Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you wanna build a snowman - with a freak? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you wanna build a snowman - with a freak?

Go down

Do you wanna build a snowman - with a freak? Empty Do you wanna build a snowman - with a freak?

Indlæg af Gæst Lør 8 Aug 2015 - 22:43

Godaften kære "franskmænd"

Som titlen lidt hentyder eftersøger jeg nogle, som min karakter kan lege med. Dette er dog ikke en karakter som normalen, men en som er mester i forklædning. Som en sprituel dæmon kan denne skabning skifte form helt efter eget ønske, hvilket jeg håber kan skabe en masse skønne plots. Både med drama og action - og hvad vi nu ellers kan komme i tanke om. Jeg er åben for stort set alt så folk er mere end velkommen til at fyre løs, min karakter kan udfylde en del roller og er oplagt til at freake selv den bedste dæmon.

Der søges alle former for relationer. Både venner, fjender og noget mere romantisk. Ved alle tre skal man dog være klar over, at min karakter jo kan skifte udseende og derfor måske ikke altid ligner sig selv. Dette tænker jeg ligger op til, at der måske kan blive en enkel god ven, der også får kendskab til Siraths "problemer" og mere dybe tanker, for selvfølgelig er der mere end bare overfladen.
Muligheden for, at der vendes tilbage til et gammel udseende er bestemt også en mulighed, så en længervarig relation er selvfølgelig mulig. Ved hver tråd vil jeg poste et billede af udseende, svarende til et avatar, så du ved, hvad din karakter står overfor.

Generelt er mulighederne (rigtig) mange, så kom endelig med bud!
- The creature behind the freak

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you wanna build a snowman - with a freak? Empty Sv: Do you wanna build a snowman - with a freak?

Indlæg af Denja Fre 28 Aug 2015 - 22:13

din karakter lyder meget spændende så jeg vil gerne stille Denja til rådighed :)
Denja
Denja
Novice (Rank 3)

Bosted : En 3 værelset lejlighed i Terre

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum