Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I et tilfældigt hus (Jaster) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I et tilfældigt hus (Jaster)

2 deltagere

Side 1 af 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

I et tilfældigt hus (Jaster) Empty I et tilfældigt hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 6:02

S: Terre
O: hende og Jaster
V: mørket
T: 02.00

Ailince sad på sengen med armene omkring jaster, hun rystede over oplevelse "pleas forlad mig ikke" sagde hun , hendes stemmen rystede stadig, hun var bange og chokket over oplevelsen , hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun lagde ansigt mod hans bryst , hun holdet fast i hans tøjre "Kan ikke fald ned igen" sagde hun stadig bange
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

I et tilfældigt hus (Jaster) Empty Sv: I et tilfældigt hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 13:18

Jaster satte sig ned ved hende og fik op på sit skød og lagde armene om hende "det skal nok gå skat"sagde han og kyssede hende på kinden og holdte om hende "det skal nok gå alt sammen og jeg forlader dig ikke"sagde han med et smil og holdte om hende "jeg elsker dig og det vil jeg altid gøre"sagde han med et smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 13:22

hun så på ham, men rystede stadig "virkeligt" sagde hun og lagde armene om hans hals og lagde sig indtil ham, hun krammende ham, men hun rystede stadig... hun må være i chok over det... "jeg stoler på dig" sagde hun og havde sit ansigt mod han skuldre , hun vendt blikke til siden og lagde sin kind mod hans skuldre
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 13:32

Han holdte om hende med et smil "du skal altid vide at jeg elsker dig og det vil jeg altid gøre"sagde han og kyssede hende på kinden "vi skal nok få det godt sammen dig og mig"sagde han med et smil og holdte hende ind til sig og havde sit hovede ved siden af hendes hovede
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 13:39

hun løftede sin hånd og gled den gennem hans hår , hun smilede "ved jeg godt" sagde hun og puttede sig indtil ham , hun nyd hans duft og hans varme krop, hun kom i tanke om foskelende på deres kroppe,. men tænkt ikke meget over det , hun rystede ikke mere , var helt rolige og tryg "tak skat" sagde hun og nussede sit hovede mod hans skuldre, mest for at drillende
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 13:53

han grinte og kiggede på hende "det var godt at du ved det og det er dejligt"sagde han med et smil og kyssede hende på munden med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 13:56

hun genglædet hans kys, med at følge med, hun smilede til ham kærligt , da der læber flyttede sig fra hendes, hun så mod hans øjne "du min helt" sagde hun med lidt drillende tone, hun nussede Jaster kind og lagde sig inden til ham igen, han var så dejlige tænkte hun og smilede over sin tanke
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:10

"jeg elsker dig ailince du er min pige/kvinde og nej elsker dig ikke kun for at ha din krop for mig selv nej jeg elsker dig for den du er en dejlig sød kvinder der er kærlig osv"sagde han med et smil og nussede hende på ryggen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:14

"åhh hvor du dejlige " sagde hun og lagde armene omkring hans nakke og krammende ham , hun lagde lidt for meget kræft i det og han faldt bagover , hun holdet stadig fast i ham og så ned på ham , og begyndte at grinede "Sorry, kender ikke altid min styrke skat" sagde hun og nussede over op af hans bryst som om hun var en kat, hun drillende lige nu
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:20

"det er okay skat"sagde han med et smil og kiggede op på hende med et sødt smil og tog hendes ene hånd og kyssede den med et smil "Hvad skal vi lave skat"spurgte han med et smil og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:24

hun flettede deres figner "don't no" sagde hun og smilede "kan os sige det på mit modermål "ne pas" sagde hun på fransk, hun små grinede , hun kiggede på ham og rakte tunge "Voldtag en" sagde hun i sjovt , da han spurgte hende , hvor han skulle vide hun ikke vidste det .. hun smilede til ham og så mod vinduet "Hnmm, kan smuttet igen" sagde hun og svingede benene om på den anden side så hun kunne rejste sig op, hun glemt hun flettede figner med ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:28

"du skal ikke smutte skat"sagde han og kiggede på hende med et lille smil og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:30

hun faldt, da han holdt fast i hendes hånd, hun sad på gulvet og flyttede sig mod sengen, hendes hovede kom til syne "Jamen , kan jeg mærke" sagde hun og så på sin hånd som var flettede ind i hans, hun små grinede "jeg bliver så min skat... vil ikke giv slip på din hånd"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:33

han satte sig ned på gulvet til hende og kyssede hende på munden "godt skat"sagde han med et sødt smil på læberne man kunne se at han virkelig elskede hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:37

Ailince lagde armene omkring hans nakke og mærkede han slap hendes læber "Jeg elsker dig" sagde hun kærligt og sad mod ham på hans skød nu, hun var kravelede op på hans skødet , men hvert ben på være side, hun aede hans kind med sin håndflade "Meget" afsluttede hun og kyssede hans læber kærligt og heftigt ... hun havde sød, blød ,men kolde læber, så genkendelig og passede ind mod hans, selv hendes krop, passede indmod hans ...
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:41

"elsker også dig meget"sagde han og gengav kysset med et smil og holdt om hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:43

hun sad nu helt tæt til ham og nussede hans ryg , med hendes figner, hun gled hånden ned og og inden under hans tøjre, hun nussede hans ryg , da der hud mødtes gav det et sus i Ailince maven, hun nyd det ... denne uforståelig tiltrækkeles af en anden person... hun kyssede videre, der kys bliv mere kærligt og heftigt nu.. hun flugte hans bevægelser elegant
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:49

han gengav ders kys og fik stille sine hænder op under hendes trøje og nussede hende på ryggen med et smil og holdt stadig kyssset
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:51

Hun mærkede hans hånden mod sin hud og mærkede igen et sus i maven, hun nyd det , denne blid udskyldig berøring ... hun kyssede ham stadig og jo længer de kyssede jo mere kærligere og heftigere bliv deres kys, hun nyd det og gled nu sin tunge blidt inden i hans munden , så det bliv til et snav , hun var fortryllede af ham ,og hans berøringer nu...
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:53

han snavede med og trak stille op i hendes trøje for at få den af hende og holdte stadig kysset/snavet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:57

Da hendes tøjre kom i nærhed af hendes hovede slap hun kyssede så han kunne få tøjren af hende, Da hun havde fået den af , aede hun langsom jaster kind og kyssede ham igen, med et lille kys og det bliv hurtigt til det som de var igen med før et kærligt og heftigt snav ... hun nyd hans figner mod hendes hud og hun gled nu os, hans tøjre op af så han kunne for den af.. hun var meget kærlige og blid
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 14:59

han slap kysset så hun kunne få den at ham da den var af fik han gang i ders snav igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 15:02

Ailince lagde hans tøjre ved siden af dem og snav ham stadig, hun gled hænderne op af hans ryg igen og nyd hans hud, hun mærkede hans bære overkrop mod sit bryst, hun bære en sort Bh ... hun nyd hvert sek. det var dejligt, han var dejlige ... Ailince snav stadig ham heftigt
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 5 Jun 2010 - 15:04

Han nød ders snaverri og nussede hende på ryggen imens han snavede med hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 15:08

hun slap hans kys og lagde sig hovede mod hans skuldre, hun skulle lige havde lidt luft, hun træk vejret lidt hurtigere end normalt, hendes hjerte slog hurtigere, hun smilede glad og kyssede hans bære skuldre og slap sin læber og lagde sin kind mod det sted ... Ailince var lykkelig
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum