Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

3 deltagere

Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Brie Tors 28 Maj 2015 - 17:52

Hello there!

Eftersom min karakter, Brie Thompson, efterhånden er ved at være klar til at komme i spil, tænkte jeg at det nok var på tide med et plot- og relationssøgningsemne!
Lige pt er jeg en smule presset pga. prøver, men jeg er frisk på at komme i gang med at emne, bare vid at der godt kan gå noget tid før jeg svarer, for skolen kommer altså i første række – sorry …

Lidt om min karakter

Brie er en ung, genert pige i slutningen af sine teenageår, der elsker poesi og klassisk musik … oh, og så er hun også en nybidt varulv. Hendes viden omkring den overnaturlige verden er stadig meget begrænset, og siden hun er en af de personer der tror på det gode i alle, har hun meget svært ved at skelne et ondt væsen fra et godt væsen, hvilket nok ikke er så godt i et land som Di Morga, hvor der findes alt fra engle til vampyrer …


Mine krav

1) Ordentlig stavning og tegnsætning er noget jeg sætter stor pris på. Alt behøver selvfølgelig ikke at være perfekt, fejl er tilladt, men jeg vil dog være rigtig glad hvis personen jeg emner med ved hvad forskellen er på et punktum og et komma, og hvornår pågældende skal sættes, samt stort begyndelsesbogstav.

2) En okay god længde i emner er også noget jeg rigtig gerne vil se fra mine emnepartnere. Ikke lange romaner, naturligvis, men en okay længde på over 100 ord er fint.

3) Vold, mord og diverse vil jeg meget gerne være en del af at planlægge. Der kunne komme nogle fede plots ud af det, uden tvivl, men jeg fortrækker at sådanne ting bliver aftalt på forhånd med mindre andet er blevet sagt.

4) Selv jeg har ikke alverdens tid mellem hænderne, og specielt ikke nu her op til sommer, da jeg er ved at læse op til prøver og gør mig klar til at forlade efterskolen, så jeg har et midlertidigt maksimum på 5 relationer/emer/plots



De ting jeg søger


1) Venner/bekendte
2) Frenemies (gerne kun 1, tak)
3) Flirt/kæreste/flamme
4) Udvidet familie


Det var sådan alt jeg søgte for denne gang, men jeg er selvfølgelig altid åben for andre ideer... peace out!
Brie
Brie
Amber Sky - Medlem

Bosted : En villa i Quartier de Saint-Jean, Terre sammen med sin mor og lillesøster, Lily

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 18:45

tja, haløj, Brie, jeg er da frisk på et emne, hvis du vil emne med en som Connor ( kaldet Kuuma blandt venner ), men at tro på det gode i Kuuma her, er ikke altid en god ting, han er et rigtig røvhul, trods han er venlig og til tider charmerender, eller noget xD

men hvis en nybidt varulv vil være venner med en vampyr, kan dette ske, hvis du har lyst, og den rigtige kemi imellem Kuuma og Brie er der? ^^
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Brie Tors 28 Maj 2015 - 19:22

Hey Kuuma!

Jeg vil rigtig gerne emne med dig! Har du en ide til en situation, hvor de måske kunne støde på hinanden?
Brie
Brie
Amber Sky - Medlem

Bosted : En villa i Quartier de Saint-Jean, Terre sammen med sin mor og lillesøster, Lily

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:30

hmm, lyder godt, og den var svære, hmm, kan være hun har hørt om den berygtede snigskytte i irak krigen, Kuuma, og føre tilbage i tiden til 1 verden's krig ,hvor han begyndte og snigskytte folk, og hun måske vil vide mere? :3
måske har ondt af ham somehow? :3

eller han simpelt ser hende på gade, og tilbyder hende en fin middag, gode drikke, simpelt fordi han finder hende spændende? :3
eller de måske falder i snak på et diskotek, eller til en eller anden fest, han har lavet for de unge, da han jo har råd til det, og de falder i snak somehow? :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Brie Tors 28 Maj 2015 - 20:21

Jeg synes den sidste idé, den med diskoteket und so weiter, lyder mest plausibel. For min karakter ihvertfald.
Brie
Brie
Amber Sky - Medlem

Bosted : En villa i Quartier de Saint-Jean, Terre sammen med sin mor og lillesøster, Lily

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 20:22

jamen, så er det det vi gør, skal bare lige klare nogle ting, så ved ikke hvornår jeg laver det, hvis jeg skal lave det :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Brie Tors 28 Maj 2015 - 20:25

Du må meget gerne oprette, hvis det er, for har selv lidt travlt med prøver og diverse, men hvornår du gør det er helt op til dig.
Brie
Brie
Amber Sky - Medlem

Bosted : En villa i Quartier de Saint-Jean, Terre sammen med sin mor og lillesøster, Lily

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 20:41

cool, finder ud af det :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Naya Fre 29 Maj 2015 - 18:33

Jeg vil gerne smilede Naya ind i et emne med dig!
Jeg tænker når din karakter er nybidt. Kunne hun måske have brug for en form for vejleder?
Måske de møder hinanden, og Vareulve kan jo altid kende deres egne, men da Brie er nybidt, så har hun måske meget at lære? Måske er der en hel masse som Naya kan lære hende? især efter som Naya er fuldblods
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Brie Søn 31 Maj 2015 - 13:12

Altså, siden Brie er en del af Amber Sky Wolfpacken, regner jeg lidt med, at det er dem der står for at være hendes mentorer, men jeg er åben for et bekendskab.
Brie
Brie
Amber Sky - Medlem

Bosted : En villa i Quartier de Saint-Jean, Terre sammen med sin mor og lillesøster, Lily

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Naya Søn 31 Maj 2015 - 13:14

Sorry det havde jeg ikke lige set XD 
men ja et bekenskab kunne også være fedt ^^
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 17:22

Hvis du stadigvæk søger emner....så melder jeg mig gerne!

Evt som veninde eller noget ligende det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Little miss Classical [plot- og relationssøgning]  Empty Sv: Little miss Classical [plot- og relationssøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum