Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

This red-haired B**** is searching for topics

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 18:01

Hey jeg vil også gerne melde mig hvis du tør. Lige hvad emnet skal handle om kommer selvfølgeligt an på så meget, men er sikker på der nok skal komme noget skovt ud af det, når jeg kan se du har Kajika som skaber. xD

Så spørgsmålet er om du har noget der vil være sjovt eller om du måske istedet har noget som slet ikke er en mulighed. ^^
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:01

Elizabeth Cruor skrev:Super. Går igang med det samme. Det er dog et stykke tid siden, at jeg har startet et emne, så bær over med en eventuelt sløv start.

Du tager dig bare den tid du har brug for!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:02

Aiden skrev:Hey jeg vil også gerne melde mig hvis du tør. Lige hvad emnet skal handle om kommer selvfølgeligt an på så meget, men er sikker på der nok skal komme noget skovt ud af det, når jeg kan se du har Kajika som skaber. xD

Så spørgsmålet er om du har noget der vil være sjovt eller om du måske istedet har noget som slet ikke er en mulighed. ^^

om jeg tør? hvorfor dog ikke det :P

hvad har du da af ideer til denne "sjov"?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 18:06

Hmmm altså de to mest logiske ville være enten en flirt eller fjendskab eller begge dele, da jeg har et emne med Kajika hvor Aiden skrider i byen efter at være blevet "Drugged" af Kajikas blod. xD
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:08

Aiden skrev:Hmmm altså de to mest logiske ville være enten en flirt eller fjendskab eller begge dele, da jeg har et emne med Kajika hvor Aiden skrider i byen efter at være blevet "Drugged" af Kajikas blod. xD

En flirt fungere fint for mig! Angel er alligevel en sex glad kvinde, så det ville være mere underligt hun fik fjender end flirts

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 18:13

Super, jamen jeg gætter at Salles de Banquet er det sted der giver mest mening de mødes? :P

Eller har du andre steder du tænker der kunne være mere passende?
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:13

Aiden skrev:Super, jamen jeg gætter at Salles de Banquet er det sted der giver mest mening de mødes? :P

Eller har du andre steder du tænker der kunne være mere passende?

Det virker som et perfekt sted!! gider du at lave emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 18:14

Nu spørger du pænt så selvfølgelig, det tager nok bare noget tid, da jeg er bedre til at skrive svar end åbne en tråd. xD
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:15

Aiden skrev:Nu spørger du pænt så selvfølgelig, det tager nok bare noget tid, da jeg er bedre til at skrive svar end åbne en tråd. xD

Det er skam helt fint, du sender bare linket når det er færdigt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:33

*At stikke en seddel i hånden på Angel*
Mød mig ved Salles de banquets - Diskotek.
(Lidt sløv start, men altså; er fuldstændig ude af træning d:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 18:42

Her er emnet: The lovers Prodigy
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:52

Elizabeth Cruor skrev:*At stikke en seddel i hånden på Angel*
Mød mig ved Salles de banquets - Diskotek.
(Lidt sløv start, men altså; er fuldstændig ude af træning d:)

*smiler skævt* det gør vi da!!!

det ser helt fint ud for mig, så vær nu ikke for hård ved dig selv!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:52

Aiden skrev:Her er emnet: The lovers Prodigy

perfekt!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:53

Angel Safamita skrev:*smiler skævt* det gør vi da!!!

det ser helt fint ud for mig, så vær nu ikke for hård ved dig selv!!!

Hvad skal jeg sige. Jeg er perfektionist ud over alle, rimelige, grænser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 18:54

Elizabeth Cruor skrev:Hvad skal jeg sige. Jeg er perfektionist ud over alle, rimelige, grænser.

Jeg kender det alt for godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Render Safaní Man 23 Mar 2015 - 17:55

Jeg sætter punktummer og har en god skriveevne men jeg har aldrig lært komma'er sådan rigtigt. Så skal jeg sidde med kryds og bolle og det er lidt træls når man skriver mellem 300-500 ord til normale indlæg :/
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 15:48

Sorry jeg først skriver nu! Men det er skam helt fint! Hvad har du af ideer til et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 15:52

Ellers andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 20:28

Du svarede aldrig på vores emne :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 20:32

i'm sorry hun' har været væk i lang tid...skal lige tilbage i det hele igen!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 20:32

Angel Safamita skrev:i'm sorry hun' har været væk i lang tid...skal lige tilbage i det hele igen!!
Helt i orden. Også bare hvis du havde glemt det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 20:33

super!!! men jeg svarer her i dag!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Gæst Tors 30 Apr 2015 - 20:41

Angel Safamita skrev:super!!! men jeg svarer her i dag!
Fedt ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This red-haired B**** is searching for topics - Page 2 Empty Sv: This red-haired B**** is searching for topics

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum