Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
Gæst- Gæst
"Nej... jeg kender intet til den slags. Det er nyt for mig. Men fint... vælg du bare Ma'lakel."
Han havde sagt hvad han ville... han havde forsøgt at følge sit hjerte og det havde intet ført med sig for ham.
Han begyndte at gå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Viljestyrke må vel være måden at komme over ham på hvis det er det du ønsker... men jeg er ikke sikker på at det er det du ønsker... jeg kan ikke hjælpe dig." sagde han og tog blidt fat i hendes hænder og fik hende til at slippe.
Han så hende ikke i øjnene, men fortsatte med at gå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lad os bade. Vejret er dejligt." sagde han og smilede sit sædvanlige, kolde smil. Et lille glimt af lyst viste sig et kort sekund i hans øjne.
*Tør hun det?* tænkte han nysgærrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare rolig.. jeg er ikke så sart. Spørgsmålet er bare... er du?" sagde han, og tog tøjet af så han stod helt nøgen.
Han var ret muskuløs, og faktisk meget flot.
Zane vendte opmærksomheden mod søen, og vadede ud i det dejlige vand indtil han stod i vand til livet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han var stadig usikker på hvad han skulle gøre, og hvad der ville være klogest med hensyn til hans nyfundne følelser... men på den anden side havde Kajika afvist ham.
Han kunne ikke rigtig bestemme sig for hvad han skulle gøre nu, så han stod bare og betragtede hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
alt imens den anden side af ham sagde: "Nej! Kajika er en sød pige, og du er forelsket i hende. Giv ikke op så let!"
Zane kneb øjnene lidt sammen og fnøs.
Hvad i alverden skulle han gøre?
Her var hun: en møglækker ung pige som ikke ville kunne undslippe ham, og alligevel stod han og tøvede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Den ene af hans to sider havde vundet, og han havde overgivet sig til den.
Alligevel trillede en varm tåre ned ad hans kind da Zane rakte en hånd frem mod hende og sendte skygger af form som lange, stærke slanger hen mod hende under vandet.
Da slangerne nåed Kajika, snoede de sig op ad hendes ben og rundt om hendes arme, og så hævede de hende op så hun ikke længere kunne nå søens bund med fødderne. Vandet gik hende nu til hoften.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik langsomt, og alligevel nåede han relativt hurtigt hen til hende, for der var ikke langt imellem dem.
Da han nåede hen til hende, havde han bøjet hoved og stirrede ned i vandet, men så svang han hovedet opad og så hende direkte i øjnene med et iskoldt, sadistisk blik. Et modbydeligt smil bredte sig på hans ansigt.
"Du kan ikke bryde fri, for det er min magt der holder dig." sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved godt du ikke mente det ondt." sagde han og hans blik blev endnu koldere.
"Kærlighed... hm. Det gav ganske vist Velarian mægtige kræfter og et stort mod... men i sidste ende kostede det ham livet. Din afvisning åbnede mine øjne for den smerte det kunne have påført mig..."
Flere skyggeslanger dukkede op ad vandet. De snoede sig om Kajikas vinger og begyndte at hove dem væk fra hendes krop så han kunne se.
"Jeg vil aldrig mere lade mine følelser tage over." sagde Zane koldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*De følelser var lige ved at gøre mig lige så blødsøden som Velarian... og det ville have været min undergang. Godt nok skal jeg beskytte Kajika, men ikke mod mig selv.* Han lo for sig selv, og de skygger der havde holdt Kajika, forsvandt.
Zane ventede tålmodigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han betragtede hende samle sit tøj og spurte afsted for at komme væk fra ham.
*Jeg beklager Kajika... men ingen kan flygte fra mig.* tønkte han, og så forsvandt han i den blå luft.
Sekundet efter, dukkede han op ud af ingenting, kun to meter foran den løbende Kajika.
"Du kan ikke flygte" hvislede han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han førte den ene hånd ind på hendes bløde maveskind og kærtegnede hendes hals med den anden, og så hviskede han i hendes øre:
"Det må tiden vise. Men tro ikke at du kan flygte. Jeg skal vise dig at jeg ikke er blødsøden."
Hans stemme var som is.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» En tak for en introduktion (Kajika=privat)
» Home Alone (Kajika)=(Privat)
» på gågaden Kajika(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham