Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På den gamle kirkegård(Zero) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På den gamle kirkegård(Zero) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På den gamle kirkegård(Zero)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:39

Tid. 00.34
Sted. Den gamle kirkegård
Omgivelser. Hvad der nu er på en kirkegård.....
Vejr. Kraftig vind og lidt regn ind imellem
Dato. Irl

____________________

Ester gik rundt på kirkegården. Hendes øjne gled fra hver gravsten til en anden gravsten. Hun så sig omkring for at se om der var nogen at snakke med, men hun kunne ikke få øje på nogen.
Ester gik stadig rundt og øjnene gled fra de store til de små gravsten. Hun smilte stille og var lige ved at flække af grin da hun så et navn på en af dem: Junna Janesen
Det syns hun vel der var sjovt, men hun mente det ikke på den måde så grinte holdt inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:42

Zero gik alene på kirkegården og grinte meget af det hele "mennesker skal dø men jeg lever evigt" sagde han roligt og så på gravstenene "der er den" sagde han og bukkede sig ned til en bestemt gravsten "tænk at de ikke har lagt mærke til det" han pussede stenen så man kunne se der stod Zann Elliot Bang det var Zero's bror han var ikke død han gik rundt som et spøgelse og ingen havde lagt mærke til der stod en gravsten med hans navn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:50

Ester vendte sig om og så en dreng/mand. Hun gik med små skridt hen mod ham. Hendes rød-brune hår hang om skuldrene på hende. Hun fik hans øjenkontakt og smilte.
Hun håbede at han ville smile tilbage, men troede ikke rigtigt på det. Hun var jo trods alt ny her på egnen og der ikke var nogen der gad hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:56

Zero blev ikke overrasket han så på hende kort før han smilede til hende "godaften" sagde han roligt og så på hende med et forførende og charmerende blik mens han smilede han gik hen på en bænk og satte sig og klappede på pladsen ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:59

Ester gik hen og satte sig. "Godaften," Sagde hun blidt. Hendes øjne gled igen rundt og derefter landede de ppå ham.
Hendes smil bredte sig. Hun så op og ned af ham. Ester så ham så i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:02

han grinte og lænede sig rigtig karlsmart agtig tilbage og sagde "hva smukke tjekker man lige den lækre fyr ud" han havde set hun kiggede op og ned af ham og tog chancen for lidt sjov i gaden med et lille grin satte han sig ordenligt igen og så på hende nærmest som om han var faldet i staver over hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:06

"Øhh....," Hun blev lidt usikker over hvad hu skulle sige, men så, så bare ned i jorden. *gad vide hvad de laver derhjemme* tænkte hun med et lidt trist blik stadig fast nede i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:10

han smilede det var tid til at bevise hans evner til tankelæsning han smilede "på Børnehjemmet" spurte han som om hun havde sagt det som hun lige havde tænkt "er det godt at bo på børnehjem" spurte han osse roligt og smilede hun var lige den slags pige som han kunne finde på at adoptere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:12

"Nej, det er forfærdeligt!," sagde hun og rettede sit blik mod ham igen. Børnehjemmet var det rædsomste sted der enddu havde været i hendes liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:19

han smilede "tja vis du lover at gøre alt og jeg mener ALT hvad jeg siger kan jeg tilbyde dig et hjem" sagde han roligt og rykkede sig helt hen til hende og agede hendes lår mens han så hende i øjne med et smil han bukkede sig frem og kyssede hende blidt på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:21

"Tak, men det er alt fro meget!" Ester's stemme lød som om hun gerne ville, men ikke kunne få sog selv til det. Hun gengav kysset lidt og så ham igen i øjnene. Hun lagde stille sin hånd på hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:28

han smilede "det er intet smukke" sagde han roligt "det er synd for dig at du skal leve sådan et helvede" han smilede "jeg har selv levet på børnehjem indtil jeg ikke gad det mere og ændrede min alder faktisk kan jeg være så gammel jeg har lyst til" sagde han "lige fra 0 til 12018"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:33

"Okay," sagde hun med en dejlig blid stemme. "Men hvordan vil du gøre det?" spurgte hun og så rundt igen. "Jeg mener, hvordan vil du adoptere mig, eller det du nu vil?" Hun så ham i øjnene igen, og igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:44

han smilede og agede hendes kind "jeg adoptere dig bare på dit børnehjem" sagde han roligt og så hende i øjne med sine egne "men det koster meget Ester det koster rigtig meget både for mig at købe din adoption og for dig for fremtiden" han smilede og lænede sig tilbage "har du nogen erfaringer med sex" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:47

Ester lagde hovedet lidt på skrå. "Okay, men ik' ret meget inde for sex..." sagde hun med en urolig stemme uden at hun vidste hvorfor. Hun smilte. "Jeg har ingen penge," sagde hun usikkert. "Jeg har måske en øre eller, men så heller ikke mere." Hun så på ham medet lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:52

Zero rykkede sig helt hen til hende "jeg taler ikke om penge i din forbindelse" sagde han og lagde en hånd på hendes lår og begyndte at age hendes lår mens han smilede "er du jomfru" spurte han roligt og så hende i øjne med forførende og Charmerende blik som altid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:56

"Ja, det vil jeg da tro," sagde hun og smilte da han rykkede hen til hende. Hun vidste ikke hvad andet hun skulle sige til ham. Alle hendes tanker var væk i ham, De var nærmest fløjet væk da han talte til hende. De lå nu endte på en gren i et træ eller fløj rundt og legede i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:21

han smilede roligt og tog hende blidt på underlivet mens han så hende i øjne "forstår du nu hvad jeg gerne vil ha som betaling" spurte han roligt mens han agede hendes underliv over tøjet med et smil han kyssede hende på munden mens han blidt lukkede øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:24

"Ja, det gør jeg vel...," sagde hun. "...men vel ikke lige her?" Hun så på ham. Hun var lidt lige glad med hvor og hvornåe, men så alligevel ikke.
Hun smilte. Ester tog hans hång og agede den. Hun smilte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:17

han smilede de forsvandt begge og kom frem liggende på en seng ikke langt fra Kirkegården med ham liggende ovenpå hende og kyssede hende på munden "hvad med her" spurte han roligt mens han agede hendes underliv blidt og ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:19

"Øhh..okay...," sagde hun blidt. Hendes øjne strålede. Hun kyssede ham på munden og lagde armene om ham.

//Logger snart//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:22

han lagde sig ned ved siden af hende "lad os starte med nogen let skal vi?" sagde han roligt og knappede sine bukser op og hev dem ned med hans underbukser så man kunne se hans p** "start med at gøre den klar" sagde han roligt og smilede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:24

"Hvad for en?" spurgte hun, da hun ikke vidste en dyt om sex. Hun smilte, og så ned af sig selv. Hun syns hun var grim, men det var der ingen der havde sagt at hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:29

han vidste hvad hun tænkte og lagde sig over hende igen "du er ikke grim" hviskede han og tog langsomt hendes tøj af mens hans p** langsomt blev stiv han hev alt hendes tøj af og tog hende på brysterne og begyndte at sutte dem roligt og nød det "du er smuk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:33

"Tak," sagde hun med et lille smil. "Det er du også!" Hun kyssede ham blidt i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På den gamle kirkegård(Zero) Empty Sv: På den gamle kirkegård(Zero)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum