Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
T: 22:45
O: Skoven, den store kampesten ved søens bred
V: Varmt
Udseende: Sorte bukser og læderstøvler. Mørklilla skjorte og håret i en hestehale
~
Zane vandrede stille gennem skoven indtil han nåede til søen.
Han havde forladt Terre for at finde ro, og for at forsøge at forstå hvad det var der var ved at ske med ham.
Han følte sig blødsøden og underlig... og han havde det som om det hele kom af hans bånd til Ailince og Kajika.
Pigerne havde begge to hintet ham om at det kunne være forelskelse. Men det vidste de måske ikke engang selv...
Han nåede til søen og lagde armene over kors.
Han betragtede det stille vand og nød den varme luft et øjeblik. Så tog han sin fine, mørklilla skjorte af og nød den varme brise mod sin bare hud.
Gæst- Gæst
Sv: Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
Gæst- Gæst
Han havde hørt hende på lang afstand, på grund af sine følsomme elverører.
"Kajika. Jeg ved du er her." sagde han og fortsatte med at betragte den stille sø.
Mørket var så småt begyndt at falde på, men der var stadig ret lyst.
Vejret var perfekt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Hvad er det her? Er hun kommet her for at spørge mig, en sortelver, om blade?* tænkte han og hævede et øjenbryn.
Han kunne have valgt at være modbydelig, men i stedet sagde han:
"Ja, blade har nærmest blodårer. Men jeg tvivler på at det er derfor du er her ude så sent..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajikas sidste ord ramte ham hårdt, og han fik et isnende blik i øjnene.
"Blødsøden? Mig?" hvæsede han og gik hen til hende.
Han nidstirrede hende og et sadistisk smil bredte sig på hans ansigt.
"Så afgjort ikke." sagde han så... men han vidste godt at hun havde ret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans smil falmede dog da hun nævnte begivenhederne i baren. Han vendte sig om og kiggede ud mod søen igen.
"Jeg ved ikke hvad der skete Kajika..." var det eneste han sagde.
På en eller anden måde respekterede han Kajika nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er vel det... du har vel ret." sagde han og kiggede fortsat ud over søen.
"Men hvem elsker jeg, Kajika?" spurgte han. Hans stemme rummede fortvivlelse nu.
Han havde aldrig prøvet det her før. Han havde altid bare taget... han havde aldrig følt.
Og nu hvor han gjorde, blev han overvældet af det. Det var helt tydeligt at som tingene så ud, ville han kun kunne binde sig til én person... resten ville sandsynligvis aldrig få Zane's gode side at se.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zane stod ikke og tænkte videre over det. Han stod ikke og blev hverken vred eller ked af det.
Han slog hende ikke for hendes ord, han dræbte hende ikke.
Nej... Zane D'tarion gjorde noget som han aldrig før havde været i stand til at gøre;
Han fulgte sit hjerte, drejede et skridt over mod Kajika, lagde en arm om hendes ryg og trak hende tættere på... og så kyssede han hende på munden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg hverken lyver eller gør noget der ikke er sandt. Tag det kys for hvad det betyder... ikke hvad det kan betyde. Jeg er ikke fej."
Så vendte han sig mod søen igen, lagde armene over kors og betragtede det stille vand.
"Hvis du kan leve med Ma'lakel den Ynkelige, så værsgod." sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede på hovedet og betragtede fortsat vandet.
// Undskyld det korte svar, men er nødt til lige at løbe. Jeg kommer på senere :) //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Velarian var ikke latterlig. Han havde sin egen styrke... en styrke som jeg aldrig har kendt." sagde han alvorligt.
Hans kolde øjne var umulige at læse lige nu. Han stod bare og betragtede hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lukkede bogen, med et ondskabsfuldt men samtidigt sukker sødt smil alt imens han rakte bogen til Kajika og sagde:
"Hvad angår dig og Ma'lakel har jeg intet svar. Men hvorfor du er så ynkelig, ved jeg lige så godt som jeg kender forskellen på nat og dag... svaret er simpelt, men om du virkelig ønsker svaret er noget ganske andet. Det eneste rigtige spørgsmål her er.... Hvis jeg fortalte dig hvorfor, ville du så ønske at ændre det?". Zanes mund lukkede i en foragtelig grimasse der skulle forestille et smil. Han vidste allerede hvad hun ville svare, og ventede bare som en kat der legede med en mus.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans smil aftog en smule, og glimtet i hans øjne forsvandt. Han fortsatte:
"Du er blot en marionet, der følger en andens vilje. Du har ikke hverken styrken eller viljen til at sige fra. Derfor er du ynkelig."
Han slap hende og trådte et skridt tilbage. Hans smil forsvandt og han lagde armene over kors. Afventende.
Gæst- Gæst
hun kiggede stille ned i gulvet med blanke tomme øjne og mumlede stille"marionet...... marionet..." hun tog sig til hovedet med venstre hånd og sagde"ikke mig selv" de samme ord Velarian havde sagt*Du ikke dig selv... mere kajika guldhjerte* kajika lukkede øjnene let i og sagde lettere vredt"jeg! er mig selv jeg! følger mit hjerte!!.... og det eneste jeg fik og får ud af det... er smerte.... i den krig de kalder kærlighed..." hun sukkede let og så stille op mod Zane oog blev nede på knæ
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» En tak for en introduktion (Kajika=privat)
» Home Alone (Kajika)=(Privat)
» på gågaden Kajika(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham