Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 12:31

Jeg har ikke så meget at lave lige nu, så tænker at jeg opretter?
Det passer nok også bedst når det er Matt der kommer ind på cafean :)
Så hvis ikke det gør dig noget, så opretter jeg?? ^^

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Emne-/plot-/relationssøgning til C.C. - Page 2 Empty Sv: Emne-/plot-/relationssøgning til C.C.

Indlæg af C.C. Lør 12 Sep 2015 - 13:06

Det gør du bare c:
C.C.
C.C.
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed på 1. sal i Terre, lige over hans butik

Antal indlæg : 146

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 17:49

Hvor skal det oprettes? er klar over det er på cafeen, men er det en særlig en ?

Gæst
Gæst

Indlæg af C.C. Lør 12 Sep 2015 - 18:08

Nah, det er bare en hyggelig lille café på gågaden ^^
C.C.
C.C.

Indlæg af Gæst Lør 12 Sep 2015 - 23:24

Har sendt dit et link over PM ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Nathan Man 27 Mar 2017 - 19:20

Jeg ved godt dette er en gammel emnesøgning, jeg faldt over den da jeg søgte efter en af mine gamle emnesøgninger. Jeg overvejede at sende dig en pm fordi din karakter virker mega sej, men besluttede mig dog for at skrive her i stedet :)

Jeg kan godt lide din sjove hverdags-ideer, så tænkte jeg ville komme med ideer udfra disse:
Din karakter kommer rimeligt ofte på caféen om formiddagen, og C.C. staver konsekvent deres navn forkert uanset hvor mange gange de staver det for ham, kun for at få dem til at snakke med ham under sin vagt
- Nathan arbejder selv på en Cafe, men han nyder ikke desto mindre at komme forbi andre. SÅ måske han finder caféen komfrotabel, og han kommer ofte forbi når han har brug for at læse op på sine lektier eller generelt bare læse. Han er lidt af en perfektionist, dog ikke på den aggressive måde, hvor han bliver sur, mere i at han helt sikkert ville kommentere på det

Det er første gang din karakter er på caféen og C.C. synes de ser sød ud, og skriver derefter lamme pick-up lines på deres bon/krus for at få deres opmærksomhed (af hensyn til hans romantiske tiltrækning, ville en mand være bedst i det her tilfælde)
- Som tidligere skrevet, så nyder han at komme forbi caféer, her for at slappe af, læse lektier eller blot læse. Så han kunne en stormfuld eftermiddag, komme forbi caféen og her være "offer" for C.C.'s sikkert meget søde pick-up lines.
Det skal lige siges Nathan er homoseksuel, men endnu ikke ved det. Han tror der er noget galt med hans hjerne, siden han endnu ikke har fundet sig tiltrukket af kvinder, og at han på samme tid finder sig selv betragte mænd. Da han samtidig er genert bygget, vil disse pick-up helt sikkert få ham (Nathan) til at rødme i ekstremerne

- En ide kunne også være, at hen netop enten er kommet forbi der før første gang, og her er "offeret" for C.C.'s smukke pick-up lines. De to falder i snak, enten fordi C.C.'s vagt er ovre eller han ganske enkelt ignorere den.
Tænker måske C.C.'s komfrotabiltet i sin egen seksualitet, kunne hjælpe med at få Nathan til at acceptere hans egen? Det kan også skabe morskab hvis C.C. "flirter" med ham, netop fordi han er genert bygget
Dette kan også fungere til den første, hvor C.C. staver hans navn forkert gang på gang :) og her en eftermiddag vælger at sætte sig hos ham hvor de falder i snak

Dette er mine ideer, skulle du have noget at add, eller kan du ikke lide hvad jeg kom med, så er jeg sikker på vi kan finde på noget sammen :)
Skulle det være du ikke søger flere emner, så er det helt okay, no hard feelings. Du kan evt. blot skrive du ikke søger flere emner her eller over en pm:)

Jeg håber dog selvfølgelig du vil sige ja, da din karakter er mega fucking awesome!
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98

Indlæg af C.C. Tirs 28 Mar 2017 - 15:00

Jeg skriver lige en PM, så kan vi snakke videre der!
C.C.
C.C.

Indlæg af Nathan Tirs 28 Mar 2017 - 16:02

Det lyder godt :)
Nathan
Nathan
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Han bor sammen med sin roommate i en treværelses lejlighed i indre Terre

Antal indlæg : 98

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum