Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning -

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 Empty Sv: A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning -

Indlæg af Gæst Lør 27 Jun 2015 - 10:19

Haha....det ville havde været ret så....interessant!

Hans familie stammer mest fra Skotland, men jeg skal da ikke udelukke at der skulle være familie andre steder!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning - - Page 2 Empty Sv: A hungry wolf - Emnesøgning/Relationssøgning/Plotsøgning -

Indlæg af Gæst Lør 27 Jun 2015 - 10:29

Samael skrev:Haha....det ville havde været ret så....interessant!

Hans familie stammer mest fra Skotland, men jeg skal da ikke udelukke at der skulle være familie andre steder!

Island, måske? Der har Malik også familie.

Så er det bare, hvordan deres forhold til være. De er begge to nogen rimelige voldelige, temperamentsfulde individer, så det kan enten være had på had eller et storebror-lillebror forhold - eller noget helt tredje!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 27 Jun 2015 - 11:19

Island kunne skam også være en mulighed!
Skal de kende til hinandens eksistens? Har de mødt hinanden før?! Jeg tænker storebror/lillebror! Sam her kunne godt bruge nogen folk i sit liv, som ikke er bygget på had!

Gæst
Gæst

Indlæg af Emily Fre 10 Jul 2015 - 0:27

Jeg kunn være interesseret ^^

Men Emily er en selvcentreret møgunge, så hun vil nok ikke være til specielt meget hjælp, medmindre hun selv får et eller andet ud af det. Så "the one" er nok som udgangspunkt udelukket - de resterende tror jeg godt kunne fungere. Hvad tænker du om det?
Emily
Emily
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 2

Indlæg af Gæst Lør 11 Jul 2015 - 23:23

Smider gerne Cassandra på banen... Lige umiddelbart tænker jeg fuckbuddy, men på samme tid med noget had ind over eftersom hun trods alt er vampyr og der er varulv i Samael (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 17:10

Cassandra skrev:Smider gerne Cassandra på banen... Lige umiddelbart tænker jeg fuckbuddy, men på samme tid med noget had ind over eftersom hun trods alt er vampyr og der er varulv i Samael (:

So noget fuckbuddies, men måske hate sex?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 15:34

Var det jeg tænkte :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 2:52

Jeg ved godt, at jeg ikke er godkendt (endnu), men jeg lurede lige lidt og valgte derfor at jumpe in *tadaa*

Angelina er en temmelig temperamentsfuld, dominerende vampyr, så jeg så straks noget "love to hate you"-relationship. Hvis Sam går i byen for at drikke sig i hegnet, kunne de evt. have mødtes på Northman's, fordi hun arbejder der?

Ellers hvis du har andre idéer er jeg åben ^_^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum