Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I et tilfældigt hus (Jaster)

2 deltagere

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 11 Empty Sv: I et tilfældigt hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 22:23

Ailince så mod Jaster "Kender ham jo , på en måde , han er min mester og halv skaber" sagde hun og kløede sin kind "Jaster, tanker du aldrig noglesinde om din fortid "spurgte hun blidt og kiggede på Jaster med rolige øjne, hun lagde op til noget, men hvad, hun forsætte med at gå frem ad "Men om Zane, så , ved jeg faktisk ikke meget andet han tilbyd mig kræfter for min troskab" hun så mod Jaster og små grinede "ved det er lidt dumt"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 22:29

"du kaldte mig jaster"sagde han og kiggede på hende "men nej ikke rigtig hvorfor skulle jeg det skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men ja det var lidt dumt"sagde han med et smil "men det går nok"sagde han med et smil "jeg elsker dig skat"sagde han og holdte om hende mens de gik vidre
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 23:07

Ailince så på ham med et lidt forvirrende blik men smilede lykkeligt "Ikke for noget rigtigt, jeg prøver at lad være" sagde hun sødt og kløede sin kind og så mod folkene kom gående forbi dem, hun virkede som om hun havde oplevet mange ubehagelige ting, meget blod, smerter og vold, hun så mod ham med kærlige øjne "Sorry , skulle jeg havde sagt skat , skat" sagde hun og aede hans kind "Jeg elsker os dig, bare rolige" sagde hun beroligende men og meget kærligt så det ikke skulle betyde hun berolige ham med de ord , men at hun ment dem, hun flugte bare med
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 23:12

"det går nok skat"sagde han og kørte sin hånd hen over hende røv og gav hende et blidt klap i røven for at drille hende lidt "nice"sagde han med et drillende blik i sine øjne og kiggede på hende "jeg ved det skat"sagde han med et smil og kiggede på hende og hvordan hun ville regere på klappet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 23:17

"Skal nok gå" gentog hun forvirret og mærkede klappet , det kom lidt bag på hende , så hun var lidt i chok , men kunne ikke ses andet hun ikke snakkede, hun hørte på hvad han så sagde og åbnede ikke munden igen for han var færdig med at snakke , hun så på ham med øjne som ville sætte tænderne i ham , men på en fræk og blid måde , hun små grinede "Så nu fanger jeg dig" hun begyndte at løb efter ham , mens man kunne se hendes rød øjne og små spidse tænder, som refleks vil man løb
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 23:25

Han begyndte at løbe væk fra hende med et stille grin og løb bare hurtiger og hurtiger og tænkte ikke over det de var bare ved at være langt mellem dem siden de begyndte at komme sammen og han stoppede op for at se efter hende "skat"sagde han og kiggede efter hende for der var et godt stykke mellem dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 23:29

Hun var væk , hun havde hoppede lydløs op på taget og kom nu til syne foran ham , hun smilede og så på ham som om han var mad , hun slikkede sig om munden , dette var alt sammen bare dril , hun lagde hovedet på skrå"hvad er der min egne" sagde hun med en blid stemmen og hendes øjne bliv blå igen
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 23:33

"når der var du"sagde han med et smil og kiggede på hende "driller du mig lige nu"sagde han og kiggede på hende med et smil "hmm er det der ikke en bar"sagde han og pegede på et sted og kiggede på hende med et smil "jeg elsker dig skat"sagde han med et sødt blik i øjne og tog hende's hånd
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 23:36

Ailince så mod mod en bar og så en ung mand, hun smilede tilfreds og kærligt til ham , den unge manden , opdagede hende og deres blik forsvandt ikke fra hinanden "Ja driller dig skat" sagde hun og slikkede sig om munden, hendes blik så ud til at villige mere end bare en blod, hun smilede over jaster ord "elsker os dig skat" men hun flyttede ikke blikkede fra Den unge manden , hun drillende ham lige nu
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 23:43

"øh hvad laver du skat"Sagde han og kiggede på hende med et lille smil på sine læber og kiggede bare på hende med blide øjne og kiggede bare på hende uden at fjernede sit blik fra hende et eneste sekund "skat"sagde han og kiggede stadig på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 23:47

Hun skulle til at gå hentil ham og hørte ordet skat , og stoppede "øh ja" sagde hun og så mod ham med rolige øjne "hvad er der" i stedet for hun gik hentil den unge manden , kom han hende til hende, *Hun skal knalds * tænkt den unge mand og Ailince kom til at grinede over hans tanke , hun så mod Jaster "Ja min elskede" den unge mande hørte det og stoppede op, han lige en som havde fået ødelagt hans verden
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 23:53

"hvad laver du"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på læberne og kiggede hende i øjne "hvad er det du laver"sagde han og kiggede bare på hende "er du ude på at sætte vores forhold på prøve eller sådan noget"sagde han og kiggede på hende uden at blinke en eneste gang
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 23:57

"Nej nej , overhovedet ikke" sagde hun og sukkede dybt , hun så ned og så mod den unge manden "det er bare normalt at blive tændt på det blod man slutter mest efter, en vampyr ting" sagde hun og sukkede dybt , hun kradsede sig selv ned af armen, så der kom røde mærker, hun gjorder det så hendes sult kom væk, hun smilede til ham "Meget beder" sagde hun og smilede roligt til Jaster "kunne aldrig finde på at sætte vores forhold på spil , aldrig ... jeg elsker dig" sagde hun , den unge manden var nu helt knust ... og faldt sammen på jorden ,
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 0:01

"hvad sker der lige for ham der"sagde han og kiggede på den unge mand der faldt sammen "hmm årh det var ham du kiggede sådan på"sagde han og kiggede på hende "har jeg ret"sagde han og kiggede hende lige ind i øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Søn 13 Jun 2010 - 0:09

"For hvem" hun så mod den unge manden , som lå mod jorden som om hans hjerte var blivet knust "Ja det var ham" den unge manden så lykkelig ud over hun havde set ham , han rejste sig som et lyn og lagde sin hænder om hendes ... Ailince så på den unge manden "Pleas , ha sex med mig" , ailince løftede øjenbrynet og kunne ikke lad være med at grinede over det han havde sagt, hun vendte så blikkede mod ham "Gå og glem" sagde hun med en tone som var blid , men i den unge mands hovede var det en fortryllende og iskold , den unge mand slap hendes hånd og gik , Ailince så mod Jaster "Ups , sorry skat"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 0:20

"pyt med det skat"sagde han med et stille smil og kiggede på hende med et lille sødt smil "hvad skal vi så nu"sagde han og kiggede på hende med smilet på sine læber og kiggede så lidt rundt der "der er godt nok mange mennesker"sagde han med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Søn 13 Jun 2010 - 0:26

"Lære dig at drikke , plus vil se dig fuld" sagde hun og tog hans hånd og hiv ham med inden på baren , der var vild gangen i den, folk dansede om hyggede sig, drik og var pænt fuld nu , hun smilede kærligt til Jaster og tog ham med op til baren , så ud til hun var vantil til Baren miljø, men hun arbejde os på en stripper-bar , hun så mod jaster og smilede manden i baren kom hende "En" hun hviskede i hans øre og han nikkede , han kom tilbage med en vin glas , med noget rødt i , hun drak det hurtigt "Og en ren vodka , dig skat" sagde hun og smilede , Manden tog hendes Vinglas og gav hende . hendes ren vodka
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 0:35

Han kiggede på hende "jeg er lidt ligeglad med hvad jeg får"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil og kiggede på det hun drak og kiggede så lidt rundt i lokalet "der er mange her inde"sagde han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Søn 13 Jun 2010 - 0:39

"tja det er en bar skat" sagde hun og manden stille et glas foran ham, hun så på den og små smilede *ren vodka, i en anden slags glas* tænkte hun og så på manden i baren og små grinede i hovedet , hun løftede glasset "skål for os " sagde hun og drak hele sit glas på en gang , hun smilede til ham og ventede på hvordan han tog smagen
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 0:46

Han kiggede på hende "hvad er det her"sagde han og kiggede på hende med et lille smil på sine læber "Jeg ved ikke rigtig om det her er en god idé skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så lidt rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Søn 13 Jun 2010 - 0:48

"prøv skat , for min skyld" hun smilede blidt "Bare rolig skal nok passe på dig, den bedste måde at lærer at drikke er at blive fuld . ikke få meget , men bare lidt " hun smilede kærligt og lagde en hånden gled over hans kind "Prøv , det ikke slemt"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 0:53

"syns altså ikke det er en god idé skat"sagde han og kiggede på hende "og ved ikke hvorfor jeg ikke syns det er en god idé"sagde han og kiggede på hende han kiggede lidt rundt dem der var der morede sig og var fulde.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Søn 13 Jun 2010 - 1:01

"Nå så drikker jeg bare" sagde hun og fik en til , hun så på Jaster "Skat , kom bare prøv" sagde hun og kiggede til den anden side, en kvinde havde slogt hovedet mod bordet, en af de ansatte kom hen og hjælpe hende udenfor og hjem , Ailince så efter hende "Hm" sagde hun og kiggede mod jaster "du kan nok ikke li miljø , har en ide " sagde hun og smilede "6 rød vin, du ved hvilken" manden nikkede og kom tilbage efter noget tid, det var bakkede ned , hun tog den "Tak" han nikkede, hun så mod jaster "kommer du skat" hun tog hans hånden med den fri hånden, manden smilede og de gik, hun betalt ikke for det, og ingen kom efter dem "lad os gå hjem skat"

//går lige væk i 10 min , kommer igen//
Adriana
Adriana

Indlæg af Adriana Søn 13 Jun 2010 - 1:09

/back//
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 1:10

"ja lad os det skat"sagde han og holdt hende i hånde og begyndte at gå hjem ad "måske var det miljøet der inde jeg ikke kan lide ved det ikke helt skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men du er dejlig skat"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum