Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
"Vil du gerne slippe?" spurgte han sukkersødt mens han kærtegnede hendes krop på denne måde.
Han følte en utrolig lyst til hende, og han følte også en utrolig lyst til at påføre hende smerte. Han havde dog ikke gjort op med sig selv om han ville gøre noget som gjorde ondt på hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så tog han lynhurtigt fat i begge Kajikas hænder, skubbed hende op ad et træ så hun stod med ryggen mod det, og så holdt han hendes hænder oppe over hendes hoved så hun var strakt ud.
"Hvor vover du... først afviser du mig, og så slår du mig. Mål dine ord godt, for hvis du siger noget forkert, så straffer jeg dig." hvisled han koldt.
En syg sadisme lyste ud af hans øjne nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Var din tunge!" sagde han, knyttede sin frie næve, og hamrede den ind i maven på hende fire gange mens han holdt hende udstrakt med den anden hånd.
Efter det fjerde slag, sagde han: "Jeg sagde jo at jeg ville straffe dig. Næste gang slår jeg hårdere. Tror du at du har mavemusklerne til det?" hvislede han med en syg fryd i stemmen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skylder dig en tjeneste, Kajika. Du har gjort at jeg nu er mig selv igen. Jeg vil skåne dig nu." sagde han.
Så vendte han sig om og gik tilbage mod søen for at finde sit tøj.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er ikke forsvarsløs. Du er bare svag." sagde han og spændte hendes shorts op. Han brugte den ene hånd til at hive dem ned om hendes ankler mens han holdt hende fast med den anden. så kærtegnede han hendes lår, og så hendes skridt mens han så på hende.
"Nu skal jeg nok være mere blid." sagde han og smilede ondt. Så kyssede han hende igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du nu sikker på det?" spurgte han ondt.
Hvor havde han savnet denne ondskab! Aldrig mere ville han være blødsøden!
Han smilede af fryd.
*Hun er vidunderlig , og lige i denne stund, er hun min!* tænkte han sadistisk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så ned på sin *** og opdagede til sin rædsel at han havde været lige ved!
Han bandede ad sig selv.
*For helvede!! Det er for sent!* tænkte han. Han havde været så tæt på, at der var sluppt lidt ud, og der var derfor en lille chance for at han havde gjort hende gravid.
Han hamrede en næve så hårdt ind i et træ at stammen splintredes.
"PIS!!" hvæsede han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så blodet og hendes hånd der lå på hendes mave og tænkte: *Pis... jeg lod mig rive med*
Så samlede han hende op og løb afsted ind mod byen.
Da han var sortelver, havde han evnen til at løbe omkring dobbelt så hurtigt som et menneske, så de nåede hurtigt til hospitalet, hvor han indleverede hende.
Da lægen spurgte hvad der var sket, sagde Zane bare at han havde slået hende i maven.
Lægen begyndte at protestere, men Zane's ligegyldighed fik ham til at tie.
Zane satte sig ned og ventede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Tænk at jeg slog så hårdt... men hun fik mig virkelig op at køre.* tænkte han.
Han var meget lettet over at hun ikke var gravid. Det var selvfølgelig en smule ærgeligt at han havde smadret hendes livmoder så den måtte fjernes, og at hun dermed ikke kunne blive gravid længere.
Det var dog ikke noget han skammede sig over. Den slags følelser havde han ikke længere.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg slog dig i maven, og det har desværre kostet os et barn... og din mulighed for nogensinde at blive gravid." sagde han koldt og lod fingrene løbe hen over hendes mave, som for at provokere hende ondskabsfuldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Lærer du aldrig at tale ordentligt til mig?" sagde han ildevarslende, og så gjorde han noget som var modbydeligt ondt lige nu: Han slog hende i maven. Ikke ret hårdt, da et hårdt slag ville få stingene til at springe eller måske slå hende ihjel, men alligevel hårdt nok til at det ville gøre ondt.
Så gik han hen mod døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg reddede dig fordi jeg har et løft til min bror..." sagde han koldt.
"Og en ting til, Kajika... Du kan stadig vælge mig frem for Ma'lakel... hvis du altså tør." han smilede ondt og gik ud ad døre og hen ad gangen for at komme ud fra hospitalet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» En tak for en introduktion (Kajika=privat)
» Home Alone (Kajika)=(Privat)
» på gågaden Kajika(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham