Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et emne med en Mimi? :D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et emne med en Mimi? :D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et emne med en Mimi? :D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et emne med en Mimi? :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et emne med en Mimi? :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et emne med en Mimi? :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et emne med en Mimi? :D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et emne med en Mimi? :D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et emne med en Mimi? :D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et emne med en Mimi? :D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et emne med en Mimi? :D

2 deltagere

Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Gæst Fre 12 Jun 2015 - 12:53

Som overskriften lyder: Et emne med en Mimi, dvs. et emne med mig :D

Jeg søger en masse at emne med, så jeg kan blive sparket igang herinde! Det kunne jeg virkelig godt tænke mig, og det er lidt svært selv, uden nogle at emne med. Derfor opretter jeg denne tråd.

Skal jeg skrive lidt om Mimi? *^*
- Mimi er en glad og smilende fransk babe. Hun elsker naturen og bruger rigtig mange timer derude, specielt i løbetøj. Hun elsker at lave sjov og ballade, og hun interesserer sig meget for dans, da hun føler sig fri, imens hun svinger hofterne og håret flyver rundt! Hun er social og snakkesaglig, og bryder sig ikke om at være alene i for mange timer. Desuden kender intet til den magiske verden, og hun er næsten lige flyttet til Di Morga :D

Jeg søger lidt af hvert, så lad os se, hvad Mimi og jeres karakterer kan finde ud af!
Desuden, så må I gerne kunne skrive lidt mere en bare tre linjer, og gerne kunne stave, i hvert fald så det er læseligt.

Ellers er der ikke så meget mere at sige, end jeg glæder mig til at høre fra jer :3

Kh. Mimi Adalie Labelle ~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Sv: Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Gæst Lør 13 Jun 2015 - 10:14

Jeg er frisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Sv: Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Gæst Lør 13 Jun 2015 - 18:06

Dejligt! :D
Har du nogle idéer til et plot, eller tager vi den, som det kommer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Sv: Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Gæst Søn 14 Jun 2015 - 14:37

hvis det er så har jeg selv en søgning i gang -> http://www.vielamort.net/t14167-give-me-topics-emnesgning-plotsgning-relationssgning

du kunne måske få nogle ideer derfra?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Sv: Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Kuuma Man 15 Jun 2015 - 13:02

hey Mimi, hmm måske finder han interesse i hende som menneske, eller personlighed, og da skal meget til og fange han's interesse trods han er en ung vampyr, dog har han prøvet sin del af ting, men kan være han invitere hende på middag for og se hende lidt an? :3

hvis du er til det lidt mørke, kan hun sagten's blive kidnappet, og så kan vi jo diskutere nærmere hva da skal ske? :P

kan også bare være hun støder på et uheldigt sted, hvor Kuuma og nogle af han's mænd er igang med nogen af deres mere mørke forretning? og de beslutter sig for at jagte hende? måske fanger de hende og måske ikke? :P
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Sv: Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Joy Fre 26 Jun 2015 - 15:12

Jeg tænker... møde på Joys arbejde og måske noget flirt? Selvom jeg ikke helt ved, hvordan Mimi skal have forvildet sig derind? Måske i ønske om et eller andet form for job? - det behøver jo ikke være stripper, kan jo sagtens være tjener, bartender eller lignende ^^'
Joy
Joy
Novice (Rank 1)

Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Et emne med en Mimi? :D Empty Sv: Et emne med en Mimi? :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum