Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning -
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning -
Så er jeg klar til at emne med min lille Sammy her!!! Blot nogle korte ting, der kan hjælpe os alle. Jeg svarer ikke altid lige hurtigt, så hav dette i huskeren. Jeg kan godt lide nogle der kan skrive en god mængde (mindst de 200 ord) også selvfølgelig også nogle der kan forholde sig realistisk. Jeg tænker stavningen også skal være der! Fejl sker, men helst en der kan stave ordenligt :D
Information about the wolfman
Samael er en 294 år gammel hybrid, med et udseende som en på 26-28 år. Han blev oprindeligt født som en dæmon, men grundet hormoner forelskede han sig i den forkerte pige. Denne pige (en varulv) havde ikke just planer om, at skulle starte et forhold, men ville derimod have det sjovt...hvilket så gik ud over en meget ung og naiv Sam. De fandt sammen i et forhold, men efter et par dage fandt han frem til hun var ham utro. I et vredesudbrud slog han hende brutalt ihjel. Dette medførte til, at hendes far jagtede ham og efter godt 5 år på flugt, blev han kidnappet. Her gik der yderligere ti år, hvor han var i fangeskab. Her blev han tortureret og meget andet. Det lykkedes ham til sidst at flygte, blot for at blive angrebet i det fri og efterladt til at dø. Dog døde han ikke, men hans krop udviklede sig derimod, den tog imod varulve virussen og blandet DNA'et med dæmonens DNA. For at gøre en lang historie kort, udviklede han langt bedre sanser og fandt ud af han også kunne forvandle sig til en ulv (tre forskellige stadier).
Skal man snakke om ham personligt, så er Sam en kompliceret mand, specielt fordi han på alle tænkelige måde ikke er hvad han ser ud til. De få som kender ham, vil beskrive ham som en mand, der ikke er hvad han ser ud til. Ved første øjekast betegner mange ham som værende en typisk dæmon, hvilket han vel også er når man tænker på al den vrede han bære inde med. Derimod for alle andre der ikke kender ham, ligner han blot en normal mand. Som person, er Matt nok mest af en enspænder. Han er typen der holder sig fra andre. Som regel er en af grunden til han, ikke er omkring andre…netop fordi han blandt mange ting, har en utrolig dårlig tålmodighed og ret så voldelige tendenser. Han har igennem hele livet altid haft et stort temperament, og hvis man får ham virkelig sur, så bruger han ofte næverne til at snakke for sig. Omkring fremmede er han ofte stille, han vil faktisk helst ikke snakke med folk. Dog kommer han med lyde, oftest er det lyde man slet ikke kan høre fra en menneskelig strube. Dog hvis man får hældt alkohol i halsen på ham, så er han i den grad en helt anden person. Han er smilende, vittig og på mange måder en der kan være nemt omkring andre. Dog har han det nemmere med varulve, omkring dem er han rolig, da de forstå ham og hans dyriske væremåde. En måde hvorpå han kan dulme sin vrede er ofte ved at dyrke sex eller drikke sig i hegnet! Ofte dulmer alkoholen, samt de mange smøger også hans høje sanser, således han kan rende rundt i byen uden at blive mere sur
Søgningen
- Fuck buddies Samael bærer rundt på en hel del vrede, og da han samtidig også har temperamentet fra både en bloddæmon og en varulv, så kan han være ret så sur. Dog har han fundet ud af, ved enten at dyrke sex eller deltage i en slåskamp med nogen, så fjerner toppen af alt vreden sig en smule. Dette kan være både en mand og en dame. Vedkommende skal dog være klar på, at han i første omgang ikke er typen der går ind for kærlighed, dette er udelukkende for at tilfredsstille seksuelle behov.
- Familie Dette skal så være dæmoner! Så jeg tænker noget familie han ikke har set i mange år, eller familie som han først finder ud af eksistere nu.
- Varulve Grundet hans varulve halvdel, så har han altid haft det bedst med andre varulve. Man kan sige dyret inde i ham falder til ro og han kan ånde normalt, uden at skulle bekymre sig om at få pulsen for højt op.
- Efter forvandlingen Dette kan evt. være morgen efter en fuldmåne, eller blot en helt normal morgen. Sagen er blot, at hans forvandling fungere lidt ligesom hos en varulv (dog er det mindre smertefuldt, hvis det ikke er på en fuldmåne). Så når han vågner op efter at havde ladet sig forvandle fuldt ud, så er han på mange måder bare træt, svag, svimmel og har oftest kvalme. Så en person der evt. kan havde fundet ham efter dette, også måske hjælpe ham eller noget andet. Det kunne være sjovt hvis det var en varulv, og de så på den måde hjalp hinanden.
- The ONE Dette er ikke så meget kærlighed som man kunne tro. Det er mere blot en person, som han enten har et tæt bånd med eller knytter et tæt bånd med. Vedkommende vil være/komme til at blive, en person som kan berolige ham hvis han evt. bliver så sur han ender ud i mellemstadiet. Om vedkommende også kan få noget menneskelighed frem i ulven, kan vi vel finde ud af
Andet! Hvis i selv har nogle ideer...så kom da gerne med dem! Jeg er som regel altid åben for det hele!
Gæst- Gæst
Sv: A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning -
Joy- Novice (Rank 1)
- Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.
Antal indlæg : 3
Hvem laver emnet?!
Gæst- Gæst
Tjaah hvorfor ikke :PSamael skrev:Så smukke Joy ender ude i skoven, hvor hun møder en træt, svag og ganske nøgen Sam?! Sure why not!!
Hvem laver emnet?!
Hun er heldigvis ikke så blufærdig at det gør noget. Kan du lave det? *puppydog eyes*
Joy- Novice (Rank 1)
- Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.
jo det kan jeg godt...hvor skal jeg lave det?!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
sorry kunne ikke dy mig, men jo jeg vil meget gerne emne med dig! Hvad tænker du per plot?!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hvordan gør vi?! kender de hinanden eller vil dette være deres første møde?!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
men så de var på talende fod dengang og mødes så igen?! Hvor skal dette møde holde til, plus vil det være på det tilfældige?!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
en park eller noget ligene det?!
Gæst- Gæst
Hvis ikke du har for mange plots, vil jeg rigtig gerne have et med dig!
Gæst- Gæst
Jeg er skam frisk! Så har du en ide til et plot?!
Gæst- Gæst
Eeeh... i skoven ville være oplagt right? :)Samael skrev:haha det da en god ting! Plus i den tilstand...så er han alt alt for træt til at være et røvhul!
jo det kan jeg godt...hvor skal jeg lave det?!
Joy- Novice (Rank 1)
Gæst- Gæst
Samael skrev:Haha :) jamen mange tak!
Jeg er skam frisk! Så har du en ide til et plot?!
Måske evt. noget langt ude familie? Fuck buddies er også en mulighed, da han virker til at have nogenlunde samme syn på sex som Malik, men hvis der bliver følelser indblandet, er Malik den, der er skredet. Det er op til dig!
Gæst- Gæst
Super ^^'Samael skrev:Det kunne jo sagtens havde været i byen men skoven lyder perfekt! Jeg sender linket når det er færdigt!
Joy- Novice (Rank 1)
Men det er op til dig hvilken en vi tager, da jeg er åben for begge to!
Gæst- Gæst
Samael skrev:Familie kan skam godt lade sig gøre! Jeg er ligeså åben for fuck buddies! Og han plejer aldrig at få følelser for folk...det er udelukkende for nydelsen, samt for at få beroliget hans ulv!
Men det er op til dig hvilken en vi tager, da jeg er åben for begge to!
Jeg var lige ved temmelig forhastet at sige, at vi kunne tage en blanding, men så fik jeg tænkt nærmere over det og indså, hvor akavet det ville være. Jeg er vist træt!
Altså Malik stammer fra Rusland, så familieplottet afhænger ret meget af, om Samael kunne have familie derfra.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» A wolf girl ~ emnesøgning
» Emnesøgning / plotsøgning
» give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning
» Come happy (Emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips