hun kunne fornemme at Eleanor holdt noget hemmeligt. Hun kendte hende ret så godt, til at kunne spotte sådan noget, og egentlig havde hun håbet på at de var tættere, så de ikke behøvede at holde noget hemmeligt.
Aurelie betragtede forsigtigt Eleanor, som rodede rundt med de resterende sushi.

Hun skulle til at sige noget, under Eleanors tøvende forsøg på at fortælle om hendes manglende følelser til hendes bror, da Eleanor så kom hende i forkøbet, og bekræftede hendes teori.
Aurelie hvinede og hoppede op og ned i stolen! ''Jeg vidste det bare!!! Jeg vidste at du ikke bare var blevet en blind spade. Men at du faktisk havde en grund til ikke at kunne lide min idiot af en bror!'' Aurelie kiggede i nogen få sekunders ro, på Eleanor med et stort smil, for så at læne sig ind over bordet og give Eleanor et akavet men stort kram. ''Åh.. Elle skatter. Jeg er så glad på dine vegne! Hvem er han? Hvordan er han? Er han sådan en mystisk romeo, eller en hård bad boy som er let gennemskuelig?'' Aurelie sender Eleanor et kinky blik, med et twist af sjofelhed og brød ud så i et fnis, som kun kunne byde på ballade og hemmeligheder.

''Okay! Men du skal også lede efter en kjole, hvis du skal med til Grammy awards, så kan du tage din nye mand med? Det sidste var nok mere ment som et spørgsmål. Selvom at Eleanor sikkert viste at spørgsmål ikke skulle besvares men gøres, når det gjaldt hende. Hun svang kjolen over skulderen, og gik ind i det nærmeste prøverum.

Ud kom hun igen, med det sorte kjole det klædte hendes krop ulasteligt. Den var jo næsten som malet på hende. Alle de detaljer der var på kjolen glitrede ved hendes gyldne hud, og passede bare til både hendes hår og øjne. ''Nå hvad siger du?'' Aurelie bed sig i underlæben. Hun håbede virkelig at den passede hende, fordi hun var allerede forelsket i sangen.
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tirs 10 Mar 2015 - 9:20

Eleanor havde det bedre da hun havde fået det sagt, men hun følte sig stadig skyldig over det, selvom at hun var faldt helt for Abraxas. Hun grinte over Lily's måde at reagere på, hun havde dog forstille sig at hun ville reagere på en hel anden måde end hun gjorde. Men denne reaktion var mere end velkommen ved hende, det var bedre end hun blev sur over at Eleanors følelser for Blake var væk på grund af en anden fyr. Okay, jeg ville stadig ønske jeg var blevet en blind spade i forhold til din bror, and you know that." Hun krammede hende smilende tilbage, hun vidste ikke helt hvordan hun selv skulle reagere på det her. Det var en stor forvirrelse for hende, og hun vidste ikke hvad hun skulle gør omkring det. Hun var tryllebundet af Abraxas, og stadig nogle følelser for Blake - selvom hun ikke havde lyst til det. Så kom alle spørgsmålene fra hende med det samme, hun smilte og tænkte kort over svarerne på det. Hun anede jo ikke hvad hun skulle sige til hende, hun drak en smule. "Han er alt," sagde hun med en drillende tone. "Ej, han er Romeo som har levet længere, og er så dejlig." Han var jo både hemmelighedsfuld, kærlig og så formel. "Og han slog like benene på under mig. Jeg mødt ham der i teateret den anden aften, mor havde givet mig en billet i julegave."

Hun himlede med øjnene over hende. "Vi skal ikke med. Jeg tror jeg tager på date med ham i stedet, og jeg har nok kjoler," sagde hun efter Lily som forsvandt ind i prøverummet. Hun gik selv videre rundt og kiggede videre, det kunne jo være hun fandt nogle flere til hende.
Eleanor vendte sig om mod Aurelie da hun kom igen og snakkede til hende. Hun tabt næsten undermunden da hun så hende, hun brød op i et stort smil. "Den passer jo perfekt! Den kunne jo ikke være bedre! Du er fantastik ud i den!"
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Tirs 10 Mar 2015 - 11:04

Aurelie trak på skuldrene af Eleanors bekendtgørelse. Ja hun vidste det godt, men sådan var det jo.
Hun lagde hånden under hovedet og kiggede forventningsfuldt på Eleanor. Hun var oprigtigt glad på hendes vegne, selvom hun var klar over at hun skulle stå til trøst for hendes knuste brors hjerte. Hun himmelede kort med øjnene, over sine tanker. Fordi Blake, med et knust hjerte ville sige; billige piger i hjemmet, sprut, og personligheds spalte.

Aurelies smil gik op til øjne, da Eleanor kom med en kort beskrivelse af den nye fyr. ''Det hele lyder så romantisk Elle, hon. Jeg er så misundelig!'' For det var hun. Drengene kunne ikke følge med i hendes temperament, så de gik altid fra hende efter de havde lært hende en smule at kende. ''Men når du så siger at han har levet længe? Er han ligesom dig, en dæmon? Eller er han ældre kropsmessigt? Sådan en gammel mand i 60'erne?''' Aurelie brast ud i grin, ved det sidste. Det billede kunne se sjovt ud.


''Selvfølgelig skal i da med! Han lyder så formel, han ville sikkert elske det! Små kanapéer, tjenere, drinks og award uddelingen. Det er en oldgammel tradition indenfor musik! Hvis manden elsker teater, så elsker han da også musik. Det er selvskreven'' Aurelie ville ikke give sig, før hun fik sin bedste veninde med til denne event.

Aurelie smilede over hele femøren, og snurrede rundt i kjolen. ''Virkelig?'' Spurgte hun skingert. Hun var oprigtigt glad for kjolen. Det var en 'must have'
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Tirs 10 Mar 2015 - 13:36

"Men du fortæller ikke Blake nogen som helst! Han skal ikke vide noget, før jeg er sikker. Plus jeg skal nok fortælle ham det selv, jeg vil heller have at han hører der fra mig end andre," sagde hun med en tung tone. Hun havde ikke lyst til at tage sig samme og sige det til Blake, når hun var sikker på at hende og Abraxas gik i et forhold, hvis de ikke gik i et forhold, var der ingen grund til at Blake skulle vide noget.
"Det var så romantiske, han er bare alt jeg vil," sagde hun smilende og det lyserøde i hendes øjne fremtrådt med det samme når hun snakkede om ham. Nok en af de ting der sikrede hende selv på at hun var tyllebundet af en anden fyr end Blake. "Men jeg har kun set ham den ene aften, vi har ikke besluttet hvornår næste gang vi skal møde. Men det i teateret var et tilfælde, et virkelig godt tilfælde." Eleanor himlede med øjnene og grinte af Lilys spørgsmål og kommentar. "Nej, han er ikke en dæmon som mig, og han har levet i like 500 år... Men kropsmæssige er vi cirka på samme punkt," sagde hun smilende med en glad tone, hun afslørede sig selv ved at være så glad og forelsket - hun var fortabt i ham.

"Du ligner en gudinde i den kjole! Jeg misunder helt din krop og den kjole! Du finder ikke en bedre kjole! Orh god, den er så god til dig,"
sagde hun smilende med en glad tone. Hun var så glad lige nu at det ikke kunne forstås, hun havde endelig fortalt Lily om Abrax og de havde fundet en kjole til hende.

Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Aurelie Francoise Tirs 10 Mar 2015 - 20:00

Aurelie kiggede alvorlig på Eleanor. ''Selvfølgelig siger jeg ikke noget, hvis du har tænkt dig at gøre det. Det eneste jeg synes, er at han skal få det afvide, og ja helst af dig. Så min mund er lukket, indtil du har fortalt ham det'' Aurelie tegner hurtigt et kryds over hjertet med sin højre pegefinger ''I promise''
Aurelie kiggede drømmende på Eleanor, mens hun snakkede. ''Det tør jeg vædde at det var. Så hvad er den heldige mands navn?'' Spurgte Aurelie drillende, og puffede hendes albue i Eleanors side.
Hun lyttede virkelig ihærdigt. 500 år gammel holy cow!! Så måtte han virkelig være en tør kiks, med manere og den slags. Aurelie holde et stort grin inde. Hun havde ikke forstillet sig at Eleanor var til den slags.... Historie... Anyway, mænd var mænd, og hun var glad på hendes vegne, så længe han behandlede hende godt, men det kunne han også kun med den tidsalder i hans baggrund.
''Du ser så lykkelig ud skat. Det er jeg glad for at se. Den mand har bare at behandle dig godt, ellers får han en omgang Lilly bank!'' Grinte hun, med en tvær tone af en trussel.

''Mener du det virkeligt? Orhh det er jeg så glad for du siger.. For jeg siger dig, jeg så nogen Jimmy Choo' ved indgangen som ville passe så godt. Jeg mener Dayumm!! Og selv, hvis kjolen ikke passede, så ville jeg købe skoene og en bunke af masser af tøj som trøst'' Aurelie kunne godt se hun var en rigtig pige. Men når hun var i værkstedet så var hun en helt anden. Hendes bror mobbede hende altid, med at hun var skizofren.
''Anyway. Jeg hopper ud af den her, og så finder vi noget pænt til dig smukke!''
Aurelie Francoise
Aurelie Francoise
Novice (Rank 2)

Bosted : Hos sine forældre i et sted i sydfrankrig, eller hos sin bror i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 15


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Eleanor Ons 11 Mar 2015 - 11:22

Eleanor lyttede til hvad hun sagde og nikkede let med et suk. "Jeg vil fortælle ham det når det passe bedste for os begge. Men kun hvis det bliver til noget mellem os, eller vil jeg ikke såre ham. Ikke at han skal have noget håb om vi finder sammen igen bare fordi vi have sex, det skal jeg nok også lige fortælle den gode Blake. For min skyld kan han bare gå igang med at date løs," sagde hun let og trak på skuldrene. Hun ville ikke blande sig i hvem Blake så eller havde lyst til at gå i seng, han kunne gør om han ville, og det samme for hende. Blake var jo ikke længere den eneste hun havde været i seng, hun havde da haft flere besøg... Bare kun nogle få som have sovet med hende, så han var stadig noget særlig for hende.
"Jeg var virkelig i et eventyr da vi var sammen, like for real. Men nej, han er ikke kedelig bog trods sine 500 år, jeg skal vide hvad han gør for at holde sig med til tiden," sagde hun smilende med et grin og lagde hovedet tilbage. "Abraxas," sagde hun med et skævt smil, det var tydeligt at hun var væk i den fyr, et på grund af hendes øjne, anden den måde hun snakkede om ham på. "Jeg tvivler ikke på at han vil, ellers skal jeg nok selv kick his ass," sagde hun smilende og kiggede kort på lyset foran dem som tændt hurtigt. Hun smilte selvsikkeret til Lily, hun havde stadig the power.

"Lily! Den er jo malet på dig, køb den! Tag den på, og gå ud og lege!" sagde hun smilende med en drillende tone. "Jeg skal ikke med, og skal ikke have noget. Jeg har masser af kjoler, jeg sikkert ikke har brugt endnu," sagde hun og trak på skuldrene.
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

You wanted to see me? - Aurelie Empty Sv: You wanted to see me? - Aurelie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum