Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A Good One! (Teresa)
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
A Good One! (Teresa)
S: Diskoteket!
T: 01:30
V: Stjerneklart og køligt udenfor
----------
T: 01:30
V: Stjerneklart og køligt udenfor
----------
På trods af vintervejret var folk alt andet end bange for at gå i byen og more sig. Unge fyre i løse skjorter og jeans, unge piger i lårkort og smarte kjoler. Af og til endda lidt bar mave... nej kulden skræmte ikke nogen! Ikke så længe der var sjov og ballade at hente i Terre's livlige natteliv.
Selv havde han for en gang skyld begivet sig uden for Abbadon's massive murer, og var endda gået i byen.
Ikke noget han var vant til! Men på den anden side... han havde grunde nok til at være her!
Zane trådte ind på diskoteket med et smil.
Hans lange, hvide hår var lagt tilbage i en elegant hestehale, og han var iført mørkegrå bukser, sorte læderstøvler og en nystrøget, sort skjorte med en lilla drage broderet ned ad det ene ærme.
Skjorten stod åben med et par af de øverste knapper, og han havde intet på under den.
Efter lang, lang tid havde han endelig taget sig sammen, shinet sig op, og nu var han fast besluttet på at være lidt social...!
Zane- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 659
Sv: A Good One! (Teresa)
P: http://tinypic.com/r/2jcvv5s/9
Det var et godt stykke ud på natten efterhånden. Natten var kølig, men stjerneklar. Mange unge var taget i byen for at feste, og Teresa var ikke en undtagelse. Hun havde fundet en flot kjole, og var nu taget i byen for at feste lidt. Hun sad oppe i baren og drak rom og cola. Hun så over mod døren da den gik op og så en mand komme ind med meget langt og hvidt hår. Hun tog sig ikke helt af ham, og drak bare videre. Rejste sig lidt efter op for at gå ud mod dansegulvet. Hun ville danse lidt nu, og hun begyndte at danse. Nogle enkelte fyre begyndte at se på hende, da hun havde fanget deres opmærksomhed. Hun smilede lidt over det, og dansede videre.
Efter noget tid gad hun ikke danse mere, og gik væk fra dansegulvet. De fyre som havde lagt mærke til hende fulgte efter hende. De begyndte at trænge hende op i et hjørne, og hun så lige på dem. Der var 4 fyre i alt.
Det var et godt stykke ud på natten efterhånden. Natten var kølig, men stjerneklar. Mange unge var taget i byen for at feste, og Teresa var ikke en undtagelse. Hun havde fundet en flot kjole, og var nu taget i byen for at feste lidt. Hun sad oppe i baren og drak rom og cola. Hun så over mod døren da den gik op og så en mand komme ind med meget langt og hvidt hår. Hun tog sig ikke helt af ham, og drak bare videre. Rejste sig lidt efter op for at gå ud mod dansegulvet. Hun ville danse lidt nu, og hun begyndte at danse. Nogle enkelte fyre begyndte at se på hende, da hun havde fanget deres opmærksomhed. Hun smilede lidt over det, og dansede videre.
Efter noget tid gad hun ikke danse mere, og gik væk fra dansegulvet. De fyre som havde lagt mærke til hende fulgte efter hende. De begyndte at trænge hende op i et hjørne, og hun så lige på dem. Der var 4 fyre i alt.
Teresa- Novice (Rank 1)
Antal indlæg : 7
På trods af at det var længe siden han sidst havde danset, var han hurtigt ude på dansegulvet.
Nymoderne dans var ikke noget han gik op i, men han havde da set det et par gange - og det var nok til at han kunne gøre noget lignende selv.
Hans trin gik overraskende godt, og inden længe havde han danset med tre forskellige piger.
Han stoppede dog da han så den unge blondine blive trængt op i en krog af fire fyre...
Med et par hurtige skridt, forlod han dansegulvet.
Han var hurtigt ovre ved den lille gruppe, og stillede sig bag de fire mænd med armene over kors.
Han plastrede et smil på ansigtet, rømmede sig og sagde: "Generer de dig, frøken?"
Nymoderne dans var ikke noget han gik op i, men han havde da set det et par gange - og det var nok til at han kunne gøre noget lignende selv.
Hans trin gik overraskende godt, og inden længe havde han danset med tre forskellige piger.
Han stoppede dog da han så den unge blondine blive trængt op i en krog af fire fyre...
Med et par hurtige skridt, forlod han dansegulvet.
Han var hurtigt ovre ved den lille gruppe, og stillede sig bag de fire mænd med armene over kors.
Han plastrede et smil på ansigtet, rømmede sig og sagde: "Generer de dig, frøken?"
De kom tættere på hende, og hun anede ikke hvad de ville mod hende, men ud fra hvad hun følte, var det ikke noget godt de ville. De gjorde hende faktisk en smule nervøs, og normalt var hun meget tryg når hun var i nærheden af mænd, men ikke dem her, de gjorde hende utilpas. Den ene af dem stod nu lige foran hende, og lod en hånd kærtegne hendes, og grinede smørret til hende. Det var tydeligt at de var ude på noget lige nu, men Teresa vidste ikke hvad de var ude på. De prøvede at komme endnu tætter på, men hun skubbede dem væk. "Hvad vil i mig?" spurgte hun og så på dem, og de grinede bare af hende. "Som om du ikke har regnet det ud allerede?" sagde den ene, men hun var ikke sikker på det. En anden af dem begyndte at lade sin hånd glide ned af hende, ned mellem hendes ben, men hun skubbede ham væk inden han nåde det. "stop." sagde hun, men de grinede bare af hende, og ignorere hendes ord.
Hun så ud mod folk, og så godt der var en 5. mand på vej her over. Hun spekulerede på om han mon var med dem, eller kom for måske at hjælpe hende lidt? Hun hørte hvad han spurgte hende om, og nikkede kort, håbede han lagde mærke til det. Hun måtte vist indrømme at hun havde brug for hjælp, og denne mand nok kunne hjælpe hende, eller det håbede hun han kunne. De 4 andre mænd så bare på ham. "Bland dig udenom, og du kommer ikke til skade." sagde en af mændene, og de andre lo af det, og tog sig ellers ikke af den nyankommende mere.
Hun så ud mod folk, og så godt der var en 5. mand på vej her over. Hun spekulerede på om han mon var med dem, eller kom for måske at hjælpe hende lidt? Hun hørte hvad han spurgte hende om, og nikkede kort, håbede han lagde mærke til det. Hun måtte vist indrømme at hun havde brug for hjælp, og denne mand nok kunne hjælpe hende, eller det håbede hun han kunne. De 4 andre mænd så bare på ham. "Bland dig udenom, og du kommer ikke til skade." sagde en af mændene, og de andre lo af det, og tog sig ellers ikke af den nyankommende mere.
Teresa- Novice (Rank 1)
Zane hævede kort det ene øjenbryn og strøg en lille hårtot væk fra panden.
Han mødte pigens blik et kort øjeblik, som for at sige at han forstod.
"Ah... ja jeg vil jo nødig komme til skade. Det har du så evigt ret i..." sagde han efter den anden mand havde truet ham.
Han smilede skævt, mens hans blik blev hårdt som stål, og så sagde han:
"Men... jeg kan ikke lade jer fortsætte."
Med en bevægelse så hurtig at det blotte øje ville have svært ved at se det, greb han fat i manden som havde truet ham, og slyngede ham tre meter hen ad gulvet.
"I er oppe mod en modstander som i sølle småfolk ikke kan hamle op med... ved i ikke hvem jeg er...?" hans stemme var kold som is nu, og han stirrede på dem med kun et blik som han, Di Morga's tidligere herre, kunne formå.
"Forsvind!"
Han mødte pigens blik et kort øjeblik, som for at sige at han forstod.
"Ah... ja jeg vil jo nødig komme til skade. Det har du så evigt ret i..." sagde han efter den anden mand havde truet ham.
Han smilede skævt, mens hans blik blev hårdt som stål, og så sagde han:
"Men... jeg kan ikke lade jer fortsætte."
Med en bevægelse så hurtig at det blotte øje ville have svært ved at se det, greb han fat i manden som havde truet ham, og slyngede ham tre meter hen ad gulvet.
"I er oppe mod en modstander som i sølle småfolk ikke kan hamle op med... ved i ikke hvem jeg er...?" hans stemme var kold som is nu, og han stirrede på dem med kun et blik som han, Di Morga's tidligere herre, kunne formå.
"Forsvind!"
Teresa bed sig i læben da de så ud til ikke at tage sig synderlig meget af den mand som der var kommet her over. Hun så på ham, og så godt hans blik, og smilede til ham kort. De så dog mod ham da han sagde, at han ikke kunne lade dem fortsætte. De så på hinanden, og grinede så. "Og hvordan vil du så stoppe os?" spurgte den selv samme mand som havde truet ham.
Da den nyankommende mand slyngede den ene af de 4 mænd gennem rummet, så de andre skrækslagene på ham. Teresa så også på ham målløst, men ikke bange. De så bare uforstående på hinanden da han spurgte om de vidste hvem han var, og det var tydeligt de ikke viste det. De valgte dog alligevel at stikke af der fra, dog efter lidt tøven.
Teresa så efter dem, og vente så opmærksomheden mod sin redningsmand. "Mange tak for at hjælpe mig af med dem. Hvis du ikke havde været her, tør jeg ikke tænke på hvad de kunne have fundet på at gøre mod mig." sagde hun og gyste let. Hun smilede dog varmt til ham. "Navnet er Teresa, og hvad er navnet på min redningsmand?" Det var også tydeligt at hun heller ikke kendte ham, så det var derfor hun nu havde valgt at spørge ham.
Da den nyankommende mand slyngede den ene af de 4 mænd gennem rummet, så de andre skrækslagene på ham. Teresa så også på ham målløst, men ikke bange. De så bare uforstående på hinanden da han spurgte om de vidste hvem han var, og det var tydeligt de ikke viste det. De valgte dog alligevel at stikke af der fra, dog efter lidt tøven.
Teresa så efter dem, og vente så opmærksomheden mod sin redningsmand. "Mange tak for at hjælpe mig af med dem. Hvis du ikke havde været her, tør jeg ikke tænke på hvad de kunne have fundet på at gøre mod mig." sagde hun og gyste let. Hun smilede dog varmt til ham. "Navnet er Teresa, og hvad er navnet på min redningsmand?" Det var også tydeligt at hun heller ikke kendte ham, så det var derfor hun nu havde valgt at spørge ham.
Teresa- Novice (Rank 1)
Overraskelsen og frygten var tydelige i deres ansigter. Dem som kendte til sortelvere, vidste at de fleste af dem ikke var synderligt stærke - så at en sortelver slyngede en voksen, ung mand tre meter igennem luften... det burde være skrækindjagende.
Han trådte til side og lod de ynkelige mænd stikke af, før han vendte sig mod den unge kvinde, som de havde forsøgt at molestrere.
Han smilede til hende og nikkede en enkelt gang til hendes ord.
"Den slags mænd har ingen respekt for kvinder... de tror de kan tage hvad end de vil have, uden konsekvenser."
Han bukkede elegant for hende, og sagde: "Rart at møde dig, Teresa. Mit navn er Zane D'tarion."
Han trådte til side og lod de ynkelige mænd stikke af, før han vendte sig mod den unge kvinde, som de havde forsøgt at molestrere.
Han smilede til hende og nikkede en enkelt gang til hendes ord.
"Den slags mænd har ingen respekt for kvinder... de tror de kan tage hvad end de vil have, uden konsekvenser."
Han bukkede elegant for hende, og sagde: "Rart at møde dig, Teresa. Mit navn er Zane D'tarion."
Hun nikkede til de ord han sagde. De mænd havde ingen respekt for hende, og nok heler ikke over for andre kvinder nok, og han havde nok ret i, at de troede de kunne tage hvad de end ville, uden konsekvenser, men den leg var hun ikke med på. De kunne ikke bare gøre hvad de ville mod hende uden hendes tilladelse.
Da han bukkede for hende, smilede hun stort af ham. "Også rart at møde dig Zane." sagde hun og rakte sin hånd lidt frem mod ham for at være mere høflig. Hun var ikke helt sikker på, hvad hun skulle sige nu, men hun ville gerne lære ham noget mere at kende dog. Vidste dog ikke om det vil være en god eller dårlig ide, men håbede på det første. Hun bed sig let i læben. "Øm lyst til et eller andet? Jeg gir" sagde hun og så på ham.
Da han bukkede for hende, smilede hun stort af ham. "Også rart at møde dig Zane." sagde hun og rakte sin hånd lidt frem mod ham for at være mere høflig. Hun var ikke helt sikker på, hvad hun skulle sige nu, men hun ville gerne lære ham noget mere at kende dog. Vidste dog ikke om det vil være en god eller dårlig ide, men håbede på det første. Hun bed sig let i læben. "Øm lyst til et eller andet? Jeg gir" sagde hun og så på ham.
Teresa- Novice (Rank 1)
Han smilede igen, og tog hendes hånd i sin.
"Dog må det desværre siges at de fire der var vand i forhold til visse andre... Terre er et farligt sted for unge kvinder for tiden." sagde han, og en lille smule alvor kunne ses i hans øjne.
Han slap hendes hånd og nikkede en enkelt gang til hendes spørgsmål.
"Jeg er ikke ret kendt i den moderne drink's verden, så... you take the lead!" sagde han med et stort smil.
Hvor var det egentlig rart at være ude igen... det var flere uger siden han sidst havde begivet sig uden for de tykke mure i hans hjem...
"Dog må det desværre siges at de fire der var vand i forhold til visse andre... Terre er et farligt sted for unge kvinder for tiden." sagde han, og en lille smule alvor kunne ses i hans øjne.
Han slap hendes hånd og nikkede en enkelt gang til hendes spørgsmål.
"Jeg er ikke ret kendt i den moderne drink's verden, så... you take the lead!" sagde han med et stort smil.
Hvor var det egentlig rart at være ude igen... det var flere uger siden han sidst havde begivet sig uden for de tykke mure i hans hjem...
Hun lyttede til det han sagde, og forstod det ikke helt. "Hvad mener du med i forhold til visse andre? Og hvorfor er byen farlig for kvinder lige for tiden?" ville hun gerne vide. Hun vil vide hvad denne her mand her mente med det.
Hun nikkede let til det han sagde. "Du burde vel vide nogle lunde hvad du kan lide?" spurgte hun og så på ham. "whiskey? Rom? Eller en drink?" spurgte hun og så stadig på ham. Hun gik stille op til baren, og vidste ikke om han valgte at følge med hende, men det håbede hun lidt på. Hun bestilte selv noget Jack D. og ville høre hvad han sagde før hun bestilte noget til ham.
Hun nikkede let til det han sagde. "Du burde vel vide nogle lunde hvad du kan lide?" spurgte hun og så på ham. "whiskey? Rom? Eller en drink?" spurgte hun og så stadig på ham. Hun gik stille op til baren, og vidste ikke om han valgte at følge med hende, men det håbede hun lidt på. Hun bestilte selv noget Jack D. og ville høre hvad han sagde før hun bestilte noget til ham.
Teresa- Novice (Rank 1)
Zane fulgte med hende op i baren og stillede sig lænet lidt ind over den, mens han betragtede hende, så de mange farvede flakser, og så hende igen.
"Jeg har mest drukket vin, må jeg indrømme... men overrask mig!" sagde han med et smil.
Hendes forrige spørgsmål var ikke gået hans næse forbi, og han var klar over at han burde besvare det...
"Jeg mener..." sagde han og tøvede et øjeblik. Tanken om uhyret var ikke særligt velkommen... men på den anden side, var det halvdelen af grunden til at han langt om længe havde forladt Abbadon...
"Der er en mand derude, som jagter unge kvinder. Han fanger dem, nogle gange endda ved højlys dag... og så gør han dem ondt. Nogle gange går han så langt som at slå dem ihjel."
"Jeg har mest drukket vin, må jeg indrømme... men overrask mig!" sagde han med et smil.
Hendes forrige spørgsmål var ikke gået hans næse forbi, og han var klar over at han burde besvare det...
"Jeg mener..." sagde han og tøvede et øjeblik. Tanken om uhyret var ikke særligt velkommen... men på den anden side, var det halvdelen af grunden til at han langt om længe havde forladt Abbadon...
"Der er en mand derude, som jagter unge kvinder. Han fanger dem, nogle gange endda ved højlys dag... og så gør han dem ondt. Nogle gange går han så langt som at slå dem ihjel."
Hun var tilfreds med, at han havde valgt at følge med hende her over. Mens han så på alle de mange forskelligfarvede flasker der var, ventede hun tålmodigt på hans svar på, hvad han ville havde for noget. Da han svarede hende, lyttede hun til det han sagde. Hun skulle altså overraske ham da han mest havde drukket vin før? Well, hun vidste jo ikke hvad han kunne lide og ikke kunne lide. Hun valgte dog at bestille en drink til ham, og så stille på ham. "Jeg kan meget godt lide den her, men ved ikke om du vil kunne lide den, ellers er det ikke min skyld" sagde hun, og rakte ham en drink med flere forskellige farver i sig. Hun bed sig i læben og betragtede ham let, da han havde fået den, for at se hans reaktion på den. Drak selv noget af sin Jack D.
Da han talte igen, og det lød som svaret på det spørgsmål hun tidligere havde stillet ham, lyttede hun efter det han sagde. Nikkede langsomt til det han fortalte hende. En mand som jagede kvinder, fangede dem for at gøre dem ondt, og måske dræbe dem? Hun gøs ved tanken. Kunne tydeligt regne ud at det ikke var en vampyr, når han også slog til om dagen. "Øm.." hun tøvede, men spurgte ham så efter lidt tid. "Ved man hvilken race denne mand e, og hvem han er?" spurgte hun, og så roligt på Zane. Håbede inderligt ikke, at hun vil støde på den mand på noget som helst tidspunkt, da hun ikke ville have nogle skadede hende.
Da han talte igen, og det lød som svaret på det spørgsmål hun tidligere havde stillet ham, lyttede hun efter det han sagde. Nikkede langsomt til det han fortalte hende. En mand som jagede kvinder, fangede dem for at gøre dem ondt, og måske dræbe dem? Hun gøs ved tanken. Kunne tydeligt regne ud at det ikke var en vampyr, når han også slog til om dagen. "Øm.." hun tøvede, men spurgte ham så efter lidt tid. "Ved man hvilken race denne mand e, og hvem han er?" spurgte hun, og så roligt på Zane. Håbede inderligt ikke, at hun vil støde på den mand på noget som helst tidspunkt, da hun ikke ville have nogle skadede hende.
Teresa- Novice (Rank 1)
Han så lidt på den mangefarvede drink med et let hævet øjenbryn. I hans verden lignede den mest af alt en meget speciel form for motorolie, som en meget progressiv klan af dværge havde opfundet... og som var potent nok til at kunne agere brændstof for en hel storbys biler i flere år ved blot at benytte et par liter - altså, hvis ikke den var så fandens eksplosiv.
Han smilede, trak på skuldrene og tog glasset op.
Smagen var overraskende god - og mindede heldigvis overhovedet ikke om motorolie.
Han nikkede og smilede skævt til hende.
"Ganske godt, Teresa! Det kunne jeg sagtens vænne mig til."
Hendes spørgsmål om uhyret var at forvente, og han satte glasset fra sig mens han betragtede hende lidt.
"Man ved at han er sortelver... og at han er yderst farlig. Og nej... det er ikke mig." det sidste blev tilføjet med et let grin.
Han smilede, trak på skuldrene og tog glasset op.
Smagen var overraskende god - og mindede heldigvis overhovedet ikke om motorolie.
Han nikkede og smilede skævt til hende.
"Ganske godt, Teresa! Det kunne jeg sagtens vænne mig til."
Hendes spørgsmål om uhyret var at forvente, og han satte glasset fra sig mens han betragtede hende lidt.
"Man ved at han er sortelver... og at han er yderst farlig. Og nej... det er ikke mig." det sidste blev tilføjet med et let grin.
Hun smilede let til ham, da han så på drinken med et let hævet øjenbryn. Var ikke helt sikker på, om hun måske havde valgt forkert, da hun valgte denne her, men han havde jo sagt, at han gerne ville prøve noget hun bestemte. Hun lod sin tungespids let fugte hendes læber, og smilede da han tog glasset og smagte på det. Var lettet over, at han tilsyneladende godt kunne lide den. "Godt nok. Var ikke sikker på, om du mon ville kunne lide den eller ikke." Halvlo hun.
Da hun havde spurgt ham om denne mand som gik rundt og gjorde kvinder ondt, så hun stille på ham. Ventede på hans svar, og lyttede opmærksomt efter det han sagde. "En sortelver?" nikkede hun roligt, og smilede over ham, da han sagde, at det ikke var ham. Hun troede på ham, og nikkede af det. "Hvordan ved jeg, at du ikke er ham?" spurgte hun med en rolig stemme. Hun vil blot være sikker lige nu, da hun ikke ville støde ind i den onde sortelver, som skadede kvinder.
Da hun havde spurgt ham om denne mand som gik rundt og gjorde kvinder ondt, så hun stille på ham. Ventede på hans svar, og lyttede opmærksomt efter det han sagde. "En sortelver?" nikkede hun roligt, og smilede over ham, da han sagde, at det ikke var ham. Hun troede på ham, og nikkede af det. "Hvordan ved jeg, at du ikke er ham?" spurgte hun med en rolig stemme. Hun vil blot være sikker lige nu, da hun ikke ville støde ind i den onde sortelver, som skadede kvinder.
Teresa- Novice (Rank 1)
Han tog endnu en slurk af den mangefarvede drink, og smagen fik et lille smil frem.
Han så på hende med et mystisk blik, og sagde så: "Du kan ikke vide det med sikkerhed, for du kender mig ikke. Dog... siger de at han har røde øjne. Mine var lilla, sidst jeg så efter."
Der var en let humor i hans ord, og mens han så på hende, tog han igen sit glas og førte det op til munden.
Han tog en lille mundfuld og duftede denne gang også til drinken, som man gjorde med vin.
"Hmm.. jeg kan ikke identificere hvad der er i. Det må være noget nymoderne."
Han så på hende med et mystisk blik, og sagde så: "Du kan ikke vide det med sikkerhed, for du kender mig ikke. Dog... siger de at han har røde øjne. Mine var lilla, sidst jeg så efter."
Der var en let humor i hans ord, og mens han så på hende, tog han igen sit glas og førte det op til munden.
Han tog en lille mundfuld og duftede denne gang også til drinken, som man gjorde med vin.
"Hmm.. jeg kan ikke identificere hvad der er i. Det må være noget nymoderne."
Lignende emner
» Good enough
» Is this a good place to be?
» Good ... middag!
» This... is not good :: Jebadiah
» Good news
» Is this a good place to be?
» Good ... middag!
» This... is not good :: Jebadiah