Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Miss V is seeking.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Miss V is seeking.
,,And as we say in York sod the fuck off you cunting twat!"
Lad os da skylde festen igang. Jeg har lavet Valerie fordi at jeg syns at der sker for lidt i mit liv som rollespiller og derfor syns jeg at der skulle nyt kød til siden. Så derfor kom Valerie op. Valerie blev født i 1635, hun vokset op i York. Her havde hun et liv i overklassen altså var hun kvinden der hørt til den fine klasse, hun løftet derfor aldrig en finger som barn, men på trods at den rige ungdom var hun aldrig særlig glad. Et lidt mindre forhold til hendes forælder betød ofte at Valerie blev passet af en barnepige mens at hende mor ikke aldrig så til hende, hun fik maks fem minutter om dagen hvor at hun kun var sammen med både mor og far. Valerie var kun lige blev 16 år da hun blev vampyr, hun blev overfaldet en aften hvor at hun var på vej hjem fra en fest siden da har hun levet en kort stund med hendes skaber som der aldrig rigtig lært hende hvordan at man en god vampyr, hun blev derfor nød til lære næsten alting på egen hånd. Men hun lært at klar sig alene og hun har altid været god til klar sig på egen hånd. Nu er hun så kommet til frankrig hvor at hun søger nye muligheder i sit liv som vampyr, hun er bor fast i Paris hvor at hun er model men hun har os et hjem i Di Morga som hun tit bruger når hun vil have lidt fred fra model livet.
Hun er en utrolig seriøst person, hun lukket og det næsten umuligt og hive et smil frem hos hende. Hun har altid været utrolig seriøst omkring sit liv som vampyr og er det forsat, hun er utrolig klog. Hun har tit for vane med lyv og hun er dygtig til det. Der næsten ikke en person som der ved hvem Valerie er som person da ingen har fået lov til komme tæt på hende, hun udviser tit en respektløs natur overfor væsner der yngre i forhold hende mens at ældre vil blive behandlet med god respekt.
Men altså jeg ved ikke hvad jeg helt søger til hende, så slip fantasien løs. Jeg søger blot kreativ emner med lidt længde, men eller er alt op til jer.
Gæst- Gæst
Sv: Miss V is seeking.
Valerie, min kære, jeg tror vi kunne få en masse underholdning ud af at et emne. Kunne jeg friste med en kop te og en udsigt over nattehimlen?
Earon- Beginner (Rank 4)
- Bosted : Et større hus i provinsen, en smule afskåret fra civilisationen.
Antal indlæg : 37
Sv: Miss V is seeking.
Åh min gud bruger du det avatar <3
Jeg skal lige tilbed dig for altid fra nu af <3
Men ja vi kan god snak om et emne c:
Jeg skal lige tilbed dig for altid fra nu af <3
Men ja vi kan god snak om et emne c:
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Seeking out danger
» Seeking warmth...
» What is it you are seeking? //Shiwa//